Budget Energie logo

Budget Energie reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Budget Energie reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
231
Budget Energie logo
Website
budgetthuis.nl
Categorie
Energie aanbieders
Bezoek de website

Reviews en ervaringen Budget Energie

Als het om energie gaat, heb je tegenwoordig echt iets te kiezen. Het aanbod is dermate groot, dat het vinden van de voor jou perfecte leverancier nog best een behoorlijke klus is. Een van de aanbieders van energie is Budget Energie, een aanbieder die je bovendien op meer vlakken van dienst kan zijn. Wij hebben speciaal voor ju de reviews en ervaringen van Budget Energie doorgenomen en hebben er de belangrijkste zaken uitgehaald. Het helpt je bij het maken van de beste keuze.

Over Budget Energie

Budget Energie kan je heel erg veel bieden. Behalve energie in de vorm van 100 procent groene stroom en gas, biedt het ook telecomdiensten aan. Door te kiezen voor specifiek deze aanbieder, heb je in elk geval alles onder één dak en dat wordt door veel mensen als zeer prettig ervaren. Ondertussen maken al meer dan één miljoen mensen gebruik van de diensten van Budget Energie. En dat aantal is nog steeds groeiende.

Waarom kiezen voor Budget Energie?

Steeds meer mensen kiezen voor de producten en diensten van Budget Energie vanwege het alles-in-één-pakket dat je aangeboden kan worden. Behalve energie heb je dan ook meteen internet, televisie en bel je via het zeer betrouwbare netwerk van KPN. Ondertussen heeft Budget Energie ook Budget Mobiel nog eens aan het aanbod toegevoegd. Je kiest eveneens voor deze aanbieder omdat al de diensten tegen een zo laag mogelijke prijs aangeboden worden. Bovendien staat Budget Energie bekend als een no-nonsense organisatie die niet van gedoe houdt.

Is Budget Energie betrouwbaar?

Na het lezen van de recensies van bestaande klanten van Budget Energie kan slechts één conclusie getrokken worden: kies je voor deze specialist, dan kies je voor een zeer betrouwbare partner. Bij deze specialist weet je altijd zeker dat je nooit teveel betaalt en dat er altijd sprake is van een zo laag mogelijke prijs. Er wordt gebruik gemaakt van 100 procent groene stroom en gas. Budget Energie is het levende bewijs dat groene stroom per definitie niet duurder is dan andere stroomsoorten. Budget Energie is volledig groen en toch goedkoop. Bij de specialist kun je bovendien heel erg snel je voordeel berekenen. In één oogopslag zie je hoeveel geld je kunt besparen. Het feit dat vrijwel alle bestaande klanten Budget Energie aanbevelen, zegt ook al veel over de betrouwbaarheid van deze onderneming.

Klantenservice en contact

Bij Budget Energie is alles helder. Zonder gedoe sluit je een voor jou perfect contract af met deze betrouwbare leverancier. Mocht je nou een vraag hebben voor de aanbieder of wil je een klacht indienen, dan kun je dat op verschillende manieren doen. Overigens kun je in ”˜Mijn Budget’ zelf al bepaalde zaken aanpassen en bijvoorbeeld meterstanden doorgeven. Daarnaast kun je een klacht doorgeven via de chat die je 24/7 ter beschikking staat. Wil je persoonlijk contact omdat sprake is van een complexere vraag, dan kun je ook gewoon bellen met deze aanbieder van groene stroom en gas. Je krijgt dus alle ruimte om vragen te stellen en je ongenoegen kenbaar te maken. De klantenservice is namelijk prima in orde bij Budget Energie.

Wil jij ook beoordelen?

Het moge duidelijk zijn dat je niet zomaar een leverancier van energie kiest. Bovendien is het aanbod erg groot en allemaal beloven ze je de leukste welkomstcadeaus en de hoogste kortingen. En dus zoek je naar informatie die je helpt bij het maken van de beste keuze. Die informatie kun je halen uit de beoordelingen van bestaande klanten. In de recensies lees je altijd onafhankelijke en dus betrouwbare informatie. Die informatie helpt je echt bij het maken van de voor jou beste keuze. Om deze reden willen we je vragen om in de toekomst ook een beoordeling achter te laten. Zo help je andere mensen als die moeite hebben om te kiezen. En geloof ons, het maken van een recensie is slechts een heel kleine tijdsinvestering.

Reviews over Budget Energie

Gerelateerde bedrijven

Engie logo
Engie
10 beoordelingen
6,9
ENGIE Zakelijk logo
ENGIE Zakelijk
1 beoordeling
10
Frank Energie logo
Frank Energie
2 beoordelingen
8,5
5,1
38% zou hier weer kopen
53 beoordelingen
Ervaringen met Budget Energie

Budget Energie is geverifieerd door ons expert team. De webshop Budget Energie bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen. Daarnaast is Budget Energie lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje). Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Budget Energie. Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.

Budget Energie is van origine een Nederlands bedrijf en is daarnaast al een lange tijd actief op het internet. Hun reputatie is daarom ook erg goed. Op onze website kan jij ook een review plaatsen om andere gebruikers te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen.

Wij raden het aan om eerst even op de website van budgetthuis.nl te kijken voor actuele openingstijden. Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Al jaren ZEER tevreden.

Ik zie bij de oudere reacties nogal wat onvrede en slechte reviews, maar ben na het lezen tot de conclusie gekomen dat er best wat eigen schuld bij zit. Als je maandelijks meer opmaakt dan je voorschot bedrag, dan zal je moeten bijbetalen. Als je je voorschotbedrag overdreven hoog vindt, moet je het verlagen, en anders krijg je na de afrekening gewoon veel geld terug.

Inmiddels zit ik al enkele jaren bij Budget energie, oom met televisie, internet, bellen en mobiel bellen, en ik kan niet anders zeggen dat ik keurig behandeld wordt en tevreden ben met de prijzen en de verdere service.

En ja, het kan bij bellen inderdaad voorkomen dat je lang moet wachten voordat je aan de beurt bent, maar ik los dat op door te mailen of door mijn vraag via de chat te stellen.

Geplaatst op: 10-05-2022
Laatst bewerkt op: 10-05-2022
Geschreven door: MKF

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Slechte service en hoge tarieven bij Budget energie.

Omdat Fenor failliet is gegaan, eind december 2021, zijn de klanten doorgesluist naar Budget-energie. Het gevolg is dat de energie levering doorging alleen tegen een veel hoger tarief en andere voorwaarden, zoals van een vast tarief naar een variabel tarief. Hiermee gaan wij sowieso niet akkoord. We krijgen geen antwoord op email/contactformulier en telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Wel worden termijnbedragen afgeschreven en krijg ik incasso's omdat ik e.e.a. heb laten storneren. Wie herkent dit ?

Geplaatst op: 09-02-2022
Laatst bewerkt op: 12-02-2022
Geschreven door: Maria N.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Niet doen!!

Na contact via een energievergelijking site zit je zo maar vast aan een contract. Omdat de offerte stuk duurder uitviel dan bij mijn huidige energieleverancier wilde ik gebruik maken van mijn herroepingsrecht. Dat wordt je lastig gemaakt. Via de mail lukt niet en pas na 20 minuten wachten kreeg ik en vriendelijke mijnheer aan de lijn. Was toen snel correct opgelost. Het is wel een cowboy wereld die energie leveranciers wereld!!

Geplaatst op: 07-02-2022
Laatst bewerkt op: 12-02-2022
Geschreven door: Christ V.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Prima leverancier

Via consumentenbond bij Budget gekomen.
Nette behandeling ,kreeg bericht dat mijn contract overeind bleef ondanks prijsverhogingen.
Jaar afrekening ontvangen duidelijke uitleg niet zo moeilijk te ontcijferen als bij Essent.
Zeer tevreden over Budget.

Geplaatst op: 01-02-2022
Laatst bewerkt op: 12-02-2022
Geschreven door: Bert A.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Vandaag gebeld door een medewerker van butget ennergie

Naar aanleiding van het overlijden van mijn man,en na wat problemen met bereikbaarheid van budget energie,ben ik vandaag gebeld door een medewerker van butget,alles keurig afgehandeld per telefoon door zeer correcte en vriendelijke medewerker!!

Geplaatst op: 24-01-2022
Laatst bewerkt op: 12-02-2022
Geschreven door: Lieke V.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Prettige ervaring

Ondanks de enorme drukte werd ik bij mijn telefonisch contact goed te woord gestaan. Er was iets fout gegaan met het door ons afgesloten contract. Daardoor was het geannuleerd. Na een begrijpelijke wachttijd, werd dit probleem door de adviseur van Budget Energie goed, vriendelijk en snel opgelost. Meerdere mensen klagen over bereikbaarheid. Dat kan ik dus niet beamen. Ik ben hier, ondanks de drukte, erg tevreden over.

Geplaatst op: 21-01-2022
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: John K.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Ontzettend slechte klantenservice en praktische nooit bereikbaar!

Ontzettend slechte klantenservice! Zijn niet te bereiken en als je de vraag chat dan 'snapt' de computer je niet. Vervolgens wordt er gevraagd: wil je met een medewerker chatten? JA graag. Helaas is niemand beschikbaar. Dan komt er een telefoonnummer in beeld waar je contact op kunt nemen om je vraag te stellen. Telefoonnummer is niet in gebruik. Na enig speurwerk toch een ander Telefoonnummer gevonden. Of je moet meer dan 30 minuten wachten of ze zijn helemaal niet bereikbaar. Budget energie verhoogd zonder overleg je maandelijks tarief met meer dan €100,- terwijl wij een 3 jarig vast contract hebben. Erg vreemde werkwijze en zeker NIET aan te raden. Helaas zitten wij er nog 1 jaar aan vast.

Geplaatst op: 19-01-2022
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Sharon B.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Komt na wat men beloofd

Al een aantal jaren mijn energieleverancier
Uitstekende informatievoorziening wat betreft verbruik. Bedragen eindafrekening altijd conform de offerte. Kortom: zeer tevreden.

Geplaatst op: 14-01-2022
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Super slecht

Wil bellen met dat bedrijf, lukt niet. Wil opzeggen, lukt niet. Wat een verschrikkelijk bedrijf, niemand te bereiken, nooit meer zaken mee doen

Geplaatst op: 07-01-2022
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Stalking

Het is ongelofelijk hoevaak deze jongens aan de deur komen. Wegsturen heeft geen zin, twee dagen later staan ze er weer.
Het is onfatsoenlijk en voelt intimiderend dat dit bedrijf een dienst waar ik niet om heb gevraagd te verkopen.

Geplaatst op: 13-12-2021
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Ben blij dat ik er weg ben

Als je daar weggaat dan blijven ze incaso berichten sturen dat je een betalings achterstand heb en dat ze je geregistreerd hebben
Als je het bedrag over maakt halen ze die registratie weg.
Ik heb ze al verschillende keren een bericht gestuurd dat ik alles betaald heb en dus geen achterstand en bewijs mee gestuurd.
Als ze nog ff doorgaan dan krijgen ze een rechtzaak aan hun broek want ik ben het voort kots beu
Dus sluit hier nooit een contract af
Ze liegen je voor en bedriegen decboel

Geplaatst op: 01-12-2021
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Super

Ik ben al langere tijd klant bij budget energie, en daarnaast maak ik ook gebruik van de andere producten die hun aanbieden de budget mobiel en alles in 1. Ik ben erg tevreden, niet alleen over de prijs maar ook over de service, goed bereikbaar en heel veel zelf te regelen via je eigen omgeving online. ook is het heel handig om alle 3 de producten die ik heb onder 1 dak te hebben. Ik raad iedereen Budget Energie gaan!

Geplaatst op: 30-10-2021
Laatst bewerkt op: 12-02-2022
Geschreven door: Dieuwke V.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Energiecollectie

Ben overgestapt met een energiecollectief naar budget energie en wederom is dat weer enorm geslaagd. Hoop centjes bespaard!

Geplaatst op: 16-07-2015
Laatst bewerkt op: 12-02-2022
Geschreven door: Frans

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Tevreden over alles, behalve bereikbaarheid

September 2021 een account voor mijn moeder aangemaakt op een ander emailadres van mij. Maar vanaf dat moment kan ik niet meer inloggen op mijn eigen account. Heb september 2021, februari dit jaar en maart en april gebeld en krijg als antwoord; er is een technische storing, u wordt benaderd zodra de storing verholpen is.... inmiddels 8 maanden verder, helaas kan ik nog steeds niet inloggen....

Geplaatst op: 23-05-2022
Laatst bewerkt op: 23-05-2022
Geschreven door: Anoniem

9 / 10
5/5 2/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Instapvoordeel zeker de moeite waard

Ik ben sinds gisteren overgestapt naar Budget Energie en vooral, omdat we een instapbonus kregen! Helaas wordt de 220 euro wel pas verekend bij de jaarrekning waardoor je het niet kan uitgeven, maar het is toch een mooie korting!

Zover ik een beetje heb vergeleken vallen de verbruikersprijzen reuzen mee en zijn deze goed te vergelijken met concurrenten als Nuon en Eneco. Helaas zijn de vaste lasten wel 3 keer hoger? Helaas kwam ik hier pas achter toen ik het al had afgesloten! Zijn nog steeds een stuk goedkoper uit, maar het is natuurlijk niet zo netjes!

Geplaatst op: 02-10-2014
Laatst bewerkt op: 12-02-2022
Geschreven door: Anoniem

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Erbarmelijk slecht zouden allemaal is een communicatie cursus moeten gaan volgen

Stuur een mail over mijn probleem want bellen is niet om te doen, krijg ik een mail terug dat ze hier niet meer op reageren dat men maar moet bellen wachttijden minimaal 30 min of chatten maar dat schiet ook niet op nooit meer met dit bedrijf tussentijdse verhogingen van 25% terwijl ik eerder een ander tarief had afgesproken

Geplaatst op: 14-02-2022
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: John H.

7 / 10
5/5 1/5 2/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Ik heb gekeken op de site en een mooi voorstel en als het contract krijgt is die 3 x zo hoog.

Mijn ervaring is zo: Ik had mij aangemeld bij hun en de verbruiks cijfers ingevuld en met terug levering van 17 zonnepanelen (daar hoor je ze niet over) en dan krijg je een voorstel van hun en gaat verder en dan krijg je het contract en dan is het 3 a 4 keer zo veel wat ik nu betaal. En hun geven dan als antwoord stel ZELF je maandbedrag in. Wat is dat een service hé ???

Geplaatst op: 04-02-2022
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Anoniem

7 / 10
4/5 4/5 1/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht bereikbaar

Vandaag na 1 uur en 10 minuten werd de verbinding verbroken. Al voor de 2e keer Terwijl ik een vraag heb over verlenging van mijn contract. Schijnbaar wil men niet. Moet Ik toch maar op zoek naar wat anders

Geplaatst op: 31-01-2022
Laatst bewerkt op: 12-02-2022
Geschreven door: Nico L.

6 / 10
2/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Heel slecht bereikbaar via e-mail/slechte service qua afhandeling

Ik probeer al maanden mijn boetebedrag van de voorgaande maatschappij terug te vorderen, helaas tot op heden niet gelukt! De link via de app/webpagina werkt niet want je krijgt elke keer de melding, is op dit moment niet mogelijk! Dan maar via contactformulier, daarin vermeld dat het niet werkt, krijg ik doodleuk (niet na 5 werkdagen) de melding dat ik het via de app kan doen, maar ja dat werkt dus niet!! Zo jammer dat het bedrijf centraal staat i.p.v. de klant! Buiten dit gaan ze de beloofde 200 euro overstap bonus verrekenen met de jaarnota! Kortom bij mensen binnen halen weten ze je te vinden maar daarna!

Geplaatst op: 28-12-2021
Laatst bewerkt op: 12-02-2022
Geschreven door: Tina C.

6 / 10
3/5 2/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Had bij eneco moeten blijven. DOE DIT NiET

Ik ben alleenstaand klant woon in 1 peraoons huis, ik betaal altijd ongeveer 60 permaand. Ik ben naar budget energie overgestapt in 2020 ik krijg dit jaar een nota van 2200 boven op wat ik all betaald had. Klopt van geen meter. Klantenservice geeft aan dat het wel klopt. Dat het inderdaad hoog is maar dat het mij schuld omsat ik de meterstanden niet had ingevuld (wat ik wel had gedaan). Hoe kan 1 persoon in 1jaar 2200euro opbouwen?

Lopende zaak

Geplaatst op: 11-06-2021
Laatst bewerkt op: 12-02-2022
Geschreven door: Gsan G.

6 / 10
5/5 1/5 1/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Vreemd en onbereikbaar

wij zijn via independer bij budget energie gekomen.
echter het maandbedrag werd opeens tweemaal zo hoog.
ze zijn onbereikbaar het 020 nummer geeft de melding dit mobiel nummer is niet bereikbaar,
een van de vijf pogingen lukte ,maar werd na een minuut
verboken?
aanmelden gaat in een paar muisklikken . de aanmelding annuleren is veel gedoe.
en we hebben nog geen bevestiging van de mail.
we kunnen het niet aanbevelen.

Geplaatst op: 05-01-2022
Laatst bewerkt op: 12-02-2022
Geschreven door: Harry W.

5 / 10
3/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht maatschappij

Vroeger kon ik mijn eindafrekening in 6 termijnen betalen en nu nog 3 loop al bij de voedselbank en raak hierdoor zo de schulden in eindnota zou eerst 100 zijn maar toen hij in de bus kwam was het opeens 360 euro

Geplaatst op: 01-12-2021
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
5/5 1/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slechte service en bereikbaarheid

Zeer ontevreden over deze energieleverancier. Termijnbedrag wordt te hoog ingeschat. Telefonisch zeer slecht te bereiken. Een medewerker via de chat te spreken krijgen lukt ook niet. De energieleverancier mailen om je contract op te zeggen kan ook niet; het mailadres wat aangegeven wordt blijkt niet meer in de lucht te zijn. Kortom: nooit met Budget Energie in zee gaan!

Geplaatst op: 22-02-2022
Laatst bewerkt op: 22-02-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een drama na faillissement.

Toen Fenor energie failliet werd verklaard moesten wij gedwongen naar Budget energie.
Dit vanwege het contract dat de curator had afgesloten met Budget Energie.
Omdat ik alleen stroom gebruik, want gas ging via onze VVE voor blokverwarming, waren mijn energie kosten vrij laag.
Gemiddeld € 65,- (340 KWh per maand) voor 2 personen.
Ons nieuwe tarief bij Budget werd geschat op € 153,- per maand, bijna factor 2,5
Onze eerste rekening werd in januari € 186,- waarvan 2 dagen meegeteld werden van december, ik schrok mij kapot want dit was bijna factor 3
We konden ook pas na 30 dagen gaan wisselen van aanbieder, dit stond in de mail van de curator, maar wat had Budget gedaan…..ze hadden het contract eenzijdig vastgelegd tot 1 april 2022 waardoor een andere aanbieder pas kon leveren vanaf 1 april.
Ik heb ze gebeld over hoe en wat…..je wilt niet weten hoe onbeschoft zij reageerden toen ik zei dat ik naar een andere leverancier wilde gaan.
Ik ben van leverancier gewisseld maar dat kon ook pas toen ik ze even haarfijn uitgelegd had wat voor een criminelen het zijn om over de ruggen van ‘overgenomen’ klanten hun zakken aan het vullen zijn.
De prijs van hun KWh was op de site veel goedkoper dan dat zij ons lieten betalen, en je kunt geen kant op, alleen de verkeerde.
Uiteindelijk toch voor elkaar gekregen dat ik per 16 februari kon wisselen naar een andere leverancier.
Ik ben van € 0,50 ct per KWh naar € 0,31 ct per KWh gegaan, maar als ik ze niet had gebeld was ik nu nog verplichte klant geweest bij ze tot 1 april, en van dat verschil kun je een langweekend genieten op een park in Nederland naar EIGEN KEUZE 👍.

Geplaatst op: 16-02-2022
Laatst bewerkt op: 16-02-2022
Geschreven door: Roberto V.

4 / 10
1/5 1/5 1/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Blijf WEG bij Budget energie

Budget energie is een ramp geworden. Ze sloten mij te vroeg aan waardoor ik een boete moest betalen bij de vorige leverancier. Vervolgens zijn te TOTAAL ONBEREIKBAAR. Telefonische en chat (mail doen ze niet aan) onbereikbaar. Via de Consumentenbond de klachtenpagina (die op hun site ook is weggehaald) ingevuld en verstuurd. Binnen 5 dagen zouden ze antwoorden ... niks. Trap er niet in!

Geplaatst op: 13-02-2022
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloos

Klantenservice bijna niet te bereiken.Ze maken het mooie zegen chat gewoon een computer met standaard antwoorden en vaak dus geen antwoord op je vraag standaard systeem op de site voorschot 3 keer terug naar beneden gezet ivm veel te hoog van 145.naar 560 per maand ondanks hogere prijzen dit nog niet van toepassing. Staat er in behandeling zetten ze hem gewoon weer omhoog probeer je te bellen om om het voorschot omlaag te zetten hebben ze ineens een wacht rij van 15.30.tot 1600 uur dus sluit tijd voor ons en meerdere kennissen en familie nooit meer

Geplaatst op: 09-02-2022
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Vreemde manier van afrekenen.

Na het afsluiten van een eenjarig contract (2016) worden er keurig 12 termijnen geïncasseerd maar op de jaarafrekening worden er 13 maal maandtermijnen vaste kosten voor elektra en 13 maal kosten voor gas opgevoerd en geïncasseerd.
Na het faillissement van Fenor worden er voor DRIE dagen van 30 december 2021 tot 2 januari 2022 2 maal maandtermijnen vaste afleveringskosten voor elektra en 2 maal vaste afleveringskosten voor gas opgevoerd .
Hoe krijg je het voor elkaar om zo met de belangen van de consument om te gaan.
In november had ik Fenor al de wacht aangezegd en per 2 januari 2022 een nieuw contract afgesloten met Essent. Maar Budget Energie wil ook nog even extra verdienen aan de ellende.

Geplaatst op: 05-02-2022
Laatst bewerkt op: 12-02-2022
Geschreven door: Dirk B.

4 / 10
2/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Raar bedrijf, e-mail versturen onmogelijk

naar

Geplaatst op: 24-02-2022
Laatst bewerkt op: 25-02-2022
Geschreven door: Peter B.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Nooit meer

Bij de vorige beoordeling sterren staan op 10 terwijl.ik alles op 1 heb gezet voor ons en familie nooit meer klanten service waardeloos en ze zetten voorschot gewoon terug omhoog als jij het omlaag zet terwijl totaal niet van toepassing

Geplaatst op: 09-02-2022
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Ja
Dat was SCHRIKKEN

Door faillissement energieleverancier ongevraagd door Budget Energie overgenomen als klient.
In overname brief werden m.n. de plichten genoemd muv termijnbedrag. Deze bleek 66% hoger !!!!!!
Mail wordt niet beantwoord; telefonisch niet bereikbaar tenzij het 0900-nr 0,90 per min wordt gebruikt.
Opzegging bij oude leverancier wordt financieel niet overgenomen. Voor 2dgn levering elektra wordt toch hele maandbedrag geiind. Na terugboeking mijnerzijds direct een dreigende mail.
Kortom, ik ben blij slechts 1 maand en 2 dgn klient te zijn geweest

Geplaatst op: 08-02-2022
Laatst bewerkt op: 12-02-2022
Geschreven door: D N.

3 / 10
1/5 1/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Budget Energie


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Engie logo
Engie
10 beoordelingen
6,9
ENGIE Zakelijk logo
ENGIE Zakelijk
1 beoordeling
10
Frank Energie logo
Frank Energie
2 beoordelingen
8,5

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Budget Energie een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 53 beoordelingen geplaatst over Budget Energie. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,1 gekregen, waarbij 38% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Budget Energie actief?

Budget Energie is vooral actief in de categorie energie aanbieders en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) groene energie.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Budget Energie reviews? Dan kun je naar de website van Budget Energie gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie