Pathé Thuis logo

Pathé Thuis reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Pathé Thuis logo
pathe-thuis.nl
Diensten

Reviews en Ervaringen Pathé Thuis

Wil je graag bioscoopfilms vanuit je eigen woning bekijken, en hiervoor een abonnement afsluiten bij Pathé Thuis? Dan wil je uiteraard eerst weten of Pathé Thuis een betrouwbare website is en of je hier zonder problemen een abonnement bij af kunt sluiten. In de onderstaande review vind je een uitgebreid overzicht met belangrijke informatie en de ervaringen van reeds bestaande klanten van Pathé Thuis. Na het lezen van deze recensie, en de ervaringen van andere, kun je vervolgens zelf een weloverwogen beslissing maken om een abonnement af te sluiten bij Pathé Thuis.

Over Pathé Thuis

Pathé Thuis is de officiële website van de bioscoop keten Pathé. Via Pathé Thuis kun je eenvoudig en geheel gratis een account aanmaken, en vervolgens per film betalen. Pathé Thuis is begonnen als Pathé Brothers in Frankrijk, en is al sinds 1896 actief met het aanbieden van films. Tegenwoordig is Pathé een van de grootste filmapparatuur en productiebedrijf onderneming van de wereld en heeft het bedrijf tal van vestigingen in verschillende landen.

Waarom kiezen voor Pathé Thuis?

Pathé Thuis is een ideaal platform met een rijk aanbod aan populaire en goed beoordeelde films. Pathé Thuis voegt wekelijks nieuwe films toe die direct afkomstig zijn uit de bioscoop. Hierdoor kun je zelf je eigen bioscoop ervaring maken. Pathé Thuis is beschikbaar op al je apparaten, zoals je laptop, Smart TV, PlayStation, Apple TV, Android TV, tablet en op je mobiel. Je kunt dus overal van de nieuwste films genieten.

Is Pathé Thuis betrouwbaar?

Pathé Thuis is onderdeel van de zeer bekende en succesvolle onderneming Pathé. Je kunt de website daarom zeker vertrouwen. Het maken van een account gaat heel eenvoudig, evenals het opzeggen van je account. Bij Pathé Thuis zit je nergens aan vast en kun je simpelweg betalen voor wat je kijkt. Er zitten dus geen maandelijkse kosten aan verbonden. Het bedrijf biedt daarnaast uitgebreide informatie aan om eenvoudig op elk apparaat Pathé Thuis te kunnen kijken.

Pathé Thuis heeft een klantenservice die je eenvoudig kunt benaderen via mail of via het online contactformulier. Ook heeft Pathé Thuis een handige chat service, waarbij je doorgaans binnen 24uur wordt geholpen. Ook kun je via deze wegen terecht voor het indienen van een klacht. Daarnaast kun je voor vragen altijd bij het helpcenter terecht op de website. Hier vind je tal van handige informatie voor het oplossen van eventuele problemen.

Wil je ook beoordelen?

Heb je een account bij Pathé Thuis en heb je wel eens een film gekocht via je Pathé Thuis account? Schrijf dan een recensie over jouw aankoop en laat andere weten hoe jouw ervaring met Pathé Thuis is bevallen. Schrijf bijvoorbeeld of de service van Pathé Thuis je is bevallen en of je snel werd geholpen door de klantenservice indien je deze benaderd hebt. Ook kun je schrijven of je het bedrijf aan andere zou aanraden of niet. Door een beoordeling te schrijven help je andere potentiele kijkers met een weloverwogen beslissing om wel of niet bij Pathé Thuis een film te kijken.

Reviews over Pathé Thuis