PinkorBlue.nl reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en ervaringen PinkorBlue.nl
Ben jij benieuwd welke beoordelingen er geschreven worden over PinkorBlue.nl? Alle reviews van PinkorBlue.nl hebben wij voor je op een rijtje gezet. Dit zijn reviews die door mensen zijn geschreven die al eens eerder iets bij PinkorBlue.nl hebben gekocht. Zij delen hun eigen ervaring met jou, of deze nu positief of negatief is. Lees alle reviews eens rustig door en beslis aan de hand daarvan of je ook iets bij PinkorBlue.nl wilt bestellen.
Over PinkorBlue.nl
De naam doet het al een beetje vermoeden, PinkorBlue.nl is een webshop waar je alles kunt kopen voor je baby, je kind of voor jezelf als (aanstaande) ouder zijnde. Niet alleen in Nederland is het bedrijf actief, ook in nog zo’n 13 andere landen. PinkorBlue.nl valt onder het moederbedrijf babymarkt.de GmbH. Er werken ruim 300 mensen voor babymarkt.de GmbH en PinkorBlue.nl. Zij werken iedere dag hard, zodat jij je producten kunt bestellen en je je pakketje zo snel mogelijk in huis hebt. Het team van PinkorBlue.nl bestaat onder andere uit een marketingteam en een customer care team.
Waarom kiezen voor PinkorBlue.nl
In het assortiment vind je maar liefst ruim 100.000 verschillende producten. Dit zijn dingen die heel handig zijn voor tijdens je zwangerschap, speelgoed, kleding, accessoires voor je kindje en nog veel meer. Hierbij moet je bijvoorbeeld ook denken aan meubels voor de kinderkamer, kinderwagens, positiekleding, babyvoeding en luiers. Je kunt hier spullen voor je zoon of dochter kopen tot aan de basisschooltijd. Merken zoals Philips Avent, Chicco, Bugaboo en Kinderkraft vind je in de webshop. Er zijn heel veel betaalmogelijkheden waarmee je je bestelling kunt afrekenen, waaronder iDeal, Klarna, PayPal en vooruitbetaling. Wanneer je bestelling meer dan 40 euro is, wordt het helemaal gratis bij je thuis geleverd.
Is PinkorBlue.nl betrouwbaar?
PinkorBlue.nl heeft een Thuiswinkel Waarborg certificaat. Dit geeft je onder andere de zekerheid dat ze bestaan. Daarnaast heb je een bedenktijd van minimaal 14 dagen en kun je achteraf betalen. Op eKomi wordt het bedrijf beoordeeld met een 9,2 en daarmee verdient het een Zilveren keurmerk. Je kunt PinkorBlue.nl niet alleen volgen op Facebook, Pinterest en Instagram, maar het is zelfs mogelijk om de app van ze te downloaden op je telefoon. Ook kun je op de website een account aanmaken en kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief. Door je aan te melden, ontvang je direct 10 euro korting. Tot slot is er nog een bonusprogramma genaamd babypoints. Hiervoor moet je inloggen en daarna spaar je vanzelf babypoints bij iedere bestelling. Deze points kun je later weer inwisselen voor korting. Het bezoek- en postadres zit in Duitsland, namelijk in Dortmund.
Klantenservice en klachten
Wanneer je een vraag hebt kun je contact opnemen met de aanwezige klantenservice. Allereerst kun je eens kijken op de pagina met veelgestelde vragen. Wie weet vind je daar al het antwoord op je vraag. Mocht je contact met ze op willen nemen, dan kun je via het online contactformulier je vraag stellen of telefonisch contact met ze opnemen. Via het contactformulier ontvang je meestal binnen twee tot drie werkdagen een reactie. Op welke dagen en op welke tijden je ze kunt bellen, wordt niet op de website vermeld.
Wil jij ook beoordelen?
Heb jij al eens iets gekocht bij PinkorBlue.nl? Laat anderen weten hoe je dat ervaren hebt door hier een review over te schrijven. Benoem bijvoorbeeld hoe de kwaliteit van het product was, of je makkelijk contact kon opnemen met de klantenservice en of de bestelling op tijd in huis was. Deze reviews kunnen andere mensen helpen om te beslissen of ze ook iets bij PinkorBlue.nl willen bestellen.
Ik heb voor Sinterklaas een houten speelgoedwinkel besteld. Nadat we het in elkaar hadden gezet bleek het winkeltje incompleet te zijn. Twee teleurgestelde kinderen. Telefonisch is het onmogelijk om contact met ze te krijgen en op e-mail reageren ze niet. Ook op social media reageren ze niet terug, terwijl ze later wel weer gewoon berichten posten. Ik zit nu met een winkeltje van 175 euro waar ik niets mee kan. Waardeloos.
21 april heb ik ledikant Roba fold-up besteld, met IDeal betaald gelijk, en kreeg erna geen bevestigingsmail. Dus terug in jullie systeem aan het kijken, staat er niks bij mijn bestelgeschiedenis!! Maar wel betaald. Tig keer geprobeerd te bellen en te mailen maar krijg geen reactie en jullie telefoonnummer is gewoon een keuzemenu waarna opgehangen wordt. Dan wordt ineens gister het betaalde bedrag retour gestort zonder uitleg of wat dan ook!!
Maar ik dacht, oké vast probleem geweest met bestellen, ik doe nog een poging. Dus bestel net en reken weer af met Ideale. En ja hoor weer hetzelfde, niks in bestelgeschiedenis, geen bevestigingsmail, wel betaald!!! Wordt hier echt niet goed van zeg. 😡😡😡
Het bedrag is afgeboekt, geen artikelen besteld. Hoe is dit nou mogelijk zeg.
Ik heb een buggy besteld. Er zit geen muggennet en drinkhouder bij. Ik heb pinkorblue diverse keren gebeld maar ze zijn telefonische niet bereikbaar, super slechte klantenservice. Ook al meerdere keren gemaild en diverse keren klacht ingediend maar ik krijg geen reactie. Advies: bestel Niet bij pinkorblue!
bestelling gedaan, pakketje is aangemeld bij DHL maar nu twee weken later nooit door DHL ontvangen.
bedrijf is telefonisch onbereikbaar. verbinding wordt automatisch verbroken, ook duitse filiaal die erachter zit wordt niet opgenomen. 3x email gestuurd, nu klacht ingediend bij thuiswinkel waarborg.
bestel hier niet!
Pakje besteld, ging korte levertijd zijn (2-5 dagen). Na 5 dagen geen wijziging in de track and trace link, dus toch even contact opnemen met DHL. Blijkt dat DHL het pakje zelf nog niet hadden ontvangen. Bellen naar klantenservice met de vraag wanneer pakje zou worden verzonden, om het antwoord te krijgen "geen idee mevrouw, kan ik u niet zeggen want weet ik zelf niet". Vriendelijk vragen om iemand door te geven die daar wel informatie over heeft, maar het antwoord krijgen "sorry mevrouw, wij kunnen u niemand doorverbinden die hierover meer weet". Als zij het al niet weten...
Ik heb mijn pakje NOOIT gekregen. Na 2 seeken wachten, werd het teruggestuurd naar Pinkorblue en ik weet zelf niet waarom !
Bestellen, betalen en leveren gaat wel goed, maar o wee als iets niet in orde of kapot gaat, dan is pinkorblue niet thuis. Je kunt bellen, maar de lijn wordt gewoon verbroken. Geen kontakt mogelijk.
Wacht al ruim twee maanden op een antwoord. Je kunt beter bij bol.com of een ander betrouwbaar bedrijf bestellen.
Mail ontvangen waarin stond vermeld dat mijn pakket was geleverd. Pakket niet ontvangen dus contact opgenomen met het bedrijf.
Ik moest het product maar opnieuw aanschaffen omdat het 60 dagen kon duren voordat mijn verdwenen pakket boven water zou komen.
Erg slecht dit.. ik bestel hier nooit meer iets. Verwijs je voor baby cadeaus naar bol.com daar klopt het tenminste wel altijd.
De site is erg fijn en overzichtelijk en je kunt snel bestellen wat je nodig hebt. De prijzen zijn erg leuk en er is een ruim aanbod van producten. Ook erg fijn dat je niet eerst een account moet aanmaken voor het bestellen.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is PinkorBlue.nl een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 9 beoordelingen geplaatst over PinkorBlue.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,3 gekregen, waarbij 34% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is PinkorBlue.nl actief?
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de PinkorBlue.nl reviews? Dan kun je naar de website van PinkorBlue.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.