Bakker.com logo

Bakker.com reviews, ervaringen en beoordelingen

Bakker.com reviews, ervaringen en beoordelingen
4433
Bakker.com logo
Website
Bakker.com
Categorie
Webshops

Reviews en Ervaringen Bakker.com

Nieuwe planten nodig? Ga je in de tuin aan de gang? Of je nu potten of planten zoekt, bij Bakker.com vind je het beiden. Ben jij echt zo iemand met groene vingers die dolgraag in de aarde wroet? Of gaat bij jou zo goed als elke plant dood? Het is dan wel handig dat je op Bakker.com ook nog terecht kunt voor advies. Maar voordat jij je online bestelling plaatst, neem je toch nog even een kijkje bij de recensies. Je hebt groot gelijk. In reviews ontdek je wat andere consumenten van dit bedrijf vinden. Of de planten er goed uitzien en ook hoe het staat met de webwinkel-starten/" target="_blank">klantenservice en andere zaken. Wij verzamelden de beoordelingen van andere mensen en je vindt ze hier handig samengevat. Bekijk de ervaringen van mensen die al eens bestelden bij Bakker.com en beslis vervolgens of het jou ook een goed idee lijkt of niet.

Over Bakker.com

De medewerkers van Bakker.com geven aan tot de echte plantenliefhebbers te horen. Ze zijn online de grootste aanbieder van planten van heel Europa. Alle planten die dit bedrijf verkoopt komen van Hollandse bodem en direct van de kweker. Het bedrijf vindt het belangrijk dat mensen ook zelf goed voor hun planten kunnen zorgen en daarom wordt er zelfs een mini-cursus plantverzorging aangeboden. Bakker.com heeft ondertussen ruim 75 jaar ervaring op het gebied van plantenverkoop. De laatste jaren is er steeds meer aandacht voor duurzaam ondernemen. Het aanbod biologische planten groeit dan ook. Deze zijn gekweekt zonder gebruik van schadelijke stoffen. Er is altijd maar weinig voorraad, zodat er zo vers mogelijk geleverd kan worden. Er wordt gekozen voor zo min mogelijk transport en voor duurzame verpakkingen.

Waarom kiezen voor Bakker.com

Word jij enorm blij van planten en alles wat daarmee samenhangt, dan is het een feestje om rond te kijken op de website van Bakker.com. Alles wat groen is en met planten te maken heeft, vliegt je om de oren. Het risico is zeker aanwezig dat je het een na het ander in je winkelmandje plaatst en dat je urenlang rondsnuffelt op deze website. Er is veel inspiratie te vinden en ook in de blogs lees je van alles over planten. Heb je minder groene vingers, dan nog is deze shop een lust voor het oog. Bestellen is heel eenvoudig en je vindt snel wat je nodig hebt. Schrijf je jezelf in voor de nieuwsbrief, dan ontvang je meteen een leuke korting bij je eerstvolgende bestelling. Je kunt handig zoeken op kamerplanten, tuinplanten, de vijver, de moestuin, verzorging, bloempotten of bloembollen. Ook is het mogelijk om meteen even bij de aanbiedingen te kijken. Kijk je bij kamerplanten, dan is het voor sommige mensen vast een verrassing dat je ook direct kunt selecteren op kamerplanten die gemakkelijk te verzorgen zijn. Alles wat je nodig hebt voor je kamer- en tuinplanten kun je eigenlijk wel bestellen bij deze online winkel. Je kunt de bestelling niet zelf ophalen, maar het is wel mogelijk om de portokosten te ontlopen. Bestel je namelijk in een keer voor 55 euro of meer, dan neemt Bakker.com de verzendkosten voor haar rekening.

Is Bakker.com betrouwbaar?

Bakker.com is al ruim 75 jaar actief in de wereld van bloembollen en planten. Verder zie je bij de bedrijfsgegevens een adres in Lisse vermeld staan en ook ontdek je dan al gauw dat het bedrijf is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Zie je dan ook nog dat je gemakkelijk contact op kunt nemen met de klantenservice en dat andere klanten positieve reviews schrijven, dan twijfel je geen moment meer aan de betrouwbaarheid van deze webwinkel.

Klantenservice en klachten

Allereerst eerst is handig om bij de veelgestelde vragen te kijken. Daar wordt echt al heel veel handige informatie gegeven. Voor klachten ga je direct naar het betreffende onderdeel en dan zie je precies hoe je een eventuele klacht kunt indienen en wat de procedure vervolgens is. Bakker.com is actief op de socials, dus op die manier kun je eenvoudig even contact maken met iemand van de serviceafdeling. Verder is er dan nog een laagdrempelige chat en je kunt met een medewerker mailen of bellen.

Wil jij ook beoordelen?

Misschien koop jij je planten altijd al bij Bakker.com. Zou je dan een recensie willen schrijven over jouw ervaringen? Andere consumenten vinden het prettig om te lezen hoe jij deze winkel beoordeelt. Dit helpt hen om een weloverwogen beslissing te nemen en wel of niet bij dit bedrijf te kopen.

Reviews over Bakker.com
Gerelateerde bedrijven
BoeketCadeau.nl logo
BoeketCadeau.nl
4 beoordelingen
6,8
DeBloemist logo
DeBloemist
6 beoordelingen
4,6
Surprose.nl logo
Surprose.nl
2 beoordelingen
6,7
Gerelateerde blogartikelen
4,7
0% zou hier weer kopen
11 beoordelingen
9 planten binnen een paar dagen dood klantenservice niet bereikbaar

Bestellen ging goed, levering duurde heel lang, de helft van de planten was uitgedroogd met als gevolg dood.

Geplaatst op: 22-05-2024
Laatst bewerkt op: 22-05-2024
Geschreven door: Gert-Jan W.

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Heel slecht, zowel de planten als de klantenservice

Hele slechte ervaring!! Voor 75.00 aan planten gekocht. Ze kwamen later aan dan gezegd maar het ergste was dat ze meer dood dan levend aankwamen. Foto's gestuurd naar Lisa van de klantenservice. Ik kreeg een nietszeggende mail terug waarin ze zei dat de planten in goede gezondheid verkeerden en snel aan vitaliteit zouden winnen door mijn goede zorgen. Ik was verbijsterd gezien het feit dat de foto's duidelijk tonen dat sommige planten al helemaal de geest hadden gegeven. Binnen 1 week moet ik toch echt constateren dat 10 planten van de 14 niet levensvatbaar zijn. Opnieuw een mail gestuurd maar daarop wordt (voor alsnog) niet gereageerd. Had ik de recensies maar eerder gelezen maar ik ging nog uit van de goede reputatie van Bakker in het verleden. De garantievoorwaarden die op hun prachtige website vermeld staan worden dus met voeten getreden. Dit is een zaak voor de consumentenbond of Kassa!

Geplaatst op: 04-06-2024
Laatst bewerkt op: 04-06-2024
Geschreven door: Sylvia L.

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slechte ervaring!

Heel slechte ervaring! Zeer slechte klantenservice! Fout achter fout. 2 bestellingen geplaatst achter elkaar en met bijde was bijna alles verkeerd gegaan. Plantjes in zeer slechte staat, verkeerde planten, verkeerde kleuren en slecht/zorgeloos verpakt.
Niet mogelijk om hen telefonisch te bereiken. Alle telefoonnummers op hun website zijn nep! Op emails reageren ze na meerdere dagen of zelfs helemaal niet. Ze komen afspraken niet na. Niet mogelijk om de verkeerde goederen te retourneren en ze wilden niet terugbetalen. Ik heb contact opgenomen met PayPal (1e bestelling) en Klarna (2de) en dankzij hen eindelijk mijn geld terug gekregen!
Nooit meer!

Geplaatst op: 02-08-2023
Laatst bewerkt op: 02-08-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Weggegooid geld?

vroeger was alles beter. zeker bij bakker. bestelling komt nooit meer aan. dat weet ik zeker. volgens mij.
geld terug gevraagd, eerst veel mails gedaan dat ik echt graag de bloemen wil. nu hoor ik niks meer. dit is al weken aan de hand.
niet meer wat het was. is het nog wel hetzelfde bakker? las iets over een failissement volgens mij ergens\?
zonde van het geld en jammer van de bloemen.

Geplaatst op: 17-05-2023
Laatst bewerkt op: 17-05-2023
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
WAARDELOOS.. Wel betalen, niets ontvangen en geen enkele reactie op mails etc. Nooit bij bestellen.

Ik kan geen positief iets schrijven over bakker.com. Je besteld, betaald, en krijgt vervolgens niets. Dat dit nog kan tegenwoordig. Niet normaal

Geplaatst op: 07-06-2023
Laatst bewerkt op: 07-06-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Koop hier niet!

Planten kwamen na lang wachten dood aan en ze reageren niet op mails. Geld kwijt!

Geplaatst op: 18-05-2023
Laatst bewerkt op: 18-05-2023
Geschreven door: Peter

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
3 dode, uitgedroogde planten voor 80,-!! en geen reactie op klachten...

Bestellen ging goed, tot dat je bestelling aankomt... dode planten, afgebroken twijgen,takjes, verpakking volledig ondermaats, planten volkomen ondermaats. Totaal weggegooid geld!

Geplaatst op: 13-05-2023
Laatst bewerkt op: 13-05-2023
Geschreven door: Ka

4 / 10
4/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichters

Ik heb in maart een bestelling geplaats en nog steeds niks ontvangen. Ik heb inmiddels aangifte bij de politie gedaan en melding gemaakt bij TROS RADAR. Ik adviseer iedereen die dupe van geworden zijn van oplichting door Bakker.com dit ook te doen.

Geplaatst op: 04-05-2023
Laatst bewerkt op: 04-05-2023
Geschreven door: Kurt L.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte klantenservice, site onbereikbaar. planten meer dan 4 dagen onderweg

op maandag besteld en zogezegd vanaf dinsdag onderweg, maar op vrijdag heden nog niks gehad. Eerder een pakket van hen gekregen met 3 planten in pot. Potgrond uit de pot, 2 stengels gekraakt en doos werd ondersteboven geleverd. Probeer met hen in contact te komen, maar geen gehoor en nu blijkt hun pagina niet bereikbaar te zijn wegens technisch defect. dit al 4 dagen lang??? Zeer zwak bedrijf. geef mij maar tuincentrum of tuinflora

Geplaatst op: 27-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Rudi S.

6 / 10
5/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte kwaliteit, trage levering, support onvoldoende

Op 17 april 2022 een bestelling gedaan en gelijk betaald. Dagen later, terwijl de belofte is na twee werkdagen in huis, kreeg ik een bericht dat mijn bestelling vertraagd was. Afdeling support kon mij geen verdere informatie geven. Nog twee dagen later uiteindelijk geleverd gekregen, maar toen waren de bloeiende planten volledig verpieterd, alle bloemen volledig verdord. Verder was er tijdens het transport een struik geknakt en de clematis zat ronduit als een zielig treurwilgje in de doos. Mooie site met mooie beloftes, maar de kwaliteit en de snelheid van levering is dus om te huilen. Ik zou natuurlijk wel weer contact met support kunnen zoeken, maar daar word ik toch niks wijzer van. Ik bestel hier nooit meer!

Geplaatst op: 01-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Support erg slecht

Vorige bestelling (tricolor vlinderstruik) zag er niet uit, maar dacht dat kan een keer gebeuren
Nu lukt niet om je bestelling binnen 24 u te annuleren. Je wordt met support app aan t lijntje gehouden, na 1 uur chat maar opgehouden. Weinig flexabiliteit bij dit bedrijf bij wijziging. .

Geplaatst op: 19-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: An

6 / 10
5/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Bakker.com
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
BoeketCadeau.nl logo
BoeketCadeau.nl
4 beoordelingen
6,8
DeBloemist logo
DeBloemist
6 beoordelingen
4,6
Surprose.nl logo
Surprose.nl
2 beoordelingen
6,7
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Bakker.com een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 11 beoordelingen geplaatst over Bakker.com. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,7 gekregen, waarbij 0% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Bakker.com actief?

Bakker.com is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) bloemen en planten.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Bakker.com reviews? Dan kun je naar de website van Bakker.com gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie