D-reizen logo

D-reizen ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

11 beoordelingen • 4,7
D-reizen logo
D-reizen ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
11 beoordelingen • 4,7
Beoordeling
11 beoordelingen
4,7
5 sterren
27%
4 sterren
9%
3 sterren
0%
2 sterren
0%
1 ster
64%
4,7
4,7
4,7
4,7

Gerelateerde bedrijven

Equipovoetbalreizen logo Equipovoetbalreizen
1 beoordelingen
9
Footprinttravel logo Footprinttravel
1 beoordelingen
10
Musement logo Musement
1 beoordelingen
9

D-reizen ervaringen

D-reizen is een naam waar je vast weleens van gehoord hebt. Je wilt natuurlijk vooral alle D-reizen ervaringen weten. Is het slim om hier te boeken of kan je beter even verder kijken? Wat zijn bijvoorbeeld de D-reizen ervaringen op het gebied van de laatste prijsgarantie? Hoe zit het met de vakkennis? Alle ervaringen die onze klanten hebben met dit reisbureau delen wij direct. Je komt bij ons alle ervaringen tegen dus ook de positieve en negatieve ervaringen als deze er zijn. Heb je zelf een ervaring met dit reisbureau? Deel dit direct op onze website!

Over D-reizen

Al sinds 1983 kan je bij D-reizen in de fysieke winkels terecht om voordelig jouw reis te boeken. Naast fysieke winkels kan je ook online boeken en de deskundige hulp krijgen van een reis assistent. Ze adviseren je graag over de verschillende reizen die je kan maken. Dit kan zowel in de winkel als online via de website van D-reizen. Tijdens en voor je kan je altijd bij D-reizen terecht met vragen en begeleiding. Dit maakt reizen net zo veilig en je kan gewoon lekker genieten van je rust en de omgeving waarin je verblijft.

Stedentrip boeken

Je kan bij D-reizen prima terecht om je eigen stedentrip te boeken. Aan de hand van de D-reizen ervaringen boek je altijd een hotel dat bij je past. Je kan bij de reisorganisatie terecht om ervaringen over hotels te delen en te vergelijken. Bij ieder hotel geven ze ook direct aan wat nu eigenlijk de ervaring van andere klanten is. Je hebt zo altijd een onafhankelijk advies bij het boeken van je eigen stedentrip.

D-reizen Deal

Iedere dag zijn er naast de laagste prijsgarantie dagdeals bij D-reizen. Je kan hier tegen een zeer scherpe prijs een mooie deal afsluiten. Van een stedentrip naar Rotterdam tot een tripje naar Dublin je komt echt alles tegen bij deze deals. Op onze website kan je uiteraard de ervaringen van anderen lezen voordat je een tripje boekt in de aanbieding. Je kan zo heerlijk bourgondisch genieten tijdens een tripje binnen Nederland of ver daarbuiten. Je weet tenslotte vooraf wat je kan verwachten dankzij onze ervaringen.

Start met beoordelen

Lees beoordelingen over D-reizen

profielfoto van Sofia H.
Sofia H.
07-04-2021
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Té triest dat zo'n klantvriendelijk reisbureau niet geholpen is door de Nederlandse staat..

D-Reizen Loosduinen, het behulpzaamste en vriendelijkste reisbureau wat er is. Zeker Astrid en Diana zijn al jaren onze steun en toeverlaat geweest en helaas kunnen wij ze niet meer persoonlijk bedanken voor alle steun en hulp in de afgelopen jaren maar we hopen dat dit bericht hun nog bereikt.
Van ons krijgen jullie een hele dikke 10 en we bidden en duimen dat de Nederlandse staat wakker wordt en jullie de steun geeft die jullie verdienen. Lieve groet, Jos en Ineke Jansen

profielfoto van Gea
Gea
14-10-2016
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Persoonlijk

Ik ben inmiddels wat ouder en gewend aan de oude manier van een vakantie boeken. Je loopt even binnen en gaat samen met iemand opzoek naar je vakantie. Dat is niet meer van deze tijd en daarom vind ik D-reizen nog wel erg prettig. Ik ga dan niet meer naar binnen, maar bel altijd even op om te kijken of alles goed is gegaan. Ze helpen je telefonisch altijd erg vriendelijk wat het toch prettiger maakt.

profielfoto van Geertje
Geertje
31-03-2016
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
altijd al betrouwbaar geweest

Ik boek mijn vakantie al jaren via D-reizen en een klein compliment mag dan ook wel eens. D-reizen helpt mij al jaren met de juiste keuzes maken en te genieten van onze jaarlijkse vakantie. bedankt d-reizen!

profielfoto van Frank
Frank
12-10-2016
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Goed opgelost

Soms gaan dingen fout en dan gaat het om hoe het wordt opgelost.
Team D-reizen en met name Daphne, Carpenters en jacqueline, super bedankt voor jullie oplossing. Geniet van de bonbons.
Gr Frank van Brink

profielfoto van Anoniem
Anoniem
07-04-2021
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Super slechte valkenswaard d reizen

Ik ben bezig sinds vorige jaar maar voor mijn geld nog niet geregen
D-reizen valkenswaard deed helemaal niks

profielfoto van Damema
Damema
12-11-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slechts

Wij hebben tickets gekocht voor afgelopen juni met singapore airlines. Ivm covid19 reis was geannuleerd. Eerst hebben wij vouchers ontvangen en nu hebben wij op 9 oktober geld terug gevraagd. Op 22 oktober singapore airlines had alles al verwerkt en geld terug gestort naar D’ Reizen. Maar tot nu toe hebben wij geld niet gekregen omdat volgens hun moeten wij 12 maanden wachten.

profielfoto van Maret
Maret
03-07-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
nooit meer boeken !!

je geld kwijt.. verschrikkelijke ervaring!!

profielfoto van Anoniem
Anoniem
10-01-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Betaalde tickets toch niet beschikbaar voor die prijs

Vliegtickets geboekt én betaald op de D-reizen website. Kregen we een uur later doodleuk van de klantenservice te horen dat de tickets "toch niet meer voor die prijs beschikbaar waren" en of we bij wilden betalen. Omwille van gemak en voorkomen van meer gedoe hebben we dat wel gedaan, want we wilden gewoon onze vakantie kunnen gaan regelen, maar niet cool natuurlijk. D-reizen pas je website aan zodat boekingen bij betalen gewoon kloppen! Wij boeken volgende keer ergens anders.

profielfoto van Sander
Sander
17-12-2018
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
D-Reizen neem totaal geen verantwoordelijkheid

Wij zijn met 2 personen van 26 november t/m 29 november jl. naar Londen gegaan. Deze reis hadden wij geboekt bij D-reizen, waarbij D-Reizen het reisschema heeft gemaakt (dus de vluchten i.c.m. het hotel), waarbij wij de transfer tussen vliegveld en hotel zelf hebben geregeld. Wij zijn hoogst ontevreden over het reisschema m.b.t. de terugvlucht.

Wij hadden bij aankomt op 26 november jl. op het vliegveld London Stansted een retourticket voor de trein gekocht en daarbij aan de verkoper van de treintickets gevraagd of de eerste trein naar het vliegveld dusdanig vroeg vertrekt, zodat wij de vlucht om 06.10 uur konden halen. Dit was geen probleem, aldus de verkoper op het vliegveld.

Op 29 november jl. zijn wij met de taxi vanaf het hotel naar Liverpool Street gegaan om de eerste trein van 4.40 uur te halen. De taxichauffeur bood ons aan om ons rechtstreeks naar het vliegveld te brengen voor 150 pond. Aangezien wij al een retourticket hadden gekocht, hebben wij dit niet gedaan. Wij zijn met de eerste trein van 4.40 uur van Liverpool Street naar vliegveld London Stansted gegaan en kwamen zonder vertraging ongeveer 5.40 uur op het vliegveld aan. Wij zijn direct naar boven gerend , maar we waren al te laat om onze bagage in te checken. Wij mochten toen met de bagage doorlopen en wij hebben, vanwege de drukte bij de douane, fast track tickets gekocht om het vliegtuig te halen. Ondanks al het gehaast en de extra kosten, hebben wij het vliegtuig niet gehaald en moesten wij totaal 200 pond (ongeveer EUR 235,-) betalen om op dezelfde dag alsnog naar huis te kunnen vliegen. Het vliegtuig vertrok om 18.25 uur (GMT), waardoor wij uiteindelijk ruim 13 uur op het vliegveld zijn geweest. Wij hebben tijdens het wachten op het vliegveld om 10.15 uur (29 november jl.) met D-Reizen, locatie Hoogvliet, contact opgenomen om de situatie waarin wij zaten kenbaar te maken. Ons is verteld dat wij dan maar fransfer erbij hadden moeten boeken. Ons is tevens verteld dat wij betere service hadden ontvangen wanneer wij niet voor een online-boeking hadden gekozen, maar naar het reisbureau waren gegaan. Deze opmerkingen kunnen wij lastig plaatsen, aangezien tegenwoordig steeds meer zaken online worden geregeld en de online service ten allen tijde degelijk dient te zijn.

Wij zijn van mening dat D-Reizen bij het opmaken van het reisplan ook rekening dient te houden met de aansluiting van het vervoer vanaf het hotel naar het vliegveld, ook wanneer klanten kiezen voor eigen vervoer. Het is niet mogelijk gebleken om voor redelijke kosten vanaf het hotel het vliegveld Stansted te bereiken wanneer je een hele vroege vlucht hebt (tenzij je 150 pond voor een taxi wil betalen). Aangezien wij zelf moeten inchecken, zelf het vervoer hebben geregeld, wij onvoldoende informatie voorafgaand aan deze reis hebben ontvangen en D-Reizen zich aan de telefoon geheel heeft gevrijwaard van enige aansprakelijkheid, is voor ons onduidelijk wat de toegevoegde waarde van D-Reizen is geweest bij het boeken van deze reis. Zelf het hotel boeken en zelf de vluchten erbij boeken was achteraf gezien uiteindelijk nog goedkoper geweest.

Wij hebben achteraf nog 2 keer met D-Reizen contact opgenomen om D-Reizen alsnog de gelegenheid te geven om ons tegemoet te komen, maar dit mocht niet baten. Er kon wederom geen antwoord worden gegeven wat de toegevoegde waarde van D-Reizen is geweest bij het boeken van deze reis. De enige compensatie voor de extra gemaakte kosten die ons werd aangeboden was dat wij de boekingskosten (EUR 40,-) niet hoeven te betalen als wij een nieuwe reis bij D-Reizen boeken. Dit gaan wij dus nooit meer doen. Jammer dat D-Reizen zo met hun klanten omgaat.

profielfoto van Joop O.
Joop O.
13-09-2017
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
WAT EEN GEZEIK

Wij hebben in Januari een rijs geboekt naar de Domenicanen voor September aanstaande, alles ging goed totdat er werd gezegd dat we niet meer terecht konden in het resort dat we aanvankelijk hadden maar we konden kiezen uit twee andere die vergelijkbaar waren, na een keuze te hebben gemaakt voor een ander resort kwam probleem twee en dat was dat het vliegtuig waar wij mee zouden vliegen niet meer daar heen vloog maar dat er een andere maatschappij zou vliegen maar wel met minder comfort als dat wij geboekt hadden, maar ja dus wij weer akkoord gegaan stoelen laten reserveren zowel heen als terug,denk je dat alles goed is hoor je dat je weer terug kan naar het resort waar je in eerste instantie naar toe zou gaan, dus zo gezegd zo gedaan en alles zwart op wit gekregen, en toen gingen we voor de tickets en bleek dat wij niet op de gereserveerde stoelen zouden komen te zitten en nu wordt je gewoon aan het lijntje gehouden door D rijzen. Al bij al denk je dan ook lekker ontspannen op Vakantie te gaan NIET DUS. vraag mij dan ook af waar die D voor staat

profielfoto van Monique
Monique
23-10-2016
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Boos

Ik had voor eind augustus / begin september 8 dagen naar Dubai geboekt , toen ik meerdere keren tegen de reis assistente gezegd heb dat het maar 7 dagen waren ipv 8 maar keihard volhouden dat het wel 8 dagen waren , zelf een collega gaf aan dat het 7 dagen waren , ook in die periode contact gehad met 100 verschillende reis assistentes en mijn persoonlijke gaf niet eens antwoord meer , toch ondanks 1 dag minder een leuke vakantie gehad , terug komst werd niet eens gevraagd hoe de vakantie naar Dubai was geweest door de winkel , terwijl dit in leiden wel het geval was , nu heb ik een 2 dagen wenen en 2 dagen Keulen geboekt , mijn persoonlijke reis assistente heeft mij te weinig aan laten betalen en nu schuift de winkel manager op mij af dat ik niet ga betalen en de reis wil annuleren , terwijl ik nooit gezegd heb dat ik niet ga betalen , ook beschuldigt winkel manager dat ik hun telefoon negeer terwijl dit niet zo is , volgens artikel 6 van de voorwaarden moet ik 6 weken van te voren alles betaald hebben , ik ga op 18 december weg dus dit is dat ik op 13 november alles betaald moet hebben , zo niet moeten ze een betaling herinnering sturen eh dan heb ik nog 14 kalander dagen de tijd om te betalen , kortom ik heb nooit problemen gehad met de dreizen winkel op de langegracht in leiden goede service , aardige medewerkers maar in de dreizen winkel herenhof alphen aan den rijn alleen maar problemen , geen goede service , onaardige medewerkers

Schrijf een review over D-reizen

Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

Equipovoetbalreizen logo Equipovoetbalreizen
1 beoordelingen
9
Footprinttravel logo Footprinttravel
1 beoordelingen
10
Musement logo Musement
1 beoordelingen
9