Leapp logo

Leapp reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Leapp reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Leapp logo
Website
Leapp
Categorie
Webshops

Leapp ervaringen

Leap ervaringen zorgen voor een transparant beeld als je iets wilt doen met dit bedrijf. Je wil je eigen refurbished Macbook, iPhone of iPad kopen of verkkopen alleen twijfel je heel even aan de kwaliteit. Krijg je bijvoorbeeld dezelfde kwaliteit als een nieuwe Macbook? Dit soort vragen spelen altijd door je hoofd bij een groot aankoopbedrag. Met onze Leapp ervaringen krijg je een idee wat je kan verwachten als je hier een Macbook of iMac koopt. Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn hier welkom. Je hebt zo als klant precies een idee wat je kan verwachten als je hier gaat shoppen voor een nieuwe Macbook. Door jouw eigen mening met anderen te delen kan je elkaar advies geven over de aankoop van Apple spullen bij Leapp.

Over Leapp

Leapp verkoopt refurbished Apple producten in zowel een online shop als fysieke winkels. Refurbished wil zeggen dat de producten tweedehands zijn, maar weer opgeknapt door Leapp. De producten komen vaak uit het bedrijfsleven waar ze slechts maximaal twee jaar meegaan. Als er een nieuw model uitkomt, dan wordt hierin geïnvesteerd en worden de overgebleven exemplaren verkocht door Leapp. Eventuele zwakke onderdelen worden vervangen zodat je eigenlijk een compleet nieuwe laptop of computer in huis haalt. Op jouw refurbished Apple krijg je ook nog eens een jaar garantie en gratis verzending.

Macbook & iPad

Bij Leapp kan je eigenlijk terecht voor vrijwel alle Apple producten die verkrijgbaar zijn. Van een Macbook die vorig jaar nog uitgekomen is tot een iPad Air. De producten zijn ingedeeld in de categorieën zichtbaar gebruikt tot zo goed als nieuw. Uiteraard wisselt het aanbod iedere dag en kan jouw favoriete Macbook de volgende dag wel weer op de site staan. Naast Macbooks en iPad’s kan je ook een refurbished iPhone bestellen. Ideaal als je even het budget niet hebt voor een gloednieuw exemplaar. De Leapp ervaringen zijn dan ook zeer enthousiast over deze service.

Gratis verzending bij Leapp

Gratis verzending behoort standaard tot de Leapp ervaringen. Binnen drie werkdagen is jouw Apple product klaar voor gebruik. Afhankelijk van de voorraad van het model dat je op dit moment wilt hebben. Het is eventueel ook mogelijk om de producten in één van de fysieke winkels af te halen. Bestel je product wel eerst online zodat je bericht krijgt, wanneer je product klaar ligt.

Leapp ervaringen en klachten

Heb je zelf al eens iets gekocht bij Leapp? Laat dan jouw mening horen en deel je Leapp ervaringen of je Leapp klachten. Schrijf een review en vertel anderen wat jij over Leapp te zeggen hebt.

Gerelateerde bedrijven

Geeektech logo
Geeektech
2 beoordelingen
9
Kinq logo
Kinq
2 beoordelingen
10
MiniInTheBox logo
MiniInTheBox
2 beoordelingen
9
3,5
10% zou hier weer kopen
11 beoordelingen
Ervaringen met Leapp

Ons team van experts heeft Leapp geverifieerd op een aantal punten. De webshop van Leapp bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt. Leapp is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje). Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.

Leapp is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Wij raden het aan om eerst even op de website van Leapp te kijken voor actuele openingstijden. Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Toch een stuk goedkoper

Net een nieuw iPhone 5 gekocht via Leapp en het scheelt me toch 200 euro. Heb dus inplaats van 16GB nu een 64GB voor dezelfde prijs :) helemaal super!

Geplaatst op: 30-09-2015
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Geert

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Schandalig

Telefoon geleverd op verkeerd adres. Oplossing van Leapp was dat ik alle buren af zou gaan om te kijken wie hem ontvangen heeft. Het moet niet gekker worden !

Geplaatst op: 20-08-2021
Laatst bewerkt op: 20-08-2021
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Na vier keer terugsturen nog steeds geen werkende iPhone

Wat een verschrikkelijke rommel leveren deze mensen. En wat een slechte service. Na een maand heb ik mijn iPhone 7 teruggestuurd omdat de verbinding met de simkaart/het netwerk steeds uitviel. Opgestuurd voor reparatie, bleek ik mijn reservekopie er niet op terug te kunnen. Nog een keer, teruggekregen met hetzelfde probleem. Toen waren ze eindelijk zo 'vriendelijk' om een andere te sturen (maar pas toen ik de kapotte weer had moeten inpakken en opsturen). Die nieuwe (de vierde dus al!) bleek een kapot microfoontje te hebben, waardoor ik alleen kan bellen met oortjes in. Toen heb ik gevraagd of ik misschien direct een nieuwe kon krijgen (zonder deze eerst op te sturen), zodat ik niet nog een keer aan de slag moest met reservekopieën en opnieuw installeren. Maar nee, dat was ze teveel - ze snapten ook niet dat dit op geen enkele manier oké is. Samengevat: door Leapp ben ik uren werk kwijt, heb ik weken zonder smartphone gezeten en heb ik nog steeds een iPhone die niet goed werkt.

Geplaatst op: 28-07-2021
Laatst bewerkt op: 28-07-2021
Geschreven door: Arno B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Tweemaal defecte iphone verkregen.

Maanden tijd kwijt en geen werkende mobiel.

Geplaatst op: 15-02-2021
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Maurice

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
IPhone 8 binnen maand defect

iPhone 8 binnen maand defect. Enige optie, opsturen ter reparatie. Consequentie; telefoon weken lang kwijt. Het defecte exemplaar omruilen voor werken exemplaar is niet bespreekbaar. Ik kkop nooit meer iets bij Leapp.nl.

Geplaatst op: 12-05-2020
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Joep

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Cadeaubon niet meer geldig

Als je een doorstart maakt en wil profiteren van de goede naam, wees dan ook vent genoeg om de verplichtingen van voor het faillissement aan te gaan.

Geplaatst op: 04-05-2019
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Mariska

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ik hoop dat het genoeg mensen waarschuwd

Eerste instantie super service!
Met iPhone 5s destijds wel 6 keer terug gegaan maar 6 keer geholpen, 4 keer gewacht of vervangend product. Erg lang wachten maar.... service was daar.
Dan kopen we een iPad 2, traag, werkt niet naar behoren, scherm zit los, laad niet bij, word opgestuurd is 8 weken in reparatie en komt terug.
Wederom dezelfde klachten en we mogen hem weer terug sturen.
Naar week 9 weken wachten komen we tot de conclusie geen vertrouwen meer te hebben in het product en willen graag een ander model iPad en betalen daarvoor geld bij. ( mei 2017)
Werkt een aantal maanden “ oké” maar al snel loopt hij binnen 1 uur leeg en doet er 24 uur over om weer op te laden. Dat is 1 filmpje kijken en een dag wachten. We mogen hem terug sturen en word gerepareerd en ma 5 welen terug gestuurd
Al snel valt hij uit en is hij niet meer op te laden. We komen erachter dat Leapp Tilburg in een faillissement zit, en bel leapp Nederland. Deze geven aan een paar maanden te wachten omdat ze een doorstart aan het maken zijn. En dan bericht in de media, Tilburg blijft gesloten en ik bel leap, ik kan eventueel ook aangetekend versturen naar leap om het apparaat ter reparatie aan te bieden. Wat een service!
( we zijn inmiddels alweer 5 maanden verder omdat ik in de wachtbank zat)
Ik stuur hem op en ben na 3 weken ( maximale reparatie tijd) wachten mail ik omdat ik nog niets heb vernomen, excuses maar er zijn vertragingen dus het duurt nog even. Nog een aantal weekjes later nog eens een mail om te vragen hoe het zit. Goed nieuws de iPad is terug naar het hoofdkantoor en word zsm opgestuurd.
Na een week nog geen reactie dus ik besluit nog eens
te mailen.
Een probleempje ... iPad is toch niet meer te repareren?? Maar ik mag daarvoor in de plaats een iPad air 1 uitkiezen en GRATIS, maar dan wel zonder garantie.....
Ik geef eigenlijk aan dat ik best een iPad air 1 wil, maar niet zonder garantie. Ik heb nu 2 iPads gehad en geen enkele heeft naar behoren gewerkt.
We hebben op beide iPads misschien 100 plezier uren gehad en de rest was hij kapot of ter reparatie. Dus vertrouwen dat het nu wel een goed apparaat is dat heb ik niet echt.....
Het zou betekenen als iPad air 1 weer niet werkt ik eigenlijk 380 euro in de put heb gegooid. Dat risico durf ik met onze ervaringen niet aan.
Dus de vraag: wat kunnen we doen om wel garantie te krijgen?
NIKS! Is het antwoord, we kunnen wel een iPad air 2 kopen met 100 bijbetaling en dan hebben we garantie.
Oké, ergens voelt het niet oké, dag waarde is 269 euro dus krijg geen waarde voor mijn geld. De beste optie zou zijn dat mijn geld terug komt. Dan koop ik bij een ander bedrijf een iPad ( het is mijn dochters spaargeld en die wacht nu met tussenpozen van 100 speeluren op haar iPad van haar verjaardagsgeld)
Maar oké, ook dat is geen optie voor leapp. Dus dan gaan we voor de optie iPad air 2 met extra bijbetalen voor de garantie.
maar dan blijkt de iPad niet op voorraad, dus ik moet wachten. Hoe lang wachten meneer? Geen idee! Kan een week zijn en kan een jaar duren...
Ja maar.... dat is toch geen vooruitzicht?

Ik wil toch weten waar in aan toe ben?

Of een apparaat krijgen dat misschien prullenbak waardig is, en dat risico nemen of misschien een jaar wachten op iets?
Ja! Dat zijn de opties!
Geen enkele andere mogelijkheid.
Ik sta met mijn rug tegen de muur....
Ik wacht 2 maanden en hoor niks.
Maar dan!!
Krijgt een kennis de melding dat er weer iPads op voorraad zijn maar dat je snel moet zijn omdat ze snel uitverkocht zijn. en verbaas me, ik heb namelijk geen bericht gekregen dat ik eindelijk weer een iPad krijg??
Ik kijk op de website en zie inderdaad dat vergelijkbare iPads op voorraad zijn en stuur een mail.
Helaas geen antwoord terug, en als ik weer op de site kijk zijn ze dus inmiddels uitverkocht.
Huh?!? Ik heb al betaald en wacht slechts op die iPad waar ik voor betaald heb.
Waarom word ik niet benaderd?
En dan weer aantal dagen verder, krijgt de kennis opnieuw een mail dat er weer een lading iPads air 2 zijn dus ik besluit te bellen en te vragen waarom ik geen bericht krijg dat er een iPad voor me gereserveerd is?
Nou.... ik ben niet gebeld omdat het een iPad 16 g is en niet vergelijkbaar is, huh? En hoe zat het dan met die 1e lading die weer uitverkocht is?! Ja daar is niet echt een antwoord op.
Oké....
16 g is niet waar ik voor betaald heb, ik had 64 g dus terug in opslag is niet echt een goed alternatief. We zijn na alle upgrades zelf niet vooruit gegaan, dus durf na de slechte ervaringen eigenlijk noet terug te gaan in snelheid, leeftijd of gig. Ik ben bang dat dat alleen maar ellende gaat geven....
Ik ben eigenlijk alleen maar gefrustreerd dat dit zo lang moet duren en ik toch wel erg de indruk heb dat nieuwe klanten voorrang hebben gekregen op iPad air 2, en dat ze mij niet gebeld hebben, misschien wel om te vragen of ik misschien wel akkoord zou willen gaan met minder gig. Op zich wel fijn dat je aLS klant alternatieven aangeboden krijgt, ik ben eigenlijk al niet erg tevreden en denk dat ik na 2 jaar en nog steeds geen werkende iPad heb, best wel een ander alternatief aangeboden mag krijgen? Al is het alleen maar om de klant het idee te geven dat het wel een heeeeeeele vervelende situatie is, door al 2 niet of nauwelijks werkende apparaten te hebben gehad en bijna 2 jaar verder.....

En dan komt ie! Ik kan een iPad air 1 krijgen met garantie! Maar dan moet ik wel 100 euro bijbetalen? Huh?! Ik kreeg hem 2 maanden geleden gratis?!?
Dat klopt mevrouw maar toen kreeg je geen garantie!? Huh!?!
Ik heb 2 maanden geleden gevraagd wat ik kon doen om wel garantie te krijgen op de iPad air 1 en dat kon met geen mogelijkheid, niet door bij te betalen, niet als extra water bij de wijn. Helemaal NIET!?
Ik ben verbijsterd!
Nu kan het wel als ik maar 100 euro betaal? Ja maar dat is een verschil van 100 %, in mogelijkheden maar ook in bijbetaling ? Ja dat is pech hebben mevrouw maar u gaat nergens mee akkoord...
Huh?! Nee omdat ik opties krijg die niet oké zijn omdat het geen zoden aan de dijk zet, en ik nog steeds geen product heb wat wel werkt waar ik 380 euro voor heb betaald en het niet oké is dat ik 100 euro moet bijbetalen voor een apparaat wat maar 209 euro kost? En....
Als ik een van de iPads wel in gebruik had gehad dan is het logisch dat de garantie termijn verstrijkt, maar ik hèb van beide apparaten nog geen gebruik kunnen maken omdat ze al die tijd kapot of onderweg wagen?! Waar moet ik nu ja op zeggen dat is toch geen goed aanbod?
Ik vraag of ze dan water bij de wij willen doen met de bijbetaling en dan wil ik wederom water bij de wijn doen, maar ook leapp zal dan een duit in het zakje moeten doen....
Maar helaas, jet komt erop neer dat ik een slechte klant ben en geen genoegen neem met het aanbod, en geen vertrouwen heb in leapp en de apparaten van leap.
Als ik nu even ga rekenen
380 euro (max 100 gebruikersuren)
4 ritjes en parkeerkosten naar leapp
iPad case 39 euro iPad 2
iPad case 39 euro iPad 3
Versturen 8 euro van iPad
Inmiddels ook alvast een case voor air 2 gekocht

Ongeveer 480 euro verder

En heel veel frustratie en nog steeds geen goede oplossing voor een klant die zich enorm belazerd en benadeeld voeld.

Ik moet erop vertrouwen dat er binnen nu en een jaar een iPad air 2 komt, die wellicht tegen die tijd ook alweer zo verouderd is dat de dagwaarde ook veen 200 euro meer is....

Als ik een klein beetje meer geld had besteed had ik een nieuwe iPad gehad met goed garantie bij Apple zelf en veen achterhaalde iPad. Achteraf gezien.....
Tja....
Achteraf gezien, veel klachten..... ik ben niet de enige....

Dan is er geen andere optie om de Consumentenbond en de TROS in te schakelen hopen dat er een goede oplossing komt......

Dankjewel leapp

Geplaatst op: 04-12-2018
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Betty S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Leapp doorstart, maar shoptegoed weg!!

Leapp profiteert van hun doorstart door tegoeden van klanten te laten verdampen. Ik had een dag voor het faillissement op 7 juni een iPad ingeruild voor een shoptegoed. Nu kan ik de giftcard niet ingewisseld krijgen bij een aankoop. "Want er is een andere eigenaar!"

Conclusie: de klant is weer de pisang van een financieel steekspel. Heel slecht van Leapp om zo met klanten om te gaan. Leapp is Cheapp!!

Geplaatst op: 21-08-2018
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Harry V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Leapp horror

iPhone 6 kapot geleverd via Simpel actie. Accessoires zoals hoesje en schermbeveiliging vrij duur direct bijbesteld omdat ik geen dag zonder bescherming wilde.. accessoires werden echter na dik een week pas nagestuurd.
Toestel kapot en kon alleen omruilen door op en neer naar Zwolle te rijden (vanuit Enschede/Hengelo).. hier lag uiteindelijk een ander kleur toestel klaar en de lader hiervan was kapot.
Hierna nog steeds dezelfde ontvangst problemen dus dacht ik dat het aan Simpel lag (was ook net verhuisd naar nieuw adres). Simpel heeft uiteindelijk het contract verbroken omdat ze op mijn nieuwe adres geen goede netwerk dekking hadden.. dit bleek niet het probleem maar het was het 2e toestel van Leapp met zelfde ontvangst problemen.
Aangezien ik nu geen klant meer ben van Simpel kan ik geen aanspraak maken op de garantie bij Leapp (heb opname van gesprekken na permissie hiervoor gevraagd te hebben) en krijg ik een naheffing van 250 euro. Ik ben weken nauwelijks bereikbaar geweest, heb veel klanten gemist en de toon waarop ik behandeld werd is gewoon super slecht. Simpel heeft contact opgenomen met Leapp om de relatie te heroverwegen vanwege het geen uitzondering beleid en heeft mij aangeraden naar het juridisch loket te gaan.

LEAPP is HORROR!

Geplaatst op: 25-09-2017
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Bjarne T.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ipad na bijna 3 maand nog niet in huis

Ipad gekocht in december.
3x binnengedaan voor reparatie aan scherm, ingeruild voor een andere die ook fouten had in het scherm, foutieve info gekregen bij het inleveren waardoor onze persoonlijke gegevens nog op de ipad stonden terwijl we hem niet terugkregen. Niet op de hoogte gehouden van de stand van zaken terwijl uitdrukkelijk gevraagd. Geld teruggevraagd, duurt nog eens een maand.

Kortom niet tevreden van deze aankoop.

Geplaatst op: 13-02-2014
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Jan

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Leapp


Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Geeektech logo
Geeektech
2 beoordelingen
9
Kinq logo
Kinq
2 beoordelingen
10
MiniInTheBox logo
MiniInTheBox
2 beoordelingen
9

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Leapp een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 11 beoordelingen geplaatst over Leapp. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,5 gekregen, waarbij 10% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Leapp actief?

Leapp is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) computer , elektronica en telefoon accessoires.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Leapp reviews? Dan kun je naar de website van Leapp gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie