Bebsy logo

Bebsy reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Bebsy reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
1432
Bebsy logo
Website
bebsy.nl
Categorie
Vakantie & reizen
Bezoek de website

Bebsy reviews

We pakken graag onze koffers in om de zon op te zoeken of om een mooie stad te bezichtigen. Of dat nu dicht bij huis is of in een land hier ver vandaan. Het is heerlijk om de dagelijkse verplichtingen even te ontvluchten en te genieten van het warme weer. Niets moet en vrijwel alles mag. Of je nu op een ligbedje aan de zee wilt liggen of met de auto een stad of een eiland wilt verkennen. Jouw ideale vakantie vind je bij Bebsy. Een online reisaanbieder met honderden vakanties en stedentrips. Naar verschillende landen binnen Europa en zelfs naar de Verenigde Staten en Azië. 

Wie zijn Bebsy?

Bebsy is een online aanbieder van stedentrips, zonvakanties en Fly & Drive vakantie met een goede prijs kwaliteit verhouding. Ze bieden honderden verschillende en goedkope vakanties tegen zeer competitieve prijzen aan. Op de website vind je echt voor ieder wat wils! Waarom Bebsy zo succesvol is, is te danken aan het team van specialisten. Die met hun jarenlange ervaringen de beste vakanties kunnen samenstellen en kunnen aanbieden. De specialisten van Bebsy staan dan ook 7 dagen per week voor je klaar. Om je te helpen bij het boeken van jouw droomvakantie of om je te adviseren mocht je er nog niet zeker van zijn welke vakantie het beste bij je past. Binnen een handomdraai heb jij je volgende reis geboekt!

Waar is Bebsy gevestigd?

Bebsy is gevestigd in Haarlem en is dus een Nederlands bedrijf waar je reizen en vakanties kunt boeken. In tegenstelling tot veel reisaanbieders heeft Bebsy geen fysieke locaties die je kunt bezoeken, maar dat doet geen afbreuk aan de ervaring en de kennis die de medewerkers van Bebsy bezitten. Ze staan per e-mail of per telefoon voor je klaar om je te helpen bij een boeking of om je te adviseren. Ook met klachten kun je bij het team van Bebsy terecht. Zij bieden je een goede oplossing aan. Of dat nu voor de vakantie of tijdens de vakantie is.

Wat biedt Bebsy aan?

Bebsy is gespecialiseerd in zonvakanties, stedentrips en Fly & Drive vakanties. Het aanbod is zeer divers en het aanbod bestaat uit honderden reizen en vakanties. Zowel in Nederland als in veel landen binnen Europa en je kunt zelfs een reis boeken naar locaties, zoals Noord-Amerika en Thailand.

Stedentrips

Stedentrips zijn in de regel korte reizen naar een mooie stad. Voor een paar dagen bezoek je mooie locaties, zoals Barcelona (Spanje), Budapest (Hongarije) of Marrakech (Marokko). Je kiest op welke datum je wilt vertrekken en wanneer je wilt terugkeren. De stedentrips die worden aangeboden zijn inclusief verblijf en vlucht en tijdens het boekingsproces kun je nog een aantal opties aanvinken. Bijvoorbeeld of je ook verblijf inclusief ontbijt wenst. Dan betaal je per persoon wel iets bij. Daarnaast kun je ook selecteren of een hotel dichtbij een mooie bezienswaardigheid of het stadscentrum ligt.

Zonvakanties

Zonvakanties zijn enorm populair, want terwijl het in Nederland guur en nat weer is, kun je even ontsnappen en wat vitamine D opsnuiven. Op een mooie locatie waar de zon meestal schijnt. Zo kun je bijvoorbeeld voor een aantal weken naar Algarve in Portugal of boek via Bebsy  een zonvakantie naar het mooie Antalya in Turkije. De aangeboden reizen zijn inclusief verblijf en vlucht en je kunt heel simpel filteren op zaken, zoals hoeveel sterren het hotel moet zijn, afstanden tot noemenswaardige bezienswaardigheden en op thema’s. Bijvoorbeeld of het een all green hotel moet zijn of dat het verblijf kindvriendelijk is. Eén ding is zeker, een mooie reis is slechts enkele klikken verwijdert.

Fly & Drive

Met een Fly & Drive vakantie heb je nog meer vrijheid. Want zo heb je op locatie beschikking over een auto als je een reis hebt geboekt. Zo stap je in de auto wanneer je uit het vliegtuig stapt en kun je zelf naar je hotel rijden. Vervolgens heb je de auto de hele vakantie tot je beschikking en kun je de hele omgeving verkennen. Zonder dat je afhankelijk bent van taxi’s en het openbare vervoer. Vakanties naar bestemmingen, zoals Spanje, Italië en Griekenland zijn enorm populair en het aanbod is gigantisch. Of je nu wilt rondrijden in Portugal of in Florida. 

Dicht bij huis

Blijf je liever dicht bij huis? Dan ben je ook bij Bebsy aan het juiste adres, want de reisaanbieder heeft een groot aantal accommodaties in Nederland, België en Duitsland geselecteerd. Het selectieproces wordt zeer zorgvuldig gedaan door de reisspecialisten van Bebsy en zo kun je niet alleen profiteren van de beste hotels, maar ook van de beste prijs. Bezoek steden, zoals Amsterdam, Düsseldorf en Antwerpen en ga er eens lekker op uit. De reviews over Bebsy zijn dan ook lovend!

Last Minute

Wil je er even tussenuit en het liefst vandaag dan morgen? Dan zijn last minute vakanties echt iets voor jou! Uiteraard biedt Bebsy ook last minute reizen aan. Dicht bij huis of op een mooie locatie in Europa. Je hebt een ruime keuze in verschillende soorten accommodaties, locaties en prijsklassen. Zo kun je enorm veel geld besparen als je ervoor kiest om een last minute vakantie of stedentrip via bebsy.nl te boeken. 

Verrassingsreizen van Bebsy

Naast zonvakanties, stedentrips, last minutes en Fly & Drive vakanties, biedt Bebsy ook verrassingsreizen aan. Voor een zeer aantrekkelijke prijs kun je naar mooie locaties in Europa, maar pas vlak voor vertrek weet je wat de bestemming wordt. Dat is ongeveer 2 tot 3 weken voor aanvang van de vakantie. Bebsy biedt verschillende pakketten aan die zowel het verblijf als de vlucht bevatten en garanderen dat je voor een aantal dagen naar de zon gaat. Maar dat kan zowel Spanje, Griekenland als Turkije zijn. Verrassingsreizen van Bebsy zijn niet alleen interessant voor de iets avontuurlijker reiziger, maar ook voor mensen met een iets kleinere beurs. Die dus met minder geld ook een mooie reis kunnen boeken.

Gratis lidmaatschap

Je kunt via de website van Bebsy een gratis account registreren. Op dat moment ben je een gewaardeerd lid van Bebsy en als lid profiteer je van exclusieve aanbiedingen die alleen de leden van Bebsy krijgen aangeboden. Zo kun je veel makkelijker en sneller profiteren van mooie aanbiedingen, omdat de aanbieding naar een selectieve groep reizigers wordt verstuurd. Daarnaast profiteer je ook van extra kortingen en ontvang je sowieso € 19,50 korting op je eerste boeking via Bebsy. Genoeg redenen dus om een gratis account aan te maken en je eerste reis te plannen!

Competitieve prijzen

Een groot voordeel van Bebsy is dat zij competitieve prijzen hanteren en dat maakt hen een stuk aantrekkelijker dan de concurrentie. Terwijl ze vrijwel dezelfde service en reizen aanbieden. Hoe is dat mogelijk? Bebsy is een online aanbieder en heeft geen fysieke reisbureaus waar je naartoe kunt. Daarom kan Bebsy besparen op huurprijzen van winkelpanden en personeelsleden. Omdat de kosten lager zijn en er goede deals met hotels en vliegmaatschappijen worden gesloten, kunnen ze de prijzen laag houden. En daar profiteer jij als reiziger van.

Is Bebsy wel betrouwbaar?

Wij denken dat Bebsy een betrouwbare aanbieder van vakanties en reizen is. De Bebsy reviews zijn dan ook overwegend positief! In de reviews wordt vooral gesproken over dat klanten zich serieus genomen voelen en dat ze netjes worden te woord gestaan. De overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website is bereikbaar via bebsy.nl beveiligd met een SSL/TSL-certificaat. Te herkennen aan het groene slotje dat voor het webadres in de browserbalk staat. Daarnaast is Bebsy ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en zij hebben al meer dan 90.000 reizigers gefaciliteerd. De reviews die reizigers schrijven zijn overwegend positief en klachten en problemen worden adequaat opgelost. Bebsy is tevens aangesloten bij de SGR. Ook de algemene voorwaarden van Bebsy zijn glashelder en duidelijk. 

Is Bebsy goed bereikbaar?

Bebsy kun je zowel via telefoon als via e-mail bereiken en ze staan 7 dagen per week voor je klaar. Je kunt dus altijd in contact komen met een specialist. Of je nu hulp bij het boeken nodig hebt of vragen hebt. Ook bij klachten kun je contact opnemen met Bebsy hoewel, de aanbieder altijd aanspoort tot contact met bijvoorbeeld de eigenaar of de manager van het hotel als er op locatie een probleem ontstaat. Wanneer je er niet gezamenlijk uitkomt kan Bebsy optreden als een bemiddelaar.

Daarnaast biedt Bebsy een uitgebreide kennisbank op de website aan. Waar je antwoorden op veelgestelde vragen kunt teruglezen. Ook kun je veel zaken, zoals wijzigingen en annuleringen via je account zelf regelen. Ook als je bijvoorbeeld een aanvullende verzekering voor je reis wilt afsluiten.

Goed om te weten

Er zijn nog een aantal zaken die belangrijk zijn om te weten voordat je besluit om bij Bebsy een vakantie of een stedentrip te boeken. 

Extra kosten

De prijzen die je op de website ziet staan zijn inclusief verblijf en vlucht en eventueel ontbijt als je daarvoor kiest. Echter zijn deze prijzen exclusief annulerings- en reisverzekeringen die je tijdens het boeken kunt afsluiten. Uiteraard stijgt de prijs van de vakantie. Daarnaast zijn er nog meer verborgen kosten. Zo betaal je bij voltooiing van de boeking de boekingskosten en moet je aan de vliegmaatschappij een bedrag voldoen als je ruimbagage meeneemt. Handbagage is logischerwijs wel bij de prijs inbegrepen. Daarnaast betaal je op de plaats van bestemming ook de toeristenbelasting. Die je niet rechtstreeks aan Bebsy voldoet.

Verzekeringen

We hebben het al even genoemd, maar je kunt via Bebsy reis- en annuleringsverzekeringen afsluiten. Hiervoor werkt de reisaanbieder samen met verzekeringsmaatschappij Unigarant. Vooral de annuleringsverzekering is een verstandige keuze, omdat je dan bij omstandigheden vrij gemakkelijk afstand van de reis kunt doen als je geboekt hebt. Je krijgt dan netjes je geld terug.  Zonder deze verzekering is dat een stuk lastiger en ben je het bedrag of een deel hiervan kwijt.

Geen lid van de ANVR

Bebsy is lid van de SGR en dat geeft een vakantieganger iets extra zekerheid. Bijvoorbeeld bij een faillissement. In veel gevallen kan de reis die je hebt geboekt gewoon doorgaan of je krijgt je geld terug. Bebsy is alleen geen lid van de ANVR en dat neemt wel wat risico met zich mee. Wanneer je een klacht over Bebsy hebt en je komt er niet met ze uit, dan kun je dus niet aankloppen bij de Geschillencommissie reizen.

Wil jij ook beoordelen en een review schrijven?

Heb jij bij Bebsy een reis geboekt? Zowel wij als de bezoekers van Ervaringensite.nl zijn benieuwd naar jouw ervaring met dit bedrijf. Door jouw duidelijke en eerlijke review kunnen we het verhaal over Bebsy compleet maken. Terwijl de consumenten die ons platform bezoeken en op basis van jouw review een goed besluit kunnen nemen of zij zaken willen doen met Bebsy. Omschrijf dan ook zo gedetailleerd mogelijk hoe jouw ervaring met Bebsy was, wat er goed ging en wat er eventueel beter kan. Denk dan bijvoorbeeld aan het omschrijven van hoe simpel of moeilijk het was om een reis via bebsy.nl te boeken. Of vertel of je tevreden was over de accommodatie en het hotel waar je geweest bent. Wij willen je alvast bedanken voor jouw review over Bebsy!

Reviews over Bebsy

Gerelateerde bedrijven

Tix logo
Tix
26 beoordelingen
4,2
LaCasita logo
LaCasita
2 beoordelingen
9,5
Alltours logo
Alltours
7 beoordelingen
6

Gerelateerde blogartikelen

6,1
58% zou hier weer kopen
36 beoordelingen
Lees onze review over Bebsy

Ons team van experts heeft Bebsy geverifieerd op een aantal punten. De webshop van Bebsy bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt. Bebsy is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje). Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.

Bebsy is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Bekijk zeker even de website van bebsy.nl. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Bebsy.

Geplaatst op: 15-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Vreselijk!

Het is ronduit schandalig hoe wij te woord gestaan worden door de klantenservice. Wij hadden erg veel begrip voor de hele situatie maar ons geduld is ondertussen echt op! Een vriendin en ik hadden een reis geboekt naar New York die uiteraard afgelast is wegens corona. Hierover kregen wij een mail die meer vragen opriep dan antwoorden gaf. Wij konden onze reis omboeken maar de kosten hiervoor (verschil in prijs) moesten wij zelf betalen. Wij mochten dit echter maar 1 keer doen en dit moest geregeld worden voor de oorspronkelijke datum van onze reis. Toen wij vroegen voor wanneer onze reis dan plaats moest vinden en wat als er dan nog steeds corona was kregen wij 4(!) keer een ander antwoord. Puntje bij paaltje.. ze kunnen geen garantie geven dat we dan weer geholpen worden. Aangezien de nieuwe reis in een vrij kort tijdsbestek weer plaats zou moeten gaan vinden en wij extra geld uit moeten gaan geven om om te kunnen boeken zijn wij hier niet mee akkoord gegaan. Na veel heen en weer gemail kwam er een voucher om de hoek kijken. Echter hebben wij nu al meerdere mails verstuurd met de vraag wat de voorwaarden zijn van deze voucher en hier weigeren ze antwoorden op de geven. We krijgen alleen te horen dat deze 2 jaar geldig is. Of deze voucher SGR gedekt is en op welke naam deze voucher komt te staan is echter volstrekt onduidelijk voor ons. Is het nu echt zo moeilijk om te zeggen of dit de welbekende corona/ sgr voucher is? Blijkbaar wel. Alles smoesjes over dat het aan de vliegmaatschappij ligt en dat het voor jullie allemaal zo moeilijk is hebben we ondertussen al 100 keer gehoord. Wij willen ondertussen een keer duidelijkheid! Wij hebben bij jullie geboekt en ik heb helemaal niks te maken met de vliegmaatschappij. Blijkbaar moet het op deze manier want op al onze mailtjes word gewoon niet geantwoord met inhoud.

Geplaatst op: 16-04-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Kim

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
3 daagse stedentrip is een effectieve dag door zeer ongelukkige vliegtijden, waardeloos!!!

Slechte communicatie, niet afgestemde vliegtijden, €600 door de plee gespoeld! 3 dagen Budapest, eigenlijk dus maar e dag effectief daar! Waardeloos dit!

Geplaatst op: 24-08-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Tanja

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Perfecte site

Super goede service en fijne site. Al twee keer een vakantie mee geboekt en elke keer was het fantastisch geregeld!

Geplaatst op: 28-12-2018
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Prima service & goede prijs

Prima ! goede prijs-kwaliteit verhouding.

Geplaatst op: 16-11-2018
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sarah

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Misleidende site die je onnodig op kosten drijft

Reis geboekt voor 2 personen.
we kregen de volgende opties:
1x handbagage
1x ruimbagage

aangezien we met 2 personen zijn en we de optie voor alles maar 1x kregen hadden we gekozen voor ruimbagage (van €50!!!), omdat 1x handbagage voor 2 personen voor 4 dagen natuurlijk nooit voldoende is.

Vervolgens begint het bij mij te kriebelen dat hier iets niet aan klopt, dat we maar 1x iets konden selecteren en niet 1x handbagage en 1x ruimbagage konden doen (zodat we het hadden voor 2 personen).

Onderzoek gedaan en contact gezocht met ryanair.
Iedere passagier heeft dus gewoon recht op handbagage ipv wat de site aangaf 1x voor 2 personen!
Net iets over een uur gemaild omtrent wijziging bagage.

Conclusie: mocht niet gewijzigd worden. Hun vonden het niet misleidend dat je maar 1x voor iets kon kiezen, wat de misleiding gaf dat je hierdoor moest kiezen voor 2 personen.
Dat ik zo snel contact zocht via de mail en daarna ook belde mocht niet meer baten.
Betaald = betaald en 1x iets mogen selecteren wanneer je boekt voor 2 personen zou in hun ogen geen misleiding zijn.

Kortom: we hadden dus toch beide recht op onze handbagage en voor niks 50€ betaald aan ruimbagage door misleiding. Erg teleurgesteld dat er niet mee werd gekeken naar opties zo vlak na de boeking. Les voor de volgende keer.

Geplaatst op: 11-10-2018
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: H

6 / 10
3/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Bebsy oplichting????

Na telefonisch contact te hebben gehad omtrent een reis wordt ons verzocht dit verzoek per mail te sturen. Na diverse herrinneringsmails en telefonisch contact, blijkt de reis na 6 dagen inmiddels veel duurder en hierdoor geen optie meer.

Op de site een andere reis gevonden, geboekt en gelijk betaald te hebben, krijgen we na 2 dagen een mail dat de reis niet meer beschikbaar is, en dat we kunnen kiezen om een dag eerder te vertrekken of te annuleren. Eerder vertrekken kan niet ivm werk en vakantieaanvragen.

Na telefonisch contact kan bebsy niks betekenen, dit terwijl de reis nog steeds te boeken is voor een hogere prijs. Rest ons alleen de optie van annuleren.

Nu kijken of er binnen 24 uur het geld weer op onze rekening staat.

Geplaatst op: 09-10-2018
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Paul

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos klacht na jaar niet opgelost

Zeer slecht. Vorig jaar hebben mijn ouders een fly en drive geboekt. Ze zijn al wat ouder en hadden nog nooit eerder een reis geboekt. Bebsy heeft ook geen info verstrekt over evt oplichting bij autohuur. Mijn ouders hebben uiteindelijk ruim de helft vd boekingprijs bij kunnen betalen doordat het autohuurbedrijf hen opgelicht heeft. Dit bij bebsy gemeld en ze gaven toe dat autoverhuurbedrijven vaker dingen proberen bij klanten en ze zouden dit geld wel terug krijgen. Was bekend probleem. Nu een jaar later en vele instanties verder kan er niks gedaan worden. Aangezien mijn vader getekend heeft op een elektronisch kastje, waarbij de handtekening overal onder gekopieerd is. Veel extra kosten gemaakt en veel tijd gestoken in bellen, mailen, post versturen. Ze krijgen niks terug! Een jaar lang bijna elke week verhaal uitgelegd. Van kastje naar de muur gestuurd worden...bebsy scheept hen nu af met een tegoedbon van 50 euro voor volgende reis... wat denken ze zelf? Gevraagd of dan maar 50 euro ( op ruim 400 extra kosten plus nog eens 50 aan postzegels en telefoonkosten, heb ik het nog niet over tijd en teleurstelling die ze hierin hebben...) overgemaakt kan worden ipv bon omdat ze toch zelf wel beseffen dat zij nooit meer gaan boeken met bebsy... Nee dit doen ze niet. Waardeloos! Mensen van 70 jaar die gebrekkig Engels praten niet inlichten over gevaren autohuur, dan toezeggen dat ze waarschijnlijk wel geld terug kunnen regelen, vervolgens zelf constant achter klacht aangaan... en vervolgens na een jaar ellende en energie niks opgelost hebben. Heel slecht! Nooit meer bebsy!!!

Geplaatst op: 19-09-2018
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Annuleren geboekte reis

Mensen hier niet boeken. Men biedt alleen pakketreizen aan. (zonder dit duidelijk te vermelden) Bij de reservering ontbreekt enige mededeling dat na boeking 100 % van de reissom verschuldigd. Zelfs een verzoek om de reis naar een veel duurdere reis om te zetten werd niet gehonoreerd. Hier is duidelijk sprake van misleiding door zeer nuttige informatie achter te houden. de ANVR voorwaarden zijn van kracht maar feitelijk heb je daar dus helemaal niets aan. Betaald is geld weg;zelfs het restant moet je gewoon op tijd overmaken.

Geplaatst op: 09-07-2018
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Henk

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Handbagage zogenaamd inclusief

Bepsy biedt de reizen inclusief handbagage aan.
Maar in de praktijk is dit niet waar.
Pas bij het boekingsproces moet je bij het hoofdstuk inclusief handbagage op een infoknop drukken om er achter te komen dat Bepsy een totaal andere maatvoering gebruikt dan algemeen gebruikelijk bij luchtvaartmaatschappijen.
De maatvoering die Bepsy gebruikt is echter dezelfde als de maatvoering die bv. WOW-air gebruikt voor het begrip “persoonlijk voorwerp”, dat notabene standaard gratis is bij een boeking van WOW-air. Zoals reclame maken voor hotel inclusief bedden en ontbijt inclusief beleg.
Bij zowel de consumentbond en kassa is de reactie en ik citeer letterlijk "Het is een zeer klantonvriendelijke, en op het gebied van service verwerpelijke, werkwijze. Maar omdat de afmeting wel via de infoknop vermeld staat is het juridisch inderdaad op de grens van aanvaardbaar.

Geplaatst op: 30-04-2018
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Hr.

Reis geboekt welke wordt bevestigd.
Na boeking krijg ik een bevestiging (overeenkomst) met account gegevens en verzoek te betalen.
Zelfde dag wordt ik gebeld met het verhaal dat deze reis niet meer te boeken is en wordt mij gevraagd om te mogen kijken naar alternatieve reis of datum. Op datum reis ben ik ingegaan op alternatieve reis niet daar wij een bewuste keuze hadden gemaakt voor Marrakech.
In de middag ontvang ik via email een nieuw aanbod. Dezelfde reis maar nu voor € 150 p.p meer. (Totale boeking was € 558, inc transfer en extra bagage) Onduidelijk wat nu wel en niet onder de herziene boeking valt (transfer, extra reisbagage) m.a.w. betreft het een opslag van € 150 p.p. op de kale reissom of op het totale bedrag? Ik heb dit bij herhaling gevraagd (twee maal per email en telefonisch geen antwoord)
Ik begrijp reisvoorwaarden, maar pas een goede volgorde toe bij het geven van een boekingsbevestiging! Eerst checken en dan bevestigen! Daarnaast vind ik het normaal wanneer je antwoord krijgt op gestelde vragen. Prijs boekingsbevestiging (prijs vanaf Bebsy site), prijs herzien aanbod en prijs huidige prijs website Bebsy komen niet overeen. En dat alles voor exacte dezelfde reis!
Naast benodigde inhoudelijke informatie om een heroverweging te maken geldt er ook nog iets als fatsoen.
Kennelijk zit Bebsy niet te wachten op nieuwe klanten.

Geplaatst op: 28-03-2018
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: E. V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Fly and drive sicilie

In oktober via bebsy een Fly and drive naar sicilie gedaan.
Het boeken van de reis was simpel en goed te doen,alleen werd ik na een paar dagen opgebeld door een medewerker dat de vlucht duurder was geworden €50 x 3 pers.
Dus dat kwam er extra overheen,niet blij mee natuurlijk maar kan gebeuren lijkt mij.
Op sicilie aangekomen huurauto opgehaald en in 10 dgn bij 4 verschillende hotels langs.
Hotels waren prima op 1 na waar we vanaf het balkon tegen een flat aankeken op 10 mtr afstand (hotel akrobolt of zoiets bij agritento)
Na 10 dagen auto weer ingeleverd en naar huis.
Dus al met al een prima reis en geen reden om niet weer via bebsy te boeken. Gr

Geplaatst op: 22-10-2017
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Bart

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Prachtige vakantie op Mykonos

Samen met mijn vriend ben ik een week naar Mykonos geweest. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en ons resort was prachtig! Het was erg gastvrij en luxe. Wij hebben een prettige ervaring via Bebsy gehad en zouden zo weer bij Bebsy boeken.

Geplaatst op: 24-05-2017
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Carmen

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Marrakech

Fantastische reis naar Marrakech. Top riad middenin de medina, met zeer gastvrij personeel. Boeken via Bebsy ging ook gemakkelijk.

Geplaatst op: 24-05-2017
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Kees

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Grote teleurstelling.

Zware teleurstelling. Reis geboekt naar Porto; oppas geregeld, vervoer naar vliegveld geregeld. Bevestiging van de boeking in mijn mail. Net, uren na de boeking, word ik gebeld. De reis is opeens toch een stuk duurder geworden. Ga ik daarmee akkoord? Nee natuurlijk. Dan wordt de reis gecancelled. Ik meld dat ik zo ook reisjes kan verkopen. De heer aan de telefoon meldt dat ik de algemene voorwaarden maar moet lezen en zegt dat ie de reis gaat cancelen en de verbinding verbreken.

Geplaatst op: 24-02-2017
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Gijs

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geweldige stedentrip

Alles was goed geregeld. En dat voor een hele voordelige prijs! Wij gaan zeker nog een keer boeken.

Geplaatst op: 16-02-2017
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
In een woord :geweldig !

Bebsy is een overzichtelijke website die top deals aanbied tegen eerlijke prijzen .Een kennis van mij adviseerde mij om eens op bebsy.nl te kijken toen ik op zoek was naar een vakantie. Daarna had ik gelijk even rondgekeken en ook gelijk een leuke vakantie gevonden. Ook heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice van bebsy.nl. Toen heb ik een aardige mevrouw gesproken want ik had een paar vragen , die mevrouw heeft mij toen goed geholpen. Ik was tevreden en toen heb ik direct een vakantie geboekt naar Malta.
Bedankt Bebsy !

Geplaatst op: 07-12-2016
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Prima hotel goed geregeld en nette prijs.

Vlucht en hotel waren prima afspraken zijn netjes nagekomen

Geplaatst op: 20-09-2016
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Harry

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Sylvia

Zeer overzichtelijke pagina. Makkelijk zoeken naar een leuk verblijf.
Duidelijk overzicht van de prijzen en beschikbaarheid.
Moest wel even zoeken naar de bagage mogelijkheden maar ook dit redelijk snel gevonden.

Geplaatst op: 20-09-2016
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Vakantie

Het was een geweldige vakantie fantastisch mooi land alleen we hadden iets meer verwacht v an het ontbijt 1 sneetje brood te weinig

Geplaatst op: 10-09-2016
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Diny

6 / 10
3/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Klantenservice erg matig

Twee weken geleden een reis geboekt bij Bebsy.nl. Voor een scherpe prijs een prima hotel inclusief huurauto aan de Costa Brava. Na de boeking gelijk betaald via i-deal en de bevestiging van de boeking per mail gehad. Twee dagen na de boeking kregen wij helaas het bericht dat het hotel vol zat dat onze boeking niet door kon gaan. De alternatieven die wij kregen kwamen niet in de buurt van het oorspronkelijke hotel. Hierop zijn wij zelf met een alternatief gekomen. Dit hotel was qua prijs en kwaliteit aanzienlijk minder dus gaf ik gelijk aan dat ik hierin compensatie verwachtte. In minimaal 3 mails heb ik gevraagd hoe we dit financieel opgingen lossen maar elke keer werd er om heen gepraat tot dat ik opeens de bevestiging kreeg per mail. De boeking was definitief en hier konden ze niks meer aan doen. Hierop heb ik een goed telefoongesprek gehad met Clint die aangaf dat het fout is gegaan aan hun kant maar dat Bebsy hier eigenlijk niets meer aan kon doen. Hoe kan het dat een klant de dupe is van een fout die door de eigen organisatie is gemaakt? Na nog een mail te hebben gestuurd waarin om opheldering vroeg werd ik gebeld door Michael. (waarover ik meer slechte verhalen lees) Deze jongen hoort alleen zichzelf praten en weigert zich in de klant te verplaatsen wat voor de nodige frustratie zorgde. Hij gaf totaal geen antwoord op mijn vragen en probeerde alles wat krom is recht te praten. Conclusie van het gesprek was dan ook dat ze niks voor me konden doen en dat ik maar een klacht moet sturen naar de klantenservice. Ik geloof oprecht dat Bebsy een prima organisatie is maar de communicatie richting klanten toe is echt ontzettend slecht. Over een maand ga ik met deze organisatie op vakantie maar dat zal niet met een zorgeloos zijn..

Geplaatst op: 14-08-2016
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Wouter

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Via bebsy reservering gedaan voor verrassingsreis. Reservering gedaan en men zou zo snel mogelijk factuur sturen. Gekozen voor een all-in vakantie. Prijs stond vast en er zou zeker geen verhoging van de reistijd komen! Na een dag wachten totaal niks meer gehoord van deze organisatie die zich uitgeeft voor reisorganisatie!!!! Ze hadden toch beloofd dat reservering zelfde dag via de mail zou binnen zijn incl factuur. Volgende dag toch maar even bellen. Werd hierbij te woord gestaan door een erg ongeïnteresseerde medewerker die klantvriendelijkheid niet in zijn woordenboek heeft staan en ons doodleuk meldde dat de reis duurder was geworden, niet beschikbaar was in de periode waarvoor we gereserveerd hadden en ook niet all in was. De medewerker die zichzelf uitgaf als leidinggevende (Maikel) gaf aan dat die het vreemd vond dat we niet kozen voor de optie een week later, duurder en geen all in. Achternaam wilde die trouwens niet geven. BEBSY HEEFT AANGETOOND DAT ZE ZEKER NIET THUIS HOREN IN DE REISBRANCHE. Voordeel is van dit nadeel dat we gelukkig niet via deze onprofessionele stumpers/geldwolven een reis hebben geboekt. Deze lui zouden verboden moeten worden in welke branche dan ook.
NIET BOEKEN!!!!!! En voor de "leidinggevende" Maikel. Leugens moet je thuis lopen verkopen en niet tegenover klanten en op je werkplek.

Geplaatst op: 17-07-2016
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Frank

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Reis geboekt naar Toscane, hotel, vliegreis en huurauto. Bevestiging per mail ontvangen echter geen rekening bijgesloten. Na een week maar eens gebeld hierover waarbij we de mededeling kregen dat de accommodatie niet meer beschikbaar was. Twee alternatieven aangeboden gekregen die echter minder van kwaliteit en een stuk duurder waren en bovendien 150 km van de oorspronkelijke bestemming lagen.
De oorspronkelijke bestemming bleven ze echter nog steeds tegen een zeer gunstige prijs aanbieden op hun site, dus na veertien dagen geprobeerd deze reis telefonisch te boeken. De reis was nu wel beschikbaar, echter niet voor de prijs op de site maar 2,5 keer zo duur. Belachelijk lokkertje. Eerste en tevens laatste contact met Bepsyreizen.

Geplaatst op: 23-04-2016
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Gerard

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Marrakech met Bebsy

4-daagse stedentrip naar Marrakech geboekt, hotel Diwane Rak.
We hebben het prima naar ons zin gehad in Marrakech.
Reis was goed geregeld, bij aankomst op de luchthaven werden we opgewacht door de chauffeur. Ongeveer een halfuurtje rijden naar het hotel. Het hotel lag op ongeveer 3 km van het djemaa el fna plein, wat voor ons prima lopend te doen was. Hop on Hop off bus stopt voor de deur van het hotel dus dit was ook ideaal. Al met al een super stedentrip voor een super prijs! Wij gaan zeker vaker boeken!

Geplaatst op: 05-04-2016
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Samantha

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Bebsy is niet thuis als ze hun zaken niet goed regelen

Reis naar Budapest gehad, via Bebsy. Aangekomen, hotel in verbouwing dus ander hotel. Armoedig en vies hotel waar we ons niet prettig in voelde terwijl we geen prijsstunter hadden maar genoeg hebben betaald voor een goed hotel. Melding van gemaakt maar Bebsy is er niet meer. Wil je service en ondersteuning, ga dan naar een goede reisorganisatie. Voortaan niet meer boeken bij organisaties die zijn afgestemd op stuntreisjes maar liever nog iets meer betalen, wel zo prettig als het een keer niet goed gaat.

Geplaatst op: 30-03-2016
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Rob

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
SUPER !!!!!

Net voor de 5e keer geboekt bij Bebsy. Heel overzichtelijk en duidelijke site, maar vooral hele goedkope, leuke aanbiedingen waardoor wij i.p.v. 1x per jaar 3 of 4 keer per jaar het vliegtuig pakken naar een heerlijke bestemming. Als je niet aan een specifieke datum vast zit,kun je bij Bebsy heel goedkoop een mooie reis boeken. Een keer gehad dat het hotel waar we zouden verblijven in Mallorca dicht was (oktober) en toen een update gehad naar een 4* hotel ipv 3*. (Hierover zijn we van tevoren ingelicht). In Kreta verbleven in een hotel (Nireas) in juni voor 2 wkn. wat onze verwachting vèr overtrof en dàt voor € 1600,00 voor 4 pers. En ja, ook een keer verbleven in Mallorca in een hotel (Mazas) met ontbijt erbij, waar we het eten lieten voor wat het was en lekker buiten de deur zijn gaan eten omdat het ontbijt een aanfluiting was. Maar alle waar naar zijn geld. Wij vinden het weg zijn, de locatie en hygiëne belangrijk en zitten dan inderdaad graag voor een dubbeltje op de eerste rang en dat kunnen wij bij Bebsy.

Geplaatst op: 14-03-2016
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Vakantieganger

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Twee keer zo duur als op de site staat aangegeven!

Mooie aanbieding gevonden, lekker met vrienden een paar dagen naar Marrakech voor een schappelijke prijs nl 209 euro p.p.14 tm 17 april.
Ik bel nog even met Bebsy ivm de beschikbaarheid en krijg daar dan te horen dat het 400 p.p. kost ipv 209 euro!
Er was een prijsverhoging en deze was nog niet op de site verwerkt omdat er een storing bij Bebsy in het systeem was. Echt onacceptabel dat er een prijsverhoging van bijna 100% is en vreemd dat deze niet op de website staat, ook voor de storing stonden deze prijzen zo op de site want ik houd de prijzen al een tijdje in de gaten!!
Echt heel jammer, ik had vertrouwen in Bebsy, 2 keer al mee gereisd, maar nu wordt dat vertrouwen snel minder!

Geplaatst op: 05-03-2016
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: M. J.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Meest verschrikkelijke reisorganisatie

NIET BIJ BEBSY BOEKEN!!!!!

Mijn reis is ongeboekt, zonder goedkeuring en zonder mededeling dat dit het geval was. Als ik zelf niet actie had ondernomen, stond ik op het vliegveld zonder vliegtuig of hotel!!

En dan nog maar over de klantenservice te spreken. Geen oplossingen zoeken en alles aan de klant overlaten. Heb nog nooit zo iets slechts meegemaakt!

Geplaatst op: 21-12-2015
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Leuk voor inspiratie en goedkoop

Heerlijke website! Zeer gebruiksvriendelijk en echt super om inspiratie op te doen. Ik weet nooit waar ik heen wilt en bij Bebsy komt je door het goede overzicht direct op wat ideeen. Ook qua prijs waren ze een stuk goedkoper. Nu een weekendje weg geweest met Bebsy en alles is goed bevallen.

Wie weet aankomend jaar de zomervakantie als er weer een mooie aanbieding is :)

Geplaatst op: 04-10-2015
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Janet P.

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Alles wat mis kon gaan, ging mis

Een verrassigsstedentrip geboekt via bebsy... klinkt leuk, maar niet als alles mis gaat!
Werkelijk alles wat mis kon gaan, ging mis. Vluchttijden veranderden zeer ongunstig, de klantenservice van bebsy wilde niet meedenken over een manier hoe wij toch meer aan onze trip zouden hebben. Klantenservice was zelfs ronduit onbeschoft. Zelfs voor een eventuele meerprijs werden wij niet geholpen. De ene medewerker zei ons een nieuw aanbod te doen voor een (achteraf veel te hoge) meerprijs, de andere medewerker een paar dagen later zei dat hier geen sprake van kon zijn. Geld terug krijgen gaat met geen mogelijkheid. Wij hebben bebsy 135 euro p.p. betaald, waarvan bebsy de vlucht van € 50 p.p. en het hotel van € 35 p.p. betaalde. Makkelijk verdiend en dan nog niet willen helpen wanneer een en ander niet goed geregeld blijkt. Zelf alles met ryanair en het hotel moeten regelen. Nadat ik via ryanair het geld voor de vlucht terug vroeg, bleef dit 3 weken bij Bebsy (ryanair betaalde bebsy terug aangezien de betaling in eerste instantie via hen gedaan werd) ondanks dat er meerdere keren beloofd werd dat dit direct overgeboekt werd. Informatie op de website bleek niet te kloppen. Ze liegen hierover wanneer je ze hiermee confronteert. Al met al veel te veel betaald voor een reisje waarvoor wij uiteindelijk alles zelf hebben moeten regelen. Ze beloven hotels met een gunstige ligging. Dit kregen wij absoluut niet.
Nadat we geboekt hadden deed bebsy niks meer voor ons.
Ben nog nooit zo schandalig behandeld door wat voor een organisatie dan ook!!

Geplaatst op: 17-09-2015
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Prima prijs/kwiteitsverhouding van hotel

Komen net terug van de vakantie en hebben het heerlijk gehad. De prijs kwaliteitsverhuoding is echt goed! We hadden een heerlijk hotel waar we een prima ontbijt elke dag kregen. Ook de vlucht ging allemaal netjes.

Enigste puntje is dat de keuze op de siten iet heel groot is, maar dat is misschien ook de reden dat ze zo goedkoop zijn.

Geplaatst op: 17-07-2015
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Dj

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja

Schrijf een review over Bebsy


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Tix logo
Tix
26 beoordelingen
4,2
LaCasita logo
LaCasita
2 beoordelingen
9,5
Alltours logo
Alltours
7 beoordelingen
6

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Bebsy een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 36 beoordelingen geplaatst over Bebsy. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6,1 gekregen, waarbij 58% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Bebsy actief?

Bebsy is vooral actief in de categorie vakantie & reizen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) fly & drive , hotels , lastminute reizen , stedentrips en zonvakanties.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Bebsy reviews? Dan kun je naar de website van Bebsy gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie