Albelli logo

Albelli reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
Albelli reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
228
Albelli logo
Website
albelli.nl
Categorie
Webshops
Bezoek de website

Reviews en ervaringen Albelli

Wil jij graag weten welke beoordelingen en reviews er geschreven zijn over Albelli? Wij hebben alle reviews van Albelli verzameld voor je en op een rijtje gezet. Klantervaringen en reviews geven een goed beeld over het bedrijf. Klachten of succesverhalen, goede ervaringen of juist dingen die niet helemaal lekker liepen. Lees de reviews door en maak daarna de keuze of je iets wilt bestellen bij Albelli.

Over Albelli

In 2008 is Albelli opgericht en levert het diverse fotoproducten. Het bedrijf is gespecialiseerd in onder andere fotoboeken, fotoafdrukken, wanddecoratie, kaarten en meer. In het begin verkocht het alleen maar fotoboeken in Nederland, maar door de jaren heen is niet alleen het assortiment, maar ook het aantal landen uitgebreid. In onder andere Frankrijk, Zweden en Duitsland is het actief. Vrijwel direct waren er al zo’n 80 medewerkers werkzaam. Tien jaar later is dat aantal verviervoudigd. Deze medewerkers komen uit heel verschillende landen, maar liefst 27. In 2011 werd het bedrijf onderdeel van Cimpress en in 2017 werd het overgenomen door Gilde Buy Out Partners. Weer een heel mooie stap voor Albelli. De missie van het bedrijf? De wereld een beetje mooier maken door momenten van mensen tot leven te brengen.

Waarom kiezen voor Albelli

In het assortiment van Albelli vind je diverse fotoproducten, denk aan fotoboeken, wanddecoratie, fotokalender en mokken. Maak bijvoorbeeld een fotoboek van die ene geweldige vakantie, laat je kinderen afdrukken op canvas voor in de woonkamer of maak een verjaardagkalender om cadeau te geven. Ook gepersonaliseerde (kerst)kaarten zijn mogelijk. Hoe je vandaag de dag bij Albelli een fotoboek in elkaar kunt zetten, was in de beginjaren nog echt niet mogelijk. Door de jaren heer is dit steeds meer uitgebreid met handige functies. Dankzij de aanwezige Smart Assistant maak je namelijk in slechts een paar minuten al je eigen fotoboek. Urenlang foto’s selecteren en alles zelf indelen? Dat is verleden tijd met de Smart Assistent. Hierbij worden onscherpe en dubbele foto’s er automatisch uitgehaald en worden er de mooiste indelingen gemaakt. Uiteraard kun je daarna ook nog gewoon zelf je fotoboek perfectioneren én personaliseren. Er is ook een app van Albelli, waarmee je zelfs onderweg een fotoboek kunt maken, een kalender kunt bestellen of een fotoafdruk kunt maken.

Is Albelli betrouwbaar?

Het hoofdkantoor van Albelli zit in Amsterdam en de productieafdeling vind je in Den Haag. Het bedrijf is, ondanks dat het al in 2008 is opgericht, nog steeds aan het groeien. In 2017 had het ongeveer 1,5 miljoen klanten en een jaar later was dat aantal alweer gegroeid naar bijna 2 miljoen. In het assortiment van Albelli zitten niet alleen fotoboeken, maar deze worden wel veruit het meest besteld. Maar liefst 5,5 miljoen fotoboeken zijn er al besteld. Daarnaast heeft het bedrijf al verschillende prijzen gewonnen, waaronder de webshop award. Door de Consumentenbond zijn de fotoboeken uitgeroepen tot de allerbeste fotoboeken van Nederland. Het is mogelijk om je aan te melden voor de nieuwsbrief. Wanneer je dit doet, ontvang je direct 5 euro korting. Albelli is te volgen op diverse social media, waaronder Facebook, Pinterest en Instagram.

Klantenservice en klachten

Met een 100% tevredenheidsgarantie doet Albelli er alles aan om van jou een tevreden klant te maken. Ben je toch niet helemaal tevreden? Dan gaat de klantenservice graag met je op zoek naar een goede oplossing. Je kunt contact met ze opnemen via de mail, stuur ze via de website een chatberichtje of neem telefonisch contact met ze op. Via de mail krijg je binnen twee werkdagen een antwoord, en via de chat en telefonisch zijn ze bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.30 uur. Je kunt je vraag ook via Twitter of Facebook stellen. Binnen een werkdag kun je dan reactie verwachten. Buiten kantoortijden kun je nog steeds een chatbericht sturen, maar je krijgt dan antwoord via een chatbot. Mocht je een vraag hebben, kijk dan eens bij de veelgestelde vragen. Wie weet vind je daar het antwoord al en hoef je geen contact op te nemen met de klantenservice.

Wil jij ook beoordelen?

Heb jij al eens iets besteld bij Albelli? Een mooi fotoboek voor jezelf of ”¦ Laat andere mensen weten hoe je dit ervaren hebt door hier een review over te schrijven. Door jouw mening te laten horen, weten andere mensen of ze betrouwbaar en veilig ook iets kunnen kopen bij Albelli.

Reviews over Albelli
Gerelateerde bedrijven
Pixum logo
Pixum
2 beoordelingen
8
MyPoster logo
MyPoster
2 beoordelingen
8,3
CEWE logo
CEWE
1 beoordeling
9,5
Gerelateerde blogartikelen
4,4
16% zou hier weer kopen
50 beoordelingen
Komt reclamebelofte niet na

Midden december kreeg ik in m'n mailbox een reclame van albelli met volgende promo: citaat "Vereeuwig jouw 2024 in een boek met premium platliggende pagina's en laat je momenten naadloos over twee pagina's lopen. Krijg 120 pagina's en betaal er slechts 24 met deze exclusieve e-mail deal.". Ik ging vervolgens aan de slag om een album te maken met premium platliggende pagina's. Het duurt best wel even om een album in elkaar te steken, dus ik denk dat ik er in totaal zo'n 8 uur aan gewerkt heb. Bij de afrekening blijkt dat voor een premium platliggend album toch bijbetaald moet worden, ook voor de "gratis pagina's". Na contact met de klantendesk (3x per mail en 2x telefonisch), komen ze nog steeds hun reclamebelofte niet na. Volgens hen begrijpen we hen als klant niet goed want er is nooit een promo voor een premium platliggend album... Teleurstellend en misleidend, beste mensen bij Albelli. Als je iets beloofd, dien je dit na te komen. En een betere telefonische en digitale klantenservice zou ook niet slecht staan.

Geplaatst op: 18-01-2025
Laatst bewerkt op: 18-01-2025
Geschreven door: Charlot D.

4 / 10
3/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wacht al 1 maand op kerstkaarten

Op 9/12 kerstkaarten besteld. Die zouden op 31:12 geleverd worden wat ik al heel laat vond. Dan kwam mededeling dat ze 1 à 2 werkdagen later zouden zijn. Ondertussen zijn we 6/1 en nog niks gehoord! Een echte schande. Mijn dochter heeft de hare een paar dagen na ons besteld en die zijn op 2/1 geleverd. Hoe kan dit? Ik bestel nooit meer bij Albelli!

Geplaatst op: 06-01-2025
Laatst bewerkt op: 06-01-2025
Geschreven door: Hilde M.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Te klein formaat, onverstuurbaar Bpost I

Ik bestelde hier kerstkaartjes met een kortingcode. Klein formaat want ik heb echt een klein budget. Bij ontvangst blijkt het formaat van de envelop te klein om verstuurd te worden per post ! Ik begrijp niet dat het minimumformaat niet afgestemd wordt met Bpost ??

Geplaatst op: 05-01-2025
Laatst bewerkt op: 05-01-2025
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
4/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht - nooit meer Albelli

Fotokaarten besteld op 9/12/2024. Volgens de website is de leveringstijd 7 dagen. Vandaag 31/12/2024 nog steeds niets ontvangen ... Inmiddels is het rijkelijk te laat om kerstkaarten te versturen en zijn de fotokaarten nutteloos. Albelli heeft de eindejaarsperiode hier mooi verknoeid. Mijn volgende bestellingen zullen via een alternatieve aanbieder gaan zoals CEWE, FNAC ... Albelli ... nooit meer !

Geplaatst op: 31-12-2024
Laatst bewerkt op: 31-12-2024
Geschreven door: Paul B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Betreurend

Op 6 december bestelde ik bij Albelli kerstkaarten. De leverdatum was 20 december of eerder. Tot op vandaag nog niks ontvangen. Ik probeerde reeds contact op te nemen via
- chatbox: geen resultaat, hun AI staat totaal nog niet op punt.
- Messenger: Geen antwoord.
- Telefonisch: hels karwei om het telefoonnummer te vinden en wanneer ik dan eindelijk een werkend telefoonnummer vond, kwam ik terecht in een keuzemenu waar ik keer op keer werd in terugverwezen naar het zelfde keuzemenu. (Ook niemand werkelijk kunnen spreken, alle opties van het keuzemenu geprobeerd.)
Nu hoor ik van kennissen dat ze later dan mij bestelden (8 december), maar ze wel al kregen.

Geplaatst op: 23-12-2024
Laatst bewerkt op: 23-12-2024
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Kerstkaarten in de regen buiten aan de voordeur gelegd

kerstkaarten in de regen buiten aan de voordeur gelegd... klantendienst niet bereikbaar

Geplaatst op: 22-12-2024
Laatst bewerkt op: 22-12-2024
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Teleurstellend

Ik wacht nu reeds 2 weken op een bestelling die een week geleden zogezegd toegekomen is. Op de chat kan je niemand bereiken en via de telefoon kom je in een cirkeltje terecht en uiteindelijk wordt de verbinding verbroken. Voor een bestelling van meer dan 100euro is dit echt teleurstellend.

Geplaatst op: 11-12-2024
Laatst bewerkt op: 11-12-2024
Geschreven door: Charlotte P.

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Albelli komt zijn boodschap NIET na.

Om mijn bestelling te volgen probeer ik via telefoon verbinding te krijgen
de woensdag 11/12 duurde het 6 minuten
vandaag donderdag na 16 minuten nog steeds geen verbinding.
De tune ken ik nu al van buiten eveneens druk 1 en druk 2
kl......te

Geplaatst op: 12-12-2024
Laatst bewerkt op: 12-12-2024
Geschreven door: Louis C.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Kerstkaartjes ontvangen 4 Januari na bijna 1 maand wachten

Ik deed een bestelling van Kerstkaartjes op 08 DECEMBER 2024
telkens kregen we mailtjes dat onze bestelling vertraging had...
uiteindelijk kregen we onze bestelling op 04 JANUARI 2025
dat is bijna 1 maand
dat kan toch niet ???
ik zou graag een deel van ons geld terug zien...
ik bestel NOOIT meer via Albelli

Geplaatst op: 05-01-2025
Laatst bewerkt op: 05-01-2025
Geschreven door: Het Konijntje BV

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer teleurgesteld in de service

Ik heb nu al meer dan twee maanden geleden een fotoboek besteld, waar ik ontzettend veel tijd en moeite in heb gestoken. Helaas is het fotoboek tot op de dag van vandaag nog steeds niet geleverd. Wat nog frustrerender is, is het gebrek aan opvolging of enige vorm van feedback van het bedrijf.

Bij contact met de klantenservice krijg ik steeds te horen dat ik "niet tevreden, geld terug" kan inschakelen, maar dit is geen passende oplossing gezien de uren werk die ik in het maken van dit fotoboek heb gestoken. Het gaat voor mij niet alleen om het geld, maar vooral om het resultaat waar ik zo naar uitkeek.

Ik hoop dat er snel een oplossing komt en dat het bedrijf hun communicatie en klantendienst verbetert, want dit is echt een teleurstellende ervaring.

Geplaatst op: 12-10-2024
Laatst bewerkt op: 12-10-2024
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte kwaliteit foto’s + vertraging

Zeer teleurgesteld in de kwaliteit en levering.
Ik had enkele foto’s besteld op 23 augustus. Deze zouden 30-31 augustus worden geleverd (afscheidscadeau kinderopvang) maar zijn uiteindelijk pas 4 septembet geleverd en we kregen enkel als melding: vertraging.
Toen we eindelijk de foto’s kregen, bleek de kwaliteit op niks te trekken.
De foto’s zijn helaas heel onscherp en de kwaliteit van foto’s die ik heb doorgestuurd zijn wel heel scherp… De foto’s vallen ook donkerder uit en zijn echt van slechte kwaliteit. Dan is Smartphoto toch beter.

Geplaatst op: 06-09-2024
Laatst bewerkt op: 09-09-2024
Geschreven door: Chloe

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Teleurgesteld

Ik had een cadeaubon ontvangen en had deze niet in één keer opgedaan omdat ik verder niets nodig had. In kleine letters staat er op de cadeaubon (tussen de vele tekst) dat de restwaarde vervalt als je deze niet volledig op deed. Echter had ik dit niet gelezen dus ik ben het overige deel van mijn cadeau kwijt. Schandalig vind ik dit, want ze hebben wel het volledige bedrag van deze cadeaubon ontvangen, dus hebben er mooi hun winst uit gekregen. Bestel ik nooit meer.

Geplaatst op: 27-05-2024
Laatst bewerkt op: 27-05-2024
Geschreven door: Pascale B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Goede service. Ook als er een fout in het boek staat kan ik het boek aanpassen en gratis opnieuw bestellen

Ik ben alijd erg tevreden snelle levering.
Goede service.
Alleen het programma is erg traag bij het maken van het boek en het lijkt steeds trager te worden.
Ik hoop dat albelli dit snel kan verhelpen.

Geplaatst op: 12-01-2024
Laatst bewerkt op: 12-01-2024
Geschreven door: Anoniem

9 / 10
5/5 5/5 3/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Teleurstellend

kleuren niet correct in album .
account stond op mijn man zijn naam ,ik deed de klachtenmail en ze konden niets doen want de account stond op naam van mijn man , terwijl ik de albums maak .
klantvriendelijkheid een grote 0
zeker geen aanrader

Geplaatst op: 05-09-2023
Laatst bewerkt op: 05-09-2023
Geschreven door: Annick

5 / 10
3/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Rechtzetting betaling.

Ik schreef 8/1 ll. een review.
Na nog een aantal mails en bewijzen van hun nalatigheid is het volledige bedrag door Albelli terugbetaald.
Alsnog bedankt.

Geplaatst op: 15-01-2023
Laatst bewerkt op: 15-01-2023
Geschreven door: Marc V.

6 / 10
5/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Levering en na-service trekt op niets !!!

Kerstkaarten besteld 13/12/22. 19/12 niets ontvangen.
Mail naar Albelli. Antwoord : Sorry er is vertraging bij de levering u krijgt 30 € korting bij uw volgende aankoop.
24/12 : Volgens track and trace die dag levering, doch verandering : levering 27/12. Volgens track and trace had post.nl het pakket pas 24/12 ontvangen. Dan vraag ik me af : " Wat is er gebeurd tussen 13 en 24/12 ? ". Kaarten 27/12 om 12u ontvangen, doch stonden klaar om te vertrekken voor een weekje vakantie t/m 04/01/23. We hebben de kaarten dus niet kunnen verzenden en kunnen volgende kerst niet gebruikt worden. Op mails wordt niet meer geantwoord en naar een teruggave van het betaalde bedrag kunnen we duidelijk ook fluiten.
Schande. Als er fouten worden gemaakt moet je die erkennen en niet met een korting voor een volgende aankoop strooien, want die komt er nooit meer. PUNT

Geplaatst op: 08-01-2023
Laatst bewerkt op: 08-01-2023
Geschreven door: Marc V.

7 / 10
5/5 2/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Fout in prints

Ik bestelde en ontving recent een groot album en betaalde met korting bijna 80 euro. Het album op zich is ok maar op elke pagina staat een fout in de print, alsof er een vuile lijn in de printer zat. Dit is dus zichtbaar op ELKE pagina. Ik mailde Albelli al meerdere keren vanaf begin december maar krijg geen enkele reactie!
Deze fout in mijn album van maar liefst 80 euro is absoluut niet aanvaardbaar!

Geplaatst op: 28-12-2022
Laatst bewerkt op: 28-12-2022
Geschreven door: Katleen R.

8 / 10
4/5 2/5 4/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Fotoboek plots verdwenen en geen hulp geboden.

1 ster is nog te veel. Eerst kerstkaartjes die maar niet geleverd worden. Daarna een verplichte albelli-software update moeten uitvoeren op mijn computer waardoor mijn fotoboek waar ik maanden (!!) aan gewerkt heb, gewoon volledig leeg is!? Jawel dat lees je goed! Helemaal weg! Klantendienst belooft om me te helpen, maar reageert plots niet meer op de emails en is niet aanwezig op de door hen voorgestelde online afspraak. Ongelooflijk dat zo'n groot bedrijf zo'n slechte service levert.

Geplaatst op: 22-12-2022
Laatst bewerkt op: 22-12-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen levering, geen klantenservice

Bestelling zou ten laatste zaterdag geleverd worden. Op dinsdag nog geen levering, mail gestuurd: nooit antwoord ontvangen. Op woensdag live chat, na 32 wachtende in de rij, 2u later eindelijk aan mij. Vonden het jammer, maar was druk en moest nog wat gedduld hebben. Donderdag nog altijd geen levering. Opnieuw chatbericht opgestart: 44 wachtende voor mij!!! En weer geen resultaat. Kerstkaarten met foto besteld, denk dat ik ze met Pasen kan versturen!! Doe dit al 18 jaar met andere firma en nooit problemen gehad. Eerste keer met Albelli, maar meteen ook laatste keer! Mij zien ze daar niet meer. Beloftes is waar ze goed in zijn,

Geplaatst op: 22-12-2022
Laatst bewerkt op: 23-12-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Kies een andere leverancier voor het leveren van uw pakketen!!!

Ik was vroeger jarenlang klant bij Photobox. Over Albelli, mijn eerste bestelling, ben ik redelijk tevreden. Alleen jammer dat er bij het maken van de kerstkaart op het scherm een code te zien is op de achterzijde en deze is dan niet op de afdruk. Hierdoor is mijn foto op de achterzijde nu niet over de volledige achterzijde. Jammer, laat die code gewoon weg op het scherm! Het post-NL afhaalpunt Berkat supermarkt in Oostende daarentegen, dat tart mijn verbeelding. De winkelierster deed tegen alle klanten ook deze die voor mij stonden heel erg onbeleefd, ronduit grof. Ik denk dat Albelli eens moet nadenken over de pakketjesdienst waarmee ze werken. Post-NL krijgt een heel lage score online. En Post-NL moet eens nadenken over de punten waar ze leveren.

Geplaatst op: 07-12-2022
Laatst bewerkt op: 07-12-2022
Geschreven door: Hélène V.

6 / 10
4/5 4/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Teleurgesteld

Op 10/12/2022 kerstkaarten besteld, op 15/12 ontvangen en de kaarten zijn zeer geslaagd. De bijbestelling op 15/12 lukt vlot, op 19/12 bericht dat de kaarten verzonden zijn, maar op 23/12 's avonds nog steeds niets ontvangen. Hierover werd ik niet verwittigd, op de website staat dat alle "kerstkaarten" voor Kerstmis zullen toekomen. Contact via de chat leert me dat dit aan Post-Nl zou liggen, maar hier heb ik niet veel aan. De keuze van de vervoerder wordt immers door Albelli bepaald. Heb wel een code gekregen waarmee ik de bijbestelde kaarten kan aanpassen naar "Nieuwjaarskaarten", wat ik gedaan heb, maar deze zullen ten vroegste tussen 30/12/2022 en 2/1/2023 geleverd worden. Heel jammer, want dan kan ik ze moeilijk nog gebruiken. Albelli streeft naar 100% klantentevredenheid, maar daar zijn ze dus deze keer niet in geslaagd.

Geplaatst op: 23-12-2022
Laatst bewerkt op: 23-12-2022
Geschreven door: F. D.

6 / 10
4/5 3/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet goed

Heel teleurstellend! 2 weken geleden heb ik 20 kleine foto’s besteld en die zijn op de dag van vandaag nog steeds niet toegekomen. De levering wordt telkens uitgesteld! Wat de kwaliteit van de foto’s zal zijn kan ik dus nog niet vertellen want dit is de eerste en waarschijnlijk ook de laatste keer dat ik hierop bestel.

Geplaatst op: 14-07-2022
Laatst bewerkt op: 14-07-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 2/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Je adres gegevens worden misbruikt

je adres gegevens worden op schandalige manier misbruikt: te pas en te onpas beland je ongewild op de albelli bestelpagina. Ook als je bijvoorbeeld probeert de boeken bij Booking.com! Koop geen product want daarmee worden je gegevens gehackt!

Geplaatst op: 11-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze rommel voor veel geld

Fotos maar half afgedrukt, is de eerste en meteen ook laatste keer dat ik bij albelli iets besteld heb, en ik zal iedereen ook ten stelligste afraden van hier geld aan weg te gooien

Geplaatst op: 16-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Bart C.

6 / 10
5/5 1/5 1/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Top service

Wat ben ik tevreden over de service van Albelli.
Door onze fout waren er twee blz niet goed zichtbaar,gebeld met Albelli,geen probleem,kregen een code konden het zelf weer aanpassen,en binnen drie dagen weer kosteloos opgestuurd.,dat noem ik dus klant vriendelijk.En het boek was van zeer goede kwaliteit,mooi papier en duidelijke foto's.
Top

Geplaatst op: 01-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Jacoba B.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Geweldig en heel snel geleverd

Ik ben heel blij met mijn fotoboek. Het was heel simpel om te maken. Binnen 3 dagen had ik het in huis.

Geplaatst op: 15-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Elly R.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Goede service!

Al jaren bestel ik voor het nieuwe kalenderjaar twee kalenders bij Albelli. Afgelopen jaar had ik een beetje zitten slapen.... en 2 kalenders besteld voor het afgelopen jaar 2021.

Toen ik de klantenservice belde om uit te leggen wat ik verkeerd had gedaan en er ook eerlijk bij aan had gegeven dat het mijn eigen fout was, mocht ik desalniettemin kosteloos 2 nieuwe kalenders laten afdrukken voor het kalenderjaar 2022! Super! Dát is nog eens service! Ik vond het erg chique!

Geplaatst op: 21-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Lonneke R.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Snelle levering en mooie kwaliteit

Goede services, snelle levering, mooie kwaliteit.

Geplaatst op: 25-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Von

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Door een fout van Albelli komen mijn Kerstkaarten niet op tijd bij Familie en vrienden.

Ruim voor de Kerst heb ik mijn Kert-fotokaarten besteld.
Bij de bezorging zag ik direct een afdrukfout.
Ik heb gebeld en ze zouden het opnieuw in productie nemen.
Na een aantal dagen krijg ik een mail dat het erg druk is en de levertijd verlengt wordt.
Dus niet op tijd voor de Kerst.
Natuurlijk vind ik het fijn dat ze de fout gaan herstellen, maar ik vind dat ze de nieuwe productie dan ook voorrang moeten geven.

Geplaatst op: 17-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Mirjam G.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onhandige website en niet erg gebruiksvriendelijk

Erg onhandig, als je per ongeluk op een foto klikt krijg je hem 2 x in je boek of je moet hem eerst verwijderen en dan weer toevoegen
Ik heb het opgegeven
Ga weer naar de Hema

Geplaatst op: 20-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Petra G.

5 / 10
1/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Albelli
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Pixum logo
Pixum
2 beoordelingen
8
MyPoster logo
MyPoster
2 beoordelingen
8,3
CEWE logo
CEWE
1 beoordeling
9,5
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Albelli een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 50 beoordelingen geplaatst over Albelli. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,4 gekregen, waarbij 16% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Albelli actief?

Albelli is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) fotoboeken.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Albelli reviews? Dan kun je naar de website van Albelli gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie