G2A logo

G2A reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

G2A logo
g2a.com

Reviews en Ervaringen G2A

G2A is 's werelds grootste marktplaats voor gamers. Met kortingen op games voor alle platforms, elektronica, cadeaubonnen, merchandise en meer, bespaar je hier als gamer serieus geld. Op de website kun je gemakkelijk zoeken binnen een bepaalt budget. Je weet dus zeker dat je nooit meer uitgeeft dan je van plan was. Wil je meer weten over G2A voordat je besluit om hier te shoppen? Lees dan eerst de G2A recensies die wij op deze pagina voor je op een rij gezet hebben. Door de beoordelingen van anderen te lezen, kun je een goed beeld vormen van dit platform en besluiten of je hier wel of niet wilt kopen.

Over G2A

G2A is een digitale marktplaats waar je super goedkoop de leukste games op de kop tikt. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam en ook heeft G2A vestigingen in onder andere Hong Kong en Polen. G2A is gespecialiseerd in de wederverkoop van gameproducten met behulp van inwisselsleutels. Ook hardware koop je voor een klein prijsje, van een headset voor je PlayStation tot een Xbox console. Als gameliefhebber is dit een one-stop-shop.

Waarom kiezen voor G2A

De online marktplaats maakt het niet alleen mogelijk om games te kopen, maar je kunt hier ook je eigen games en toebehoren te koop aanbieden. Als je uitgekeken bent op een bepaalde game kun je hier dus nog een mooi centje aan verdienen. Wanneer je een game koopt, kun je deze na betaling direct spelen. Je ontvangt namelijk direct de key, waardoor je gelijk plezier hebt aan jouw nieuwe game. Heb je weinig geld of wil je gewoon een geweldige koopje scoren? G2A biedt een selectie van geweldige videogames die voor een prikkie kunnen worden gekocht, zelfs onder een euro! Daarnaast shop je hoogwaardige elektronica voor scherpe prijzen. Van een complete Esports-uitrusting zoals gaming-toetsenborden, koptelefoons, muizen of padcontrollers tot hightech computerschermen en zelfs smartphones. Je kunt zelfs giftcards aanschaffen voor een lager bedrag dan de waarde van de kaart.

Is G2A betrouwbaar?

G2A is wereldwijd een begrip en heeft miljoenen volgers op social media. Het valt zeker aan te raden om dit bedrijf te volgen op Facebook, Instagram, YouTube of Reddit. Er zijn meer dan 200 veilige betaalmethodes om uit te kiezen, er is een uitgebreide support pagina voor al je vragen en ook is het mogelijk om contact op te nemen met de klantenservice wanneer je er zelf niet uit komt.

Als je hulp nodig hebt met een aankoop, veiling of vragen hebt over iets anders kun je via de support hub geholpen worden. Heb je tips of suggesties voor G2A? Ook deze kun je achterlaten via de website. Eventueel kun je ook via een van de social media kanalen contact opnemen met de klantenservice.

Of je nu een game hebt gekocht via G2A of ervaringen met dit platform hebt als verkoper, wij horen graag jouw mening over G2A. Door een G2A beoordeling achter te laten op deze pagina help je andere gamers bij het maken van de juiste beslissing. Vertel bijvoorbeeld of het makkelijk is om de game op je eigen apparaat te spelen, of je contact hebt gehad met de klantenservice en hoe je als verkopende partij het geld op je rekening krijgt. Voor jou is het een kleine moeite om een beoordeling achter te laten, terwijl dit voor andere klanten zeer waardevol is.

Reviews over G2A