BandenShop.nl reviews, ervaringen en beoordelingen

1547
BandenShop.nl logo
bandenshop.nl
Autos

Reviews en ervaringen BandenShop.nl

Kwaliteitsvolle en betrouwbare banden zijn noodzakelijk voor elke auto om vlot en veilig te rijden. Het is dan ook belangrijk om af en toe te controleren hoe de staat van jouw banden is en deze op tijd te vervangen. Bij BandenShop.nl vind je een ruim assortiment aan banden voor zo goed als elk type wagen. Op deze pagina vind je reviews en beoordelingen van echte klanten van BandenShop.nl terug. Zo hoef je niet op de gok te kopen, maar kan je jouw mening baseren op de ervaringen van anderen.

Over BandenShop.nl

BandenShop.nl is een webwinkel die ook heel wat fysieke vestigingen doorheen Nederland heeft. Zoals de naam zelf zegt verkoopt BandenShop.nl een ruim assortiment aan autobanden van zo goed als alle A-merken. De filosofie van het bedrijf is in de eerste plaats dat de klant voorop staat. Dit zetten ze bij BandenShop.nl in de praktijk om door een lage prijs aan te bieden met een goede service. Zo krijg je in de winkels een gratis kopje koffie en betaal je ook nooit verzendkosten op een bestelling. Bovendien werkt de webshop ook met een zogenaamde laagste prijs garantie. Dat betekent dat als je een goedkopere prijs ziet voor eenzelfde product bij een andere leverancier BandenShop.nl zijn prijs ook aan zal passen. Banden aangekocht maar heb je geen idee hoe je ze nu exact monteert? Dan kan je gebruik maken van de montageservice van BandenShop.nl. Ten slotte vind je op de website ook een uitgebreide gids terug met alle informatie die je ooit nodig zou kunnen hebben over banden.

Waarom kiezen voor BandenShop.nl?

Bij BandenShop.nl vind je dus een ruim assortiment aan autobanden van topmerken als Vredesteun, Yokohama, Michelin, Goodyear, Continental, Bridgestone, Pirelli, Dunlop en nog veel meer. Ben je op zoek naar een budgetmerk? Ook dan kan je terecht bij BandenShop.nl voor merken als Goodride, Toyo Tires en anderen. De webshop zelf is onderverdeeld in de volgende categorieën: assortiment, zomerbanden, vier seizoenen banden, winterbanden en velgen. Als je op zoek bent naar banden ben je vanzelfsprekend ook op zoek naar een type banden dat op jouw wagen past. In de handige zoekfunctie kan je gewoon jouw type wagen invoeren en het systeem selecteert automatisch alle banden die compatibel zijn. Heb je een keuze kunnen maken? Dan is de gemiddelde levertijd van een bestelling tussen de 2 en de 8 werkdagen. Twijfel je nadien toch over jouw aankoop of is er een probleem mee? Dan heb je 14 dagen na ontvangst van jouw banden de tijd om ze retour te sturen.

Is BandenShop.nl betrouwbaar?

BandenShop.nl heeft een eigen klantenservice waar je terecht kunt voor vragen of problemen. Daarnaast is de webshop ook verbonden met een verbinding op basis van het veilige SSL-protocl. Dat betekent dat jouw persoonsgegevens niet gestolen kunnen worden tijdens bv. de betaling. Er zijn duidelijk uitgeschreven algemene voorwaarden en ook alle relevante bedrijfsinformatie vind je meteen terug op de webpagina. Bovendien is BandenShop.nl een gecertificeerd lid van de keurmerken Qshops en Thuiswinkel Waarborg. BandenShop.nl handelt dus voor de volle 100% conform de gedragscode van deze keurmerken. Met andere woorden: BandenShop.nl is absoluut een betrouwbare webshop.

Heb je een vraag voor de klantenservice of zit je met een probleem? Dan zijn er bij BandenShop.nl heel wat opties om contact op te nemen met de klantenservice. Zo kan je een privébericht sturen op Messenger of op Twitter. Zo kan je een mail sturen of je kunt ook even telefoneren. Bel je naar de klantenservice? Dan kan dat van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 17 uur. Ten slotte is het ook mogelijk om naar één van de winkels van BandenShop.nl te trekken. Heb je een klacht? Dan kan dat doorgestuurd worden naar BandenShop.nl of ook gemeld worden aan de keurmerken Qshops en Thuiswinkel Waarborg. Kom je er niet uit met BandenShop.nl? Dan ontstaat er een geschil dat richting de Geschillencommissie van deze keurmerken gestuurd kan worden. De uitspraak die hier dan genomen wordt is definitief.

Ben jij aan het rondrijden op banden van BandenShop.nl? Of kocht je in het verleden al eens een stel banden bij deze webshop? Dan zijn wij op zoek naar jouw review en beoordeling van BandenShop.nl. Vertel ons op deze pagina over jouw ervaringen met deze website. Waren de geleverde producten van een voldoende kwaliteit? Was de levertijd goed? Zou je opnieuw bestellen of net niet?

Reviews over BandenShop.nl