Lab21 logo

Lab21 reviews, ervaringen en beoordelingen

Lab21 reviews, ervaringen en beoordelingen
853
Lab21 logo
Website
Lab21
Categorie
Webshops

Reviews en ervaringen LAB21

Als je een nieuwe vloer zoekt, dan kun je tegenwoordig bij heel erg veel adressen terecht. Het gaat er echter om dat je precies het goede adres vindt. Zo’n adres zou zomaar eens LAB21 kunnen zijn. Om je een nog beter inzicht te geven in deze onderneming, hebben we hier de reviews en ervaringen van LAB21 voor je samengevat. Uiteraard beslis je na het lezen van deze informatie of je ook zaken gaat doen met deze aanbieder.

Over LAB21

LAB21 is een retailketen met de nadrukkelijke focus op binnen- en buitenvloeren. Het biedt een aantal fysieke winkels, waarvan de vestiging in Amersfoort als de Flagship Store geldt. Daarnaast kun je uiteraard ook prima online zaken doen met deze aanbieder. Het gaat crescendo met LAB21, dat in slechts drie jaar al ruim twaalfduizend mensen een droomvloer bezorgde. Lab staat overigens voor Life at Best. De onderneming droomt daadwerkelijk van een beter bestaan voor iedereen. Binnen de bedrijfsfilosofie van Lab21 speelt specialisme een belangrijke rol. Dat wil zegge dat de retailketen in de diepte en de breedte selecteert. Het neemt in elk geval niet zomaar alle vloertypen van een bepaald merk in het assortiment op.

Waarom kiezen voor Lab21?

Een belangrijke reden waarom zoveel mensen kiezen voor de producten van deze aannemer is duidelijk; je betaalt tot wel 50 procent minder voor een vloer dan bij andere aanbieders. Niet voor niets wordt de laagste prijs garantie gegeven als je besluit een vloer bij deze specialist te kopen. Nog een reden is het brede assortiment. Bij LAB21 namelijk, kies je zomaar uit 1400 verschillende vloeren. Natuurlijk voert LAB21 ook de topmerken. Je koopt bij LAB21 onder meer houten vloeren, vloeren van PVC, natuursteentegels en laminaat. Uiteraard is er extra aandacht voor de meest geliefde vloer van dit moment, de PVC vloer.

Is LAB21 betrouwbaar?

Aan de betrouwbaarheid van deze aanbieder van vloeren hoef je eigenlijk geen seconde te twijfelen. De laagste prijsgarantie doet inderdaad opgeld en nergens anders vind je vloeren met zo’n goede prijs- kwaliteitsverhouding. Het feit dat steeds meer mensen de weg naar de fysieke en online winkels weten te vinden is daar ook een bewijs van. Bij LAB21 word je bovendien altijd bijgepraat over zowel de voor- als de nadelen van een vloer. Dat vindt men wel zo eerlijk en ook dat zegt veel over de betrouwbaarheid. Dat zegt ook het feit dat je gewoon alle adresgegevens van de retailer op de website vindt en je er zelfs het KvK nummer kunt checken. Bij LAB21 is alles transparant.

Klantenservice en klachten

Mocht je een prangende vraag hebben die je op de webshop niet beantwoordt ziet of een klacht in willen dienen, dan kun je natuurlijk altijd langs een van de fysieke winkels gaan. Je kunt echter ook gewoon telefonisch contact opnemen met de helpdesk van Lab21 terwijl een e-mail sturen ook een optie is.

Wil jij ook beoordelen?

Je kunt de mensen die een beoordeling over LAB21 hebben gemaakt dankbaar zijn. Want zij gaven de input voor de informatie die je hier hebt kunnen lezen. Op basis daarvan kun je nu de juiste beslissing nemen. Laat jij voortaan ook een beoordeling achter? Op die manier kun je ook andere mensen ondersteunen bij het maken van de juiste keuze.

Gerelateerde bedrijven
KunststofKozijnenGroothandel logo
KunststofKozijnenGroothandel
1 beoordeling
9
DS verlichting logo
DS verlichting
1 beoordeling
9,5
Conrad logo
Conrad
9 beoordelingen
7,1
Gerelateerde blogartikelen
3,9
10% zou hier weer kopen
30 beoordelingen
Meestal waardeloze bedrijf ooit

Het meest waardeloze bedrijf ooit.
Bij aankoop zag alles er mooi uit, mooie vloer uitgekozen en afspraken gemaakt over de levering en het leggen.

Pro tip: wanneer er gemaakte afspraken niet na gekomen worden zet binnen een redelijke termijn op de mail: een ingebrekestelling van niet nagekomen afspraken met een redelijke termijn om dit op te lossen. Sta je vele malen sterker bij een rechtszaak/schikking

Er wordt samengewerkt met externe leggers waar ze ‘goede’ ervaringen mee hebben.
Maar wanneer deze leggers zelf weer andere mensen inhuren is het maar de vraag wat je krijgt.

Ruizendaal vloeren zou hier komen leggen, maar die heeft van Dijk vloeren ingehuurd om de klus voor hem uit te voeren.

Prutsers 1e klas zijn hier gekomen om de vloer te leggen, beginnend met 3x niet opkomen dagen voor de eerste leg datum.

Daarna de vloer gelegd maar niet afgemaakt omdat Ruizendaal verkeerd heeft ingemeten dus planken te kort komen. Dus een half afgemaakte vloer als resultaat.

Na 2 maanden elke werkdag contact zoeken met de klantenservice omdat er geen gehoor is bij Ruizendaal of van Dijk uiteindelijk tot een afspraak kunnen komen.

Ook meerdere keren aangegeven bij de klantenservice dat wat er gelegd is, er erg slecht in ligt, hobbels in de vloer, grote kieren en scheef gesneden.
Hierop als antwoord dat de heren op de gemaakte afspraak dit allemaal op zullen lossen.

Uiteindelijk na nogmaals 2x niet opkomen dagen zijn de heren aanwezig.
Inmiddels alle slecht gelegde planken gemarkeerd met een stukje schilderstape om duidelijk te maken waar er aandacht aan besteed wordt.

Meubels het huis uit gehaald, zodat er de ruimte is om alles op te lossen. Na een uurtje aanrommelen en rustig pauze nemen tussentijds toch maar geconcludeerd dat de vloer er wel erg slecht in ligt en beter volledig verwijderd kan worden en een hele nieuw vloer geplaatst moet worden.

Hierop weer contact gezocht met de klanten service en volledig uit onze plaat gegaan omdat er al 2 maanden niet geluisterd wordt of actie ondernomen.

Hierop contact gekregen met leidinggevende Jermy Hogebeuk gezien Johan Hegeman op vakantie was en niets gecommuniceerd heeft. Alles doorgenomen en te horen gekregen dat er naast ons nog 10 projecten zijn met Ruizendaal/ van Dijk waar gelijksoortige situaties van toepassing zijn.

Afspraken gemaakt dat van Dijk de vloer komt verwijderen en een andere legger uiteindelijk de vloer weer komt leggen gezien het vertrouwen er niet meer is.

Opslag ruimte gehuurd om alle meubels in op te slaan zodat de vloer verwijderd kon worden.

Van Dijk is daarna nog 2 maal niet opkomen dagen voor een afspraak. Maar uiteindelijk gekomen om de vloer te verwijderen. Hierbij hebben ze een stuk of 3 planken verwijderd en tot de conclusie gekomen dat ze niet het juiste materiaal hebben dus weer vertrokken na 15 minuten.

Toen opnieuw afspraken gemaakt met Jermy dat een specialistisch sloop bedrijf de vloer zou verwijderen.
Hier zijn de slopers tot de conclusie gekomen dat het beton veel te vochtig is, dus er überhaupt nooit gelegd had mogen worden. Dus wij moesten bouw drogers in huis plaatsen en de vloerverwarming op 30 graden zetten om het beton te laten drogen.
Zo gezegd zo gedaan.

30 dagen verder was uiteindelijk het beton droog genoeg om te kunnen leggen.

Al met al 7 maanden onderweg geweest en in de rotzooi gezeten en veel kosten gemaakt en werkdagen gemist omdat er niet fatsoenlijk afspraken nagekomen kunnen worden.

Over een stukje tegemoetkoming/compensatie van gemaakte kosten en bedorven woongenot maar te zwijgen.

Geplaatst op: 06-09-2024
Laatst bewerkt op: 06-09-2024
Geschreven door: Willem D.

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Koop hier niet

Hoofdkantoor
als je de aanbetaling hebt gedaan
is het afgelopen met vriendelijk zijn
en zijn ze niet meer behulpzaam
werd gewoon uitgelachen aan de telefoon

Geplaatst op: 30-08-2024
Laatst bewerkt op: 30-08-2024
Geschreven door: Leo

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slechte ervaring met LAB21

Eind vorig jaar heb ik LAB21 gecontracteerd voor het installeren van een PVC-vloer inclusief plinten in mijn nieuwbouwwoning te Delft. Ik moest hiervoor het volledige bedrag van ruim €11.000 vooraf betalen. Ondanks dat de vloer zelf van goede kwaliteit is, is het leggen door een onderaannemer van LAB21 helaas zeer slecht uitgevoerd: vloerdelen die niet aansluiten, plinten die niet aansluiten, slecht afgewerkte hoeken, werksporen op de nieuwe muren en kieren tussen de plinten en de vloer.

LAB21 beweert dat de kieren tussen de plinten en de vloer veroorzaakt worden door glooiingen in de vloer zelf, iets waar zij naar eigen zeggen niets aan kunnen doen. Echter, mijn appartement is nieuw opgeleverd en bij geen van mijn buren zijn er dergelijke problemen met de plinten waargenomen. Dit wijst erop dat het probleem meer ligt bij de kwaliteit van de legservice door de onderaannemer, die waarschijnlijk de vloer niet correct heeft geëgaliseerd.

Mijn pogingen om dit via de klantenservice op te lossen waren frustrerend en ineffectief; men verwees me voortdurend naar de onderaannemer die dezelfde lage kwaliteit leverde. Omdat er op een gegeven moment niet meer op mijn berichten werd gereageerd, heb ik via mijn rechtsbijstandsverzekering LAB21 nogmaals verzocht het probleem op te lossen. Deze stuurde echter weer dezelfde onderaannemer waar ik, gezien zijn eerdere werk, geen vertrouwen meer in had. Ik ben dit proces daarom gestopt.

Geplaatst op: 28-05-2024
Laatst bewerkt op: 28-05-2024
Geschreven door: Jan D.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Uitstekende Ervaring met PVC Visgraat Vloeren van Lab21

Onlangs heb ik bij Lab21 een prachtige PVC visgraat vloer aangeschaft en ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring. Vanaf het moment van aankoop tot de installatie was alles vlekkeloos.

Wat me vooral opviel was de professionele en klantvriendelijke benadering van het team van Lab21. De keuze aan vloeren was indrukwekkend en de hulp bij het selecteren van de perfecte visgraat vloer voor mijn huis was topnotch. De kwaliteit van het PVC materiaal is uitstekend en het eindresultaat is simpelweg verbluffend – een mooie, moderne uitstraling die elke kamer in mijn huis opfleurt.

De installatie werd uitgevoerd door de experts van Lab21 en deze ging snel en efficiënt. De vakmensen waren deskundig, vriendelijk en zorgvuldig, en zorgden ervoor dat de vloer perfect lag.

Wat echt indruk op mij heeft gemaakt, was de snelle service bij een klein probleem dat kort na de installatie opdook. Toen ik contact opnam met Lab21, reageerden ze onmiddellijk en losten het probleem snel en zonder extra kosten op. Deze responsiviteit en toewijding aan klanttevredenheid zijn zeldzaam en zeer gewaardeerd.

Kortom, mijn ervaring met Lab21 en hun PVC visgraat vloeren was uitzonderlijk. Ik zou hun diensten zonder enige aarzeling aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een kwaliteitsvloer met een uitstekende service. Een dikke pluim voor het hele team van Lab21!

Geplaatst op: 12-11-2023
Laatst bewerkt op: 12-11-2023
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Top service legdienst

Vanaf het eerste moment dat ik contact had met Lab21, merkte ik hun professionele houding en expertise. Hun legservice is werkelijk uitstekend. Niet alleen zijn ze vakkundig in wat ze doen, maar ze zijn ook betrouwbaar en punctueel. Alle afspraken werden stipt nagekomen, en het eindresultaat overtrof mijn verwachtingen. Het is tegenwoordig zeldzaam om een bedrijf te vinden dat zoveel waarde hecht aan klanttevredenheid en kwaliteit. Ik kan Lab21 van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een topkwaliteit legservice!

Geplaatst op: 22-10-2023
Laatst bewerkt op: 22-10-2023
Geschreven door: Lotte O.

10 / 10
5/5 5/5 4/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Bestellen en legger oké maar hoofdkantoor is een ramp

Bestelproces prima maar daarna een grote ramp. Bij de levering waren verkeerde materialen geleverd en verkeerde kleur plakbintjes. Over de legger geen klagen, afspraken werden nage komen en hij heeft zelfs voor ons snel geregeld dat de juiste materialen geleverd werden. Hij moest daar zelfs speciaal voor terugkomen. Lab21 nee daar ga ik niet weer bestellen.

Geplaatst op: 18-09-2023
Laatst bewerkt op: 18-09-2023
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Een onbetrouwbaar bedrijf met incompetente medewerkers

Wel redelijk geholpen in Oostzaan, maar achteraf wel een verkeerd advies gekregen. We wilden pvc tegels maar dat kon volgens de verkoper niet op onze vloer.
We hadden op advies aldaar een pvc vloer met ondervloer gekocht. Vooraf alles betalen vonden wij wel erg raar, maar na een aantal keren bellen, toch enigszins gerustgesteld (helaas). Levering was prima. Alleen de ondervloer was in onze ogen een andere dan we besteld hadden( ipv een hele dunne een dikke ). Na een belletje met de legger bleek het wel de juiste ondervloer te zijn(not). Het leggen duurde de gehele dag (08.00-20.00). En vanaf dat moment begon de ellende pas echt. Na een week veerde de vloer bij de koelkast al omhoog. We belde gelijk met de legger en het antwoord was, dat we de koelkast een week op een andere plek moesten zetten i.v.m. rust voor de vloer. We hebben de vloer maar 2 weken rust gegeven voor de zekerheid.
na het terugplaatsen van de koelkast was het nog steeds hetzelfde. toen hebben we Lab21 zelf maar gebeld waarbij ons verteld werd, dat we toch echt bij de legger moesten zijn... inmiddels zagen we op een aantal plekken de naden omhoog komen, precies op de hoeken. we vertrouwde het niet en hebben toen de fabrikant gebeld (Viva Floor) we hebben uitgelegd wat het probleem was en kregen te horen dat dit waarschijnlijk kwam door een verkeerde ondervloer. dit hebben wij daarna gemeld aan Lab21, en ze hebben toen uit zichzelf aan de fabrikant gevraagd om de vloer te komen inspecteren. een uitermate vriendelijke man heeft toen de vloer bekeken. duidelijker kon het niet, dus lab21 moest de verantwoordelijkheid nemen dachten wij. niets van dit alles, en er werd doodleuk gezegd dat we de klacht te laat hadden ingediend. vanaf dit moment werd het pas echt een klucht, wat resulteerde in een gang naar de rechter.
ze hebben niet gereageerd op alle bewijzen en zijn ook nooit verschenen op de zitting. wij wilden in eerste aanleg gewoon een andere vloer, maar dat was al niet bespreekbaar. we hebben na overleg met de advocaat, de vloer laten verwijderen door een supergoed en betrouwbaar bedrijf. de firma Abbring in Oostzaan weet wel hoe het hoort. zij hebben toen ook de nieuwe vloer gelegd. namelijk pvc tegels gelijmd met ondervloer. wij zijn uiteraard in ons gelijk gesteld door de rechter, en hebben de gehele aankoop inclusief de wettelijke rente alsmede de kosten voor het verwijderen van de vloer terug gekregen.
beste mensen.. ga alstublieft naar een rechtsbijstand of advocaat om u gelijk te halen consumentenrecht reikt verder dan u misschien denkt...

NOOIT MAAR OOK NOOIT MEER LAB21. WAT EEN BAGGER BEDRIJF MET EEN BAGGER MANAGER GENAAMD MENEER HEIJKOOP.

Geplaatst op: 11-08-2023
Laatst bewerkt op: 11-08-2023
Geschreven door: Marco N.

4 / 10
2/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Een gewaarschuwd mens telt voor twee: lieve mensen begin er niet aan.

"Een tevreden klant, daar doen we het voor", is een tekst van LAB 21 op Instagram. Heel eerlijk? Niets van gemerkt! Bij LAB 21 Groningen een vloer besteld. Tot zover prima. Handtekening gezet en dan begint de ellende. Had al moeite met het vooraf volledig moeten betalen. Maar dat werd weggewoven met "wij gaan door totdat u tevreden bent".
We hebben een heel huis verbouwd en met veel (bouw)bedrijven te maken gehad. Lab 21 viel daarbij in negatieve zin uit de toon.
Legdienst en klantenservice nauwelijks te bereiken, altijd andere personen. Arrogante en neerbuigende houding. Bestelde vloer opeens niet leverbaar, of we een andere willen. Als we aangeven onze bestelde vloer te willen en eerst alleen onze andere vloer willen betalen(we hebben 2 vloeren besteld en moeten nu dus wachten op de ene vloer) is onze bestelde vloer opeens wel leverbaar. Het leggen wordt uitbesteed aan ZZP'rs. Je hebt dan ook geen poot om op te staan als er wat is. De vloer is bij de kanten veel te ruim gelegd en haast niet netjes af te werken. ZZP 'r dan plotseling niet bereikbaar. Foto's moeten sturen, maar er wordt niets mee gedaan. Als ik ze uitnodig om dan eens te kijken hoe het ervoor staat is het te ver weg. Bij de 2e vloer werd overjarig lijm geleverd. Door de legger bestelde materialen werden meerdere malen niet of verkeerd geleverd.
Kortom, ik kom en koop nooit weer bij LAB 21.

Geplaatst op: 25-07-2023
Laatst bewerkt op: 26-07-2023
Geschreven door: W W.

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijke ervaring!

Het hele proces was een nachtmerrie. Wat een verschrikkelijke klantenservice, amateuristisch, onbeschofte houding en incompentent. De verkoper bleek dagen voor levering verkeerd advies te hebben gegeven, de communicatie was ronduit slecht, 10+ verschillende mensen gesproken, niemand die daar werkt schijnt het met elkaar eens te zijn en er werd ook nog gelogen over mogelijkheden (o.a. Levering en retourmigelijkheden). Ik heb zelf achter alles heen moeten zitten vanwege tijdsdruk door hun laksheid. De denigrerende en arrogante houding van personeel binnen dit bedrijf was ronduit frustrerend. En dat voor een peperdure vloer. Ik RAAD IEDEREEN AF om met dit bedrijf in zee te gaan. Dit is oprecht de eerste keer dat ik de moeite neem om een bedrijf een slechte review te geven, maar ik hoop dat mensen hiermee geholpen worden. Doe NOOIT een aanbetaling aan dit bedrijf!

Geplaatst op: 13-04-2023
Laatst bewerkt op: 13-04-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Vreselijk bedrijf, koop hier niet je vloer!!!!

Vreselijk bedrijf, koop hier niet je vloer!!!!

In eerste instantie zijn wij goed geholpen in de showroom in Enschede, waar wij ook onze vloeren hebben aangeschaft.

Helaas begon de ellende op het moment van leveren al. Wij hebben in de winkel een prijs met elkaar afgesproken van 10k, maar toen de vloer geleverd zou worden kregen wij een belletje dat er zaken miste in de offerte, waardoor wij ineens 1.5k extra over moesten maken. Anders werd de vloer niet geleverd. Aan het eind van de legperiode hadden wij niet genoeg pvc en plinten waardoor wij nog eens 500 euro moesten overmaken.

Hierna werd ons doorgegeven dat we een andere vloerenlegger zouden krijgen en dat hij er iets langer over zou doen om de vloeren te leggen. Dit zou neerkomen op ongeveer 2 weken (ipv 1 week). Dit was wat ons betreft prima.
Uiteindelijk kregen we een gepensioneerde vloerenlegger die er 2 maanden over gedaan heeft en tussendoor de nodige fouten heeft gemaakt. Hij is uiteindelijk een paar keer teruggekomen om wat fouten te herstellen. Denk aan: plinten niet goed in verstek gezaagd, veel kit en lijmresten, pvc stroken die loslieten.
Na deze ellende begon het andere.

Destijds hadden wij gehoopt na onze verhuizing te kunnen genieten van de vloer, maar bleef er op de vloer van de eerste verdieping en de schuur een vette glans waas zitten. Na meerdere malen dweilen met speciale pvc middelen (door lab 21 opgestuurd) ging dit er niet af. Na heel wat belletjes en heen en weer gemail is er een onafhankelijk bedrijf langsgekomen die de vloer beoordeeld heeft.
Het zou gaan om vette laag die er hoogstwaarschijnlijk vanaf de fabriek al heeft opgezeten. Dit is alleen weg te krijgen door het met speciale middelen machinaal te laten schrobben. Reactie van Lab21 was dat dit een externe oorzaak was en dat ze hierin verder geen actie ondernemen.

Dan hebben we het nog niet eens gehad over de communicatie met hoofdkantoor. Nadat je de vloer gekocht hebt en de legperiode begint kan de winkel zelf niks meer voor je doen en gaat alle communicatie via het hoofdkantoor. Je wordt niet door ze terug gebeld, je klachten worden niet serieus genomen en je kunt je verhaal aan tiental verschillende mensen uitleggen.

Conclusie, wij zitten na 1,5 jaar nog steeds met een slechte vloer.
Na alle ellende die we al met dit bedrijf hebben gehad zou je denken dat ze hun klanten alsnog tevreden willen houden en netjes helpen. Dit blijkt niet zo te zijn. Erg spijtig gezien wij 12k hebben uitgegeven.

Wij raden Lab21 dan ook zeker niet aan en willen met deze recensie voorkomen dat andere mensen in dezelfde ellende terecht komen.

Geplaatst op: 09-03-2023
Laatst bewerkt op: 09-03-2023
Geschreven door: Joost V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
1 keer NOOIT weer LAB21

In de showroom in Leeuwarden in eerste instantie een goede indruk en ruime keuze. Laat je hier echter niet door verleiden. Zodra je (aan)betaald hebt wordt het opletten geblazen. Bij onze verbouwing ging de planning perfect tot we afhankelijk waren van de legservice en levering van LABiel21. Op het laatste moment trekt de legservice zich terug omdat deze niet bekend is met het fenomeen IR-vloerverwarming. Daarna wordt er een verkeerde kleur vloer geleverd. Dit terwijl ons nieuwe kookeiland over een week (op de vloer) geplaatst moest worden. Vloer + ondervloer voor boven en beneden kwamen 4 dagen van tevoren binnen maar veel meer geleverd dan dat we besteld hadden. Dit hadden we door de hectiek van de verhuizing en verbouwing niet opgemerkt op de factuur bij de betaling omdat het anders te laat geleverd zou worden. Omdat het moest acclimatiseren per ongeluk alle pakken opengesneden. 10m2 teveel en een complete rol ondervloer over. Geprobeerd dit in goed overleg op telossen middels een tegemoetkoming omdat de verpakking open was en daardoor niet teruggenomen kon worden. (reden omdat we betaald hadden zijn we akkoord gegaan met het geleverde en is het onze eigen schuld). Omdat je van tevoren een % aanbetaald en ook omdat de offerte bij ons tussentijds aangepast werd was het hele overzicht verdwenen en hebben we uiteindelijk € 400,- onnodig teveel betaald. Klanten(service ) ook gebeld maar deze zei gelijk al: je kan het proberen maar ik geef je weinig kans. Dit omdat ze zich achter de retour regels verschuilen. Kortom: Service van 0,0 en er wordt totaal niet naar de situatie gekeken, je wordt niet gehoord of teruggebeld. Mensen KOOP NIET BIJ DEZE FIRMA want van coulance of service hebben ze nog nooit gehoord. Ze zijn er alleen op uit om je geld af te troggelen.

Geplaatst op: 23-01-2023
Laatst bewerkt op: 23-01-2023
Geschreven door: A K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een slechte service, hartelijk dank voor de vele negatieve berichten zijn uiteindelijk maar naar een concurent gegaan.

zijn uiteindelijk maar naar een concurent gegaan

Geplaatst op: 20-12-2022
Laatst bewerkt op: 24-12-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichters

Al anderhalf jaar bezig omdat het niet goed gelegd is, extra moeten betalen achteraf €1000,-en nog niet goed, doorverwezen naar cbw ( zijn ze bij aangesloten) maar dan moet je eerst zelf lid worden, probeer het hoofdkantoor te bellen 0352011547!!!!! De kiestoon gaat nog niet eens over. Nooit berichten terug. Ga nu een advocaat inschakelen. Meld het ook bij tv programma KASSA aub , niet bij reviews plaatsen per e-mail invullen, balen hopelijk sturen ze geen reklame

Geplaatst op: 22-11-2022
Laatst bewerkt op: 22-11-2022
Geschreven door: Julia R.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
0-sterren eigenlijk

0-sterren eigenlijk. Blijf ver uit de buurt van deze onprofessionele partij die mensen enkel het geld uit de zakken klopt met loze beloftes van professionele service & ontzorgen van je vloer project. In de praktijk vertaalt zich dit terug in het verzaken van informeren vd klant over wijzigingen aan garantiebepalingen (indien er advies wordt opgevolgd vd legspecialist die zij zelf langssturen), het langssturen van (zzp)aannemers (die niet in dienst zijn van LAB21 maar een 2e partij waar je mee moet schakelen) en die afspraken niet nakomen en slecht adviseren en nog slechter werk afleveren of erger nog (maandenlang) helemaal niet afmaken (en LAB21 dan doodleuk zegt los het onderling op, terwijl jij als consument geen rechten hebt omdat de aannemer in opdracht van LAB21 werkt). Inmiddels zijn we al 5mnd bezig met een vloer die niet af is en loopt er een juridisch process via de geschillencommissie waarbij LAB21 zich volledig aan welke verantwoordelijkheid dan ook onttrekt en de klant volledig in de kou laat staan en aan geen enkele oplossing meewerkt.... deze manier van zaken doen is schandalig te noemen at best. Dus bespaar jezelf deze ellende en koop je vloer via een ander bedrijf.

Geplaatst op: 17-10-2022
Laatst bewerkt op: 17-10-2022
Geschreven door: Le M.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Lees dit eerst voordat u een vloer koopt

Wij hebben in januari bij Douwe van LAB21 Leeuwarden een pvc vloer gekocht. Nadat wij deze gekocht hadden en de stalen van diverse PVC -Winkels terugbrachten, werden wij door enkele concurrent collega’s gewaarschuwd dat LAB21 de vloeren slecht legt. Wij hebben toen direct onze zorg geuit bij Douwe en die vertelde dat het allemaal goed kwam. In september kon de pcv vloer gelegd worden. LAB21 besteed dit weer uit, in dit geval aan de heer Visser. Helaas is de vloer slecht gelegd. Wij hebben 2 kruipluiken. Het luik wat weg mag is duidelijk zichtbaar door de pvc heen. Hier zijn ze de egaline bewust vergeten, want wij hebben dit nog benoemd. Het luik wat nog open moet kunnen, kan niet meer open en de randen zijn met de hand gesneden en zo krom gesneden dat onze zoon van 9 het nog beter kan. In de hal en wc is het egaliseren ook niet goed gegaan en zijn gaten en bobbels zichtbaar. Door het hele huis zitten de pcv planken los aan de kopse kant. Bij de kanten waar geen plinten komen, is er te ruim en scheef gesneden. Wij hebben tussendoor van alle gebreken foto’s gemaakt en video opnamen. Hiermee zijn we naar LAB21 Leeuwarden gegaan. Douwe werkt hier ondertussen niet meer. Het is nu Henk die vriendelijk ons ontvangt en de klacht aanhoort en de foto’s bekijkt. Hij is het duidelijk eens met onze klacht dat dit echt slecht gelegd is. Hij zegt toe dat onze klacht serieus wordt opgepakt. Een paar dagen later wordt ik door iemand van het hoofdkantoor gebeld met de vraag of alles klaar is? Verbaast vertel ik de man over de klacht. Hij zou hier alsnog mee aan de slag. Een week later hebben wij nog niks van LAB21 vernomen. Ik bel en krijg van een dame te horen dat er geen klachtdossier is. Ze zal intern overleggen. De waarschuwing van concurrenten van LAB21 is dus uitgekomen. In Leeuwarden kennen veel mensen elkaar. Nu wij hierover praten op onder andere de tennisclub en op het werk horen we dat er op dit ogenblik meer mensen zijn met klachten over slecht leggen. Wij vinden het dan ook belangrijk dat iedereen in Leeuwarden en omstreken op de hoogte is. Bij ons gaat dit mogelijk uitdraaien op een vervelend juridisch proces.

Geplaatst op: 13-09-2022
Laatst bewerkt op: 13-09-2022
Geschreven door: Niels P.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Mooie praatjes worden niet waargemaakt

Tjonge wat een naar bedrijf. Mooie verkooppraatjes over klant als familie, ontzorging en maatwerk, maar in de praktijk ben je gewoon een nummer in geautomatiseerde bedrijfsvoering waar snel veel geld aan je wordt verdiend. In overleg met de verkoper had ik mijn vakantie een week verlengd zodat de vloer op tijd gelegd en het huis daarna nog ingericht kon worden. Daarna verdween ik in ‘het systeem’. Op het laatste moment kwam de inspectie aan huis maar werd te weinig vloer besteld. Dus zat ik een maand in een onaf huis waar ik mijn kinderen niet kon ontvangen. De klantenservice bood na mijn klacht een kleine compensatie aan maar trok deze terug toen ik niet snel genoeg reageerde. Heel jammer dit allemaal. Ze laten het hartstikke mooi klinken maar ik zou je aanraden nog even verder te zoeken, goede vloeren en betere service is ook elders te krijgen.

Geplaatst op: 25-07-2022
Laatst bewerkt op: 25-07-2022
Geschreven door: Jens V.

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze leggers,Kasper en Patrick. Bellen niet terug, komen niet opdagen! 3 weken na afgesproken leg datum zelf moeten leggen. Geen enkele hulp en medewerking van personeel in Amersfoort en hoofdkantoor!

Het was een totale ramp. Door de slechte afhandeling hebben wij onze verhuizing moeten verzetten. Veel stress en extra kosten voor ons.
Deze mensen houden totaal geen rekening met ons als klant.
Ik vind het ronduit schande !!!!

Geplaatst op: 13-07-2022
Laatst bewerkt op: 13-07-2022
Geschreven door: Nancy B.

4 / 10
4/5 2/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Begin er niet aan!

Prima geholpen door Gaby. Daarna begon de ellende. Veel verschillende leggers zijn er geweest. Bij de 1 was de vloer prima moest alleen nog iets drogen en dan kon de vloer geëgaliseerd worden. Komt deze persoon, klopt er niets van de vloer. Hoezo? Bij de andere was het prima.
En zo ging het nog even door. Ook de levering van de vloer ging niet goed. Na twee dagen thuis te zijn gebleven kwam het de derde dag. Al met al hebben we veel telefoontjes gepleegd en mailtjes gestuurd. Waar ook niet altijd op werd gereageerd. Nu zijn we 10 weken verder en hebben nog steeds geen vloer. We hebben de vloer teruggestuurd en dat heeft ons helaas een paar duizend euro gekost. Totaal geen vertrouwen meer in dit bedrijf.

Geplaatst op: 27-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Een onbetrouwbaar slecht bedrijf die zijn klanten laat stikken.

RECENTIE LAB21

Wij hebben een PVC-laminaat vloer gekocht bij LAB21. Bij de aankoop hebben wij vooraf gevraagd aan de verkoper (locatie Breda) wat voor ons de beste oplossing was. Want wij hadden nogal wat wensen. Wij hebben een vloer met vloerverwarming en een hond waarbij wij hebben aangegeven dat we een vloer wilde die redelijk krasbestending was. Door LAB 21 werd een PVC Laminaat vloer aangeraden welke een steviger rug had waar cement in verwerkt was. Ideaal geschikt voor onze toepassing. Op onze vraag of deze vloer zelf gelegd kon worden gaf de verkoper aan dat dit juist een vloer was, die uitermate geschikt was om zelf te leggen en uitsteken voor het gebruik met een hond. Hij demonstreerde dit nog met het krassen met een sleutel.

Na het leggen van de vloer waren wij ook uitermate content met het resultaat. Een prachtige vloer. Die er keurig inlag, waarbij wij natuurlijk rekening hebben gehouden met de leginstructie inclusief het stookschema van de vloerverwarming voor het op de juist manier van opstoken.

Na enige tijd begon er hier en daar wat kleine kiertjes te ontstaan en hier en daar wat kleine stukjes van het PVC af te brokkelen. Daarop hebben wij contact opgenomen met LAB21 en hen hiervan op de hoogte gesteld.
LAB21 stelde daarop de vraag hoe wij de vloer gelegd hadden. Natuurlijk hebben wij aangegeven dat deze vloer in overeenstemming met de door LAB21 aangegeven leginstructie te hebben aangebracht. Ik heb hen direct foto’s gestuurd van hoe de vloer erin lag direct na het aanleggen en hoe de situatie nu was.

De reactie van LAB21 was, en ik dacht dit is een grapje, stelt dat je geen zware dingen zoals een keukenblok of ander sinds op je vloer mag plaatsen. Dit was ons vooraf niet gemeld, want anders hadden wij deze vloer nooit gekocht. En wat melde LAB21 nog meer, dat als je de vloer zelf legt de garantie vervalt.

Bij het verzoek voor garantie beloofde LAB21 alles naar wens op te lossen en er zou een monteur langs komen om de schade vast te stellen. Maar blijkt nu dat ze helemaal geen garantie geven van wege het fijt dat er keukenblok op de vloer is geplaatst en sluiten daarmee het dossier en laten ons als klant gewoon stikken.

Kortom
Koop nooit een vloer bij LAB21 het is een onbetrouwbaar bedrijf die wegloopt voor zijn verantwoordelijkheid en zijn klanten laat stikken.

Geplaatst op: 13-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Gerrit B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos nadat de koop rond is

In de showroom prima geholpen en na een tweede keer kijken een vloer gekocht voor 7500. Maar daarna begint het gezeik:
Maanden geleden is er iemand komen kijken. Daarna niks meer vernomen over vloeroppervlak of zoiets (waarover straks meer). Vervolgens is er een andere legger toegewezen. Prima. Na een keer of 7 met planning te hebben gebeld (die er achter de schermen écht een poppenkast van maken blijkbaar. Hoe moeilijk kan het zijn?) en waarna wij aan hen moesten doorgeven wat er nou eigenlijk voor wanneer gepland stond, is er vandaag geëgaliseerd. Kwam er wel even 900 euro bovenop, want er was meer vloeroppervlak dan ze dachten. Ok, dat kan. Maar waarom hebben we dat maanden geleden niet gehoord bij de voorinspectie? Dus gebeld vandaag over die 900 euro die we vandaag, dezelfde werkdag vóór 17u moesten overmaken, en dat was gelukkig een foutje: het bedrag was 1100 euro.
Een snelle rekensom leert dat we een extra 15% bovenop de toch al stevige prijs moesten voldoen. Er kon geen sorry vanaf en er was geen coulance, louter het smoesje dat zij opeens met een andere legger verder moesten. Alsof dat onze schuld is geweest of zo...

Kortom, voorkom gezeik en op extreem korte termijn een substantiële meerprijs moeten betalen en haal je vloer gewoon ergens anders. Wij hebben nog een verdieping en een aanbouw te gaan. Geen idee vooralsnog waar we die vloer gaan halen, maar in elk geval niet bij lab21...

Gewoon lekker inspiratie opdoen in de showroom en dan zo snel mogelijk wegwezen daar...

Geplaatst op: 04-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Dennis D.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijk bedrijf, enorm spijt van aankoop

Verschrikkelijk bedrijf, verkopen kunnen ze goed maar het woord service komt niet voor in hun woordenboek. Vloer blijkt niet op de ondervloer te kunnen waarvan Lab21 heeft gezegd dat het wel kon. Nu gaat het dus stuk op de naden, en geeft Lab21 niet thuis. Meermalen wordt beloofd terug te bellen dat is werkelijk waar nog geen één keer gebeurd. Telkens zelf terugbellen en met weer met een smoes worden afgescheept. Mijn advies, kies een andere zaak. Kost wellicht iets meer maar dan weet je ook dat het goed is.

Geplaatst op: 23-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Bas V.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Kwaliteit goed service superslecht bij klachten

Koop prima, verkoopster en showroom top. Rest is 1 groot drama en maar afschuiven op een onbetrouwbare legger, die keer op keer prutswerk levert of helemaal niet komt! Lossen niks op, geen excuus, geen compensatie, alleen: we zullen de legger een reminder sturen. Das hun manier van klachten afwikkelen of zeg maar gewoon: niet. Slecht slechter slechtst. Dat is hier van toepassing. Doodzonde en alleen maar ergernis

Geplaatst op: 15-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
4/5 1/5 4/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Bestel hier nooit een vloer!!!

In de winkel lijkt alles in orde. Daarna begint de doffe ellende. Orders kwijt, geen levering zonder volledige betaling, zelf de loodzware pakken naar binnen tillen, leggers verschijnen niet, Lab21 neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Doe jezelf een groot plezier en koop deze winkel echt voorbij !!!

Geplaatst op: 08-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Inge K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Pas op! Zeer klantonvriendelijk en komen afspraken niet na.

Onze ervaring met Lab21 is echt heel slecht. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

- Ze dwingen klanten op een slimme manier om de gehele vloer voor het leveren te betalen. Na de aanbetaling wordt je gedwongen om het restant over te maken omdat Lab21 ander de vloer niet levert (lees bezorgt, dat is dus nog ruim voor het leggen).
- De gemaakte afspraken met betrekking tot levering en het leggen worden niet nagekomen! Besproken data worden overschreden en Lab21 plant alles in zoals het hun uitkomt.
- Communiceren doen ze niet. Je zult overal zelf achteraan moeten bellen. Dat is trouwens niet helemaal waar, want als er betaald moet worden communiceert Lab21 heel effectief. Je kunt dan diverse mailtjes achter elkaar verwachten.
- Kwaliteit van de vloer is zo slecht dat de legger (ingehuurd door Lab21) de vloer niet wil afmaken en adviseert alles terug te sturen.
- Als klant mag je dan een duurdere vloer uit komen zoeken die je natuurlijk volledige zelf moet betalen. Een tegemoetkoming zit er niet in. Alle pakketten laminaat mag je zelf weer naar buiten tillen, de nieuwe naar binnen en je bent weer afhankelijk van de planning van Lab 21. Kortom je zit dan behoorlijk in de ellende.

Ik plaats niet vaak recensies maar ik wil u toch echt waarschuwen voor deze winkelketen. Zo kwalitatief slecht en klantonvriendelijk heb ik nog nooit meegemaakt.

Geplaatst op: 05-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Rens V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zelden zo'n slechte service meegemaakt

Enige pluspunt is het assortiment: dat is prima/ruim. Voor wat betreft de service van de vestiging in Groningen: zeer slecht/onpersoonlijk/amateuristisch.

Waarom?

Gekozen vloer bleek niet leverbaar (wat we 2 dagen na volledige betaling en 1.5 week voor legdatum kregen te horen). Gelukkig nog een alternatieve vloer kunnen uitkiezen. Op de vraag of hier nog financiële consequenties aan zaten een geruststellend antwoord: nee hoor, dat lossen we eventueel wel op. Dag erna per mail, zonder verdere toelichting, een verzoek om E 300 bij te betalen. In het vervolg is onze klacht hierover genegeerd door de 'verkoper' ter plekke.

Of wel: zolang alles goed gaat is het makkelijk verkopen & adviseren. Maar zodra het aankomt op service of een klacht (goed & duidelijk communiceren) geeft vestiging Groningen van Lab21 geen thuis.... nog niet eerder zo'n amateuristische gang van zaken mee gemaakt.

Geplaatst op: 02-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Eric

3 / 10
1/5 1/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Dramatisch

Wat een drama dit bedrijf.

Vloer en traprenovatie gekocht in Utrecht. Goede service en advies vanuit de showroom. Denken met je mee en geven oprecht advies, heel prettig ervaren.

Maar dan begint de ellende. Mijn advies: BESTEL HIER NIET!!! Je bent verplicht om alles op voorhand te betalen anders leveren ze niet. Ze leveren pas als het inmeten is gebeurd en er een afspraak staat met een legger. Maar beide wordt je onmogelijk gemaakt. Je moet zelf contact opnemen met de leggers, maar die nemen niet op. Tijdens de bestelling een afspraak maken dat heeft geen zin, wat dat komen ze toch niet na. Planning en bezorging hebben geen contact met elkaar, maar zijn wel aan elkaar gelinkt. Kortom, het is een bende.

Ons verhaal; 3 weken voor de vloer gelegd zou worden, zou er worden ingemeten. LAB21 kwam niet opdagen voor het inmeten. Na hierover gebeld te hebben, bleek dat we zelf contact moesten opnemen met een legger, terwijl het ingepland was bij de bestelling. Drie keer een PVC legger toegewezen, terwijl we een houten vloer hadden besteld. Uiteindelijk vrijdagavond ingemeten, terwijl ze maandag zouden gaan leggen en wij de week erna zouden verhuizen. Ze zouden niet leveren omdat onze vloer niet in orde was. Dat is het weekend opgelost, maar leveren ho maar. Vloer leveren doen ze pas wanneer er een legger is gevonden, maar die zijn er niet, want te druk. Uiteindelijk zelf een legger geregeld. Planning gaf direct aan opgelucht te zijn dat we zelf iemand hadden geregeld en de kosten voor het leggen terug te storten. Na anderhalve maand bijna dagelijks contact met planning en de managing director is het bedrag teruggestort. Geen excuses, alles bij ons neergelegd, niet hun probleem. Een legger voor traprenovatie wordt maar naar voren geschoven, uiteindelijk gaan we dat zelf ook maar regelen. En een deel van de order, plinten, worden gewoonweg niet geleverd, twee maanden later, na diverse beloftes nog steeds niets.
Je moet van te voren alles betalen, ook voor dingen die ze niet waar kunnen maken. Uiteindelijk ruim anderhalve maand gewacht op 3000,-.

Planning en levering proberen met je mee te denken, maar schieten blijkbaar lukraak in en hebben geen contact met elkaar. Ze willen niet leveren als er geen legger ingepland is, ook al moet de vloer 48 uur acclimatiseren. Zelfs de koerier, die onze vloer kwam leveren, komt met verhalen van bizarre naleveringen die hij door het hele land door mag afleveren omdat er altijd iets mist. George, Managing Director van LAB21 schuift alles af, komt afspraken niet na en belt een keertje als je contact zoekt, maar daarna niet meer. Doet niet zijn best om te kijken of het gelukt is, laat staan dan hij een fatsoenlijk excuus maakt of überhaupt zorgt dat alles goed geregeld is. We zijn nu al ruim anderhalve maand achter hun broek aan het zitten om alles geleverd te krijgen en tot een oplossing / afronding te komen. Druppelsgewijs worden dingen geleverd, geld is nu eindelijk gestort maar de plinten zijn nog steeds niet binnen.

In mijn optiek is LAB21 gericht op verkoop targets, omzet en vooruit betalen, maar niet op het leveren van een correcte dienstverlening. Garantie hoef je ook niet op te rekenen, want daar zullen ze ook wel een excuus voor weten te vinden.

Geplaatst op: 18-08-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sara V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
ZEER SLECHT KIJK BIJ DE REVIEUWS OP HUN EIGEN SITE

Ondertussen november en nog steeds aan het wachten op een kitter. PETER VAN HIJKOOP stuurde op 13 sept.....ben u niet vergeten. Beetje jammer dat PETER VAN HIJKOOP het nu ook weer heeft doorgeschoven naar een andere collega. Heb zo de hele afdeling al aan de tel gehad en niemand doet er iets mee. Volgens PETER gaat het maar over 2 mtr kitwerk waarom duurt het dan zo ongelovelijk lang. Hebben de vloer in febr/mrt gekocht en nog is het niet af.
DUS MENSEN BETAAL NOOIT VOORUIT BIJ LAB 21

PETER VAN HIJKOOP ZOALS JE ZIET BEN IK JOU NIET VERGETEN

Eigenlijk zijn ze 1 ster geen eens waard. Denk goed na om hier een vloer te kopen. Voor de betaling weten ze je echt te vinden maar zodra dat binnen is is er totaal GEEN SERVICE meer. Wachten al ruim 2 maanden op een legger die onze vloer komt afmaken. Ze beloven van alles maar daar blijft het bij. Je staat echt met je rug tegen de muur. Op insta meerdere klachten maar die verwijderen ze meteen en nu reacties uitgezet

Nu een reactie krijgen van het lab21 dat het helaas lang heeft geduurd maar het nu is opgelost.
NOU KAN JE VERTELLEN DAT DAT NIET ZO IS!!!!
ZIT WEER OP EEN TELEFOONTJE TE WACHTEN. PLINTEN MOETEN GEKIT WORDEN EN ZOALS GEWOONLIJK WORDEN WE NIET TERUGGEBELT🤬

EN WEER RUIM EEN MAAND VERDER. WEL EEN BERICHTJE GEKREGEN MET....WIJ ZIJN U NIET VERGETEN.
MENSEN LET OP TRAP NIET IN DE MOOIE PRAATJES, WANT ZE DOEN ER NIETS MEE.

Geplaatst op: 02-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een puinhoop is het daar

Wat een puinhoop is het daar. In de winkel word je super goed geholpen en word je met mooie praatjes en kortingen 'overgehaald', maar zo gauw je daar je order hebt geplaatst krijg je te maken met het hoofdkantoor. Daar begint de ellende. Door een verkeerde inschatting in de winkel mochten we nog eens 1000 euro extra betalen (daar gaat de korting), vervolgens vroegen wij een tig keer om de juiste factuur, deze kwam maar niet waardoor wij hem niet konden betalen (bouwdepot). Daaropvolgend werd de vloer bijna niet geleverd en kregen wij het verwijt dat wij niet aan onze betalingsverplichting voldeden. Mensen op het kantoor zijn niet bereikbaar (tip kies een andere optie in het menu ipv de optie klachten want bij klachten neemt nooit iemand op). Beloftes dat je terug gebeld wordt worden niet na gekomen. Uiteindelijk zijn we langs het hoofdkantoor in Amersfoort gegaan (we moeten toch wat) en daar werden we, zoals ze dat zo mooi kunnen, goed behandeld. Uiteindelijk toch een factuur ontvangen (uiteraard weer een paar euro duurder dan was overeengekomen), deze direct via het bouwdepot ingediend en afgesproken dat de vloer op de afgesproken datum geleverd zou worden. Bij contact met de bezorger kwamen we erachter dat ze als leveradres ons oude adres hadden doorgegeven i.p.v. ons nieuwe adres. Gelukkig was de bezorger meewerkend (had vaker met dit probleem via LAB21 te maken gehad) en wijzigde de route naar ons nieuwe adres. Ons bezoek was op vrijdagochtend, de indiening in het bouwdepot dezelfde middag en prompt hing LAB21 maandochtend al aan de telefoon om te vragen waar onze betaling bleef. Uiteindelijk is de vloer goed gelegd (zijn externe jongens die dat doen), maar hadden we toch nog teveel producten over (nameting was ook niet correct). Dit wilde wij laten ophalen (aangezien wij het niet zelf kunnen terugbrengen), maar daar werd erg moeilijk over gedaan. Wij moesten het maar zelf bij een filiaal afleveren. Uiteindelijk toch iemand bereid gevonden om de producten op te halen werden wij gebeld door iemand die 200 km verderop woont. Nogmaals contact opgenomen (aangezien wij niet werden terug gebeld) en het zou weer geregeld worden. Na een paar weken zijn de plinten alsnog opgehaald, maar de terugbetaling bleef uit. Weer contact opgenomen en toen kregen wij te horen dat ze niet wisten wie het bij ons heeft opgehaald en dat wij maar moesten aantonen wie het had opgehaald. Na ontploft te zijn hebben we eindelijk een leidinggevende aan de telefoon gehad.
Uiteraard moeten we nog even wachten op de afloop, maar afgelopen maanden hebben we alleen maar frustraties ervaren. Niemand was er bereikbaar, continue beloftes die niet waar gemaakt werden, administratie die niet op orde was etc.

Mijn tip laat je niet verleiden door mooie praatjes in de winkel en de korting die zij bieden. De service in de winkel is namelijk echt goed, maar daarna is het echt belabberd. Je hebt dan ook niks meer te maken met de winkel, alles verloopt via het hoofdkantoor. En de afspraken die je in de winkel hebt gemaakt? Die vervallen aangezien zij daarvan niet op de hoogte zijn.

Nb. de bezorgers van de vloer en de jongen die het gelegd hebben waren top!

Geplaatst op: 26-07-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Rowena G.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
PVC-vloer

Verkoper Johan in Oostzaan super vriendelijk. Mijn ervaring met het hoofdkantoor is heel erg slecht. Zodra de betaling (vloer van 11.000 euro) binnen is begint de ellende. Er wordt allereerst een vloerenlegger toegewezen van Lab21, vervolgens geen reactie van Lab21 en de vloerenlegger over de planning, zelf herhaaldelijk Lab21 gebeld dat ik niet werd gebeld door de legger, uiteindelijk een nieuwe legger aangewezen gekregen. Eenmaal mijn vloer gelegd, helaas niet naar tevredenheid omdat er ook een beschadiging was aan de keuken contact gehad met Lab21 hiervoor heb ik meerdere malen moeten bellen, mailen en inspreken. Het heeft minimaal een maand geduurd voor er een oplossing kwam en dit was niet van Lab21, maar van de legger en hiermee was het voor Lab21 af. Lab21 gaf mij zelf de schuld dat ik de beschadiging had aangebracht. Gelukkig heeft de legger gezegd het door hun toedoen was dat de keuken was beschadigd en toen kwam er een minimaal excuus van Lab21 met nogmaals dat er geen compensatie op wat voor manier dan ook mogelijk is. Heb zelfs nog 2 pakken e.o. exta moeten afrekenen. Uiteindelijk heeft de legger ervoor gezorgd dat mijn vloer er goed inzit. De legger is niet in dienst van Lab21. De vloer zou er goed en wel inliggen voor we verhuisd zouden zijn en deze ligt er uiteindelijk in nadat we al in het huis wonen.

Geplaatst op: 09-07-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Shirly W.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Fijne winkel

Wij zijn vaandaag voor de tweede keer terug gegaan naaar de winkel in Eindhoven en we zijn weer super goed geholpen. Ze zijn super klantvriendelijk en heel eerlijk in de adviezen die ze geven.

Geplaatst op: 13-05-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Milan S.

9 / 10
5/5 4/5 5/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja

Schrijf een review over Lab21
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
KunststofKozijnenGroothandel logo
KunststofKozijnenGroothandel
1 beoordeling
9
DS verlichting logo
DS verlichting
1 beoordeling
9,5
Conrad logo
Conrad
9 beoordelingen
7,1
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Lab21 een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 30 beoordelingen geplaatst over Lab21. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,9 gekregen, waarbij 10% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Lab21 actief?

Lab21 is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) huis en bouwen.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Lab21 reviews? Dan kun je naar de website van Lab21 gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie