Tele2 reviews, ervaringen en beoordelingen
Tele 2 ervaringen
Ben jij niet zeker of Tele2 de juiste keuze is? Lees hieronder dan alle Tele2 ervaringen, reviews en beoordelingen van Tele2 van consumenten en door consumenten. Heb jij nou zelf ook Tele2 ervaringen met Tele2 en wil je deze graag delen met andere? Schrijf dan een review en laat andere consumenten profiteren van jou Tele2 ervaringen!
Over Tele2
Tele 2 is van oorsprong een Zweedse telecomaanbieder, maar is al jaren actief (sinds 1997) in de Nederlandse branch. Tele 2 biedt naast vaste telefonie ook mobiele telefonie, internet en televisie aan. Toch staat Tele2 al jaren lang bekend als de provider waar enorm lage tarieven voor het bellen worden gehanteerd. Sinds 2012 heeft Tele2 dan ook een eigen netwerk waardoor het zich bij de drie grote partijen mag rekenen. Naast KPN, T-Mobile en Vodafone heeft Tele 2 dus ook een eigen netwerk. Momenteel wordt er hard aan het Netwerk gewerkt om het in 2015 een landelijke dekking te hebben. Dit zal Tele2 ongeveer 172 miljoen kosten, maar hierdoor zullen ze totaal onafhankelijk worden.
Waarom Tele2?
Tele 2 hoort tot de vier grootste telecom aanbieders van Nederland en bezit ongeveer 20% van het marktaandeel. De core business is dan ook inmiddels verder gegroeid dan alleen telefonie. Eigenlijk is alles wat met telecom te maken heeft wel een specialiteit van dit bedrijf. Zo kan je hier je telefonie, internet en tv afsluiten waardoor je maar 1 aanbieder hebt en dus maar met 1 partij te maken heeft. Naast het gemakt om alles bij 1 aanbieder on te brengen kan dit ook nog eens een hoop geld besparen.
Tele2 is geverifieerd door ons expert team.
De webshop Tele2 bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is Tele2 lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Tele2.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
Tele2 is van origine een Nederlands bedrijf en is daarnaast al een lange tijd actief op het internet.
Hun reputatie is daarom ook erg goed.
Op onze website kan jij ook een review plaatsen om andere gebruikers te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen.
Bekijk zeker even de website van Tele2.
Dit geeft je een beter beeld van de webshop.
Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Tele2.
-5 kan dat ook… 3 weken dagelijks aan de telefoon om mijn abbo te stoppen na meer dan 10 jaar!!! Overstappen naar een andere provider werd door tele2 alsmaar tegen gehouden. Telkens nee het ligt aan de andere, nee u moet hun bellen… toen maar een nieuwe abbo daar afgesloten met een nieuw nummer. Tele2 uitgeschreven en dat staat ook in de mail. Nu 3 maanden verder en nog krijg ik rekeningen die ik moet betalen! Terwijl ik het resterende bedrag betaald heb van nog geen 40 euro. Krijg ik nu weer een rekening van 56,72!!! Dan moet ik inloggen maar dat kan niet want ik heb geen werkende account en telefoonnummer van tele2 dus kan helemaal niks! En dan ook nog een overstap naar odido. Kansloos!
Al jaren klant bij tele2 en nooit problemen ondervonden. Zal hier nog jaren klant blijven.
Via Tele2 is het niet mogelijk plafonds in te stellen!!!
Wij hadden een abonnement voor onze kinderen van 7gb, 200min voor 12 euro p/m. De kinderen konden echter gerust voor honderden euro’s bellen en GB kopen. In totaal 1500 euro kosten in 7 maanden.
Hiernaast konden onze kinderen ook niet-tele2 zaken kopen tbv games. Naast IDeal was namelijk ook ineens betaalwijze “Tele2” aanwezig bij afrekenen. Het bestelde bedrag wordt dan gewoon afgeschreven bij de maandelijkse incasso.
Helaas is het ons ontgaan dat dit alles werd geïncasseerd. Gratis klantvoordeel van 7>10Gb was overigens ook niet geactiveerd (moet je zelf activeren hoorden we later) en had ook kosten gescheeld.
Bij reclamatie bij tele2 dat dit buitenproportioneel is geeft tele2 gewoon niet thuis.
Kortom, bedenk je twee keer om met kinderen iets af te sluiten bij Tele2.
Ben nu al 5 jaar bij tele 2 en elk jaar klantenservice moeten bellen voor storingen en prijsafspraken. Nu al ruim 1 week zonder bellen tv en internet en er zijn diverse monteurs langs geweest. Nog steeds is het probleem niet opgelost. Totaal ruim 400 belminuten verspeeld aan tele 2 afgelopen contract jaar en kreeg een vergoeding van 3 euro. Kortom ga nooit naar tele 2. Ik zit denk ik nog wel even zonder verbinding maar volgende week komt de overstap naar kpn.
Ik heb een iPhone gekocht met Tele2 abonnement en ben erg tevreden over het ontvangst, aantal MB en de prijs hiervan. Ik gebruik 4G en ik merk echt verschil met mijn vorige 3G abonnement.
Ik heb nu al meerdere keren vergeleken met andere alles in 1 aanbieders, maar niemand is zo goedkoop als tele2! Echt waanzinnig goedkoop en volgens mij is ook alles gewoon prima. Mijn buurman gebruikt het al jaren en hoor hem nooit. Ik ga nu overtappen naar Tele2 Light wat mij 30 euro per maand kost en dat is een besparing van 25 euro ten opzichte van KPN!
Ga hier geen verplichtingen aan. Je komt van een koude kermis thuis.
Internet werkt zo goed als niet. Digitale TV is zo mogelijk nog erger.
Aantoonbaar gemaakte afspraken worden gewoon niet nagekomen. Tele2 heeft niet het fatsoen om je zelf te woord te staan. Tele2Klantenservice zijn onderknuppels van een extern bureau. 1,5 jaar lang van het kastje naar de muur gestuurd. Dit kan anno 2015
Administratie is een ramp.
Anderhalf jaar van ellende heb ik hier al achter de rug. Alles in overleg teruggestuurd, zelfs 3 opzeggingen voor 2 producten. Nu net weer een onjuiste vordering op de mat van hun maffiamaatje incasso Bos.
Onvoorstelbaar dat zoiets kan bestaan.
Tele2 is Zum Kotzen,
Heb zelfs na de update super selcht ontvangst met mijn 4G netwerk. Soms heb ik 4G maar zodra ik dan ook maar iets doe dan verandert die naar H. Echt mega traag dan
Bedenk goed wat je doet als je Tele2 wilt gaan gebruiken.
Ik heb een slechte TV verbinding en inloggen schijnt al maanden niet meer te werken.
Tele2 is voor mij afgeschreven
Ik heb Online.nl met korting besteld via www.twentekiestzelf.nl. Lijkt alleen voor Twente maar kon ook gewoon op mijn postcode. Ben er erg tevreden over en krijg nog €50,- teruggestort ook! Heel goed aanbod/prijs/service!
Sinds dag 1 heb ik al gedoe met mijn aansluiting. Ik krijg mijn internet maar niet aan de praat. En dan bel je met de servicedesk en dan ben je uren bezig om een fatsoenlijke en deskundige medewerker aan de lijn te krijgen. Inmiddels ben ik een week verder en nog altijd geen fatsoenlijke verbinding.
Is om gek van te worden! Tele2 ga er eens wat aan doen en help deze arme vrouw eens alles op te lossen.
Ik ben overgestapt op tele 2 zat hiervoor bij canaldigitaal. de overstap is probleemloos verlopen zeer goeie provider werkt allemaal goed geen enkel probleem nog gehad. alleen afschrijven doen ze 2 x in een maand. verschil van paar dagen maar voor de rest is het goed te noemen. aanrader.
Min of meer ben ik gedwongen over te stappen naar Tele2. Door mijn verhuizing moest ik kiezen uit twee aanbieders. Ik heb voor Tele2 gekozen omdat de prijs het beste was. Niet heel veel bijzonders dus maar tot nu toe gaat het allemaal goed.
Tele2 ik doe het niet meer. Ik heb weken lang zonder telefoon gezeten. Telkens beloven ze het op te lossen maar dat gebeurt dus niet.
De klantenservice vraag je vervolgens om de afgesproken zaken te bevestigen maar dat kunnen ze dan ineens niet.
Dit is om helemaal gek van te worden.
Jarenlang heb ik bij UPC gezeten met mijn tv en internet. Maar zoveel problemen gehad met de service en beschikbaarheid dat ik besloot om over te stappen.
Tele2 is niet echt een grote speler op de Nederlandse markt. Maar de prijzen en de service is echt goed. Hun relatief kleine marktpositie zorgt ervoor dat ze veel aandacht aan de service besteden.
Overstappen was zeer snel geregeld en hulp was echt heel goed. Ook wat prijs betreft en het aanbod steekt Tele2 er dik bovenuit. Nooit meer UPC voor mij! Tele2 is echt een verademing.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Tele2 een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 16 beoordelingen geplaatst over Tele2. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6,2 gekregen, waarbij 60% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Tele2 actief?
Tele2 is vooral actief in de categorie telecom.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Tele2 reviews? Dan kun je naar de website van Tele2 gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.