D-reizen reviews, ervaringen en beoordelingen
D-reizen ervaringen
D-reizen is een naam waar je vast weleens van gehoord hebt. Je wilt natuurlijk vooral alle D-reizen ervaringen weten. Is het slim om hier te boeken of kan je beter even verder kijken? Wat zijn bijvoorbeeld de D-reizen ervaringen op het gebied van de laatste prijsgarantie? Hoe zit het met de vakkennis? Alle ervaringen die onze klanten hebben met dit reisbureau delen wij direct. Je komt bij ons alle ervaringen tegen dus ook de positieve en negatieve ervaringen als deze er zijn. Heb je zelf een ervaring met dit reisbureau? Deel dit direct op onze website!
Over D-reizen
Al sinds 1983 kan je bij D-reizen in de fysieke winkels terecht om voordelig jouw reis te boeken. Naast fysieke winkels kan je ook online boeken en de deskundige hulp krijgen van een reis assistent. Ze adviseren je graag over de verschillende reizen die je kan maken. Dit kan zowel in de winkel als online via de website van D-reizen. Tijdens en voor je kan je altijd bij D-reizen terecht met vragen en begeleiding. Dit maakt reizen net zo veilig en je kan gewoon lekker genieten van je rust en de omgeving waarin je verblijft.
Stedentrip boeken
Je kan bij D-reizen prima terecht om je eigen stedentrip te boeken. Aan de hand van de D-reizen ervaringen boek je altijd een hotel dat bij je past. Je kan bij de reisorganisatie terecht om ervaringen over hotels te delen en te vergelijken. Bij ieder hotel geven ze ook direct aan wat nu eigenlijk de ervaring van andere klanten is. Je hebt zo altijd een onafhankelijk advies bij het boeken van je eigen stedentrip.
D-reizen Deal
Iedere dag zijn er naast de laagste prijsgarantie dagdeals bij D-reizen. Je kan hier tegen een zeer scherpe prijs een mooie deal afsluiten. Van een stedentrip naar Rotterdam tot een tripje naar Dublin je komt echt alles tegen bij deze deals. Op onze website kan je uiteraard de ervaringen van anderen lezen voordat je een tripje boekt in de aanbieding. Je kan zo heerlijk bourgondisch genieten tijdens een tripje binnen Nederland of ver daarbuiten. Je weet tenslotte vooraf wat je kan verwachten dankzij onze ervaringen.
Ons team van experts heeft D-reizen geverifieerd op een aantal punten.
De webshop van D-reizen bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt.
D-reizen is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje).
Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.
D-reizen is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet.
Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd.
Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.
Het is verstandig de website van D-reizen te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van D-reizen.
We’ve paid for transfers from airport to hotel, however D-reizen never arrange the transport or sent us vouchers or any information concerning operator.
When we arrived (after 10 hours flight) we waited at the airport, until the last passengers left, but no transport… We had to pay for taxi to the hotel.
I therefore asked for refund of the transport costs we paid and the answer was: “according to article 8.2.2. of the ANVR, if you have not received all of your travel documents by the time communicated by the organizer, you must notify the organizer or retailer without delay…” and refused refund (for services never supplied).
So, somehow, dispute D-reizen own omission and mistake (it never conveyed any details of the transfer or any voucher concerning a product I fully paid for), i am to be blamed for it…
Be aware of their “small fine prints”, that exclude all their responsibility- even when it is their own mistake!!!!
Super bad after sale service!!! Outrageous!!!
Ik raad D-Reizen Waalwijk absoluut af vanwege de slechte service en het gebrek aan advies. Je bezoekt een reisbureau om goed geïnformeerd te worden over je vakantiebestemming, maar geloof me, je kunt beter zelf je onderzoek doen. Hoewel het hen niets zal uitmaken, ga ik in ieder geval nooit meer naar D-Reizen toe.
Met een vriendin had ik via Dreizen een vakantie geboekt (hotel + vlucht). Door ziekte kon ik helaas niet meegaan. Iemand anders kon gelukkig in mijn plaats gaan, alleen gaf D-reizen toen aan - een week voor de vakantie - dat het wijzigen van een naam enkel twee weken voor aanvang van de vakantie mogelijk was. Voor mij is dat compleet onbegrijpelijk: een vluchtticket kan vaak nog tot een dag van tevoren van naam worden gewijzigd, en hotelreserveringen zijn vaak op naam van één boeker. Je kan niet twee weken van tevoren al weten dat je ziek bent.
Het voelt voor mij alsof de d van dreizen staat voor dubbel genaaid. Door ziekte vind ik het heel jammer de vakantie te missen, en dankzij deze onbegrijpelijke voorwaarden ben ik ook mijn geld kwijt. Hiervoor hadden we al een lange mailwisseling met Dreizen toen de data van onze vakantie waren ingekort en we het niet eens waren met de lage vergoeding die we voor de kortere vakantie terugkregen. Toen was Dreizen al heel weinig meegaand en niet transparant.
Door deze ervaring hebben we de les geleerd: nooit meer met Dreizen boeken. Tui hanteert betere voorwaarden.
Zeer misleidende beschrijving van het hotel op de D- reizen website. Hotel dus veel te duur voor wat je wel krijgt. Slechte klachtenafhandeling door D-reizen Het is zelfs geen klachtenafhandeling, ze blijven gewoon vragen om bijkomend bewijs totdat je't beu bent. Je bent er immers om vakantie te vieren, niet om een dossier van 25 pagina's op te stellen totdat D- reizen eventueel een keertje 25 euro compensatie uitkeert... let op met de reviews op de D- reizen website: slechts een 10-tal kan je lezen....de andere honderden worden samengevogd met een hoge score....en je moet D- reizen maar geloven. Slechte reviws van een hotel krijg te niet te zien! Alweer misleiding door D- reizen.
Pas op met de (foute) informatie die D reizen verstrekt. Ze vinden nl. dat de klant verantwoordelijk is om uit te zoeken of de door hun verstrekte informatie wel klopt.
5 dagen voor vertrek kregen we de benodigde reisinfo per e mail toegestuurd.
Daarin stond specifiek vermeld dat we voor deze reis geen visum nodig waren.
Ook in “mijn reisadvies” stond specifiek vermeld dat we voor deze reis geen visum nodig waren.
Bij het inchecken bleken we echter wel een visum nodig te zijn, en we konden dus niet mee.
Reactie D Reizen :
* Sorry dat we U verkeerd hebben voorgelicht, maar de klant is zelf verantwoordelijk om de door D reizen verstrekte informatie te controleren (via de toegestuurde tips) .
* de ANVR Reisvoorwaarden, waarmee u expliciet akkoord bent gegaan bij het boeken van de reis, leest u dat u zelf te allen tijden verantwoordelijk bent voor het in bezit zijn van de juiste reisdocumenten.
Oplossing : Ga naar een betrouwbaar reisburo die wel op de hoogte is van de geldende regels, en U van de juiste informatie voorziet.
Dat scheelt een hoop ergernis/stress/geld, en dat maakt de vakantie een stuk prettiger.
Bezint eer gij boekt (bij D-Reizen).
Doen er drie weken over om te antwoorden, geen continuïteit, geen dossierkennis. Zorg ervoor dat je in een kantoor gaat boeken, anders ben je echt de pineut.
Misleidend en oplichters!! Beste mensen wat ze aanbieden op site klopt niet wanneer je gaat boeken komt heel veel andere kosten erbij en je komt erg duur uit!! Ik heb bij hun een reis geboekt paar weken geleden naar Tenerife, ik moest apart transfer heen en terug betalen voor een taxi kost mij 120 euro!!! Hoewel je kan zelf binnen paar minuten op een site een taxi regelen voor 50 a 60 euro dat betekent ze willen meer dan helft winst maken voor transfer!!!😡 ik wilde het annuleren maar helaas ben je hele bedrag van 120 euro kwijt!!😡 dit is misleiden en oplichterij, ik heb hen e-mail gestuurd tot nu toe geen reactie van hun, voor 1 bagage van 15kg (overal mag 20 of 30 kg) wordt 85 euro berekend!!! Je kan kleine tasje (bepaalde maten) naar binnen vliegtuig brengen voor een normale handbagage je moet apart 43 euro betalen dit is belachelijk heb nooit meegemaakt, ik ben voor eerste keer en laatste keer bij hun ga iets boeken, ik heb spijt dat ik bij hun een reis geboekt ik hoop dat reactie krijg op mijn e-mail, ik heb dit ook gemeld bij Consumentenbond, ze hebben heel veel klachten gehad van andere mensen over D-reizen…!!! Ik ben echt boos op hun.😡gr H Ghaeli
De papieren voor de vakantie kregen we pas een week van tevoren toe gestuurd.
Heen reis was een tussenstop in Frankfurt dat we dachten, maar dat was een overstap van 3.5 uur.
Terug reis gingen we over Washington waar we dus een corona inenting voor nodig hadden.
Dus bij de Duane bij Mexico mochten ik en mijn vriend niet doorreizen, want we hadden geen inenting.
En dat stond ook nergens beschreven dat we die nodig hadden.
Sta je daar terwijl je geen goeie WiFi heb om nog iets te regelen aan je lot overgelaten.
Mijn vader en zijn vriendin mochten wel doorreizen, maar kwamen erachter dat ze een visum nodig hadden, wat ook niet aangegeven was.
Die aangemaakt en duurde nog een uur dat die goedgekeurd Werdt.
Dus die konden ook niet met de vlucht mee.
We hebben zoveel stress daarom gehad.
Uiteindelijk na 3 uur daar dingen proberen te regelen.
Was er een vrouw zo lief om de vlucht om te boeken.
Naar de avond via Frankfurt zoals we ook heen gevlogen waren.
D-reizen hadden we gebeld en stonden 45 min in de wacht.
En werden we afgewimpeld met een vlucht die pas 2 dagen later ging.
En nog dik moesten bij betalen ook.
Wat inhoud dat je daar nob 2 dagen in een hotel moet gaan zitten.
Jullie moeten je schamen.
Ik boek nooit meer bij D-reizen.
Wij hadden bij hun geboekt en vlogen met Tui Fly. Op locatie was er geen reisleiding, enkel van Tui en daarvoor moeten we de Tui app downloaden waar we niet op konden inloggen omdat we bij D-reizen geboekt hadden.
Hierdoor ontbrak voor ons de transfer tijden voor de terugreis.
Hierover contact gehad met D-reizen en zij behandelde ons alsof we fabrieksgarantie hadden. We moesten maar even met Tui bellen en kregen daarvoor zelfs het verkeerde telefoonnummer doorgestuurd.
Ze stoppen dus lekker de centen welke ze verdiend hebben in hun zak en laten je letterlijk verder stikken.
Service van niks, je zou denken dat men meer hun best zijn doen na een faillissement.
We zochten een vakantie met 10 personen en kwamen bij D reizen uit in Boxmeer.
Ze hebben ons fantastisch geholpen om alles uit te zoeken voor een betaalbare prijs.
Ik wil met name Ardie Weijers bedanken zij heeft zoveel voor ons uitgezocht en niets was haar te veel.
En na thuiskomst heeft ze nog contact met ons gehad over de ervaring van de vakantie.
Dus ik zeg in een woord geweldig.
Nogmaals bedankt Ardie voor de goede service.
Onze terugvlucht was 14 dgn voor vertrek al geannuleerd terwijl wij er pas achterkwamen op de plaats vam bestemming 1 dag voor vertrek. Wij hadden een pakketreis geboekt bij D reizen en zij haven aan ook niet op de hoogte gebracht te zijn. Uiteindelijk 3 dgn met veel stress langer moeten blijven. Overal zelf achteraan moeten en lose beloftes. Constant un de wachtstand en steeds minder vriendelijk als je te vaak belt of er al wat geregeld was. zeer slechte afwikkeling en de verantwoordelijkheden afschuiven op Easyjet terwijl D reizen dit was. Wij hadden een pakketreis geboekt. Dus nooit meer D reizen en zal dat zeer zeker bij geen enkel persoon aanbevelen.
vakantie naar amerika geboekt door corona geannuleerd ze hebben het geld terug gekregen van air trade maar niet terug betaald aan mij stel dieven zijn het zeggen dat je al vele jaren betrouwbaar bent rot op
D-Reizen Loosduinen, het behulpzaamste en vriendelijkste reisbureau wat er is. Zeker Astrid en Diana zijn al jaren onze steun en toeverlaat geweest en helaas kunnen wij ze niet meer persoonlijk bedanken voor alle steun en hulp in de afgelopen jaren maar we hopen dat dit bericht hun nog bereikt.
Van ons krijgen jullie een hele dikke 10 en we bidden en duimen dat de Nederlandse staat wakker wordt en jullie de steun geeft die jullie verdienen. Lieve groet, Jos en Ineke Jansen
Ik ben bezig sinds vorige jaar maar voor mijn geld nog niet geregen
D-reizen valkenswaard deed helemaal niks
Wij hebben tickets gekocht voor afgelopen juni met singapore airlines. Ivm covid19 reis was geannuleerd. Eerst hebben wij vouchers ontvangen en nu hebben wij op 9 oktober geld terug gevraagd. Op 22 oktober singapore airlines had alles al verwerkt en geld terug gestort naar D’ Reizen. Maar tot nu toe hebben wij geld niet gekregen omdat volgens hun moeten wij 12 maanden wachten.
je geld kwijt.. verschrikkelijke ervaring!!
Vliegtickets geboekt én betaald op de D-reizen website. Kregen we een uur later doodleuk van de klantenservice te horen dat de tickets "toch niet meer voor die prijs beschikbaar waren" en of we bij wilden betalen. Omwille van gemak en voorkomen van meer gedoe hebben we dat wel gedaan, want we wilden gewoon onze vakantie kunnen gaan regelen, maar niet cool natuurlijk. D-reizen pas je website aan zodat boekingen bij betalen gewoon kloppen! Wij boeken volgende keer ergens anders.
Wij zijn met 2 personen van 26 november t/m 29 november jl. naar Londen gegaan. Deze reis hadden wij geboekt bij D-reizen, waarbij D-Reizen het reisschema heeft gemaakt (dus de vluchten i.c.m. het hotel), waarbij wij de transfer tussen vliegveld en hotel zelf hebben geregeld. Wij zijn hoogst ontevreden over het reisschema m.b.t. de terugvlucht.
Wij hadden bij aankomt op 26 november jl. op het vliegveld London Stansted een retourticket voor de trein gekocht en daarbij aan de verkoper van de treintickets gevraagd of de eerste trein naar het vliegveld dusdanig vroeg vertrekt, zodat wij de vlucht om 06.10 uur konden halen. Dit was geen probleem, aldus de verkoper op het vliegveld.
Op 29 november jl. zijn wij met de taxi vanaf het hotel naar Liverpool Street gegaan om de eerste trein van 4.40 uur te halen. De taxichauffeur bood ons aan om ons rechtstreeks naar het vliegveld te brengen voor 150 pond. Aangezien wij al een retourticket hadden gekocht, hebben wij dit niet gedaan. Wij zijn met de eerste trein van 4.40 uur van Liverpool Street naar vliegveld London Stansted gegaan en kwamen zonder vertraging ongeveer 5.40 uur op het vliegveld aan. Wij zijn direct naar boven gerend , maar we waren al te laat om onze bagage in te checken. Wij mochten toen met de bagage doorlopen en wij hebben, vanwege de drukte bij de douane, fast track tickets gekocht om het vliegtuig te halen. Ondanks al het gehaast en de extra kosten, hebben wij het vliegtuig niet gehaald en moesten wij totaal 200 pond (ongeveer EUR 235,-) betalen om op dezelfde dag alsnog naar huis te kunnen vliegen. Het vliegtuig vertrok om 18.25 uur (GMT), waardoor wij uiteindelijk ruim 13 uur op het vliegveld zijn geweest. Wij hebben tijdens het wachten op het vliegveld om 10.15 uur (29 november jl.) met D-Reizen, locatie Hoogvliet, contact opgenomen om de situatie waarin wij zaten kenbaar te maken. Ons is verteld dat wij dan maar fransfer erbij hadden moeten boeken. Ons is tevens verteld dat wij betere service hadden ontvangen wanneer wij niet voor een online-boeking hadden gekozen, maar naar het reisbureau waren gegaan. Deze opmerkingen kunnen wij lastig plaatsen, aangezien tegenwoordig steeds meer zaken online worden geregeld en de online service ten allen tijde degelijk dient te zijn.
Wij zijn van mening dat D-Reizen bij het opmaken van het reisplan ook rekening dient te houden met de aansluiting van het vervoer vanaf het hotel naar het vliegveld, ook wanneer klanten kiezen voor eigen vervoer. Het is niet mogelijk gebleken om voor redelijke kosten vanaf het hotel het vliegveld Stansted te bereiken wanneer je een hele vroege vlucht hebt (tenzij je 150 pond voor een taxi wil betalen). Aangezien wij zelf moeten inchecken, zelf het vervoer hebben geregeld, wij onvoldoende informatie voorafgaand aan deze reis hebben ontvangen en D-Reizen zich aan de telefoon geheel heeft gevrijwaard van enige aansprakelijkheid, is voor ons onduidelijk wat de toegevoegde waarde van D-Reizen is geweest bij het boeken van deze reis. Zelf het hotel boeken en zelf de vluchten erbij boeken was achteraf gezien uiteindelijk nog goedkoper geweest.
Wij hebben achteraf nog 2 keer met D-Reizen contact opgenomen om D-Reizen alsnog de gelegenheid te geven om ons tegemoet te komen, maar dit mocht niet baten. Er kon wederom geen antwoord worden gegeven wat de toegevoegde waarde van D-Reizen is geweest bij het boeken van deze reis. De enige compensatie voor de extra gemaakte kosten die ons werd aangeboden was dat wij de boekingskosten (EUR 40,-) niet hoeven te betalen als wij een nieuwe reis bij D-Reizen boeken. Dit gaan wij dus nooit meer doen. Jammer dat D-Reizen zo met hun klanten omgaat.
Wij hebben in Januari een rijs geboekt naar de Domenicanen voor September aanstaande, alles ging goed totdat er werd gezegd dat we niet meer terecht konden in het resort dat we aanvankelijk hadden maar we konden kiezen uit twee andere die vergelijkbaar waren, na een keuze te hebben gemaakt voor een ander resort kwam probleem twee en dat was dat het vliegtuig waar wij mee zouden vliegen niet meer daar heen vloog maar dat er een andere maatschappij zou vliegen maar wel met minder comfort als dat wij geboekt hadden, maar ja dus wij weer akkoord gegaan stoelen laten reserveren zowel heen als terug,denk je dat alles goed is hoor je dat je weer terug kan naar het resort waar je in eerste instantie naar toe zou gaan, dus zo gezegd zo gedaan en alles zwart op wit gekregen, en toen gingen we voor de tickets en bleek dat wij niet op de gereserveerde stoelen zouden komen te zitten en nu wordt je gewoon aan het lijntje gehouden door D rijzen. Al bij al denk je dan ook lekker ontspannen op Vakantie te gaan NIET DUS. vraag mij dan ook af waar die D voor staat
Ik ben inmiddels wat ouder en gewend aan de oude manier van een vakantie boeken. Je loopt even binnen en gaat samen met iemand opzoek naar je vakantie. Dat is niet meer van deze tijd en daarom vind ik D-reizen nog wel erg prettig. Ik ga dan niet meer naar binnen, maar bel altijd even op om te kijken of alles goed is gegaan. Ze helpen je telefonisch altijd erg vriendelijk wat het toch prettiger maakt.
Ik had voor eind augustus / begin september 8 dagen naar Dubai geboekt , toen ik meerdere keren tegen de reis assistente gezegd heb dat het maar 7 dagen waren ipv 8 maar keihard volhouden dat het wel 8 dagen waren , zelf een collega gaf aan dat het 7 dagen waren , ook in die periode contact gehad met 100 verschillende reis assistentes en mijn persoonlijke gaf niet eens antwoord meer , toch ondanks 1 dag minder een leuke vakantie gehad , terug komst werd niet eens gevraagd hoe de vakantie naar Dubai was geweest door de winkel , terwijl dit in leiden wel het geval was , nu heb ik een 2 dagen wenen en 2 dagen Keulen geboekt , mijn persoonlijke reis assistente heeft mij te weinig aan laten betalen en nu schuift de winkel manager op mij af dat ik niet ga betalen en de reis wil annuleren , terwijl ik nooit gezegd heb dat ik niet ga betalen , ook beschuldigt winkel manager dat ik hun telefoon negeer terwijl dit niet zo is , volgens artikel 6 van de voorwaarden moet ik 6 weken van te voren alles betaald hebben , ik ga op 18 december weg dus dit is dat ik op 13 november alles betaald moet hebben , zo niet moeten ze een betaling herinnering sturen eh dan heb ik nog 14 kalander dagen de tijd om te betalen , kortom ik heb nooit problemen gehad met de dreizen winkel op de langegracht in leiden goede service , aardige medewerkers maar in de dreizen winkel herenhof alphen aan den rijn alleen maar problemen , geen goede service , onaardige medewerkers
Soms gaan dingen fout en dan gaat het om hoe het wordt opgelost.
Team D-reizen en met name Daphne, Carpenters en jacqueline, super bedankt voor jullie oplossing. Geniet van de bonbons.
Gr Frank van Brink
Ik boek mijn vakantie al jaren via D-reizen en een klein compliment mag dan ook wel eens. D-reizen helpt mij al jaren met de juiste keuzes maken en te genieten van onze jaarlijkse vakantie. bedankt d-reizen!
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is D-reizen een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 24 beoordelingen geplaatst over D-reizen. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,2 gekregen, waarbij 31% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is D-reizen actief?
D-reizen is vooral actief in de categorie vakantie & reizen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) activiteiten reizen , all-inclusive , autovakantie , backpacken , campings , familiereizen , fietsvakanties , fly & drive , groepsaccommodaties , groepsreizen , hotels , huwelijksreizen , lastminute reizen , strandvakanties , themareizen , vakantiehuizen , vakantieparken , verre reizen , wandelvakanties en zonvakanties.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de D-reizen reviews? Dan kun je naar de website van D-reizen gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.