Boekskes logo

Boekskes reviews, ervaringen en beoordelingen

4073
Boekskes logo
boekskes.nl

Reviews Boekskes

Wil jij meer kinderboeken lezen met je kleintje? Bij Boekskes kun je een abonnement afsluiten zodat je maandelijks een nieuw pakket met kinderboeken in de brievenbus krijgt. Dit bedrijf is ervan overtuigd dat kinderboeken een grote bijdrage leveren aan de ontwikkeling van kinderen. Met de boekenpakketten willen ze zoveel mogelijk kinderen het plezier van kinderboeken te laten ervaren. De pakketten worden samengesteld door een team van ouders en experts. Wil jij meer weten over Boekskes? Lees dan direct de ervaringen van andere ouders. Wij hebben de reviews over Boekskes voor je op een rij gezet zodat je een weloverwogen beslissing kunt nemen.

Over Boekskes

Boekskes is een Nederlands bedrijf gevestigd in Uden. Boekskes heeft als missie om zoveel mogelijk kinderen met regelmaat het plezier van kinderboeken te laten ervaren. Dit doen ze door speciale pakketten samen te stellen met de hulp van experts en deze voor een laag prijsje bij jou thuis te bezorgen. Het is iedere keer weer een verrassing welke leuke boeken je deze maand gaat ontvangen. Je ontvangt kinderboeken van bekende merken en met bekende personages. Deze worden helemaal gratis thuisbezorgd.

Waarom kiezen voor Boekskes

Maandelijks worden de kinderboeken-pakketten van Boekskes met liefde samengesteld. Er wordt gekeken naar boekjes die aansluiten bij de leeftijd van het kind en of het pakket bestemd is voor een jongen of meisje. De winkelwaarde van de vier kinderboeken die je ontvangt ligt altijd ruim hoger dan de pakketprijs. Hierdoor zijn de mooie kinderboeken voor iedereen toegankelijk. Wat erg prettig is, is dat je een pakket naar keuze vrijblijvend kunt uitproberen. Het eerste pakket ontvang je al de volgende week in je brievenbus! Je kunt je abonnement gemakkelijk beheren in je online account. Het is niet nodig om het abonnement aan te passen aan de leeftijd van je opgroeiende kind. Dit houdt Boekskes in de gaten.

Is Boekskes betrouwbaar?

Je betaalt eenmalig een bedrag via iDeal als je het kinderboeken-pakket wilt uitproberen. Hier komen geen extra kosten bij. Wil je langer lid blijven omdat het proefpakket goed is bevallen? Dan betaal je de volgende maanden via automatische incasso voor de kinderboeken.Ӭ Het bedrag wordt altijd afgeschreven nadat je het pakket hebt ontvangen. Boekskes is actief op social media en heeft honderden volgers. Volg het bedrijf op Facebook of Instagram en blijf op de hoogte van leuke nieuwtjes, tips en tricks.

Of je nu op zoek bent naar advies met betrekking tot het abonnement dat het beste bij je past of hulp wilt bij praktische zaken: de klantenservice van Boekskes staat voor je klaar. Je neemt contact op via de e-mail of telefonisch. Ook is het mogelijk om via social media een berichtje achter te laten. Er neemt zo snel mogelijk iemand contact met je op om je verder te helpen.

Als je ervaring hebt met Boekskes horen we graag van jou. Laat je beoordeling achter op deze pagina om anderen te helpen bij het maken van de juiste keuze. Vertel bijvoorbeeld wat de leeftijd is van je kindje en welke boekjes je allemaal hebt ontvangen. Vind je kindje het leuk om de boekjes te lezen? Is het eenvoudig om je abonnement te beheren? En hoe is het contact met de klantenservice verlopen?

Reviews over Boekskes