Coddy reviews, ervaringen en beoordelingen

4564
Coddy logo
coddygames.com
Dagje weg

Reviews en ervaringen Coddy

Na verloop van tijd kan het lastig zijn om nieuwe activiteiten te bedenken om samen of met vrienden te doen. Gelukkig is er dankzij de technologische vooruitgang van de voorbije jaren heel wat meer mogelijk dan er vroeger was. Zo heb je bijvoorbeeld Coddy die een specialist is in het ontwerpen van Urban Escape Games. Heb je interesse in een dergelijke game? Dan is het maar logisch dat je op voorhand even de reviews van klanten van Coddy opzoekt. Op deze pagina vind je de beoordelingen van die klanten en een beschrijving van hun ervaringen met Coddy! Zo maak jij de juiste keuze.

Over Coddy

Coddy is een Belgische onderneming met hoofdkwartier in Brussel die sinds december 2019 actief is. Het bedrijf is gespecialiseerd in het aanbieden van geolokaliseerde urban games. Je vindt er urban escape games maar ook bijvoorbeeld moordpartijen en schattenjachten. Concreet ga je met twee tot zes spelers met de hulp van jouw smartphone een avontuur aan in de stad. Hierbij verken je de stad en ga je op zoek naar hints en los je raadsels op. Het is een leuke manier om met familie, vrienden of zelfs met collega’s een stad te verkennen of te herontdekken. Heb je de spelers met wie je dit avontuur aan wilt gaan bij elkaar gekregen? Dan moet je enkel nog maar de Coddy app downloaden om aan de slag te gaan. Heb je interesse in nieuwtjes van Coddy of misschien mooie aanbiedingen en kortingen? Dan kan je je ook op de nieuwsbrief van het bedrijf inschrijven!

Waarom kiezen voor Coddy?

Coddy is een onderneming die nog niet heel erg lang bestaat maar wel in korte tijd een explosieve groei heeft gekend. Je vindt er een digitaal antwoord op de traditionele escape rooms en een uitgebreid aanbod aan steden om urban games in te spelen. Om maar een kleine greep te nemen uit het aanbod aan locaties: Brussel, Dijon, Marseille, Nantes, Rijsel, Firenze, Madrid, Londen en ga zo maar door. Ook leuk om te weten is dat je desgewenst er een competitief element aan toe kunt voegen. In elk spel kan je punten winnen en met die punten wordt een algemene rangschikking opgemaakt die je op de website van Coddy terug kunt vinden. Het enige wat je nodig hebt om van start te gaan met een game is een smartphone, de Coddy app en de code na de aankoop van jouw spel. De app vind je terug op de Play Store en ook op de App Store!

Is Coddy betrouwbaar?

Coddy bestaat sinds 2019 maar is wel explosief gegroeid en heeft vandaag de dag een aanbod doorheen zowat heel Europa. De reputatie van Coddy is dan ook goed te noemen. Bovendien vind je op de website heel wat belangrijke bedrijfsinformatie over Coddy terug. Zo kan je er het adres van de hoofdzetel terugvinden maar ook de identiteit van de oprichters en het hele team achter Coddy. Bovendien beschikt Coddy over een eigen klantendienst waar je terecht kunt met vragen en/of bij problemen. Ook op sociale media heeft het bedrijf een grote aanwezigheid en je vindt op de website heel wat reviews en ervaringen van klanten terug.

Heb je een vraag voor Coddy? Heb je advies nodig over een game? Of is er misschien een probleem? Dan kan je altijd contact opnemen met de klantendienst van het bedrijf. Dat kan je doen op heel wat manieren. Op de website zelf vind je een handig chatvenster terug. Je kunt echter ook een mail sturen, even telefonisch contact opnemen of via sociale media een berichtje sturen. Dit laatste kan via Facebook, LinkedIn en Instagram. De klantendienst van Coddy is vrij actief en je mag dan ook een antwoord verwachten binnen de werkdag. Heb je een klacht? Dan stuur je deze best per mail door richting Coddy. Op klachten krijg je altijd een ontvangstbevestiging en enige dagen later een inhoudelijk antwoord.

Speelde jij al eens een urban game van Coddy? Dan ben jij de persoon die wij zoeken om zijn of haar ervaring met onze bezoekers te delen. Hoe zou je de kwaliteit van de games van Coddy beoordelen? Wat zijn de sterke punten en wat kan er beter? Is de klantendienst vlot bereikbaar en helpen ze je vriendelijk verder? Zou je opnieuw kiezen voor Coddy in de toekomst? Schrijf jouw review over Coddy op deze pagina!

Reviews over Coddy