Camera-tweedehands logo

Camera-tweedehands reviews, ervaringen en beoordelingen

1586
Camera-tweedehands logo
camera-tweedehands.nl

Reviews en ervaringen Camera-tweedehands

Een foto zegt meer dan duizend woorden. Het is dan ook niet meer dan logisch dat heel wat mensen graag zelf aan de slag gaan met een camera. Ben jij gebeten door dit virus maar loopt jouw budget een beetje achter op jouw camerawensen? Dan kan Camera-tweedehands misschien wel de oplossing bieden. Maar kan je zo’n tweedehands camera van Camera-tweedehands wel vertrouwen? Een goed idee is om dan even reviews over het bedrijf op te zoeken. Op deze pagina vind je dergelijke beoordelingen en recensies van Camera-tweedehands. Zo kan jij op basis van de ervaringen van anderen een correct beeld van Camera-tweedehands vormen.

Over Camera-tweedehands

Camera-tweedehands is gespecialiseerd in de verkoop van tweedehands camera’s en andere fotoapparatuur. Omdat de markt van de tweedehands producten er natuurlijk eentje is waar in de regel weinig vertrouwen is staat Camera-tweedehands voor transparantie en professionaliteit. Zo garandeert Camera-tweedehands dat elke camera die de website binnenkrijgt en doorverkoopt door een specialist wordt gecontroleerd en schoongemaakt. Zo bieden ze bij elk product dat verkocht wordt een garantie aan van zes tot twaalf maanden afhankelijk van het model en het product. Bovendien werkt Camera-tweedehands uitsluitend met eigen productfoto’s. Je ziet dus geen stock images op de website. De foto bij het product dat je wenst aan te kopen is effectief een foto van het product dat je in handen zult krijgen. Ten slotte heb je ook de mogelijkheid om jouw huidige camera of accessoire in te ruilen bij aankoop van een nieuw product.

Waarom kiezen voor Camera-tweedehands?

Bij Camera-tweedehands vind je dus een ruim aanbod aan tweedehands camera’s en accessoires. De website zelf is onderverdeeld in de volgende categorieën: Nikon, Canon, Sony, Fujifilm, Olympus, Leica, Hasselblad, overige merken en accessoires. Als je graag op voorhand even controleert of de kwaliteit van de producten van Camera-tweedehands wel goed is kan je overigens ook altijd bij de showroom in Waardenburg terecht. Vind je niet meteen wat je zoekt? Dan kan je altijd de klantenservice contacteren of de zoekbalk op de website gebruiken. Heb je een keuze kunnen makan? Dan kan je betalen met iDeal, per bankoverschrijving, met bancontact, via PayPa en met een kredietkaart (zowel Mastercard als Visa). Verzending is gratis vanaf een bestelbedrag van 300 euro, onder dat grensbedrag betaal je 8,60 euro verzendkosten. Levering kan je bij een bestelling voor 15 uur verwachten op de volgende werkdag.

Is Camera-tweedehands betrouwbaar?

Zeker bij een bedrijf dat tweedehandsartikelen verkoopt is vertrouwen en betrouwbaarheid uiterst belangrijk. Bij Camera-tweedehands is er alvast weinig reden om geen vertrouwen te hebben. Zo beschikt de website over een eigen klantenservice, zijn er algemene voorwaarden en een privacy policy en kan je veilig betalen in je eigen vertrouwde bankomgeving. Bovendien vind je alle nodige contactgegevens zoals het nummer van de Kamer van Koophandel, het btw nummer en het adres van de hoofdzetel terug op de website. Tevens beschikt Camera-tweedehands over een eigen showroom en diverse social media profielen. Ten slotte is het ook interessant om te vermelden dat Camera-tweedehands aangesloten is bij het online keurmerk Stichting WebwinkelKeur en ze voldoen aan de kwaliteitscriteria van Trusted Shops. Je geniet zelfs van een onafhankelijke kopersbescherming bij bestellingen tot 20 000 euro.

Het is natuurlijk altijd mogelijk dat je met een vraag zit die de informatie op de website niet voor je op kan lossen. In deze gevallen kan je de klantenservice van Camera-tweedehands op werkdagen contacteren. Er zijn verschillende manieren om dit te doen. Zo kan je een bericht sturen via één van de social media profielen, zo kan je een brief opsturen of een mail sturen of je kunt ten slotte telefonisch contact opnemen. Heb je een klacht voor Camera-tweedehands? Dan stuur je deze bij voorkeur per mail op. Alternatief kan je ook al meteen de Stichting WebwinkelKeur inschakelen voor de behandeling van jouw klacht. Valt er geen oplossing uit de bus? Dan ontstaat een geschil voor de Geschillencommissie.

Kocht jij in het verleden al eens een camera of een andere accessoire bij Camera-tweedehands? Dan is jouw ervaring met dit bedrijf van goudwaarde voor toekomstige potentiële klanten. Schrijf een review over Camera-tweedehands en geef antwoord op een paar prangende vragen: wat is de kwaliteit van de producten van Camera-tweedehands? Kon je effectief genieten van de garantie? Helpt de klantenservice je vriendelijk en kordaat verder? Ben je tevreden over de levertijd van de producten? Kortom: hoe zou jij de diensten van Camera-tweedehands beoordelen?

Reviews over Camera-tweedehands