Bebsy logo

Bebsy ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

36 beoordelingen • 5,9
Bebsy logo
Bebsy ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
36 beoordelingen • 5,9
Beoordeling
36 beoordelingen
5,9
5 sterren
33%
4 sterren
14%
3 sterren
8%
2 sterren
3%
1 ster
42%
Bestelproces
5,9
Service
5,9
Prijs
5,9
Levering
5,9

Gerelateerde bedrijven

Traveldeal logo Traveldeal
11 beoordelingen
8,4
Flixbus logo Flixbus
1 beoordelingen
10
TUI Cars logo TUI Cars
0 beoordelingen
10

Bebsy ervaringen

Opzoek naar Bebsy ervaringen? Zodra iets goedkoop is zijn wij Nederlanders hier gek op! Toch is iets wat goedkoop is ook in onze gedachten meteen wat minder goed. We kennen allemaal de gedachte wel of het wel te vertrouwen is en of je niet word bestolen. Bebsy is 100% te vertrouwen en een eerlijke dagaanbiedingenwebsite voor vakanties en dagjes uit. Toch is er geen betere graadmeter als de consumentn zelf! Lees daarmo hieronder alle Bebsy ervaringen van andere consumenten en kom vandaag nog te weten wat de Bebsy ervaringen van andere consumenten zijn.

Over Bebsy

Bebsy.nl is een echte dagaanbiedingen website als gaat om dagjes weg of vakanties. Hou je van een heerlijk dagje weg of een heerlijke vakantie? Bebsy en haar team zorgt voor de leukste bestemmingen met natuurlijk de aller beste deals. Door jarenlangen ervaring in de reisbranch weet Bebsy waar wij allemaal het liefst en voordeligste naartoe gaan.

Algemene Bebsy ervaringen

Bebsy is nog niet zo vreselijk oud, maar heeft in deze korte tijd wel een prima reputatie opgebouwd. Veel consumenten zijn erg te spreken over Bebsy en hebben prima Bebsy ervaringen. De prijs/kwaliteits verhouding is volgens de meeste klanten echt meer als goed en word beoordeeld met een 9. Je kan dus met een gerust hard een dagje weg of vakantie boeken bij Bebsy

Start met beoordelen

Lees beoordelingen over Bebsy

profielfoto van Anoniem
Anoniem
28-12-2018
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Perfecte site

Super goede service en fijne site. Al twee keer een vakantie mee geboekt en elke keer was het fantastisch geregeld!

profielfoto van Sarah
Sarah
16-11-2018
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Prima service & goede prijs

Prima ! goede prijs-kwaliteit verhouding.

profielfoto van Kees
Kees
24-05-2017
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Marrakech

Fantastische reis naar Marrakech. Top riad middenin de medina, met zeer gastvrij personeel. Boeken via Bebsy ging ook gemakkelijk.

profielfoto van Carmen
Carmen
24-05-2017
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Prachtige vakantie op Mykonos

<p>Samen met mijn vriend ben ik een week naar Mykonos geweest. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en ons resort was prachtig! Het was erg gastvrij en luxe. Wij hebben een prettige ervaring via Bebsy gehad en zouden zo weer bij Bebsy boeken.</p>

profielfoto van Anoniem
Anoniem
16-02-2017
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Geweldige stedentrip

Alles was goed geregeld. En dat voor een hele voordelige prijs! Wij gaan zeker nog een keer boeken.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
07-12-2016
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
In een woord :geweldig !

Bebsy is een overzichtelijke website die top deals aanbied tegen eerlijke prijzen .Een kennis van mij adviseerde mij om eens op bebsy.nl te kijken toen ik op zoek was naar een vakantie. Daarna had ik gelijk even rondgekeken en ook gelijk een leuke vakantie gevonden. Ook heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice van bebsy.nl. Toen heb ik een aardige mevrouw gesproken want ik had een paar vragen , die mevrouw heeft mij toen goed geholpen. Ik was tevreden en toen heb ik direct een vakantie geboekt naar Malta.
Bedankt Bebsy !

profielfoto van Harry
Harry
20-09-2016
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Prima hotel goed geregeld en nette prijs.

Vlucht en hotel waren prima afspraken zijn netjes nagekomen

profielfoto van Samantha
Samantha
05-04-2016
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Marrakech met Bebsy

4-daagse stedentrip naar Marrakech geboekt, hotel Diwane Rak.
We hebben het prima naar ons zin gehad in Marrakech.
Reis was goed geregeld, bij aankomst op de luchthaven werden we opgewacht door de chauffeur. Ongeveer een halfuurtje rijden naar het hotel. Het hotel lag op ongeveer 3 km van het djemaa el fna plein, wat voor ons prima lopend te doen was. Hop on Hop off bus stopt voor de deur van het hotel dus dit was ook ideaal. Al met al een super stedentrip voor een super prijs! Wij gaan zeker vaker boeken!

profielfoto van Dj
Dj
17-07-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Prima prijs/kwiteitsverhouding van hotel

Komen net terug van de vakantie en hebben het heerlijk gehad. De prijs kwaliteitsverhuoding is echt goed! We hadden een heerlijk hotel waar we een prima ontbijt elke dag kregen. Ook de vlucht ging allemaal netjes.

Enigste puntje is dat de keuze op de siten iet heel groot is, maar dat is misschien ook de reden dat ze zo goedkoop zijn.

profielfoto van Tooske
Tooske
13-07-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Mooi aanbod en scherpe prijzen

Bebsy, ik had er nooit van gehoord maar nu ik het ontdekt heb wil ik nergens anders meer boeken. Nouja tenzij er echt een goeie aanbieding ergens anders is natuurlijk hahah.

Maar Bebsy is een overzichtelijke site, hebben een goed aanbod en prijzen zijn scherp. Een mooie som voor vakantie succes. Daarom krijgen ze een dikke 10!!!!

profielfoto van Anoniem
Anoniem
10-07-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Spanje was top

Wij zijn net terug uit Spanje en zijn erg tevreden over Bebsy. We hebben een heerlijke vakantie gehad!

profielfoto van Bregje
Bregje
17-04-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Uitstekend

Vakantie geboekt en was allemaal goed gegaan. Zo kunnen we nog eens 2 a 3 keer per jaar op vakantie

profielfoto van Bart
Bart
22-10-2017
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Fly and drive sicilie

In oktober via bebsy een Fly and drive naar sicilie gedaan.
Het boeken van de reis was simpel en goed te doen,alleen werd ik na een paar dagen opgebeld door een medewerker dat de vlucht duurder was geworden €50 x 3 pers.
Dus dat kwam er extra overheen,niet blij mee natuurlijk maar kan gebeuren lijkt mij.
Op sicilie aangekomen huurauto opgehaald en in 10 dgn bij 4 verschillende hotels langs.
Hotels waren prima op 1 na waar we vanaf het balkon tegen een flat aankeken op 10 mtr afstand (hotel akrobolt of zoiets bij agritento)
Na 10 dagen auto weer ingeleverd en naar huis.
Dus al met al een prima reis en geen reden om niet weer via bebsy te boeken. Gr

profielfoto van Anoniem
Anoniem
20-09-2016
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Sylvia

Zeer overzichtelijke pagina. Makkelijk zoeken naar een leuk verblijf.
Duidelijk overzicht van de prijzen en beschikbaarheid.
Moest wel even zoeken naar de bagage mogelijkheden maar ook dit redelijk snel gevonden.

profielfoto van Vakantieganger
Vakantieganger
14-03-2016
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
SUPER !!!!!

Net voor de 5e keer geboekt bij Bebsy. Heel overzichtelijk en duidelijke site, maar vooral hele goedkope, leuke aanbiedingen waardoor wij i.p.v. 1x per jaar 3 of 4 keer per jaar het vliegtuig pakken naar een heerlijke bestemming. Als je niet aan een specifieke datum vast zit,kun je bij Bebsy heel goedkoop een mooie reis boeken. Een keer gehad dat het hotel waar we zouden verblijven in Mallorca dicht was (oktober) en toen een update gehad naar een 4* hotel ipv 3*. (Hierover zijn we van tevoren ingelicht). In Kreta verbleven in een hotel (Nireas) in juni voor 2 wkn. wat onze verwachting vèr overtrof en dàt voor € 1600,00 voor 4 pers. En ja, ook een keer verbleven in Mallorca in een hotel (Mazas) met ontbijt erbij, waar we het eten lieten voor wat het was en lekker buiten de deur zijn gaan eten omdat het ontbijt een aanfluiting was. Maar alle waar naar zijn geld. Wij vinden het weg zijn, de locatie en hygiëne belangrijk en zitten dan inderdaad graag voor een dubbeltje op de eerste rang en dat kunnen wij bij Bebsy.

profielfoto van Janet P.
Janet P.
04-10-2015
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Leuk voor inspiratie en goedkoop

Heerlijke website! Zeer gebruiksvriendelijk en echt super om inspiratie op te doen. Ik weet nooit waar ik heen wilt en bij Bebsy komt je door het goede overzicht direct op wat ideeen. Ook qua prijs waren ze een stuk goedkoper. Nu een weekendje weg geweest met Bebsy en alles is goed bevallen.

Wie weet aankomend jaar de zomervakantie als er weer een mooie aanbieding is :)

profielfoto van Love C.
Love C.
01-04-2015
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Parijs voor 2

Ik en mijn vriend zijn voor 100 euro met ze tweeen naar Parijs geweest 2 dagen en het was echt heerlijk. Heb zo genoten van mijn mannetje (L)

profielfoto van H
H
11-10-2018
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Misleidende site die je onnodig op kosten drijft

Reis geboekt voor 2 personen.
we kregen de volgende opties:
1x handbagage
1x ruimbagage

aangezien we met 2 personen zijn en we de optie voor alles maar 1x kregen hadden we gekozen voor ruimbagage (van €50!!!), omdat 1x handbagage voor 2 personen voor 4 dagen natuurlijk nooit voldoende is.

Vervolgens begint het bij mij te kriebelen dat hier iets niet aan klopt, dat we maar 1x iets konden selecteren en niet 1x handbagage en 1x ruimbagage konden doen (zodat we het hadden voor 2 personen).

Onderzoek gedaan en contact gezocht met ryanair.
Iedere passagier heeft dus gewoon recht op handbagage ipv wat de site aangaf 1x voor 2 personen!
Net iets over een uur gemaild omtrent wijziging bagage.

Conclusie: mocht niet gewijzigd worden. Hun vonden het niet misleidend dat je maar 1x voor iets kon kiezen, wat de misleiding gaf dat je hierdoor moest kiezen voor 2 personen.
Dat ik zo snel contact zocht via de mail en daarna ook belde mocht niet meer baten.
Betaald = betaald en 1x iets mogen selecteren wanneer je boekt voor 2 personen zou in hun ogen geen misleiding zijn.

Kortom: we hadden dus toch beide recht op onze handbagage en voor niks 50€ betaald aan ruimbagage door misleiding. Erg teleurgesteld dat er niet mee werd gekeken naar opties zo vlak na de boeking. Les voor de volgende keer.

profielfoto van Diny
Diny
10-09-2016
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Vakantie

Het was een geweldige vakantie fantastisch mooi land alleen we hadden iets meer verwacht v an het ontbijt 1 sneetje brood te weinig

profielfoto van Ben
Ben
12-07-2015
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Accommodatie was niet 100%

Wij hadden een reis geboekt waarbij we het appartement daar te plekken zouden krijgen. Dit leek ons wel erg leuk voor een keer een klein beetje spanning. Uiteindelijk viel het toch wat tegen. Vooraal omdat het niet 100% bij onze smaak. Voortaan wel Bebsy maar geen accommodatie welke we ter plekken pas te horen krijgen.

profielfoto van Rob
Rob
30-03-2016
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Bebsy is niet thuis als ze hun zaken niet goed regelen

Reis naar Budapest gehad, via Bebsy. Aangekomen, hotel in verbouwing dus ander hotel. Armoedig en vies hotel waar we ons niet prettig in voelde terwijl we geen prijsstunter hadden maar genoeg hebben betaald voor een goed hotel. Melding van gemaakt maar Bebsy is er niet meer. Wil je service en ondersteuning, ga dan naar een goede reisorganisatie. Voortaan niet meer boeken bij organisaties die zijn afgestemd op stuntreisjes maar liever nog iets meer betalen, wel zo prettig als het een keer niet goed gaat.

profielfoto van Kim
Kim
16-04-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Vreselijk!

Het is ronduit schandalig hoe wij te woord gestaan worden door de klantenservice. Wij hadden erg veel begrip voor de hele situatie maar ons geduld is ondertussen echt op! Een vriendin en ik hadden een reis geboekt naar New York die uiteraard afgelast is wegens corona. Hierover kregen wij een mail die meer vragen opriep dan antwoorden gaf. Wij konden onze reis omboeken maar de kosten hiervoor (verschil in prijs) moesten wij zelf betalen. Wij mochten dit echter maar 1 keer doen en dit moest geregeld worden voor de oorspronkelijke datum van onze reis. Toen wij vroegen voor wanneer onze reis dan plaats moest vinden en wat als er dan nog steeds corona was kregen wij 4(!) keer een ander antwoord. Puntje bij paaltje.. ze kunnen geen garantie geven dat we dan weer geholpen worden. Aangezien de nieuwe reis in een vrij kort tijdsbestek weer plaats zou moeten gaan vinden en wij extra geld uit moeten gaan geven om om te kunnen boeken zijn wij hier niet mee akkoord gegaan. Na veel heen en weer gemail kwam er een voucher om de hoek kijken. Echter hebben wij nu al meerdere mails verstuurd met de vraag wat de voorwaarden zijn van deze voucher en hier weigeren ze antwoorden op de geven. We krijgen alleen te horen dat deze 2 jaar geldig is. Of deze voucher SGR gedekt is en op welke naam deze voucher komt te staan is echter volstrekt onduidelijk voor ons. Is het nu echt zo moeilijk om te zeggen of dit de welbekende corona/ sgr voucher is? Blijkbaar wel. Alles smoesjes over dat het aan de vliegmaatschappij ligt en dat het voor jullie allemaal zo moeilijk is hebben we ondertussen al 100 keer gehoord. Wij willen ondertussen een keer duidelijkheid! Wij hebben bij jullie geboekt en ik heb helemaal niks te maken met de vliegmaatschappij. Blijkbaar moet het op deze manier want op al onze mailtjes word gewoon niet geantwoord met inhoud.

profielfoto van Marissa
Marissa
29-08-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Ruk

Eigenlijk is het niet eens 1 ster waard. Ze hebben een advertentie geplaatst die niet klopt: foute foto’s en omschrijving. Wanneer we hierover bellen kan alleen een andere accommodatie geregeld worden. Ze passen de foto’s vervolgens wel aan, maar zelfs daarna klopt het nog steeds niet. De advertentie wordt niet aangepast en blijft enorm misleidend. Het risico voor een andere accommodatie willen wij niet lopen, wie weet word het namelijk nog slechter! Maar ja Bebsy is van mening dat zij goed handelen. Als we bellen doen ze beloftes die ze vervolgens niet waarmaken. Ze luisteren niet goed, wij hebben ons niet serieus genomen gevoelt. Ik boek nooit, maar dan ook nooit meer. We zijn er overigens ook achtergekomen dat als je via hen boekt het hotel weinig geld overhoudt.. dus het hotel heeft er ook niks aan. Ofwel een en al kut; telefonisch slecht, site half nep (blijkbaar) en via e-mail nog niet beter!

Zelfs een kleine compensatie kan er niet vanaf, maar discussies volop aan gaan via telefoon wel. Niet prettig op zijn zachts gezegd.

Ik ben echt niet snel ontevreden, maar zij spannen wel echt de kroon. Normaal is de klant koning, maar bij hun zijn de rollen juist omgedraaid!

profielfoto van Tanja
Tanja
24-08-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
3 daagse stedentrip is een effectieve dag door zeer ongelukkige vliegtijden, waardeloos!!!

Slechte communicatie, niet afgestemde vliegtijden, €600 door de plee gespoeld! 3 dagen Budapest, eigenlijk dus maar e dag effectief daar! Waardeloos dit!

profielfoto van Paul
Paul
09-10-2018
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Bebsy oplichting????

Na telefonisch contact te hebben gehad omtrent een reis wordt ons verzocht dit verzoek per mail te sturen. Na diverse herrinneringsmails en telefonisch contact, blijkt de reis na 6 dagen inmiddels veel duurder en hierdoor geen optie meer.

Op de site een andere reis gevonden, geboekt en gelijk betaald te hebben, krijgen we na 2 dagen een mail dat de reis niet meer beschikbaar is, en dat we kunnen kiezen om een dag eerder te vertrekken of te annuleren. Eerder vertrekken kan niet ivm werk en vakantieaanvragen.

Na telefonisch contact kan bebsy niks betekenen, dit terwijl de reis nog steeds te boeken is voor een hogere prijs. Rest ons alleen de optie van annuleren.

Nu kijken of er binnen 24 uur het geld weer op onze rekening staat.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
19-09-2018
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Waardeloos klacht na jaar niet opgelost

Zeer slecht. Vorig jaar hebben mijn ouders een fly en drive geboekt. Ze zijn al wat ouder en hadden nog nooit eerder een reis geboekt. Bebsy heeft ook geen info verstrekt over evt oplichting bij autohuur. Mijn ouders hebben uiteindelijk ruim de helft vd boekingprijs bij kunnen betalen doordat het autohuurbedrijf hen opgelicht heeft. Dit bij bebsy gemeld en ze gaven toe dat autoverhuurbedrijven vaker dingen proberen bij klanten en ze zouden dit geld wel terug krijgen. Was bekend probleem. Nu een jaar later en vele instanties verder kan er niks gedaan worden. Aangezien mijn vader getekend heeft op een elektronisch kastje, waarbij de handtekening overal onder gekopieerd is. Veel extra kosten gemaakt en veel tijd gestoken in bellen, mailen, post versturen. Ze krijgen niks terug! Een jaar lang bijna elke week verhaal uitgelegd. Van kastje naar de muur gestuurd worden...bebsy scheept hen nu af met een tegoedbon van 50 euro voor volgende reis... wat denken ze zelf? Gevraagd of dan maar 50 euro ( op ruim 400 extra kosten plus nog eens 50 aan postzegels en telefoonkosten, heb ik het nog niet over tijd en teleurstelling die ze hierin hebben...) overgemaakt kan worden ipv bon omdat ze toch zelf wel beseffen dat zij nooit meer gaan boeken met bebsy... Nee dit doen ze niet. Waardeloos! Mensen van 70 jaar die gebrekkig Engels praten niet inlichten over gevaren autohuur, dan toezeggen dat ze waarschijnlijk wel geld terug kunnen regelen, vervolgens zelf constant achter klacht aangaan... en vervolgens na een jaar ellende en energie niks opgelost hebben. Heel slecht! Nooit meer bebsy!!!

profielfoto van Henk
Henk
09-07-2018
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
annuleren geboekte reis

Mensen hier niet boeken. Men biedt alleen pakketreizen aan. (zonder dit duidelijk te vermelden) Bij de reservering ontbreekt enige mededeling dat na boeking 100 % van de reissom verschuldigd. Zelfs een verzoek om de reis naar een veel duurdere reis om te zetten werd niet gehonoreerd. Hier is duidelijk sprake van misleiding door zeer nuttige informatie achter te houden. de ANVR voorwaarden zijn van kracht maar feitelijk heb je daar dus helemaal niets aan. Betaald is geld weg;zelfs het restant moet je gewoon op tijd overmaken.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
30-04-2018
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Handbagage zogenaamd inclusief

Bepsy biedt de reizen inclusief handbagage aan.
Maar in de praktijk is dit niet waar.
Pas bij het boekingsproces moet je bij het hoofdstuk inclusief handbagage op een infoknop drukken om er achter te komen dat Bepsy een totaal andere maatvoering gebruikt dan algemeen gebruikelijk bij luchtvaartmaatschappijen.
De maatvoering die Bepsy gebruikt is echter dezelfde als de maatvoering die bv. WOW-air gebruikt voor het begrip “persoonlijk voorwerp”, dat notabene standaard gratis is bij een boeking van WOW-air. Zoals reclame maken voor hotel inclusief bedden en ontbijt inclusief beleg.
Bij zowel de consumentbond en kassa is de reactie en ik citeer letterlijk "Het is een zeer klantonvriendelijke, en op het gebied van service verwerpelijke, werkwijze. Maar omdat de afmeting wel via de infoknop vermeld staat is het juridisch inderdaad op de grens van aanvaardbaar.

profielfoto van E. V.
E. V.
28-03-2018
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Hr.

Reis geboekt welke wordt bevestigd.
Na boeking krijg ik een bevestiging (overeenkomst) met account gegevens en verzoek te betalen.
Zelfde dag wordt ik gebeld met het verhaal dat deze reis niet meer te boeken is en wordt mij gevraagd om te mogen kijken naar alternatieve reis of datum. Op datum reis ben ik ingegaan op alternatieve reis niet daar wij een bewuste keuze hadden gemaakt voor Marrakech.
In de middag ontvang ik via email een nieuw aanbod. Dezelfde reis maar nu voor € 150 p.p meer. (Totale boeking was € 558, inc transfer en extra bagage) Onduidelijk wat nu wel en niet onder de herziene boeking valt (transfer, extra reisbagage) m.a.w. betreft het een opslag van € 150 p.p. op de kale reissom of op het totale bedrag? Ik heb dit bij herhaling gevraagd (twee maal per email en telefonisch geen antwoord)
Ik begrijp reisvoorwaarden, maar pas een goede volgorde toe bij het geven van een boekingsbevestiging! Eerst checken en dan bevestigen! Daarnaast vind ik het normaal wanneer je antwoord krijgt op gestelde vragen. Prijs boekingsbevestiging (prijs vanaf Bebsy site), prijs herzien aanbod en prijs huidige prijs website Bebsy komen niet overeen. En dat alles voor exacte dezelfde reis!
Naast benodigde inhoudelijke informatie om een heroverweging te maken geldt er ook nog iets als fatsoen.
Kennelijk zit Bebsy niet te wachten op nieuwe klanten.

profielfoto van Gijs
Gijs
24-02-2017
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Grote teleurstelling.

Zware teleurstelling. Reis geboekt naar Porto; oppas geregeld, vervoer naar vliegveld geregeld. Bevestiging van de boeking in mijn mail. Net, uren na de boeking, word ik gebeld. De reis is opeens toch een stuk duurder geworden. Ga ik daarmee akkoord? Nee natuurlijk. Dan wordt de reis gecancelled. Ik meld dat ik zo ook reisjes kan verkopen. De heer aan de telefoon meldt dat ik de algemene voorwaarden maar moet lezen en zegt dat ie de reis gaat cancelen en de verbinding verbreken.

Schrijf een review over Bebsy

Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

Traveldeal logo Traveldeal
11 beoordelingen
8,4
Flixbus logo Flixbus
1 beoordelingen
10
TUI Cars logo TUI Cars
0 beoordelingen
10

Alle subcategorieën uit deze categorie