BCC reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en ervaringen
Hoe wordt BCC beoordeeld? Het is voor jou belangrijk omdat je wellicht op het punt staat zaken met BCC te doen. In dat kader hebben wij de reviews en ervaringen die mensen met BCC hebben voor je op een rijtje gezet. Lees ze grondig door en beslis vervolgens zelf of je al dan niet met BCC in zee gaat. Een ding is zeker; de mensen die al zaken deden met BCC zijn buitengewoon tevreden. Zij roemen met name het aanbod en de snelle bezorging. Als consument heb je niet alleen veel te kiezen als het gaat om producten, dat geldt eveneens voor het aantal aanbieders. Uiteraard wil je alleen zaken doen met een partij waarvan je zeker weet dat het betrouwbaar is. Met dank aan de reviews en ervaringen kunnen wij je hier een prima beeld geven van wat BCC is en waar het bedrijf voor staat.
Over BCC
BCC bestaat al vanaf 1969 en heeft ondertussen een imperium opgebouwd met liefst 61 winkels. Het is daarmee een grootheid op het gebied van consumentenelektronica. Het bedrijf groeit nog steeds en dat is niet zomaar. Het is een gegeven dat de klanten bij deze consumentenelektronica gigant noot teveel geld betalen. BCC gaat er prat op de beste service te bieden. De levering is snel en het aanbod is zeer breed. Bij BCC vindt je bovendien altijd als eerste de nieuwste producten. Bovendien vind je er exclusieve producten die je nergens anders koopt.
Waarom kiezen voor BCC?
Er zijn voldoende redenen om juist zaken te doen net deze aanbieder. Het biedt zo goed als alle populaire consumentenelektronica en een groot aantal exclusieve producten. Zoek je elektronica op het gebied van het huishouden, keukenapparatuur, computers en tablets, beeld en geluid, verzorging, telefoon en navigatie, gaming, foto en video en smart home, dan ben je er aan het juiste adres. Interessant is behalve de exclusieve producten ook de outlet van deze aanbieder. BCC staat bekend om de zeer scherpe promoties en het deskundige advies dat gegeven wordt. Ook de service staat als zeer goed bekend. De onderneming bied je de kans om een van de fysieke winkels te bezoeken én om zaken te dien vanuit de luie stoel. Een van de zaken waarmee BCC het verschil maakt is met de bezorging. Die is niet alleen snel, je kunt ook nog eens zelf een bezorgdag kiezen. Pakketten boven de dertig kilogram worden door de aanbieder van consumentenelektronica zelf bezorgd. Doorgaans geldt de regel dat als je vandaag een bestelling plaatst, je die de volgende dag al in huis hebt.
Is BCC betrouwbaar?
Je kunt BCC als een betrouwbare partij zien. Het is bijvoorbeeld aangesloten bij Thuiswinkelorganisatie en Thuiswinkelwaarborg. Dat zegt al veel. Bovendien wordt er bij de onderneming transparant gewerkt. Het bedrijf is goed bereikbaar, heeft een klantenservice die op diverse manieren te bereiken is het brengt regelmatig een nieuwsbrief uit. Ook op de sociale media is het bedrijf volop zichtbaar.
Klantenservice en klachten
Niets dan lof over de klantenservice van BCC. Op de website van de aanbieder vind je alle mogelijke informatie over bestellingen en het annuleren en wijzigingen ervan. Ook vind je informatie over bezorgen en afhalen, retourneren, reparatie en service en de winkels. Je kunt bovendien eenvoudig een eigen BCC account aanmaken en er word je uitgelegd hoe je je bestelling kunt volgen. Ook de bereikbaarheid van BCC is groot, dus ook als je klachten hebt over je bestelling. Zo is BCC telefonisch bereikbaar op werkdagen en op zaterdag en er is een e-mail contactformulier op de website te vinden. Je kunt contact zoeken via WhatsApp, Facebook Messenger en bovendien verstuur je gemakkelijk een tweet naar BCC. Je kunt chatten met een medewerker of een brief zenden aan de aanbieder van consumentenelektronica.
Wil je ook beoordelen?
Om een zo betrouwbaar en compleet mogelijk beeld te schetsen van BCC, is het prettig dat ook jij een beoordeling achterlaat. Daar hebben andere mensen namelijk weer baat bij. Want zij kunnen op basis van onder meer jouw beoordeling beter inschatten of een bedrijf al dan niet betrouwbaar is.
Goedemiddag na ons telefoon gesprek hier bij de mail
1E afspraak gemaakt omdat de ijsklontjes gedeelte niet werkte.
en zo maar voor een aantal weken niet werkte
Monteur geweest en gerepareerd met de kant tekening als het weer gebeurt laat hij weten dat er een nieuwe deur in moet
2E afspraak voor de ijsklontjes zaterdag 18 juni monteur zegt te komen voor water ipv ijsblokjes maar hij heeft wel een nieuwe deur bij zich die heeft hij geplaast
Zondag bij thuiskomst na een overnachting was alles ontdooid in de vriezer nog steeds geen ijsblokjes
Maandag 21 juni en dinsdag 22 juni geprobeerd een afspraak te maken woensdag 23 juni uiteindelijk gelukt om een afspraak te maken voor 28 juni inmiddels wel ijklontjes en een vriezer vol met vriesdroog durf er geen boodschappen in te doen
Vraag ons af waarom er zo lang overheen moet gaan voor dat er actie genomen wordt en tevens waarom wij vrij onbeschoft te woord worden gestaan over een eventuele schade vergoeding wil men het ook niet over hebben
Beslist geen goede service van servilux
ook gebeld met bbc die gaven aan daT WIJ EEN MAIL NAAR DE CUSTOMER CARE MOETEN STUREN EN DIE GAAN BINNEN 48 uur tot 14 dagen een antwoord zouden geven maar helaas niets van ze gehoord dat is een service
gr peter wortel 0612363321
I went to the store of heerlen(loon) today.i wanted to ask about an oven I want to buy. The employee that spoke with me(brown hair,glasses,50-55 years old) was very very rude and racist. Me and my boyfriend was speaking English and he was answering in Dutch and after I asked him if the oven doesn't fit can I return it he then spoke English and although I saw on the site that if I pay around 70 euro extra they are gonna put the oven he told me with an attitude that no and if it doesn't fit they are not taking it back.
Really rude and racist person and I don't think I will buy anything from that store
Gisteren bestelling geplaatst. Extra bijna 2 euro betaald voor bezorging NA 17:30. (Belachelijk, is altijd bij bedrijven elders altijd gratis). Vanmorgen bericht van DHL. Wanneer komen ze langs? Ja hoor: tussen 10:00 en 15:00!!! Tijdstip meteen aangepast voor een tijdsperiode na 17:00 uur. Dat kostte NIETS extra’s bij DHL! Is standaard. Dus waarom BCC daar toch extra geld voor rekent? Lijkt beetje op oplichting. Was ooit vaste klant maar door superslechte ervaringen daar na een tijd niet meer. Gisteren dacht ik van: geef ze een nieuwe kans! Nou, dus al meteen spijt van. Nu echt; ik koop daar nooit meer. Geldwolven.
In 2019 bij BCC een combi-oven gekocht van het merk Inventum en daarbij voor de zekerheid 3 jaar extra garantie afgesloten.
Begin januari 2022 een reparatie gehad waar BCC volgens de garantie voorwaarden mee akkoord ging en het reparatie bedrag binnen 3 werkdagen op mijn rekening zouden storten.
We zijn nu 21 dagen verder en ondanks een mail aan deze afdeling en herhaaldelijk verzoek via de klantenservice, omdat deze afdeling zelf niet te bereiken is, heb ik het bedrag nog steeds niet ontvangen.
BCC heeft een klantenservice die veel belooft maar niets voor je doet, de afdeling die de reparatie voor garantie beoordeelt en uitbetaald komt haar afspraken niet na, conclusie BCC is een firma die graag verkoopt maar als het op service aankomt de klant in de kou laat staan ze zijn totaal onbetrouwbaar.
Gisteren 12-1-2022 Mijn bestelling een nieuwe wasmachine werd keurig door de jonge( heren) geplaatst en aangesloten. Op mijn vraag of de droger erop wilden plaatsen werd positief gereageerd en spontaan werd deze netjes op zijn plaats gezet.
De jongens zijn aardig beleefd en uitstekend geschikt voor hun werk.
Met Dank Fred Doves Zaandijk
Dit is voor mij een van de leukste vormen van vermaak. Ze vertellen altijd over leuke onderwerpen. De BBC Iplayer is een van de beste van dit moment. Zeker een aanrader dus!
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is BCC een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 6 beoordelingen geplaatst over BCC. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6,6 gekregen, waarbij 34% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is BCC actief?
BCC is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) elektronica , verzorging & gezondheid , huishouden , koken & tafelen en smarthome.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de BCC reviews? Dan kun je naar de website van BCC gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.