Brekz.nl reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Brekz.nl
Voor je lieve huisdier wil je het beste van het beste. Maar als je voor dezelfde merken gewoon minder kan betalen dan bij de doorsnee dierenwinkel: dan ben je een dief van je eigen portemonnee! Dus kwam je bij Brekz.nl terecht. Topmerken voor fijne prijzen. Het beste voor je dier én je geldrekening dus. Maar dan wil je natuurlijk wel weten of Brekz ook werkelijk waarmaakt wat het zegt te doen. Hoe lopen de leveringen? Zijn ze wel betrouwbaar? Kan je veilig bij ze bestellen? Het is fijn om recensies van anderen te lezen. Naast onze informatie over Brekz kan je dan ook reviews lezen over het bedrijf. Zo kom je te weten hoe de ervaringen van anderen zijn en kan jij zelf een oordeel vellen over Brekz.nl.
Over Brekz.nl
Brekz.nl is een online aanbieder van A-merken op het gebied van dierenvoeding. Maar ze doen dat tegen scherpe prijzen, waardoor het jou veel voordeel op kan leveren. Brekz doet niet aan acties, die tijdelijk van aard zijn. Brekz doet leuke prijzen hanteren voor altijd. Bij Brekz betekent meer bestellen van een product dat je nog voordeliger uit bent. Want de prijzen zakken daardoor nog meer. Zo liggen de prijzen tot 40% lager dan bij de online concurrentie. En dan hebben we het nog niet eens over de, over het algemeen, duurdere fysieke winkels. Overigens heeft Brekz al veel langer ervaring op het gebied van dierenvoer. Al ver voor de onlinewereld in zicht kwam zelfs. Namelijk al meer dan 60 jaar!
Waarom kiezen voor Brekz.nl
Naast de leuke, lage prijzen, terwijl je gewoon A-merken koopt voor je hond of kat, zijn er meer redenen om te kopen bij Brekz. Zo wordt alles netjes bij je aan huis geleverd, wat zeker met die hele grote zakken voer een groot voordeel is. Brekz verkoopt daarnaast niet alleen dierenvoeder, maar ook medicijnen voor je huisdier en accessoires en verzorgingsproducten voor je huisdieren. Alles kan je veilig en simpel via de overzichtelijke site bestellen. Ook speciale dieetvoeders en zelfs ook het voer wat je anders bij je dierenarts zou kopen. Snel geleverd en veilig te betalen via de site. Eveneens handig: als je een account aanmaakt kan je eenvoudig op herbestellen klikken en je standaard bestelling staat vanzelf in je winkelwagen.
Is Brekz.nl betrouwbaar?
Zestig jaar ervaring hebben wil toch zeggen dat je betrouwbaar genoeg bent om het zo lang vol te houden. Brekz.nl bezorgt met DPD, een bezorgdienst die ook weet wat het doet. Daar kan het dus ook niet aan liggen. Ervaringen van anderen laten een prima beeld zien. Je kunt via de site vragen stellen aan een dierenarts. Je mag verwachten dat een dierenarts zich niet verbindt aan een site die niet betrouwbaar is.
Klantenservice en klachten
Je kunt voor advies dus vragen stellen aan de dierenarts via de site. Toch handig! De klantenservice is bereikbaar via een contactformulier. Verder staan er meerdere servicegerichte onderdelen op de site, als je naar contact-informatie gaat. Zo kan je zien hoe je je pakket kunt volgen, wat je moet doen als er iets fout gaat met de betaling en hoe je iets kunt retourneren. Hier wordt ook uitgelegd wat je moet doen bij een klacht. Er wordt in zo’n geval gevraagd om contact op te nemen, je bestelnummer mee te sturen én een foto van het product.
Wil jij ook beoordelen?
Laat jij ook hier een review achter, zodat andere mensen er iets aan hebben? Geef jouw beoordeling over Brekz in het algemeen. Nog fijner is het als je wilt vertellen wat jouw ervaringen waren bij de specifieke onderdelen. Ben je tevreden of ben je ontevreden over het product, de levering of bijvoorbeeld het contact met Brekz.nl? Vertel ook waarom je tot dit oordeel komt. Door jouw beoordeling kan een ander een beeld krijgen van Brekz en zo weten of de bestelling bij dit bedrijf wel of niet moet plaats vinden. Heb je eventueel ideeën voor Brekz zelf over hun service of assortiment? Ook dat kan je achterlaten! Alvast bedankt.
bestelde trouw elke maand vlees omdat het bij brekz voordeliger was.
na een vragenlijst overigens te hebben ingevuld met precies de vraag waarom ik bij brekz bestel is het letterlijk daarna met 10 euro duurder geworden. farm food fresh. meerdere keren een zakje dat bol ging staan en dus onveilig is en bedorven.
( niet gemeld bij brekz)
laaste keer besteld onlangs en ik kreeg een mail dat de bestelling niet geleverd kon worden voorlopig waarschijnlijk maar als het er over 5 werkdagen niet is contact op te nemen met brekz. omdat mijn voorraad al op was bijna heb ik direct terug gemaild met het verzoek de bestelling dan deze keer te annuleren. ( dan bestel ik het elders waar ze het de volgende dag konden leveren,
geen reactie maar stond de dpd de volgende dag met het pakket voor de deur. en hebben ze het zonder toestemming neergezet. de optie om het pakket om te leiden naar een pick up punt bijv stond " toevallig" uit! ik heb aangegeven dat ik al elders besteld heb en ook betaald nadat ik de melding kreeg van brekz en ik het niet dubbelop kan missen het geld. ik moest het zelf retour brengen met een label van brekz. na een week dat ik het pakket heb afgegeven kreeg ik bericht dat dpd het pakket retour heeft ontvangen! En ondanks dat brekz zegt opdracht te hebben gegeven om mijn geld terug te storten weigeren ze een bewijs te laten zien daarvan. ondanks dat hun cm payments het bedrijf die de uitbetalingen doet meermaals aangeeft dat brekz die plicht heeft naar hun klanten en dat als de opdracht is uitgegeven dat het er binnen een paar dagen op moet staan. 25 mei pakket besteld en betaald. nu is het 18 juni! nog steeds mijn geld niet terug en klantenservice negeert je !
Absoluut een schande om zo om te gaan met mensen en hun geld!
onprofessioneler dat dit krijg je niet.
ik bestel liever elders waar ik een tientje meer moet betalen met een fatsoenlijke oprechte service! en geen bedorven producten!
Artikel besteld en een ander artikel geleverd gekregen dan op de website staat afgebeeld en omschreven. Retour is alleen mogelijk als ik er zelf voor betaal. Ik heb geen verkeerd artikel besteld maar een verkeerd artikel geleverd gekregen Er wordt niet meer op mail gereageerd Telefonisch niet bereikbaar Helaas staat op hun website alleen maar goede reviews De slechte hebben ze voor het gemak maar weggelaten die vind je alleen als je verder zoekt buiten de eigen website
Ik heb ondertussen drie keer besteld bij brekz.be� en helaas waren mijn ervaringen allesbehalve positief.
Bij mijn eerste twee bestellingen ontbraken telkens onderdelen van de levering. Dat kan één keer gebeuren, maar twee keer op rij toont voor mij aan dat de kwaliteitscontrole en opvolging niet in orde zijn.
Nu wacht ik bovendien al sinds 27 mei op mijn derde bestelling, zonder duidelijke communicatie of oplossing. Zeker wanneer het om voeding of producten voor huisdieren gaat, verwacht je een betrouwbare levering.
Voor mij was dit erg frustrerend. Op basis van mijn ervaringen kan ik Brekz momenteel niet aanbevelen.
Bestellen en betalen gaat makkelijk. Maar dan begint het ...
Gisteren - een zaterdag 4 dagen na bestelling - mailtje met "de levering duurt helaas nog iets langer dan we eerder dachten" / "Mocht je over 5 werkdagen toch nog niets ontvangen hebben ..."
En dan vandaag - zondag - een mailtje met "Onlangs heb je je Brekz pakket ontvangen en ervaring opgedaan met onze service" met verzoek een review te schrijven.
Duidelijk een bedrijf dat zowel het voorraadbeheer, de logistiek, de administratie als mede de (geautomatiseerde) communicatie absoluut niet onder controle heeft. Leuke goedkope lokkertjes die bovendrijven door SEO maar verder een totaal ongeloofwaardig bedrijf.
Helaas kan je geen beoordeling schrijven met 0 sterren, want dat zou hier op z'n plaats zijn nu er nog niks ontvangen is.
Prima aanbod, bestellen en betalen gaat eenvoudig. Hierna gaat het geheel MIS (voor de klant dan). Geen bestelbevestiging en geen levering. Idem blijven reacties uit op contactformulieren en email en zijn ze telefonisch onbereikbaar.
Kortom je kan bestellen en betalen, maar dat kan je hierna nogmaals bij een andere leverancier doen omdat je niets geleverd krijgt helaas.
Advies...BESTEL HIER NIET!!!!
Ze lijken goedkoop,
Product O'Niel cotton Cofort Bedding gekocht, het wordt verkocht als 50 liter, terwijl er nog geen 15 liter in zit. Heb ze de gelegenheid gegeven om de rest na te leveren omdat ik niet de juist hoeveelheid heb ontvangen. Was niet mogelijk het product zou nog uitzetten als het uit de zak is. Dit is niet vermeld op de site waardoor te veel betaald voor wat je krijgt.
Hier bestellen betekent weken wachten op je product. en dit wordt NIET aangegeven gedurende het bestelproces. Wachten wachten wachten. Voor mij geen Brekz meer. Niet fijn zakendoen met een bedrijf dat totaal niet communiceert! Na een klacht hierover krijg je ook nietszeggend antwoord. En je account verwijderen is ook niet mogelijk. GEEN AANRADER!
Foutieve afmetingen gebruiken op hun, eenmaal geleverd na contact niets van begrip, zelf moeten opdraaien voor retourneren.
Leve BOL.com
Een week na aankoop is de bestelling nog steeds niet vertrokken uit het magazijn. Ze zijn daar al een week 3kg kattevoer aan het verzamelen.
Verder geen update of dergelijke maar het geld was wel direct van de rekekning.
Een Firma van Kust mijn .... !!!!!!
Met 28 graden zijn er 20 pakjes vers vlees geleverd. De doos zag er goed uit dus niet meteen geopend.
2 dagen later zag ik , toen ik de doos opende) in de doos de verpakking beschadigd was. Dus het was kapot de doos in gegaan.
Ik dacht 1 pakje vlees.
Toen het begon te stinken in huis keek ik verder en bleken er nog 4 pakjes kapot: met de maden er op.
Bij het eerste pakje heb ik ze gemaild. Maar geen antwoord!
Nu maar weer een mail naar Brekz
Mijn bestelling was zoals ik wel vaker bestel binnen een aantal dagen thuis aangekomen. De prijs van het hondenvoer dat ik hier bestel is net wat goedkoper dan bij andere winkels, dus zolang dat zo blijft bestel ik gewoon hier.
De eerste keer dat ik hier katteneten heb besteld en ondertussen 10 dagen verder en nog steeds geen bestelling mogen ontvangen. Als antwoord krijg je gewoon een standaard mail dat er wat vertraging is. Geef liever 5 euro meer uit aan een zak die wel tijdig geleverd wordt, dan dat mijn kat zonder eten zit. Slechtste service dat ik ooit al heb meegemaakt! Volgens mij is er hier iets serieus niet in orde met deze webwinkel!!
levering niet. Reactie op mail niet. Telefonisch bereikbaar niet. Kortom de laatste keer, wij houden het voor gezien
!!!!MENSEN LET OP!!!! NOOIT MET DIT BEDRIJF IN ZEE GAAN. JE KRIJGT JE SPULLEN NIET EN NAAR JE GELD KUN JE FLUITEN!!!!
Deze webshop faalt in de levering, laat je dan ellelang wachten, is niet telefonisch te bereiken, reageert laat (soms helemaal niet) op mails en na het uitblijven van de levering heb je na een maand nog steeds je geld niet retour. zo gezegd omdat ze een onderzoek hebben met het koeriersbedrijf.
dat koeriersbedrijf is in de overeenkomst tussen klant en leverancier geen partij voor de klant.
verder reageren ze hier op trustpilot en andere reviews met standaard reacties en niet inhoudelijk. behalve dan dat ze je mails inmiddels hebben beantwoord. echter, ook de beantwoording van die mail heeft óf helemaal niet plaatsgevonden óf bevat nog steeds geen concrete oplossing, laat staan afhandeling.
Ik heb inmiddels contact met een incassobureau die deze vordering voor mij gaat overnemen. verder vandaag ook maar eens ACM Consuwijzer erbij betrekken.
Bah, wat een smerige praktijken
deze reactie kreeg ik eerder:
Beste Patrick Hoogendoorn,
Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Inmiddels heeft onze klantenservice contact met u opgenomen via de e-mail om dit zo snel mogelijk samen met u op te kunnen lossen.
Met vriendelijke groet,
Vera Team Brekz
er is helemaal niets opgelost. dit voelt als oplichterij
Twee dagen geleden heb ik een bestelling geplaatst. Ik heb nog steeds niets ontvangen, ook geen mail over waar mijn bestelling blijft.
Heel ongebruikelijk.
Je ontvangt namelijk altijd (bij bol en andere andere grote webwinkels) binnen een en uiterlijk twee dagen een e-mail wanneer je pakket eraan komt.
Helemaal niets ontvangen.
Ik heb mijn bestelling net via de mail geannuleerd.
Waar is de annuleer-knop?
Heel vervelend omdat ik heb gekozen voor betalen met Klarna. Ik hoop dat ze dit wel goed afhandelen.
Nooit meer. Wat een slechte service.
Na meerdere klachten van mij over de bezorgingen door DPD heeft Brekz nu een nieuw bereikt.
Bijna een week geleden heb ik voer voor mijn kat besteld.
Dat er 2 dagen overheen gaan, prima, daar houd ik rekening mee.
Na 4 dagen kreeg ik van DPD (waar ik al meermaals klachtmeldingen over gestuurd heb) het bericht dat zij gisterenavond (donderdag 31-8) tussen 22:00!!! En 23:00!!! Uur langs zouden komen.
Ivm mijn leeftijd lig ik meestal dan al op bed, maar ben op gebleven.
Rond 22:30 kreeg ik het bericht dat de bezorger het pakket niet af had kunnen leveren omdat ik niet thuis zou zijn.
In de melding stond dat het naar een DPD-punt in de buurt gebracht zou worden.
Vanochtend kreeg ik bericht van DPD dat het pakket vandaag tussen 21:45 en 22:45 gebracht zou worden.
Ik vind het echt te gek voor woorden dat er zo laat op de dag nog geleverd kan worden en dat ze nog steeds zaken doen met deze zeer slechte vervoerder.
Nu dus wederom niets vernomen, morgen moet ik nu dus ergens anders veel duurder kattenvoer gaan kopen.
Dit is absoluut de laatste keer dat ik na jaren trouwe klant te zijn geweest bij ze bestel.
Ik ga er van uit dat ik zeker niet de enige ben met deze klacht
Goede prijzen en assortiment.
Contact respectloos, app werkt niet of slecht
Telefonisch onbereikbaar en op emails wordt niet gereageerd.
Zo maak je een goed bedrijf kapot
ONBETROUWBAAR !!
ik plaatste een bestelling van twv 103,49 €.
door een technische fout werd deze 2x betaald met mijn visa kaart
Brekz bevestigde de betaling 2x hebben ontvangen en gingen mij het te veel ontvangen terugstorten.
Na 6 weken, verschillende mails enz heb ik nog steeds geen terugbetaling mogen ontvangen.
ik ben nu enoodzaakt om verdere stappen te ondernemen.
DUS NEEM GEEN RISICO : MAAK HIER GEEN BESTELLINGEN !!!
Voor onze hond had ik op de site een "voordeelverpakking" Milbemax ontwormingstabletten aangeschaft (totaal 8 stuks). Bij aflevering van de tabletten kreeg ik 2 doosjes met elk 4 tabletten.
De houdbaarheidsdatum was relatief kort zodat ik mijn hond een aantal tabletten buiten de houdbaarheid zou moeten geven. Ik heb contact opgenomen met Brekz met de vraag ze te mogen omruilen. Ik moest foto's van het product en houdbaarheidsdatum sturen. Uiteindelijk kreeg ik bericht dat één doosje retour mocht en dat ik hiervoor mijn geld terug zou krijgen. Helaas zouden de retourkosten voor eigen rekening komen (6,95). Weg besparingskosten op een voordeelverpakking. Voor mij even geen Brekz meer!!
Artikelen nooit geleverd, maar maken daar geen melding van naar Klarna. Per mail krijg je geen antwoord, heb er al 6 gestuurd, maar geen reactie. Dit alles is gemeld met bewijs aan Klarna. Hier nooit kopen is mijn advies. Beter iets meer ergens anders betalen als weken cq maanden ergenis.
Klantenservice is nauwelijks bereikbaar en als het dan lukt om iemand te spreken te krijgen doen ze er alles aan om je maar niet te hoeven helpen. Inmiddels bijna een maand bezig om een bestelling geannuleerd en uit Klarna te krijgen!
Wat een waardeloze tent!
Als alles goed gaat en er geen problemen, zijn, ok. Laatste keer besteld, ging wat langer duren. Na 4 dagen gemaild met de vraag waanneer ik de levering kan verwachten. Geen antwoord. Drie dagen later, nieuwe mail, wederom geen antwoord. Via de telefoon val je direct op een voicemail met de opmerking dat alle medewerkers bezet zijn en om later terug te bellen. Heb 35x gebeld,, steeds dezelfde boodschap. Geld hebben ze natuurlijk wel. Onprofessioneel. Een bedrijf waar je geen contact mee kan opnemen zou er beter mee stoppen.
2 van de 4 zakken hondenvoer waren stuk en lag helemaal door de doos.
Mail gestuurd met foto's.
Reactie terug dat het voer gewoon eetbaar is en korting van 5%. Dit vind in onaanvaardbaar. Ik koop hier niet meer
Als alles goed en vlot gaat bij je bestelling, des te beter. Maar owee als er iets misloopt bij Brekz of DPD. Beide klantendiensten niet bereikbaar. Brekz niet telefonisch, toevallig nog 7 wachtenen voor u. Op mail negeren ze u. DPD liegt tegen de sterren op, toen ik vermeldde dat ik een videobel had en ik dus bewijs had dat ze logen, werd het effe stil. Ga nu via paypal mijn centen proberen terug te krijgen. Dus mensen, qua klantvriendelijkheid moet je hier niet bestellen. Ze laten je gewoon in de kou staan bij problemen.
Bij de bestelde kattenbrokjes zat een brokjesbus die zodanig, ca 30 keer, in plastic verpakt was.
Het plastic was er bijna niet af te krijgen.
Hebben jullie wel eens gehoord wat een enorm probleem de vervuiling door plastic is.
Onder welke steen hebben jullie gezeten?
Service 0.0,
BESTEL HIER NIET
Eind januari hondenvoer besteld, nu na 3 weken nog niets gekregen. Geen mailtje of berichtje, dit is niet oké. Mijn advies: hier niet kopen.
deze mail heb ik gisteren verstuurd "Beste,
Het spijt mij te moeten vaststellen dat jullie na 3 e-mails en een bericht op facebook
uiteindelijk toch de moeite doen om te antwoorden.
Deze voormiddag heb ik ook nog geprobeerd jullie telefonisch te bereiken enkel “bestelbon bij de hand
Houden” “u bent nr 7 in de wachtrij” en dat 20 min lang . Zal het wel merken wanneer ik mijn telefoonrekening
ontvang zeker.
Sinds de bestelling op 09/02/2022 staat de bestelling nog steeds op “uw bestelling wordt verzameld”
Zelfs op het moment dat ik nu deze mail verstuur.
In uw mail zegt u mij dat de bestelling verzendklaar staat ???
Niet goed bezig hé.
U zegt levertijd 1-3 werkdagen
Indien wij morgenavond de bestelling niet ontvangen is de levertijd wel ZES werkdagen.
Als we dan nog eens 48 u moeten bijtellen is de levertijd bijna 9 werkdagen.
Helaas moeten wij wel een extra duurdere zak eten kopen bij de concurrentie die wel binnen de
termijn leveren.
Dat wij onze bestelling “binnenkort” zullen ontvangen, is alles behalve commercieel.
Wij zoeken in de toekomst wel een andere leverancier.
8 februari besteld, nu 14 februari nog steeds niks geleverd. Tevens reageert men niet op mails.
Mogelijk dat het succes zich nu tegen hen gaat keren. Ik ben niet meer tevreden over levertijden, service en prijs en zal niet meer daar bestellen!
Ik ben teleurgesteld in Brekz. Het bestellen verliep vlot, maar er werd een volledig fout artikel geleverd. Toen ik vroeg of ze het correcte artikel nog konden aanleveren, weigerden ze dit omwille van transportkosten?! Ze gaven de klant niet eens de keuze, maar stelden enkel terugbetaling voor. Dit is voor mij geen service anno 2022…
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Brekz.nl een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 54 beoordelingen geplaatst over Brekz.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,4 gekregen, waarbij 13% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Brekz.nl actief?
Brekz.nl is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) dierenwinkels.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Brekz.nl reviews? Dan kun je naar de website van Brekz.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.