Otto.nl logo

Otto.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

6 beoordelingen • 2,0
Otto.nl logo
Otto.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
6 beoordelingen • 2,0
Beoordeling
6 beoordelingen
2
5 sterren
0%
4 sterren
0%
3 sterren
0%
2 sterren
0%
1 ster
100%
Bestelproces
2
Service
2
Prijs
2
Levering
2

Gerelateerde bedrijven

Pabo.nl logo Pabo.nl
12 beoordelingen
3,5
AmsterdamGenetics logo AmsterdamGenetics
0 beoordelingen
10
Hondenbed.nl logo Hondenbed.nl
0 beoordelingen
10

OTTO ervaringen

Otto is de online kledingwinkel en warenhuis in één. Betaalbare kleding en spullen kan je hier online vinden. Veel vrouwen hebben de winkel dan ook al gevonden. Ze bestellen hier spullen voor hunzelf en voor anderen. Misschien twijfel je nog wel even om hier een bestelling te plaatsen. Gelukkig kan je met de hulp van Otto ervaringen snel een keuze maken voor een leuke outfit of het plaatsen van een bestelling. Heb je zelf wel al eens een bestelling geplaatst of koop je wel vaker iets bij Otto? Plaats dan je eigen Otto ervaringen op onze website.

Over OTTO

Otto begon als eerste postorderbedrijf van Duitsland met het verkopen van kleding en schoenen via een catalogus. Al snel werd het concept een succes en verschenen er verschillende postorderbedrijven. Tegenwoordig is Otto veranderd in een online shop en bestaat er geen papieren catalogus meer. Het assortiment kan hierdoor nog verder worden uitgebreid en nog meer mensen kunnen bediend worden met nieuwe outfits. Dankzij de hoge service als gratis ruilen en achteraf betalen plaatst iedereen hier graag een bestelling.

Merken bij Otto

Vaak wordt er gedacht dat Otto alleen eigen merken verkoopt, maar dit is absoluut niet waar. Merken als Adidas, Brunotti, Jack & Jones en Laura Scott staan achter Otto. Ondanks het aanbod aan merken blijft de prijs laag en voordelig. Twijfel je toch nog of dit de juiste winkel is om te shoppen naar merken? Lees dan de Otto ervaringen van andere shoppers om op de hoogte te zijn van de nieuwste trends en het verloop in de online shop. Je zal merken dat je lang niet de enige bent die hier graag een bestelling komt plaatsen.

Wonen

Door over te schakelen naar een online shops was er ineens ruimte voor een nog groter aanbod dan alleen kleding. Je kan dus ook bij Otto terecht voor nieuwe meubels of zelfs elektronica. Je zal misschien niet direct aan Otto denken als je een nieuw bed nodig hebt, maar toch zou je dit best kunnen doen. Aan de hand van de Otto ervaringen kies je al snel leuke woonaccessoires uit.

Start met beoordelen

Lees beoordelingen over Otto.nl

profielfoto van R
R
30-12-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
gholi

Hoe erg is het om het slachtoffer te worden van verkeerde informatie en klantenservice
En je zult schade oplopen en dan zal het heel gemakkelijk voor hen zijn om te zeggen dat ze vergeef, en dat is alles
Zonder enige hulp of probleemoplossing
Vertrouw deze winkel alsjeblieft niet zo gemakkelijk dat je net als ik een slachtoffer wordt

profielfoto van Eddy
Eddy
19-06-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Niet leveren maar wel betalingsherinneringen sturen

Een maand geleden hebben we een fiets besteld voor mijn zoon, nog steeds niets gezien. We krijgen niets te horen, pas als we er zelf achteraan bellen of mailen krijgen een update. Erg nalatig.

We hebben aangegeven de order te wil annuleren, maar dit kan om een of andere reden niet - dit is de reinste onzin, want met mijn webshop ervaring weet ik dat dit absoluut mogelijk is. Het is pure onwil van de organisatie.

Daarnaast krijg ik betalingsherinneringen terwijl ik nog niks gekregen heb, als we contact over hebben met de klantenservice wordt ons alsnog verzocht dit te voldoen, aangezien ze (let op!) hier niets aan kunnen doen - wederom onzin en onprofessioneel.

Even een kleine tip voor iedereen: check de website van consuwijzer en zet dit achter de url: "/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-niet-tevreden/aankoop-niet-geleverd". Het duurt nu langer dan de wettelijke 30 dagen, en dus mogen we de aankoop officieel ontbinden.

profielfoto van A
A
25-05-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Tv

De klachtIk heb een tv gekocht,
Reparatie niet mogelijk de fabrikant Toshiba heeft akkoord gegeven op de aanvraag tot creditering.
Uw leverancier, waar u het product heeft gekocht, neemt binnenkort contact met u op. Desgewenst kunt u zelf met hen in contact treden, zij zullen e.e.a. verder met u afhandelen.
Otto heeft een zeer slechte Klantenservice. Ze nemen je niet serieus, ze sturen je van het kastje naar een muur. Ze praten maar wat. Ze gaan steeds in herhaling. Ik raad niemand aan om bij Otto iets te kopen.

profielfoto van Lecien
Lecien
01-05-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Meest slecht behandelt als cunsument

Bij 24u mag je gerust een paar dagen bij optellen en als er iets mis gaat nemen ze niet de moeite op je op te bellen.Ik ben in mijn hele leven niet zo slecht behandelt als klant als bij Otto.
Ik heb gemaild en gebeld. Zelfs mijn email werd geblokkeerd. Eigenlijk gaan ze ervan uit dat je niet een klant bent maar een elien. Want zo doen ze.
Ik kreeg bericht dat mijn vaaatwasser op maandag bezorgd zou worden hij kwam niet ook savonds kwam hij niet. Toen bleek er een verkeerd adres in te staan. Dus ik apart naar dat adres toe gaan ook daar bleek hij niet zijn aan gekomen. Ik bellen meteen de volgende ochtend met otto. Moest ik een mail sturen... Kreeg ik pas volgende dag weer bericht.... En ga zo maardoor. De hele middag zitten bellen met postnl en otto hadden ze mijn vaatswasser on hold gezet. Dus ja dan ben je je middag kwijt met bellen en nog hebben ze dat ding niet verstuurd. En mag je huur of koop overeenkomst naar hun gaan versturen. Omdat ze ook nog willen kijken of je daar echt woont. Je prive gegevens op straat gooien. Nou dit is de eerste keer dat ik wat bij otto heb besteld en ga daar nooit in mijn hele leven daar weer iets bestellen.

profielfoto van Patricia
Patricia
06-03-2018
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Otto, slechte apparen en nog slechtere klantenservice

Bij de bezorging zat er een deuk van zeker een halve meter aan de achterkant dus kon de vaatwasser weer opgehaald worden en omgeruild uiteraard ging hier veel tijd overheen alsof het mijn schuld was dat het zo geleverd was. Vervolgens had de vaatwasser had met 3 maanden al problemen, contact gehad met de Otto klantenservice. Mijn mening was dat als een vaatwasser wat 1keer in de 2 dagen draait nooit kuren hoort te hebben en dat het omgewisseld hoort te worden met een nieuwe vaatwasser om verdere problemen binnen de garantie ter voorkomen of erger dat er net na de garantie nog meer problemen komen. De mevrouw aan de lijn stond erop dat er een monteur moest komen maar wel pas anderhalve week later. Onacceptabel natuurlijk maar mevrouw was onverbiddelijk en zei dat de monteur er over anderhalve week was en verbrak de verbinding. Dus terug gebeld en weer een raar gesprek doorverbinden en dan ineens shit horen en dat de verbinding wordt verbroken. Dus weer terug gebeld en een meneer aan de lijn die meer begripvol was en mijn woede heel goed kon begrijpen, inmiddels had ik zoiets weet je wat kom alsjeblieft dit onding halen en stort mijn geld terug en dat vond meneer ook logisch en zo werd de afspraak gemaakt dat 2 dagen later dat ze de vaatwasser zouden ophalen en dat het geld daarna met maximaal 5 werkdagen terug gestort zou zijn, de volgende dag zouden we een track&trace ontvangen voor de precieze tijd. Maar de track&trace was vervangen met een afzegging door de mevrouw die wilde dat de monteur perse kwam ze had de retour opdracht geannuleerd en de gemaakte afspraak ongedaan gemaakt. Dit is mijn ervaring met Otto slechte apparaten en een nog slechtere klantenservice die monteurs opdring en afspraken niet na komt. Eens maar nooit meer!!!

profielfoto van Anoniem
Anoniem
07-05-2015
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
nog steeds niet geleverd

Op 10 april bed besteld bij Otto.nl van 3 weken levertijd, eerste keer gebeld na 2 weken werd gezegd dat het nog maximaal 10 dagen zou duren. Later weer gebeld en deze mevrouw vertelde dat het binnen 3 dagen geleverd werd, 3 dagen later weer moeten bellen, nu wist deze mevrouw in het hele gesprek 2 dingen te zeggen...ik begrijp dat u boos bent maar ik kan niks doen en ik kan ook niet zeggen wanneer het komt want dat weten we niet. Om de 2 a 3 dagen bellen en nu alleen nog maar te horen krijgen dat ze niet weten wanneer ze kunnen leveren en op de vraag of het bed er wel is krijg ik geen antwoord.... Wat kun je hier nu tegen doen ik kan toch onmogelijk tegen mijn zoon zeggen dat niemand weet wanneer zijn bed komt...

Schrijf een review over Otto.nl

Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

Pabo.nl logo Pabo.nl
12 beoordelingen
3,5
AmsterdamGenetics logo AmsterdamGenetics
0 beoordelingen
10
Hondenbed.nl logo Hondenbed.nl
0 beoordelingen
10