Pabo.nl reviews, ervaringen en beoordelingen
Pabo.nl ervaringen
Pabo.nl is misschien wel een beetje een sexy webshop. Het is namelijk meer dan alleen een lingerie winkel. Je kan er ook terecht voor seks speeltjes en andere artikelen. Met behulp van Pabo.nl ervaringen op onze website weet je precies wat je kan verwachten als je hier een bestelling plaatst. Ideaal als je misschien nog even twijfelt over je bestelling. Heb je uiteindelijk toch een bestelling geplaatst? Natuurlijk horen we dan graag alles over je eigen pabo.nl ervaringen. Jij bent namelijk vanaf nu onze ervaringsdeskundige als het aankomt op deze webshop.
Over Pabo.nl
Al meer dan vijventwintig jaar is Pabo.nl bezig als erotiek shop. In eerste instantie als postorderbedrijf en later als online shop. Klanten komen niet alleen uit Nederland, maar ook uit België, Tsjechië en Duitsland. De online shop heeft een gigantisch assortiment met meer dan 30.000 artikelen. Van een lingeriesetje tot een vibrator of fun cadeaus je komt het er allemaal tegen. De spulletjes worden vaak al binnen 24 uur verzonden en eventueel kan het gratis retour. Bijvoorbeeld als je lingeriesetje niet blijkt te passen en dit is natuurlijk net zo prettig als je iets online besteld.
Lingerie
De laatste jaren staat Pabo.nl vooral bekend om de voordelige lingerie. Buiten het feit dat lingerie hier betaalbaar is kan je hier ook lingeriesetjes in een maatje meer kopen. Dit grote aanbod is absoluut een succes en veel vrouwen kopen hier dan ook regelmatig hun lingerie. De webshop is dan ook niet voor niets uitgegroeid tot de nummer één leverancier in de erotiekbranche. Ontdek zelf de spannende collectie van Pabo.nl.
Discreet verpakt
Het maakt niet uit of je nu lingerie besteld hebt of een vibrator je hebt liever niet dat de buren weten dat je bij Pabo.nl een bestelling hebt geplaatst. Dit is de reden dat alle bestellingen veilig en discreet worden verpakt. Zelfs de postbode weet hierdoor niet dat je een bestelling hebt geplaatst bij een erotiekshop. Heb je zelf Pabo.nl ervaringen met o.a. de discrete verzending en de producten? Laat het ons weten en overtuig andere om hier gewoon eens een kijkje te gaan nemen.
Tijdens Black Friday gewaagd om een bestelling te plaatsen die normaal geleverd ging worden op 21.11.2021 maar tot op heden is de besteldatum nog steeds onbekend.
We kunnen in dit geval inderdaad de fout leggen op PostNL maar beloof dan ook niet op de website dat je levert op maandag. En zeggen dat het druk is klopt niet want andere artikelen (via bol.com), die zelf TWEE dagen eerder werden besteld zijn al gebracht.
Waarschijnlijk hebben ze gewoon de goedkoopste levering mogelijk gekozen (betaal je dan 6,99€ voor) en je kan dan maar wachten op je product.
Zoek een deftige vervoerder anders gaat iedereen gewoon op Amazon.de die WEL op tijd leveren!
Maar customer service antwoordde me wel snel, alhoewel zeggen dat er track@trace beschikbaar is is gewoon een grap. Pabo + PostNL = bestel je spullen gewoon op Amazon want blijkbaar loopt dit bedrijf 10 jaar achter op logistiek vlak.
4/10 want de website is niet volledig hopeloos, alhoewel sommige reviews een beetje 'gekocht' lijken
6/10 want customer service antwoordt snel maar is gewoon nutteloos
6/10 tja het is Black Friday, het was idd goedkoop (achteraf was het op Bol.com 4 euro goedkoper)
2/10 PostNL is hopeloos, schakel een deftige vervoerder in
Lijkt een hele goede site, de reviews zijn echter erg slecht en terecht. Deze site is een copycat van 'easytoys.nl' hier niet dus bestellen, je bestellingen worden niet geleverd en geld terug krijgen is een kriem. bestel op "easytoys.nl' !
Op 19 juni een pakket besteld. Vervolgens erachteraan gebeld afgelopen dinsdag, waarop wordt verteld dat het vrijdag binnen moet komen. Ik bel dus vandaag weer;” er is iets fout gegaan in ons magazijn in Duitsland, in de loop van volgende week krijg je het pakket.”
Sorry?! Ik heb het voor morgen nodig. Voor €178,- aan lingerie gekocht om vervolgens meer dan 3 weken op levering te wachten?
Mijn volgende vraag was dus ook: je kan direct de levering stopzetten aangezien ik het volgende week niet meer nodig heb. “Nee mevrouw dit kn niet, u zult volgende week moeten afwachten en dan alles retour zenden en vervolgens nog 14 werkdagen op uw geld moeten wachten.
Het ergste is nog: dat ik zelf 3 keer moet bellen om hier achter te komen. Geen mail, geen belletje, niks noppes nada.
Ik vind dit echt ronduit de slechtste webshop service die ik ooit heb meegemaakt.
Pabo is niet meer wat het vroeger was. Het is een boeven bende zonder klantenservice.
Ik bestelde, na 3 dagen nog niets verzonden. Een bericht gestuurd en kreeg 1 regel terug in zulk klein lettertype dat het onleesbaar was. Heel amateuristisch, ook niet eens netjes een naam eronder.
Toen kreeg ik een tracj & trace, mijn bestelling zou verzonden zijn met dhl. De track & trace code bestaat niet, dhl weet van niets. Dhl meldt mij dat de code die ik kreeg geen dhl track & trace code is. Ik blijk opgelicht te zijn! En dat door pabo.nl
Ik bestel altijd voorzichtig, kies alleen internet bedrijven die al lang bestaan zolas bol, baxshop, ed. Maar pabo blijkt dit dus niet, fout gedacht. Pabo blijkt (lees ik nu op vele sites) een oplichters bende te zijn.
Communicatie & klantvriendelijkheid staat er niet hoog in het vaandel!
Let op ... in de wacht Is niet echt in de wacht, ze luisteren gewoon stiekem mee.
Als je dan tegen iemand praat kan het zijn dat ze het er niet mee eens zijn en ophangen.
Zij mogen dus wel communicatief niet handig zijn, de klant bewust onderbreken met een sneer, maar hooooo de klant mag dat zeer zeker niet.
Tis wat...
16 november een bestelling geplaatst, tot op heden nog niets ontvangen, 2x gebeld, “ja het is druk vanwege black Friday” wat een onzin, heb immers ruim 9!! Dagen voor black Friday besteld. Als dooddoenertje krijg je 25% korting op volgende bestelling, ja met kortingen strooien ze kwistig bij Pabo. Met korting maak je het niet goed, gewoon eerlijk zijn, mij zijn ze als klant kwijt!
Dit zijn oplichters. Bestelling zgn. afgeleverd op een tijdstip, dat niemand thuis was. Bezorger heeft zelf ontvangstbewijs afgetekend en pakket niet bij buren afgeleverd. Vanwege de speciale afspraken tussen pabo en bezorgdienst, kan alleen pabo een onderzoek instellen aangezien dit in Duitsland moet worden opgestart. Klanten"service" weigert dit categorisch, maar schrijft wel doodleuk bedragen van mijn bankrekening af voor een bestelling, waarvan niemand weet waar die gebleven is. Klachtenmails worden niet in behandeling genomen.
Pabo was een gerenommeerd bedrijf, maar sinds dat het overgenomen is door Be You is het drama. Bestellingen worden niet geleverd en er wordt slecht geregeerd op e-mails. Meer dan een maand geleden en nog niks ontvangen. Na nogmaals contact opgenomen te hebben, zonder een reactie gekregen eindelijk een DHL tracking code ontvangen. Helaas een bij DHL niet bestaand tracking code. Heeft veel weg van aan het lijntje houden, oplichting dus.
2 weken terug wat besteld nog steeds niks binnen. Na zelf contact op nemen moesten we er achter komen dat ze met een verhuizing bezig zijn. Belachelijk dat ze dit niet vermelden op hun site. Mijn vrouw dacht wat leuks te bestellen voor mijn terugkomst van een lange militaire oefening, maar helaas. Hoop voor ze dat ze met een goedmakertje komen anders zijn ze deze vaste klant kwijt. Kunnen nog niet eens hun excuses aanbieden.
Al een paar jaar geen klant meer bij Pabo. Vol verbazing ontving ik dan ook een actie in de mail dat er een technische storing was geweest. Ter compensatie boden ze 15 euro korting bij een bestelling van 15 euro.
Ik dacht nog van: Ja dat zal wel.dat geloofd niemand. Of er komt achteraf een bericht dat er een foutje gemaakt is. Of uitverkocht of zo. Ondanks alles toch een bestelling geplaatst. En vol verbazing werd die 3 dagen later afgeleverd. Kan er niets vreemds aan ontdekken. Ziet er OK uit.
Ik vind het super dat ze dit gewoon doen en zich niet verschuilen achter een stom excuus.
Hallo ik hebt vandaag de Fuck my Cock XL ontvangen op de verpakking en jullie site staat de penis rechtop maar dat is pure misleiding hij is zo slap als gelei!!!
ben zeer boos en ontevreden je krijgt ook geen enkelle reactie terug!!!
Mensen bestel dit producht dus niet!!!!
Wegens een probleem met product de klantenservice gemaild. Op de website staat dat je binnen 2 dagen een reactie krijgt, helaas duurde dit bijna 3 weken(!) en het antwoord was ronduit teleurstellend.
Het enige positieve punt was de vlotte levering.
Ik koop sinds een aantal jaar mijn lingerie bij Pabo.nl omdat het echt een stuk goedkoper is als bij andere zoals Hunkemoller. Net voor het eerst ook wat samen met mijn vriend uitgekozen en het blijft toch echt de beste erotiek site.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Pabo.nl een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 13 beoordelingen geplaatst over Pabo.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,1 gekregen, waarbij 16% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Pabo.nl actief?
Pabo.nl is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) seksshops en erotische shops.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Pabo.nl reviews? Dan kun je naar de website van Pabo.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.