Bax-shop logo

Bax-shop ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

51 beoordelingen • 2,9
Bax-shop logo
Bax-shop ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
51 beoordelingen • 2,9
Beoordeling
51 beoordelingen
2,9
5 sterren
2%
4 sterren
8%
3 sterren
6%
2 sterren
4%
1 ster
80%
Bestelproces
2,9
Service
2,9
Prijs
2,9
Levering
2,9

Gerelateerde bedrijven

Superkeukens logo Superkeukens
7 beoordelingen
6,6
Waterontharder logo Waterontharder
0 beoordelingen
10
Bydoo logo Bydoo
0 beoordelingen
10

Bax-shop ervaringen

Alle Bax-shop ervaringen en beoordelingen kun je vinden op deze website. Heb jij eens iets uit het assortiment van Bax-shop aangeschaft en wil jij je ervaring delen met anderen? Wij geven je de mogelijkheid om een review of een beoordeling te plaatsen op onze website. Jouw review of beoordeling helpt anderen bij het vinden van een winkel die goede producten en service levert.

Over Bax-shop ervaringen

Bax-shop heeft een breed assortiment voor alle muziekliefhebbers en muziekmakers. Het assortiment varieert van oordopjes tot geluidsinstallaties voor grote evenementen. Wat begon als een hobby is uitgegroeid tot een internationaal bedrijf. Daarnaast hebben zij de Gazellen Award gekregen voor de snelste groeiende onderneming. Om de vraag van de klanten te waarborgen wordt het assortiment nog altijd aangevuld met nieuwe producten. Naast alle populaire producten kun je ook terecht voor exclusieve modellen bij Bax-shop. Om de klanten tevreden te houden blijft Bax-shop kritisch kijken naar hun klantenservice. Tevens geeft bax-hop hun klanten de mogelijkheid om hun Bax-shop ervaringen te delen met anderen op het forum. Hierdoor blijft Bax-shop op de hoogte van de klanttevredenheid. Dit alles heeft geholpen bij het opbouwen van een enorme klantenbestand.

Bax-shop producten en diensten

Bax-shop heeft een breed assortiment in het gebied van muziekinstrumenten, geluid, produceer- en DJ-gear. Naast een kantoorpand en een magazijn heeft Bax-shop een webshop met meer dan 750.000 bezoekers per maand. Om hun klanten zo goed mogelijk te helpen bij technische problemen en montagevraagstukken heeft Bax-shop een eigen technische dienst en installatieteam.

Baxshop service en klachten

Heb jij eens een product gekocht bij Baxshop en ben je niet tevreden over het product of over de afhandeling van het product? Meldt dit door middel van een review of door een beoordeling te plaatsen van jouw Baxshop ervaringen. Mensen willen namelijk graag weten of een webshop betrouwbaar is en of ze betrouwbare producten leveren.

Start met beoordelen

Lees beoordelingen over Bax-shop

profielfoto van Anoniem
Anoniem
21-02-2014
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
In een woord top!

Moest een microfoon hebben dus heb bij baxshop gisteren een besteld en heb hem vandaag binnen gekregne. Kan niet anders zeggen dan dat hij helemaal geweldig is! Snelle levaring en ook nog eens 10 euro goedkoper dan elders.

profielfoto van Aad
Aad
07-06-2018
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Tegengeluid

Wat een slechte ervaringen lees ik hier.Ik denk dat het met Bax wel meevalt, alleen reageren de teleurgestelden vaker dan de enthousiasten. Ik bestelde iets dat in Goes op voorraad was om het de dag erna in Rotterdam op te halen, de volgende dag. Bevestigingsmail gekregen met een bestelnummer. De volgende dag lag het keurig op mij te wachten. Klein foutje: het zat verpakt in twee dozen, dat wist ik maar de verkoper gaf eerst een doos en wenste mij veel plezier met mijn aanschaf. Desgevraagd kreeg ik natuurlijk de tweede doos ook. Naderhand had ik nog een vraag, die heb ik gemaild en met een uurtje had ik een adequaat antwoord. En wat langer geleden bestelde ik een paar stomp boxes die elders goedkoper waren en die ik bij Bax inderdaad ook voor die prijs kreeg. Ik zou een betaallink krijgen maar kreeg eerst een mailtje zonder die link. Gemaild, goede mailtje met link, betaald, volgende dag in huis. Dus het gaat daar zeker niet altijd mis.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
27-02-2014
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Mackie Big Knob monitor controller

Ik ben al tijdje actief als muzikant en kocht onlangs een Mackie Big Knob monitor controller. Dat ding kost een paar duiten maar bij verschillende shops heb ik gekeken en Bax-shop had verreweg de beste deal. Ik koop nagenoeg altijd bij Bax-shop en kan gewoon aan op de service en kwaliteit.

profielfoto van DJ K.
DJ K.
07-02-2014
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Jaren DJ, en al jaren vaste klant bij Bax

Ik ben al vanaf mijn jeugd bezig met DJ spelen. Eerst natuurlijk met bandjes klooien en daarna met een cd speler.

Maar als je ouder wordt dan wil je professioneel materiaal. Bestel nu al jaren lang al mijn spullen bij Bax en echt top spul voor scherpe prijzen. Snelle bezorging en vette deals.

Wil nooit meer ergens anders bestellen (tenzij iemand mij een goede deal maakt natuurlijk)

profielfoto van Ar
Ar
06-02-2014
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Prima webshop

Prima omschrijving van de producten, Snelle leveringne, prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader!

profielfoto van Iwan
Iwan
11-01-2019
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Help desk

Als je de helpdesk wilt bereiken hou er rekening dat je wacht wacht wacht wacht.
Al hun "1" medewerkers zijn in gesprek. Een half uur tot 3 kwartier wachten behoort hier tot SOWIESO.

profielfoto van Willem
Willem
30-07-2018
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
RMA Focusrite Clarett 4pre.

19-04-18 een Focusrite Clarett 4pre gekocht bij Bax-shop a 532,-. Na later alle opties te gebruiken van de Clarett 4pre blijkt dat een gedeelte van het apparaat niet te werken. Rma in werking gesteld en op 22-6-18 de melding gekregen dat de vervolgactie reparatie is. Zonder enig overleg met mij word het retour gestuurd naar de leverancier voor reparatie. Na diversen mails gestuurd te hebben over hoe de status is heb ik geen reactie terug mogen ontvangen tot op 12-07-18 (na een facebook bericht geplaatst te hebben bij Bax-shop). Nu blijkt dat er nog geen onderdelen zijn bij de leverancier voor het apparaat en dat 4 weken standaard is voor reparatie. 4 weken? Het vertrouwen in de Clarett 4pre is natuurlijk verdwenen, maar erger nog in Bax-Shop. Bax-Shop was altijd de leverancier voor mijn audio apparatuur en nog nooit problemen gehad met de aftersales. De gedachten dat er een defect apparaat is geleverd en dan ge-repareert moet worden zit me dus niet lekker. In mijn ogen krijg ik dadelijk een 2e hands toestel retour waar ik ook nog eens geen vertrouwen meer in heb. We praten wel over een toestel van 532,-.

Update 30-7-2018: We zijn nu bijna 6 weken onderweg sinds de rma aanvraag en ik heb niks meer gehoord van het geweldige Bax-Shop. De onderdelen moeten vast nog gemaakt worden in Verweggistan? Dit is toch niet meer normaal of ben ik nu gek? Waardeloos.

profielfoto van G. C.
G. C.
10-01-2017
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Helpdesk email comm gaat slecht

Bax-Music Bax-Shop levert uitstekend materieel tegen uitstekende prijs middels uitstekende bezorging.

Als het om een retourzending gaat, dan moet ik op hun website een aantal paginas invullen. Dat is uitstekend.

Vervolgens krijg ik een email met een DHL retourlabel attached. Dat ik uitstekend.

In de email staat dat er een retourformulier in de doos moet worden gestopt. De email heeft geen attached retourformulier. Na telefonische consultatie met de Bax HelpDesk bleek dat de email een download link bevat om het retourformulier te downloaden. Ja lekker duidelijk dan. Waarom dat forumlier niet net als het DHL label gewoon attached is, is mij een systeem ontwerp raadsel. Bax gaat er maar vanuit dat hun HTML mails door alle mail clients op alle systemen als HTML en niet als ASCII encoded worden. M.a.w. de inline link werkt dan dus niet. Zet dan in de mail dat er gedownload moet worden met een copy/paste URL. Het is dus niet consistent tegenover de klant.

Diverse emails hierover gestuurd naar de HelpDesk maar die sturen gewoon dezelfde default standaard email terug en nemen niet de moeite op een normale en respectabele intelligente manier te antwoorden. Gemakzucht dus. Pas als ik de Bax HelpDesk bel dan krijg ik een zeer vriendelijke en kundige dame aan de lijn. Maar email communicatie is ronduit slecht.

Wat betreft DHL retourzending, uiteraard gebruikt Bax de goedkoopste DHL verzend optie en de tracking is dus niet te volgen door particulieren, i.e. de klant. Daar kwam ik achter nadat ik DHL HelpDesk heb gebeld. En dat terwijl Bax beweert dat de tracking wel kan worden gevolgd door de klant. Voor de retourzending is dat niet waar dus.

Summa summarum: Spul is uitstekend. Communicatie is slecht.

profielfoto van Pieterjan
Pieterjan
08-02-2019
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
slecht bereikbaar

Sinds een aantal maanden valt me op dat de bereikbaarheid van bax enorm slecht is geworden. Wachttijden van een half uur en langer en geen enkele reactie op mijn laatste paar mails.

Jammer maar ik ga er niet meer kopen.

profielfoto van Kp
Kp
07-12-2015
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
service

Ik bestelde een luidspreker op maandag 30 november in de namiddag; Het artikel is op stock en leverbaar daags nadien en direct betaald door mij. handig want had die luidspreker des woensdag nodig. Op dinsdag geen levering. Ik bel klantendienst die me levering beloofd op woensdag zonder probleem. Woensdag niks gezien en des avond teruggebeld. Dit zelfde scenario met zelfde belofte, zo ook op donderdag en vrijdag. De persoon vrijdag deed het zelfs af als "ja, maar je moet met de post bellen, hier is het weg, voor ons is het afgehandeld." Elke dag ook een mail gestuurd naar de helpdesk: nooit antwoord. Uiteindelijk via Twitter belofte gekregen dat indien 7/12 levering niet aankwam ze nieuwe gingen sturen. Sinds 7/12 werd ik gewoon genegeerd door Bax.
Ik wil gewoon mijn geld terug. Vorige woensdag nog een externe geluidsinstallatie moeten huren omdat mijn levering niet tijdig aankwam.

profielfoto van Old
Old
15-06-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
niet werkende klantenservice, niet leveren terwijl artikel wel op voorraad is.

capo besteld, na week nog niet geleverd,mail wordt niet beantwoord, klantenservice wimpelt vragen af en zeggen dat je terug gebeld gaat worden. kortom, dit was de laatste keer.

profielfoto van Rakhzul
Rakhzul
30-03-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Verkopen B-Stock gebruikt als zijnde nieuw product

Verkopen B-stock als nieuw!

Een nieuwe Native Instruments Maschine MK3 besteld en een gebruikte gekregen. Hier kwam ik helaas achter toen ik de software probeerde te installeren dit lukte niet omdat de software sleutel al gebruikt was! en dus geregistreerd op een ander account. Hierdoor was mijn Maschine onbruikbaar.

Klanten service van Bax zou hier achteraan gaan. Dit is niet gebeurd en heb ik zelf de fabrikant benadert dit geen ook vrij moeizaam omdat ze de casus behandelden als zijnde een tweedehands product. 3 dagen verder heb ik eindelijk via de fabrikant de software vrij gekregen.

Meer dan een excuus kon er niet vanaf bij Bax. Een compensatie wilde ze niet geven ondanks dat mijn product dus duidelijk B-Stock was en gebruikt!!!!

profielfoto van Lokkiey
Lokkiey
01-03-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slechte Service!

Vrijdag in de ochtend besteld. Speciale levering zou Zaterdag tussen 14:00uur en 18:00uur moeten aankomen. Hele middag lopen wachten in een weekend! Raad eens ja hoor! Helemaal niks aangekomen. Het is inmiddels Zondag nog steeds niks! Zelfs geen track en trace code!

Bax Shop, wat word ons compensatie hiervoor!!!!!! Je belooft vandaag besteld, morgen thuis maar doet er niks an. Zelfs dominos geeft een compensatie na 40 minuten!

profielfoto van A
A
03-02-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Ben met 3 verschillende lijnen aan het bellen, ze zeggen wachttijd korter dan 5 min. Bla bla bla

Ben met 3 verschillende lijnen aan het bellen, ze zeggen wachttijd korter dan 5 min. Zit ondertussen op 3 verschillende lijnen meer als half uur te wachten. Wat een KLOTE SERVICE EERSTE KLAS IS DIT. SLECHT SLECHT SLECHT. winkel moet gewoon de boeken dichtdoen en stoppen mensen in de zeik te nemen. Wordt maar tijd dat we de pers maar eens onderzoek laten doen!! Weet gelijk heel Nederland en België hoe slecht ze zijn!!

profielfoto van Cubase
Cubase
25-01-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
De prijzen schommelen heel erg en vaker duurder dan musicstore of thoman.

ik belde ze op voor een grote bestelling, bij bax-shop was het totaalbedrag van de hele bestelling 45 euro duurder dan bij een ander online winkel in Duitsland. (GROTE BESTELLING ) ik vroeg of ik precies de zelfde artikelen, bij hun ook voor de zelfde prijs kon krijgen. Een medewerker gaf het antwoord \\ meneer dan moet u het gewoon elders kopen bij ons kost het .........\ ik was al jaren klant bij de bax-shop. niets kon geregeld worden . okee.. ik ben dus elders gaan kopen. De klantendienst werkt zeer mager. tot slecht... ze roepen maar wat omdat het personeel slecht geschoold is weinig ervaring heeft en continu wisselt. in 2018 was ook de media en de FNV bij hun op bezoek voor het personeelsbeleid. Ik weet het niet ze waren zo goed begonnen. Maar dat valt tegenwoordig vies tegen.

profielfoto van Yas
Yas
19-12-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Te veel fouten

Bax beheerst zowat alle zoekresultaten via Google, maar ik bestel hier niet meer. Sinds begin 2019 gaat Bax hollende achteruit en worden er veel fouten gemaakt. Ik heb veel bestellingen geplaatst en er ging bijna altijd wel iets mis. Ik kreeg geen antwoord, ontving geen retourlabel en moest tig keer informeren wanneer het bedrag retour wordt geboekt. Nu weer een betalingsherinnering vanwege een crediteringsfout van hun kant. Klantvriendelijkheid was ooit goed, is nu ver te zoeken.

profielfoto van Madelief
Madelief
19-12-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Schandalig

Ondeugdelijk product toegestuurd gekregen. Contact opgenomen met de klantenservice. Zeer onprofessionele medewerkers. Uiteindelijk geen compensatie voor het defecte product à 500 euro gekregen. Terwijl ik het product nog geen 3 maanden in mijn bezit had.
Ik zou graag mijn geld terug willen aangezien het product ronduit slecht is.

profielfoto van Carla
Carla
12-12-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Meest slecht klantonvriendelijk bedrijf ooit meegemaakt

<p>Erg slecht klantonvriendelijk bedrijf.<br />In eerste instantie tevreden over de bestelling, aflevering van besteld artikel. Helaas erg snel stuk gegaan. Opgestuurd en netjes nieuwe ontvangen. Helaas weer snel stuk en weer retour gestuurd. Na 6 wkn meerdere keren gemaild hoe lang het nog gaat duren. Steeds als reaktie zijn nog in reparatie nog even geduld. Na 10 wkn dan maar contact zoeken per telefoon, krijg geen duidelijkheid over status van de in ear oortjes. Na vele telefoontjes en vervelende gesprekken blijkt dat normaliter na ca 5 wkn geld terug gegeven kan worden. Maar dit moet de leidinggevende beslissen?!.<br />Weer contact klantenservice geeft aan dat de oortjes niet meer te bestellen zijn. Mag voor de waarde wat anders uit kiezen. Helaas geen vergelijkbare oortjes te bestellen alleen b-merk. <br />Dit aangegeven dat er niets vergelijkbaars is. Nee mag van alles uit de website kiezen. Wat heb ik aan een ander artikel als ik oortjes nodig heb. Er valt niet te praten over geld retour ondanks 11 wkn wachten en nog jbl garantie.<br />Gevraagd de leidinggevende te spreken over het beleid, coulance en waar de oortjes zijn. Daar ik t idee had dat ze zoekgeraakt zijn.<br />Leidinggevende zou mij contacten niets gehoord! Ik zelf weer contact er wordt gezegd dat de leidinggevende geen contact hoeft. Er wordt geen geld retour gegeven.<br />JBL gebeld. Deze geeft aan dat er nog ruim garantie op zit maar nooit bij hen aangemeld zijn door Bax Music. Ook geeft deze aan dat bax de retrailer is en zij het met ons op horen te lossen.<br />Ik weer contact bax. Er valt niet te praten, de oortjes zijn naar reparateur leverancier, naar andere leverancier gegaan om te repareren omdat leverancier 1 ze niet kon maken. En verder alleen vaag gedoe en niet waar ze uiteindelijk zijn. Ik geef aan als zij geen beslissing mogen nemen ik toch eis de leidinggevende te spreken. Dit gaat niet gebeuren. Krijg zelfs terug.<br />1 dat ga ik niet doen, wij zijn voor t klantcontact<br />2 als u de leiding gevende krijgt zal deze een stuk minder vriendelijk zijn dan ik! Daar gaan mijn haren dus omhoog. En gezegd dan wil ik deze zeker spreken. N hoop gedoe en verder wordt er niets opgelost. Voor mij t meest klantonvriendelijke bedrijf dat ik ooit meegemaakt heb en totaal geen behoefte heeft aan klantenbinding.<br /><br />Ps wel een compliment aan jbl die mij goed te woord stonden en het lastig en vervelend vonden en aangaven t echt met bax op te moeten lossen. Maar kreeg wel een mailbevestiging met een mooie kortingscode om wat uit te zoeken. En succes met de afwerking ts bax en mij. Dit is dus top, hadden ze ook niet kunnen doen natuurlijk</p>

profielfoto van Ton
Ton
16-11-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Gitaar ondanks telefonische afspraak niet geleverd

Paar weken geleden een gitaar besteld (op de website staat voor 23 uur besteld de volgende dag geleverd) voor de verjaardag van mijn kleinzoon welke zondag jarig was, nog 2x er over gebeld maar tot op heden geen gitaar, de bij bestelde hoes zou een langere levertijd hebben, gevraagd of de gitaar eerder geleverd kon worden, volgens de klantenservice geen probleem

profielfoto van Martijn
Martijn
13-11-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
slechte retourservice!

Vaker op besteld, vanuit meerdeze firma's van ons bestelde we hier onze audio toebehoren, laatste keer geweest! Nooit problemen gehad tot het ééns tot een retour kwam. Product 2 maanden geleden opgestuurd naar hun, dit werkte niet bij levering maar oké kan gebeuren! Bleek het een ander adres te zijn waar het naar is opgestuurd (hun winkel) als retour, terwijl ik netjes aan BPOST de juiste label, verpakking etc heb afgegeven. hier gaan hun in mijn ogen al de fout in als BPOST niet eens een juist adres van hun retour functie heeft. Op de TRACKING van retour staat dat het pakketje gewoon is afgetekend aan hun winkel de dag erna, maar ze zijn al letterlijk 7 weken "ermee bezig". Als ik mail hierover duurt het 10 dagen voor ik een onnuttig en een niet eens informatief antwoord krijg hoe ze dit gaan oplossen (simpel in mijn ogen; stuur een nieuwe op, gaat over een product van €200,00 terwijl wij jaarlijks voor grotere bedragen bestellen hier.) Als ik bel duurt het iedere keer minstens 30 minuten wachtrij voor ik een medewerker spreek, die ook nog eens onvriendelijk is en mij totaal niet kan verder helpen. Het slot antwoord; " ze zijn er mee bezig ". Al 7 weken lang. Mijn laatste mail die ik verstuurd heb is 8 dagen geleden, geen antwoord. Schandalige retourservice. Alles gaat goed, tot je product ééns niet werkt. Wat ik kan begrijpen, maar de service die erbij hoort echt schandalig.
1. product werkte niet/half
2. fout retour-adres van bax shop

profielfoto van Rob
Rob
01-09-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Snelle levering

Eerst PostNL, toen Dynalogic, daarna DHL en nu GLS ??? maar het pakketje (synthesizer) in nog niet binnen... Voor 23.00 besteld maar géén garantie dat de volgende dag zal worden geleverd. GLS levert niet eens op een zaterdag, waarom kiezen ze plotseling voor GLS ? Wat een slechte zaak, koop voortaal bij Thomann, daar is het nog vaak goedkoper ook !

profielfoto van Bert
Bert
24-07-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Weer gaat er een bestelling fout

weer gaat een bestelling fout, product is weer niet te vinden, er ghaat weer een onderzoek komen, deze kan tot 2 weken duren. omdat ik hier niet op kan wachten wil ik de order annuleren, en mijn geld terug hebben. dit is volgens Bax niet mogelijk omdat er een ondersoek wordt gestart. Van mij hoeft er geen onderzoek gestart te worden. ik wil gewoon het product of mijn geld terug. dit is niet mogelijk! dit is al het zooveelste probleem met baxshop. zij zijn het thuiswinkel Certificaat Thuiswinkel Waarborg zeker niet waard. "Baxshop, misschien de goedkoopste, maar zeker de SLECHTSTE service van Nederland

profielfoto van Hans
Hans
23-07-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
slecht

ze werken daar met 400 personeelsleden maar een email beantwoorden kunnen ze niet

profielfoto van Stephan
Stephan
12-07-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Dramatisch, nooit eerder meegemaakt bij een Webshop!

Eerste bestelling bij Bax-shop is het ergste dat ik ooit heb meegemaakt bij een webwinkel. Kort samengevat:

1. Producten worden te laat geleverd zonder tegenbericht of tegemoetkoming.
2. Producten zijn incompleet, bij een pedalboard voor gitaar-effecten bleken essentiële onderdelen te missen.
3. Bij eerste gebruik bleken onderdelen ook nog eens defect (Eén van de stopcontact pinnen van de netsnoer zat er niet goed in, waardoor deze onbruikbaar is.

EN DIT ALLEMAAL IN DE 1e BESTELLING!!!!!!

Het is dat ik geen 0 sterren kan geven, Die ene ster verdiend Baxshop geeneens.....

profielfoto van Merle
Merle
17-06-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Bax lost problemen niet op

De klantenservice van Bax-shop.nl is heel slecht bereikbaar zowel telefonisch als per e-mail.
We hebben een elektronisch drumstel besteld. Daar mankeerde een en ander aan. In eerste instantie een probleem met de kick drum. Deze werd wel vervangen binnen redelijke termijn. Echter blijkt er ook een probleem te zijn met het geluid door de headphones. Dit is later geconstateerd. Het is nu een al een paar weken geleden dat ik dit heb gemeld en een oplossing heb gevraagd. Slechts een keer heb ik een reactie op mijn vele mails gehad. Eenmalig is een nieuw verloopje toegestuurd als oplossing maar deze bleek helemaal niet te passen. Wederom hierover gemaild inclusief foto’s en het verzoek om een oplossing. Ik wacht nu al ruim een week op een reactie per mail of telefoon maar ze geven niet thuis. Ondertussen wel automatische incasso en borg betaald voor een drumstel dat niet maar behoren functioneert. De facturen weten ze wel vanuit de klantenservice te versturen maar verdere communicatie blijft uit.
Zwaar teleurgesteld. Ik zou dit bedrijf zeker niet aanraden.

profielfoto van Martijn
Martijn
12-04-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Aftersales SLECHT

Product online besteld. Deze bleek defect waarna we hem terug hebben gestuurd. Zij zeggen dat hij niet defect was en dat ik nu eerst 50,= moet betalen voor ik hem terug krijg.

Als u mij vraagt nooit zaken mee doen !!

profielfoto van Weehhh
Weehhh
26-03-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Als je besteld hebt en er is iets mis, geven ze geen gehoor

Bellen naar helpdesk standaard bandje dat het *ongewoon* druk is. Dit al maanden. Of wordt verbinding na 30 minuten wachten verbroken. Mail wachttijd meer dan een week en dan geen antwoord maar vraag en dan weer 7 dagen en dat rustig keer of 4. Bel je enkies je bij bandje bestellen, wonder boven wonder bijna altijd binnen 3 minuten iemand aan de lijn, die je niet mag helpen met reeds bestelde producten.
Echt stelletje oplichters. Nu al vanaf eind januari bezig met eerst product ontvangen en na weken en elders te hebben gekocht refund. Maar na 3 toezeggingen steeds weer een bericht dat ze er toch nog een keer naar moeten kijken. Nooit meer BAX

profielfoto van Pieter
Pieter
19-03-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Klantenservice niet of nauwelijks te bereiken. Deze is echt WAARDELOOS.
Er komt enkel een beetje schot in de zaak indien je dreigt met een slechte review te plaatsen.
Nu heb ik lang genoeg geduld gehad.
Na 4 weken te klungelen met mijn bestelling.
Sturen ze gewoon credit nota. Ook al vroeg ik om gewoon mijn bestelde goederen zo snel mogelijk te leveren.
Waarschijnlijk zal het terugbetalen ook al een ramp worden.
Volgens mij lezen de mensen van de KLANTENDIENST gestuurde e-mails maar half of niet...
Als je deze horror en frustratie wil vermijden. Bestel ergens anders ..

profielfoto van Jona
Jona
19-02-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Bax shop

Nu had ik me dus een stelletje plectrums (stuk of 10), een kabel en een setje snaren besteld. Wanneer ik het pakketje thuis krijg zitten de plectrums (overigens alle 12 apart in een plastic zakje verpakt, +1 voor het milieu) in de doos, de gitaarkabel en een of ander verbindingsstukje wat ik niet had besteld. Geen snaren. Vervolgens bax gemaild, paar dagen later antwoord: of ik een foto kan sturen dat ik het tussenstukje kapot heb gemaakt zodat ze me de snaren op kunnen sturen. Serieus?

profielfoto van Chris H.
Chris H.
02-01-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Besteld artikel nog steeds niet bezorgd.

Ik heb een Procab CLD600/1 2.0 USB A male - USB A male kabel 1 meter op 20 december 2018 besteld. De verzending ging via DHL. Helaas begreep ik van DHL dat het pakketje beschadigd was en teruggestuurd is naar Baxschop. Ik probeer ze steeds te bellen maar de wachttijd bedraagt steeds meer dan een half uur. Volgens mij nemen zij gewoon niet op met al die slechte reviews. Ook niet in de diverse filialen zoals Amsterdam. Je krijgt steeds het zelfde bandje.

Slechte service en zeer klantonvriendelijke instelling. Slechte communicatie met de klant.

Schrijf een review over Bax-shop

Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

Superkeukens logo Superkeukens
7 beoordelingen
6,6
Waterontharder logo Waterontharder
0 beoordelingen
10
Bydoo logo Bydoo
0 beoordelingen
10