Gamekit logo

Gamekit reviews, ervaringen en beoordelingen

2907

Reviews en ervaringen Gamekit

Zou jij graag willen weten hoe Gamekit beoordeeld wordt door andere mensen? Alle reviews over Gamekit hebben wij hier verzameld voor je. Mensen die ervaring hebben met Gamekit hebben deze reviews voor je geschreven. In de reviews lees je alle ins en outs over het bedrijf. Hierdoor leer je het bedrijf een beetje beter kennen. Lees de reviews door en beslis daarna of je in contact wil komen met Gamekit.

Over Gamekit

Gamekit is opgericht door de CEO Damian en het bedrijf verbindt merken aan gamers. Ze zijn wereldwijd actief en boeken goede resultaten. Ze hechten er heel veel waarde aan dat de partners tevreden zijn en ze zijn ontzettend trots op de samenwerkingen die ze in het verleden al gehad hebben. Voorbeelden hiervan zijn Mc Donalds, Lion, War Thunder en Youzu Interactive. Het bedrijf is steeds groter geworden en het het ruim 18 miljoen gebruikers en ongeveer 50 miljoen paginaweergaven maandelijks. Het is actief in 33 verschillende landen. Naast Gamekit heeft het nog een andere website, namelijk Dogry. Er zijn ongeveer 20 medewerkers werkzaam binnen het bedrijf.

Waarom kiezen voor Gamekit

Dankzij Gamekit wordt het een stuk makkelijks om gamers van over de hele wereld te bereiken. Ze creëren toffe campagnes voor partners en gebruikers die op maat gemaakt zijn. Hoe ze dat doen? Door de juiste kennis en door slim te werken. Ze hebben veel kennis en ervaring opgebouwd, en ze hebben in het verleden laten zien wat ze kunnen. Zo hebben ze succesvolle samenwerkingen met diverse grote bedrijven.

Is Gamekit betrouwbaar?

Er zijn ruim 18 miljoen gebruikers bij Gamekit en iedere maand zijn er meer dan 50 miljoen paginaweergaven. Dat zijn ontzettend grote aantallen. Ze werken onder andere samen met Playstation, Nestlé en Play. In het verleden heeft het meerdere awards gewonnen, namelijk die van ”˜Entrepeneur of the Year’ en ”˜Deloitte Technology Fast50’. Het hoofdkantoor van het bedrijf is te vinden in Polen, in de hoofdstad Warschau. Je kunt ze volgen op de sociale media Facebook, Instagram en LinkedIn.

Je kunt contact opnemen met de klantenservice van Gamekit mocht je vragen en/of opmerkingen hebben. Ze vinden het leuk als je met ze wil discussiëren over nieuwe projecten, wanneer je creatieve ideeën of kansen/mogelijkheden ziet. Je kunt op één manier contact met ze opnemen, namelijk door middel van het online contactformulier. Vul het formulier in met je naam, e-mailadres en de vraag die je hebt. Ze sturen je dan zo snel mogelijk een reactie terug.

Wij willen je van harte uitnodigen om een review te schrijven over Gamekit wanneer je ervaring hebt met het bedrijf. Laat in de review onder andere weten wat je van het bedrijf vond, of je makkelijk met ze in contact kon komen en wat je positief en negatief vond. Alles wat je wilt delen met andere mensen kun je in de review schrijven. Mensen die Gamekit nog niet kennen, krijgen dankzij de reviews een beter beeld van het bedrijf.

Reviews over Gamekit