Fiber logo

Fiber ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

98 beoordelingen • 3,9
Fiber logo
Fiber ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
98 beoordelingen • 3,9
Beoordeling
98 beoordelingen
3,9
5 sterren
14%
4 sterren
10%
3 sterren
2%
2 sterren
4%
1 ster
69%
Bestelproces
3,9
Service
3,9
Prijs
3,9
Levering
3,9

Gerelateerde bedrijven

KPN logo KPN
11 beoordelingen
6
Ziggo Zakelijk logo Ziggo Zakelijk
0 beoordelingen
10
T-MobileZakelijk logo T-MobileZakelijk
0 beoordelingen
10

Opzoek naar Fiber ervaringen of heb je jij al ervaring met Fiber? Lees of plaats hieronder dan je Fiber ervaring(en).

Over Fiber

Fiber is aanbieder van internet, telefonie en televisie. Het bedrijf handelde in het verleden onder de merknaam Fype. Fiber heeft de laagste-prijs-garantie als het gaat om goedkoop internetten. Als je gebruik maakt van Fiber kun je enkele tientallen procenten goedkoper internetten en door gebruik te maken van het Fiber glasvezelnetwerk kun je vaak tot wel 10 keer sneller internetten. Als klant van Fiber kun je dus ervaren hoe snel glasvezel is. Als je hier nog niet bekend mee bent, zul je merken dat internetten via glasvezel echt razendsnel is. Handig, want we downloaden steeds meer en het internet krijgt een steeds prominentere rol. Daarom is het voor veel mensen belangrijk dat ze een degelijke internetverbinding hebben. Doe eerst wel de postcode check op de site van Fiber. Wellicht dat je nog geen gebruik kunt maken van Fiber omdat je nog geen toegang hebt tot een glasvezel netwerk. Je kunt bij Fiber ook een telefonie abonnement afsluiten. Bellen naast vaste nummers kost als je 15 minuten belt 7 cent. Bij andere aanbieders is dit duurder, waardoor je voordelig kunt bellen.

Fiber ervaringen

Fiber ervaringen kunnen je helpen om een juiste keus te maken voor een provider. Je wilt namelijk wel de juiste keus en niet lange tijd zonder internet zitten. Bij niet alle providers gaat het namelijk even vlekkeloos. De keus voor een provider is dus een keus waarbij je weloverwogen te werk gaat. Daarom kan het lonend zijn om niet blind een abonnement ergens af te sluiten, maar eerst goed te kijken naar wat andere klanten zeggen en welke Fiber ervaringen er allemaal zijn. Op deze pagina vind je

Heb jij Fiber ervaringen?

Heb je zelf Fiber ervaringen en wil je deze hier ventileren? Dat kan. Wij horen graag jouw Fiber ervaringen en zullen deze op deze pagina tonen, zodat andere mensen kunnen lezen wat jij van Fiber vindt. Je helpt hierdoor anderen bij het vinden van een goede aanbieder van internet, telefonie en televisie.

Start met beoordelen

Lees beoordelingen over Fiber

profielfoto van Aard
Aard
18-04-2017
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Bij ons prima

Zien veel negatieve reacties en vraag mij echt af waarom? Ik heb al jaren Fiber en bij ons is het geen enkel probleem. Het doet wat het moet doen en internet werkt ook gewoon behoorlijk goed. Ik heb bijvoorbeeld veel minder last van problemen als mijn buren die net Ziggo hebben.

profielfoto van Mohamed
Mohamed
22-11-2016
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Alles doet zoals het hoort

Overgestapt van online, wat een verschil me wifi bereik is overal in het huis nu. En ik ontvang 100mb in plaats van de 30mb bij online.

en dit allemaal met een goedkopere prijs :)

profielfoto van Mike
Mike
08-11-2016
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Top

Ik heb fiber nu een paar maanden ik zou het aan iedereen aanraden verkoper heeft het goed uitgelgt internet en tv met goede kwaliteit en een mooi prijsje dat was bij Ziggo wel anders

profielfoto van Nabil
Nabil
21-09-2016
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Goede service

Misscomunicatie over het contract dacht zelf meer korting te krijgen dan beloofd, dit na het bellen met de klantenservice een compromis besproken waar ik blij mee ben.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
21-05-2016
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Netjes

Goed geholpen. Aansluiten een makkie en stabiel en snel internet.

profielfoto van T V.
T V.
10-09-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Geen problemen - absolute aanrader

Ja opmerkelijk dat je tegenwoordig niet meteen kan uitschreeuwen dat je ergens tevreden over bent, maar eerder moet aangeven of je wel of geen problemen ondervind. Nu ben ik zelf te spreken over Fiber, althans ik heb nooit problemen.

Ik sluit me ook aan bij de reactie van Maarten. Je hoort vaak alleen de klachten maar als het goed gaat wil niet iedereen er iets over zeggen. Maar ik zal niet zeggen dat Fiber de beste aanbieder is. Ik heb namelijk ook niet alle aanbieders getest haha. Maar Fiber levert wat ze moeten leveren en iedereen heeft wel eens een probleempje. Kan dus alleen concluderen dat Fiber prima is en ik het iedereen kan aanraden.

profielfoto van Maarten H.
Maarten H.
21-05-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Fiber werkt gewoon prima

Ik snap alle die negatieve reacties niet zo goed... Dat er wel een iets misgaat is logisch, maar denk dat 9 van de 10 keer het goed gaat en dat je die 9 er dus ook niet over hoort. Bij dezen wil ik dus wel even iets positiefs zeggen over Fiber. De aansluiting ging vlekkeloos, na installatie werkte alles zo als het moest en haalde ik de snelheid die was beloofd: 100 MB. TV werkt zonder storingen en bellen is ook niks mis mee. Lees de kleine letters bij andere providers maar eens, daar krijg je veel extra kosten voor oa. bellen. Bij Fiber betaal je maar 8 cent p/minuut waardoor je daar ook al weer op bespaart. Verder is de organisatie transparant en wordt ik als klant zeer gewaardeerd. Dat is bij grote providers wel anders, waar je een van de velen bent. Al met al raad ik dus Fiber aan. Zeker als je glasvezel wilt is dit een mooie provider om je bij aan te sluiten.

profielfoto van Heijnraets
Heijnraets
19-04-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Heerlijk snel

Sinds 3 weken internet en tv via Fiber. 1 x moeten bellen voor de helpdesk waar ik netjes werd geholpen en hoppa, internet gaat super snel hier!

IK ben hier blij mee :-)

profielfoto van Anoniem
Anoniem
17-04-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Super blij met Fiber.nl

Na meerdere providers gehad te hebben waar altijd wel iets mis ging, veel storingen bij tv kijken, mediaboxen die blijven hangen, aanvragen die niet verwerkt werden omdat ze deze kwijt waren, ben ik super blij met mijn abonnement bij Fiber.nl.
De prijs kwaliteit verhouding is goed. De wachttijd bij de servicedesk is kort en de medewerkers staan je professioneel en vriendelijk te woord. De installatie was super snel geregeld. Blij dat ik geen storingen of hangende mediaboxen meer heb.Ik kan niet anders zeggen, dat is erg blij ben dat fiber.nl bestaat.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
11-03-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Goede ervaring met Fiber

Sinds kort overgestapt naar glasvezel internet van Fiber Nederland. Levering van de spullen was netjes op tijd. De monteur heeft de volgende dag alles keurig geïnstalleerd. Alles werkt naar behoren, TV is zonder storingen en internet haalt de beloofde snelheid. Prijs/kwaliteit verhouding is dus ook dik in orde. Zo, dat mag ook wel eens gezegd worden! Fiber dikke pluim.

profielfoto van Peter
Peter
11-02-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Top

Wij zijn door het cogasdebacle Ziggo-Caiway overgestapt naar Fiber. Jammer dat dit niet eerder kon. Super snel internet, duidelijke uitleg over het installeren... had het met 2 linker handen in 10 minuten gefixt.. Televisie nog problemen mee, maar dat gaat goed komen.

profielfoto van Frank V.
Frank V.
15-11-2014
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Geweldig!

Kan niet anders zeggen. Ik heb een abonnement afgesloten en kreeg een Flatscreen. Geweldige deal dus. Alles was zo aangesloten en denk na 30 min al alle kanalen bekeken die er in het pakket zitten.

Helemaal tevreden en hoop vele met mij over dit bedrijf.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
01-09-2014
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Prima snelheid

Moet zeggen dat ik erg te spreken ben over Fiber. Een prima bedrijf waar ik tot op het hede alleen maar goede ervaringen heb. Ik moet wel zeggen dat ik tot nu toe nog geen contact heb hoeven zoeken met Fiber dus dat ik niks kan zeggen over de klanteserive vandaar de wat lagere beoordeling daarvan.

Ben nu 2 jaar lid en nog steeds naar alle tevredenheid. Ik denk als je 2 jaar lid bent en geen contact hoeft op te nemen het een goed teken is :)

profielfoto van Anoniem
Anoniem
06-04-2014
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Super aanbieder

Bespaar gewoon super veel op je maandelijkse alles in een kosten. Ik ben overgestapt en geen enkel moment spijt van gehad. Voor 44 euro per maand alles in een en ook nog eens alles super snel geleverd.

profielfoto van Emma
Emma
07-02-2017
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Veel beter dan KPN of Ziggo

Ik ben 2 maanden geleden overgestapt op Fiber, omdat ik slechte ervaringen met Ziggo had was ik vorig jaar naar KPN overgestapt. Dat was een groot drama. Fiber had een mooie aanbieding, dus ben bij hun gegaan.

Het ging echt super snel en ik was na 3 weken al aangesloten (wel jammer dat ik zelf KPN op moest zeggen). Hun TV kastje is heel klein en met replay tv en begin gemist heb ik eigenlijk alles wat ik wil. Ik kan zelfs met een google chromecast TV kijken schijnt (dat heb ik ook nog niet geprobeerd).

Mijn wifi is 100x beter dan ik had bij Ziggo of KPN en ik heb ook het gevoel dat het internet sneller is.

Ik las dat het voor veel mensen een drama was, maar mijn ervaring is super positief.

profielfoto van Sven
Sven
29-09-2016
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Fiber

Wij hebben nu sinds een kleine tijd fiber.
Kwa tv en internet en bellen helemaal perfect.
Kwa klanten service kan het beter.
20 min. Wachttijd is echt veel te lang. Als je ze eenmaal spreekt dan weten ze wel waar ze over hebben. En helpen je dan ook echt goed. Ik wou een wifi repeter voor de fritsbox en hun wisten meteen welke ik moest nemen.
Het is echt puur de wachttijd voor bellen en de chat. En post komt niet aan. Ze zeggen dat ze het hebben verstuurd maar we krijgen niks binnen.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
11-03-2015
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
overgestapt sinds 20 februari

nu sinds 20 februari aangesloten bij Fiber. Alles is netjes op tijd geleverd. alle opzeggingen zijn tijdig gedaan door de glasvezeladviseur. Het aansluitpakket was er op tijd en is duidelijk beschreven. Het signaal is goed.

profielfoto van Jan K.
Jan K.
26-01-2015
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Heb snel internet bij Fiber

Heb sinds 2 maanden allesl open via internet. Alles in 1 + energie en ben blij dat ik nu alles bij 1 aanbieder heb. Prima dienst en tot nu toe nog nergens last van

profielfoto van Guus V.
Guus V.
07-12-2014
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Kende Fiber niet maar de aanbieding was erg aantrekkelijk

Ik kende Fiber helemaal niet maar bleek dus dat ze ook bij mij in de regio hun diensten aanbieden. Omdat ik ze niet kende ben ik maar op onderzoek uitgegaan. Zag hier wel goede recensies staan. Ben rond gaan kijken en hun openingsaanbieding was erg leuk. Eerst was het een TV maar nu een reis. Nouja voor de lokkertjes hoef je het niet te doen maar is wel leuk natuurlijk. De prijs en het aanbod is goed en heb het een kans gegeven. Tot nu toe erg tevreden. Kijken hoe dat over een paar maandjes is. Hopelijk dan ook nog net zo goed.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
03-11-2014
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Super snel

Via een omweg bij Fiber gekomen. Voorheen hadden we KPN, maar vanwege de hoge prijs zijn we opzoek gegaan naar een andere aanbieder.

Ik heb een 30/30 pakket genomen en door de verdubbelaar kom ik op 60/60 uit. Echt meer dan tevreden met de snelheid! Bij het meteen kwamen we zelfs hoger dan deze snelheid ;)

De service is niet super, maar wel gewoon goed. Soms heb ik het gevoel dat ik met een niet al te slim iemand te maken heb, maar dat is bij de meeste bedrijven het geval. Uiteindelijk kwamen we er wel uit en was alles opgelost.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
28-10-2014
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Snap niks van de negatieve reacties

Eerlijk gezegd snap ik niks van de negatieve reacties. Ik kan alleen maar zeggen dat wij altijd zeer goed internet hebben en nooit storingen op de tv.

Wij zijn bij Fiber gegaan, omdat we graag glasvezel wouden en dit voor een mooie prijs. Bij KPN waren we voor ons gevoel veels te veel kwijt. Bij Fiber waren de pakketten maarliefst meer dan 15 euro goedkoper waardoor wij kozen om naar Fiber te gaan. En bij ons bevalt dit nogmaals erg goed!

profielfoto van Anoniem
Anoniem
18-10-2014
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Tv als welkomstcadeau

Hi,

Ik ben zo blij met Fiber. Ik heb Fiber en Energie afgesloten en kreeg een Philips flatscreen cadeau. Nou dat is toch geweldig. Ook de service was goed en alles werd heel goed geregeld.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
11-10-2014
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Prijs is zeer goed

Ik ben wel tevreden over de de kwaliteit van Fiber. Wat prijs betreft een goede keuze geweest. Groetjes van een tevreden klant.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
28-03-2014
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Prima aanbod en prettige partij

Ik ben overgestapt naar Fiber om de simpele reden dat UPC echt ruk was.

Bij Fiber heb ik een All-in-one Snel pakket genomen. Internet is ook echt snel in vergelijking tot UPC en en wat prijs betreft doen ze het zeker niet slecht.

Ik ben niet overmatig enthousiast maar ben wel te spreken over Fiber.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
30-10-2014
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Prima

Ik heb een Fiber Snel pakket genomen voornamelijk om de prijs. De snelheid van mijn internet is prima. Niets op aan te merken en tevreden.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
08-04-2014
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Aansluit problemen

Het aansluiten was een probleem en heeft enkele dagen geduurd. Ik heb meerdere malen met ze aan de telefoon gehangen om alles geregeld te krijgen. Vooral het instellen was een groot probleem en deden ze lang over. Pas na 3 dagen werkte alles naar behoren en had ik een goede verbinding.

Service was redelijk maar snelheid zat er niet in. Had in mijn ogen binnen 1 dag geregeld kunnen zijn.

profielfoto van Familie C.
Familie C.
19-08-2016
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Zo snel mogelijk WEG!

Sinds een jaar wonen wij in IJsselstein. Tot kort geleden kon je hier alleen Caiway of Fiber glasvezel internet aan laten sluiten. We hadden als eerst caiway, ietsje duurder, maar de kwaliteit was slechter als onze oude kabel internet/ADSL die we voorheen hadden( met de laagste snelheid).
Glasvezel zou sneller moeten zijn blablabla, maar daar merkten wij helaas niets van. Nadat zij onaangekondigd een prijswijziging wilden doorvoeren namen wij dat aan als het moment om over te stappen....

Welkom bij FIBER dachten wij! Wat een ongeloofelijk slechte service!
Ik heb in die 30 jaar dat ik als volwasse persoon mijn eigen dingetjes moet regelen, nog nooit met zo een slechte en associale klantenservice te maken gehad. Alsof ik een actieve dienst draaide in het jongerencentrum van Amsterdam! Noch de toon, noch de luisterkwaliteiten, noch het begrip of respect voor de klant...

Ik belde in eerste instantie om over te stappen en maakte duidelijke afspraken. Er is mij uitgelegd waarom Fiber wel beter internet zou kunnen leveren. De desbetreffende jongeman heeft mij diverse kortingen beloodf en afspraken gemaakt.
De maand erop werd er van alles en nog wat afgeschreven en op het moment dat ik hiet over contact op nam werd er luchtig over gedaan...
Ik woon in een 3 kamer woning, begane grond en eerste verdieping. Nou mijn internet haalde de eerste verdieping niet... Op het moment dat ik daarover belde en vroeg hoe dat zou kunnen komen werd ik afgesnauwd.

Erg jammer, ik kijk er naar uit tot dat mijn contract afloopt, weg weg en nog eens weg!
Alleen al om de service. Als je bij de klantenservice werkt moet je gesprekleider kunnen zijn en het gesprek kunnen sturen, volgens mij worden ze daarvoor getraind.. Maar dit! Pff...

profielfoto van Sam
Sam
09-06-2016
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Klantenservice is zwaar waardeloos!

Ik zit nu al sinds februari zonder televisie verbinding. Ook al vaak genoeg met klantenservice gebeld die mij iedere keer dezelfde handelingen laat verrichten zonder resultaat. Ook de nieuwe Setup box leverde geen resultaat op. Vandaag 40 minuten aan de telefoon gezeten met klantenservice(Heer Cherta)die mij de Fritz box liet resetten. Hierna had ik ook geen internetverbinding meer. Volgens deze heer was het wachtwoord admin of Admin en nadat het verbinden niet lukte gaf hij me mee dat de Fritzbox defect is en mij een andere gaat toesturen.Dus nu geen tv en geen internet! Excuses voor het ongemak krijg je dan te horen.Gelukkig zag ik zelf achter op de modem de 20 cijferige WPA2 wachtwoord staan waarna ik nuweer internet heb.Wat nu met de setup box? Ik betaal nu voor een dienst die al maanden niet word geleverd.. klantenservice weet het ook niet op te lossen.. Wie dan wel? Sinds mijn verhuizing heb ik verplicht een nieuw pakket gekregen waar ik ook voor tv betaal.

profielfoto van Dennis
Dennis
06-04-2016
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Goed beeldkwaliteit maar service is enorm slecht.

Ik ben ongeveer 2 jaar klant geweest. Het ging eigenlijk meteen mis vanaf de eerste dag.

1. De deurverkoper had ons een Samsung tablet beloofd, uiteindelijk kregen we een tablet van een of ander gaar merk waar je niets mee kon.

2. Behoud van telefoonnummer was in eerste instantie niet goed doorgekomen, en het duurde lang voordat de telefoon werkend was.

3. Het aansluiten van een tweede TV ging ook moeizaam, ze adviseerde me een splitter te gebruiken (en kopen), dit werkte echter erg slecht. Maanden later hebben ze na veel aandringen een extra "poort" open gezet op de modem voor een 2e televisie signaal.

4. Na het veranderen van mijn rekeningnummer hadden ze de digitale machtiging niet aangepast, hierdoor konden de maandelijkse kosten niet worden afgeschreven waar ik pas achter kwam toen ik een brief kreeg van een Incasso bureau. (berichten van Fiber waren blijkbaar in de SPAM terecht gekomen, in plaats dat ze dan even bellen....). Uiteindelijk heb ik nog zelf de incasso kosten moeten betalen terwijl Fiber de fout had gemaakt. Coulance kennen ze daar niet.

5. Na het opzeggen moet je de hardware en zelfs de HDMI kabels (weet ik veel welke van hun waren, ik heb er zoveel) retour sturen op eigen kosten. Een antwoordnummer hebben ze bijv. niet. Uit het verleden weet ik dat andere providers netjes retourneer dozen opsturen. Zo professioneel zijn ze bij Fiber dus niet. Typisch.

Buiten de service was de kwaliteit van de televisie zelf wel goed. HD beeld was erg scherp en weinig storing gehad met televisie kijken, wel een paar keer met internet storing gehad maar dit gebeurt ook bij andere providers.

Op basis van mijn ervaringen zou ik adviseren om NIET voor Fiber te kiezen.

(Momenteel heb ik een all-in-1 pakket van Telfort, werkt vanaf de eerste dag perfect en krijg daar meer voor minder geld.)

profielfoto van Anoniem
Anoniem
23-03-2015
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
fiber ...

Wij hebben sinds een aantal maanden fiber ready.. er ligt nog geen glasvezel waar wij wonen, hiervoor zaten wij bij tele2. Tele2 had zoveel problemen (elk weekeinde moest de router worden herstart, internet vloog er op de raarste momenten uit en updates kwamen niet binnen) dat wij na de 2 jarige abonnement blij waren van tele2 af te zijn.
Dit gezegd hebbende; de klachten die wij bij tele2 hadden zouden voldoende kunnen zijn geweest om vroegtijdig het contract eenzijdig te be-eindigen.
Nu dan bij fiber.nl. Signaal is goed, tv aanbod is ok.
De klantenservice online en per telefoon is netjes en correct.
Technisch echter is het een rampenplan. De klantenservice heeft geen enkel idee wat hun product technisch gesproken inhoud. Hun technische helpdesk is een aanfluiting.
(zelf ben ik behoorlijk ict vaardig en werk in de industrie) Als voorbeeld; na overgaan op fiber werkte onze telefoon in het geheel niet meer. helpdesk gebeld: dat zou vanzelf goed komen. het kwam niet goed. door fiber werden instellingen in de router aangepast... anyhow. ik gaf aan dat wellicht de fiber in te stellen gegevens mbt de telefoon onjuist zouden zijn? er was namelijk wel verbinding met de dns maar er kwam steeds een time out op de telefoon...pas na 4 maanden werd er actief naar de door fiber aan te passen gegevens gekeken.. en jaaaa hoor... foutief ingevoerde wachtwoorden die niet zichtbaar zijn voor mij... had ik ook wel kunnen bedenken en tientallen malen doorgegeven aan fiber.nl... maar de telefoon verbinding is sindsdien stabiel. geen uitval of vage klachten. internet upload snelheid is wel weer om te huilen: 40MB download dat is best ok... ik haal soms 2MB of net aan 3MB upload, ik moet voor mijn werk data gegevens verstrekken, dat doe ik nu dus in de nacht, kan die de hele nacht uploaden... helpdesk kan er nietveel aan doen zegt men, ik moet 5,2MB kunnen halen als standaard upload met 9,8MB max... staat gewoon te lezen in de dsl info van de actieve monitoring op de router... we wachtten af tot er iets beters qua aanbieder voorbij komt

Schrijf een review over Fiber

Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

KPN logo KPN
11 beoordelingen
6
Ziggo Zakelijk logo Ziggo Zakelijk
0 beoordelingen
10
T-MobileZakelijk logo T-MobileZakelijk
0 beoordelingen
10