Zoofy reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Zoofy
Met behulp van het platform Zoofy vind je eenvoudig en snel een klusjesman online. Of je nu op zoek bent naar een elektricien of een loodgieter, jij boekt direct de juiste vakman voor jouw kleine klus. Voordat je besluit om gebruik te maken van Zoofy ben je waarschijnlijk benieuwd naar de Zoofy beoordelingen van andere gebruikers. Om het je makkelijk te maken hebben wij de reviews van Zoofy op een rij gezet. Lees wat de ervaringen zijn en neem een weloverwogen beslissing om jouw klusjesman via Zoofy te boeken.
Over Zoofy
Zoofy is opgericht in 2015 toen het voor een zus van de oprichter Arthur de Leeuw erg moeilijk bleek om een monteur te vinden toen er zich een verwarmingsprobleem voor deed. Dat moet toch makkelijker kunnen, was het idee van Arthur. Zoofy is er om het jou zo makkelijk mogelijk te maken om de beste vakman te vinden voor alle kleine klussen in en rondom het huis. Je maakt direct een afspraak met één van de duizenden vakmensen die zich bij het platform hebben aangemeld. Landelijk staan er meer dan 5.000 vakmensen voor jou klaar, van loodgieters en elektriciens tot cv monteurs en andere specialisten: met één druk op de knop weet je ze te bereiken.
Waarom kiezen voor Zoofy
Het team van Zoofy keurt iedere vakman die zich aanmeldt voor het platform alvorens hij wordt opgenomen in het netwerk. Ook worden alle klussen nauwlettend in de gaten gehouden, zodat jij profiteert van echt vakwerk. Mocht er een keer wat mis gaan, maakt Zoofy zich hard om ervoor te zorgen dat jouw klus alsnog naar tevredenheid uitgevoerd wordt. Je klus is verzekerd tot 2.5 miljoen euro en je betaald geen voorrijkosten wanneer je via Zoofy jouw vakman regelt.
Ook is het mogelijk om je als vakman aan te melden bij het online platform. Download de app en meld je daar gratis aan. Je krijgt direct toegang tot honderden klussen per dag, zonder kosten en zonder verplichtingen. Als je een klus aanneemt, sta je een klein deel van de verdiensten af aan Zoofy. Je kiest zelf wanneer je werkt en hoeveel. Daarnaast is het prettig dat jij geen omkijken hebt naar de facturatie. Na de klus maak je een factuurtje aan in de app en Zoofy zorgt ervoor dat jij direct wordt betaald.
Is Zoofy betrouwbaar?
Al ruim 200.000 mensen hebben gebruik gemaakt van Zoofy om de juiste vakman te vinden voor hun klus. Daarbij werkt het platform samen met partners als Gamma, Praxis, IKEA en Bol. Dit zijn grote bekende namen. Het platform is heel eenvoudig in gebruik. Je kunt zowel via de website een klusjesman vinden als door de app te downloaden. Jij verstuurt jouw klusaanvraag, vervolgens zien professionals bij jou in de buurt de aanvraag verschijnen. Een vakman komt langs wanneer het jou uitkomt, zonder dat je voorrijkosten hoeft te betalen. Afrekenen gebeurt veilig en betrouwbaar via iDeal of Tikkie. De vakmannen zelf worden beoordeelt op het platform. Zo kun je recensies lezen over specifieke klusjesmannen voordat je besluit om iemand in te schakelen.
Klantenservice en klachten
Zoofy is een online platform, waardoor het niet mogelijk is om de klantenservice te bellen. Als je een vraag of klacht hebt kun je dit online aangeven. Er worden verschillende vragen aan je gesteld om tot de kern van het probleem te komen. Vervolgens zie je een antwoord verschijnen. Is dit niet naar wens? Dan word je doorgestuurd naar de klantenservice, die geopend is van maandag tot en met zondag van 09.00 uur t/m 17.00 uur.
Wil jij ook beoordelen?
Heb jij wel eens een vakman ingeschakeld via Zoofy? Of ben je juist een vakman die via dit platform werkt? Laat jouw Zoofy beoordeling achter om anderen een goed beeld te geven van dit online platform. Wat vind je van de snelheid waarmee jij een klusjesman hebt gevonden? Is de klus naar behoren uitgevoerd en wat is je mening over de prijs? Wanneer je een vakman bent die klussen binnenhaalt via dit platform kun je ook anderen op weg helpen. Hoeveel klussen pak je bijvoorbeeld wekelijks op via Zoofy? En ben je tevreden over de uitbetaling?
Het bedrijf Zoofy is geverifieerd door ons.
De webshop zoofy.nl is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen.
Zoofy is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje).
Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden.
Zoofy maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.
De reputatie van zoofy.nl is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Het is verstandig de website van zoofy.nl te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Zoofy.
Ik heb via gamma een elektricien geboekt en mijn boeking kwam terecht bij zoofy. Mijn boeking werd gekoppeld aan EEN persoon, dus ik had een keuze. Die persoon heeft mijn tijd en energie verspild 2 dagen lang door aan hem duidelijk te maken wat de klussen zijn en hij kon het niet snappen en blijft oplossingen te bieden die niets met de klussen te maken hadden. Ik belde zoofy om een klacht in te dienen. De klantenservice medewerker heeft mijn boeking geannuleerd en een nieuwe boeking gemaakt zodat iemand anders kon reageren. Ze adviseerde me ook om mijn klacht via email te versturen aan hun klantenservice. Volgende dag krijg ik 2 emails. Een over een andere vakman die gekoppeld was aan mijn nieuwe boeking, en tegelijk een email over mijn klacht waar Desire van klantenservice haar excuses gaf over mijn slecht ervaring, en tegelijk mijn (nieuwe) boeking annuleerde! Voor de 2de keer was ik een boeking kwijt en een vakman kwijt. Ik heb geen zin meer met de onzin van zoofy door te gaan. Zoek ik ergens anders een vakman.
Ze checken niet of de klusser wel geschikt is voor de omschreven klus en de klachtafhandeling neemt weken in beslag, ze reageren soms na een week en iedere keer iemand anders met standaard antwoorden. Factuur gepauzeerd, echter de betaalherinneringen gaan gewoon door! Nooit meer bij hun een klusser vragen.
Online aangevraagd. Onze CV doet het niet meer. Geen reactie binnen het uur (wat ze zeggen). Dan een e-mail of we een ander tijdstip willen kiezen. Vervolgens twee mailtjes waarbij beide aanvragen geannuleerd zijn door zoofy. Dus zonde van je tijd om hiermee in zee te gaan!
Had ik maar een lagere ster kunnen geven. Monteur die langs kwam was uiterst vriendelijke maar kwam met een offerte 3x duurder dan de concurrent.
Ze zijn max 15 min bij ons geweest om de offerte op te maken of ik daarvoor wel even 100 euro aan zoofy wil overmaken.
Ik denk dat de monteurs zeker kundig zouden zijn geweest maar het platform Zoofy zal ik iedereen van harte AFRADEN. Geen reacties op mijn berichten wel een dikke rekening voor niks.
Ik had hulp nodig om een geopende laminaatvloer weer te herstellen. "s Avonds dit bij Zoofy gemeld en de volgende dag stond Daan's Hulp al voor mij klaar.
Een klusbedrijf, dat keurig werk heeft geleverd en keihard heeft gewerkt.
Ik ben zeer tevreden over Zoofy en niet in de laatste plaats zeer tevreden over Daan's Hulp. Daan is een kanjer!
I had a very bad experience with Zoofy.nl. And i would request you not to book a professional via zoofy. That's a fraud website i will explain you further why is it so?
I searched for a carpenter via zoofy( * just Searched), I mentioned all my requirements there. I expected that there would be professionals, with whom you will discuss requirements and price ,and after my authorization we can proceed further . But remember
1. when you are searching that means you have to pay them even for a search
2. the choice of professional is not yours
3 they will themselves just book it and will send a handyman to you without prior call.
4. if you want to cancel an appointment they dont have any easily accessible options on website.
5. they will not send you a text when a handyman will come but will surely send a text while sending a bill.
When they will send you mail, there they mention for cancelling appointment go to booking page, when you land on the booking page there is a chatbox that only understands dutch you keep writing there i want to cancel appointment . that's of no use. For a person who is booking an appointment there is no interface or login page from where we can easily cancel the appointment. The interface has been designed in such an unfriendly way that it may take years just to cancel an appointment. They designed it this way so that it would be very difficult to cancel an appointment once booked.
A person has come to my house telling me he is from zoofy , i explained him the situation that we are suffering from the severe corona. And when next time he will visit me, he should call me first i shared my number. He said ok. We have not agreed to any date, he booked the next date himself not appearing on that day and I personally message that person not reschedule any appointment we will talk and then reschedule,he rescheduled it and didn't revert bach for message and didn't even show up. and then zoofy sent a bill stating you have to pay 930 euros without any work.
They have a problem with their business model, not making the cancel option easily accessible to people . Digital platform should be intuitive enough to find an option of canceling the appointment easily, they made it cognitive to increase the probability that people wont be able to cancel the appoinments easily.
It usually happens in Fraud or scam websites to steal the money. Better to avoid this website if you are not a dutch speaker/ knowing person.
Dont even make a search .
Finally they will end up negotiating that ok dont pay this much but you have to pay 55 euros for an uninformed visit of a handyman. And for posting this on our website .
Beware of this scam.
I had a problem with a leaking pipe from boiler, i ask help on to the website, was really quick, they find me a guy who come next day(real fast it was) , this guy come, look to the system and he say "he don't see nothing", even if i point from where it was leaking, but he change me the sparkplug(he say is not good enough, ok i trust him, maybe he is right ) he make some mentenance (cleaning with vacum and check the gases if was good), i had to pay 270 euro for this (on website it was 90 euro mentenante and 24 euro extra hour work, but he does this work in 30 min maxim) 5 min after what he go out, i got message on display red alert Error E4 (i check on the book of boiler and it was bad ignition, i call him and he told me "ya man the print is not good, i can come tomorrow and if u pay another 80 euro i can fix this for you) , i explain him the error in the book is about ignition, i look on internet, same thing,he keep saying the error is from print.. so i leet him with "his mind" .. i take the old ignition(i was lucky that he did not take that one back) switch "new" igniton with old one, reset the boiler and was working everything fine.. SO I DON'T RECOMAND AT ALL, I also give mail to zoofy, still till today i have no answer.. because of a man, i had to stay new year in cold , no shower, nothing (boiler don't work so no hot water), Maybe the site is ok, (really in few mins i got mail back with someone comming ) but the guys who work for .. beside that i pay for 30 min almost 300 euro.. i have photos with what he changed, it was a old, breaked sparkplug.
Ik had last van een lekkende sifon en ik kreeg het zelf niet opgelost. Je maakt heel snel en afspraak via hun website. Per mail word je netjes op de hoogte gehouden. In mijn geval had ik binnen 11 minuten een bevestiging. Dit terwijl bij Werkspot niemand mijn klus wilde hebben. Kundige klusser die vervolgens mijn probleem heeft opgelost. Rekening zoals afgesproken. Ik zal zeker nogmaals gebruik van hen maken.
Ik had binnen 10 minuten een geschikte klusjesman gevonden voor het ophangen van een televisie.
Ik heb snel contact gemaakt na het mailen en een afspraak maken op een zeer kort termijn. Vriendelijke programmeur die ook vragen begrijpelijk uitlegt voor mensen die er minder verstand van hebben.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Zoofy een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 11 beoordelingen geplaatst over Zoofy. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,7 gekregen, waarbij 50% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Zoofy actief?
Zoofy is vooral actief in de categorie diensten en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) huis en tuin diensten.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Zoofy reviews? Dan kun je naar de website van Zoofy gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.