Ziggo logo

Ziggo ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

43 beoordelingen • 4,3
Ziggo logo
Ziggo ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
43 beoordelingen • 4,3
Beoordeling
43 beoordelingen
4,3
5 sterren
16%
4 sterren
12%
3 sterren
5%
2 sterren
5%
1 ster
63%
Bestelproces
4,3
Service
4,3
Prijs
4,3
Levering
4,3

Gerelateerde bedrijven

YoufoneTVAlles-in-1 logo YoufoneTVAlles-in-1
0 beoordelingen
10
Tele2-Thuis logo Tele2-Thuis
0 beoordelingen
10
Solcon logo Solcon
0 beoordelingen
10

Ziggo ervaringen

Ben jij niet zeker of Ziggo de juiste keuze is? Lees hieronder dan alle Ziggo ervaringen, reviews en beoordelingen van Ziggo van consumenten en door consumenten. Heb jij nou zelf ook ervaringen met Ziggo en wil je deze graag delen met andere? Schrijf dan een review en laat andere consumenten profiteren van jou ervaring met Ziggo!

Over Ziggo

Ziggo werd in 2007 opgericht uit een fusie van @Home, Casema en Multikabel. Ziggo voorziet op dit moment 2,8 miljoen huishoudens van internet, televisie en/of telefonie. Ziggo streeft er dan ook naar om haar klanten het grootst mogelijk gemak en plezier laten ervaren op het gebied van informatie, communicatie en entertainment.

Waarom Ziggo?

Ondanks Ziggo ongelofelijk veel opstartproblemen had bij de fussie van de drie bedrijven. Is Ziggo uitgegroeid tot de grootste aanbieder als het neerkomt op kabeltelevisie in Nederland. Als je dus opzoek bent naar een aanbieders met ervaringe en goede prijs/kwaliteit verhouding dan is Ziggo een prima provider welke tot op het heden nog jaarlijks groeit. Daarnaast is het bij Ziggo ook mogelijk om televisie, telefoon en internet te combineren in een combinatie pakket of alles in 1 pakket waardoor je al snel honderden euro's per maand kan besparen.

Overstappen naar Ziggo

Als je wilt overstappen naar Ziggo dan staan de medewerkers van Ziggo klaar om jou daarbij te helpen. Zodra je klant wilt worden van Ziggo zullen de medewerkers ervoor zorgen dat je vlekkeloos kan overstappen naar Ziggo. Daarbij helpen zij dat het oude contract op te zeggen en u zonder onderbreking over gaat tot Ziggo.

Start met beoordelen

Lees beoordelingen over Ziggo

profielfoto van Wouter
Wouter
26-06-2020
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
admin

Wat een ontzettend fijn medewerker. Gebeld omdat ik zag dat Ziggo een aanbieding had. Binnen een paar minuten was alles geregeld en kon ik gebruik maken van de nieuwe actie

profielfoto van Dwi
Dwi
01-06-2018
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Weer een top aanbieding

Altijd vriendelijke mensen als ik ze nodig heb. Het enigste is dat mijn eerste mediabox (?) kapot was en ik daardoor geen goed internet had. Moest hier 2 dagen op wachten, maar alles werkt nu weer en is netjes uitgelegd door de dame aan de telefoon

profielfoto van GC
GC
20-09-2017
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Ben geweldig geholpen

Omdat ik financieel tegenslag te verwerken kreeg was ik genoodzaakt mijn abonnement op te zeggen. Nadat ik met een zekere Michael gesproken had heeft hij mij een voorstel gedaan. Dit voorstel heb ik geaccepteerd en ben er heel blij mee. vindt Ziggo in dit geval een meelevende klantenservice hebben met een sociale inslag

profielfoto van Meneer G.
Meneer G.
19-05-2016
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Bij mij is alles gewoon goed

Ik zit nu 2 maanden bij Ziggo. Heb jaren bij KPN gezeten en merk echt geen verschil qua kwaliteit. Ziggo is echt een prima bedrijf en helpt mij gewoon wanneer ik het nodig heb. Kan mij dan ook echt niet in al die slechte cijfers vinden! KPN kan niet wat leren van de prijzen van Ziggo

profielfoto van Clea
Clea
16-07-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Top service

Sinds de overname had ik echt klote ontvangst. Strepen en blokken op me scherm en stilstaande beelden. Toen ik belde stuurde Ziggo meteen een monteur welke de problemen oplosde! Echt helemaa top! Nu doet alles het weer :)

profielfoto van Derks
Derks
13-02-2014
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Helemaal super deze aanbiedinge

Wij hebben Ziggo genomen met een mooie aanbieding en daar wou KPN echt niet in mee. Moet zeggen na jarenlang KPN bevalt Ziggo ons prima en kunnen wij niet zeggen dat we er spijt van hebben. Hopelijk blijft het zo

profielfoto van Jeroen M.
Jeroen M.
06-02-2014
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Doet wat het moet doen!

Wij hebben 3-1 mooi spul en doet wat het moet doen! Wij zijn dus dik tevreden :)

profielfoto van Janet
Janet
12-06-2018
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Service super

Super tevreden

Zeker de telefonische support is erg ggoe

profielfoto van Ruud W.
Ruud W.
27-10-2016
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
ik blijf ziggo een goede provider vinden .

hoi met Ruud ik lees net wat over ziggo maar ik ben van meninging dat ziggo een goede provider is ondanks dat er soms veel soringen zijn ben ik allijd goed geholpen bij de klanten service als ik als moet lezen dat wordt er niet blij van maar dan vraag ik u welke provider heeft ge storingen wie die vraag beantwoord dat weet ik is niet goed wijs elke provider heeft storingen daus geniet er van als het goed werkt doe ik ook groetjes Ruud .

profielfoto van Anoniem
Anoniem
08-04-2014
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
TV Extra: Uitgebreide tv pakket is goed

Ik wilde meer zenders dan de gebruikelijke standaard zenders. In vergelijking met andere tv aanbieders heeft Ziggo het beste aanbod en krijg je veel extra zenders voor een klein extra bedrag per maand.

Ik heb gekozen voor het TV Extra pakket en kan daarmee echt heel veel leuke zenders ontvangen. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.Voor 2 tientjes per maand heb je zoveel kijkplezier en kwaliteit is bijna allemaal HD dus ook nog eens scherp tv kijken.

profielfoto van Vera R.
Vera R.
07-02-2014
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Prima aanbod en gewoon tevreden

Al jaren klant bij Ziggo, nooit problemen gehad. Soms wel eens storingen maar dat is misschien 1 keer per jaar. Aanbod is prima en ben ook intensief gebruiker van de app. Zo kan ik ook op mijn telefoon en tablet tv kijken.

On demand gebruik ik niet want dat is me te duur.

profielfoto van Jan
Jan
23-01-2014
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Al jaren een tevreden klant

Al jaren klant van Ziggo en ik kan echt alleen maar positief zijn. Uitstekende kwaliteit en een prima prijs. Sinds kort kijken we ook tv via de tablet en dit geheel zonder problemen. Ziggo Top!

profielfoto van Anoniem
Anoniem
22-10-2014
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Andere aanbieder zelfde problemen

Al stap je 100x over naar een andere aanbieder, ze hebben allemaal dezelfde beroerde service. Het enige waar je dan nog voor kan kiezen is het aanbod en prijs. Kies de aanbieder met het pakket wat je nodig hebt en kijk welke de beste prijs heeft. Voor mij is dat Ziggo omdat ze verreweg het ruimste aanbod hebben. En ja ook bij Ziggo de nodige issues gehad. Ach waar ook niet!

profielfoto van Anoniem
Anoniem
11-10-2014
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Aanbod prima, service kut

Als klant van een aanbieder als Ziggo heb je maar weinig te eisen. Als je nieuw bent willen ze je maar al te graag binnen hebben. Met goede woorden proberen ze je in te pakken en ze hebben geweldige deals...En dat klopt ook. Het aanbod is goed en zenderpakketten zijn interessant. Maar als je eenmaal klant bent dan kan je fluiten naar goede service. Het service team kan je maar moeilijk helpen en antwoorden hebben ze nergens op...Standaard hoor je: "ja daar kunnen we niets aan doen, zo is het nu eenmaal geregeld". Ach je hoort het bij alle aanbieders dus of je nu bij Ziggo zit of bij UPC of een ander, op service hoef je niet te rekenen. Toch krijgt Ziggo een voldoende want het aanbod, ontvangst en de prijs van de pakketten zijn goed. Maar daar blijft het ook bij.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
12-05-2015
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
WIFI wat is dat????

Ik kan wel blijven vloeken. Nooit heb ik echt problemen gehad met ziggo...tot we zonder iets te vragen een nieuw modem kregen(wat overigens ook echt wel nodig was, want we zaten nog met een oud cisco modem, met een aparte router voor WIFI) Heerlijk WIFI, zonder aparte router!!! Tja, helaas. Sinds we dat modem hadden was het fout. Geen, of bijna geen WIFI verbinding. Toen ook onze vaste telefoonlijn een half jaar later begon te haperen, kregen we vandaag dan eindelijk een monteur op de stoep. Een aardige vent, die alles voor me naliep en liet zien wat hij deed. Alles was goed, dus het modem was het probleem. Een nieuw modem was de oplossing. We kregen van hetzelfde merk een nieuwer type...met 5G, zodat de WIFI stabieler zou zijn. En dat was ook zo....tot een uur nadat de monteur de deur uit liep had ik uitstekend bereik. Daarna niks, noppes, 0!! Bellen met ziggo dus. Het ligt aan ons, kregen we te horen. We moeten of het modem midden in de huiskamer hangen(dacht ik niet!) of weer een aparte router aanschaffen(we hebben er nog een, maar ook dan geen WIFI) In de meterkast tegen het modem aan heb ik perfecte WIFI, maar vanaf een meter van het modem af heb ik nog maar 1 streepje. Met andere woorden, moet ik mijn modem op de salontafel zetten, daar mijn laptop bovenop en dan kan ik zonder snoertje op internet. Belachelijk!!!! Ze willen ons niet verder helpen en er komt ook geen monteur meer langs. TV en vaste telefonie zijn daarentegen weer uitstekend! Maar een service van lik me vestje en WIFI....ik geef het maar op!!!

profielfoto van Dirk
Dirk
05-02-2015
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
slechte afhandeling opzegging

Slechte afhandeling opzegging abonnement. De klantenserviceafdeling heeft mijn telefonische opzegging in eerste instantie niet goed verwerkt (omgezet naar ander ziggo abonnemen i.p.v. opzegging). Ze waren niet tot aanpassing bereid. Kost me een maand extra abonnementskosten.

profielfoto van Andrea
Andrea
05-02-2021
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slecht

Er is altijd wat bij ziggo en dan bel je ze helpen ze je pas over een week zit je een week zonder internet en tv fijn als je online les moet volgen ?

profielfoto van Ana
Ana
24-09-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Nightmare!

Yesterday I have received a letter from you that says I have a debt of 184 euros towards the provider ZIggo. I have never signed a contract with Ziggo for their services. I have never received invoices for the months that they are stating that I was using their services. This morning I contacted them, to find out what is going on. They were sooooo rude, asking me my personal info (name, address) and some ''customer ziggo number'' - which I don't have because I've never been a customer to them. And I told them how can you ask me something that I don't have because it never happened? And he hangs up on me!

For the three years that I am living in the NL, I was always renting private rooms and all those services and utilities were done by the landlords. Basically, I have never had to deal with it. They literally stole and took advantage of my personal info from the official kvk website, because I exist there as a business. But I am not a business, I am just a freelancer. And so many times I was literally abused by phone from Ziggo employees trying to sell me their service, and I was always telling them ''NO THANK YOU'', but the landlord is the one who is choosing the provider, not me''.
They literally set me up for some business account services! They never had my approval, I don't have anything with them. Never signed anything with them!
I'm curious what kind of proof did they give to LAVG in order for them to send me this letter?

profielfoto van Roman
Roman
14-07-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Allemaal ziggo boycotten

Allemaal ziggo boycotten!

Veel beloven maar niet nakomen wat een belachelijk slecht bedrijf met zeer slechte klantenservice. Ik denk dat ik binnenkort KPN maar ga proberen.

profielfoto van Roman
Roman
14-07-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Allemaal ziggo boycotten

Veel beloven maar niet nakomen wat een belachelijk slecht bedrijf met zeer slechte klantenservice. Ik denk dat ik binnenkort KPN maar ga proberen.

profielfoto van Gerrit
Gerrit
05-03-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slechte kan niet

Mijn ervaring is je betaalt focking veel maar is super slecht alweer storing

profielfoto van Tako
Tako
25-11-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Waardeloze Service van Ziggo.
Door een storing (weer) was er op 23 november geen internet en geen telefoon. Nadat deze verholpen was hebben wij het modem gereset.
Dit hielp niet dus heb ik de klantenservice gebelt.
Allereerst wordt je als debiel behandeld maar allerlei vragen op het niveau van "controleren op de stekker in het stopcontact zit."
Dit overleeft te hebben kwamen we op het echt probleem. Ik diende de groene kabel uit de spitter te trekken en deze direct op het modem aan te sluiten via het muurcontact.Een groene kabel ? Ik had alleen maar witte kabels. Nee groene kabel. Het bleek dus een witte kabel te zijn met aan het einde een groen randje. Dat is volgens de ziggo klantenservice een groene kabel. Ik bedoel maar, wat een IQ
Trekken ja. Ik zei nog, ik denk dat de kabel dan stuk gaat. Nee dat gebeurde niet. En ja hoor, met trekken trok ik de kabel helemaal naar zijn moer.Dus ik had nu helemaal niks. Dan moest er maar een monteur komen. Ik vroeg hem, hoe lang duurt het voordat hij hier is ? Nou dat kon niet meteen. Ik vroeg, wanneer dan wel ? Dinsdag middag tussen 12 en 18 uur !!!!!!
Ik zit dus 3,5 dagen zonder internet en zonder telefoon. En dat allemaal door een storing en een fluitketel van de klantenservice.
Het si zo jammer dat ze een monopolie hebben voor snel internet anders was ik zaterdag al vertrokken. Wat een vreselijk bedrijf is het toch met randdebielen die op de klantenservice werken. Totaal geen notie van praktijk. Mensen kunnen niet zo lang zonder internet, zeker als je zoals wij een bedrijf aan huis hebt
Het heeft 1 voordeel. Je kan lekker op tijd naar bed

profielfoto van Astrid
Astrid
06-07-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Nog nooit zo"n slechte verbinding gehad

Veel reclame en ook nog een prijsverhoging. Hoe durven ze. Ziggo probeert de indruk te wekken dat ze een A merk zijn maar ze komen niet eens in de buurt. Ik heb verschillende aanbieders gehad en nog nooit zo slecht als Ziggo. De mensen van de klantenservice doen echt wel hun best om te helpen maar zij kunnen ook niets veranderen aan de slechte verbinding. Soms valt deze zo'n 40 keer per uur weg en dat hele dagen lang. Voor mij geen prijsverhoging voor zo'n slecht produc DAAAAAG ZIGGO.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
10-03-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Wat een slecht bedrijf

Alleen maar gedoe met dit kit bedrijf. Constant storingen en dan niet voor een maar minuten maar hele middagen. Ik raad dit bedrijf niemand aan want niks is er goed aan. De klantenservice is zo slecht want je kan niemand aan de lijn krijgen en het kost ook nog eens veel geld.

profielfoto van Nikki
Nikki
19-12-2018
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Wat een drama!

Monteur maakt er een zooitje van en internet doet het helemaal niet meer. Omdat ik particuliere klant ben geen spoedmonteur, dag wachten. Volgende dag nooit een monteur gezien, maar die beweert te hebben opgebeld en te hebben aangebeld. Dat kan Ziggo alleen niet bewijzen. Ik kan wel bewijzen dat ik thuis was en dat ik niet opgebeld ben. Of ik even voorrijkosten wil betalen. En het Internet doet het nog niet! Ze gaan altijd achter hun monteur staan, niet achter hun klant, ook niet als ze zelf de problemen hebben veroorzaakt. Wat een zooitje en wat een vreselijke mentaliteit.

profielfoto van Ramesar
Ramesar
12-06-2018
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Opzeggen ziggo

Eind november 2017 ben ik overgestapt met de KPN overstapservice. Begin december 2017 heb ik van Ziggo een bevestigingsmail ontvangen dat mijn diensten per 4 januari 2018 worden beëindigd en dat ze de opzegging van het contract hebben ontvangen. Van KPN heb ik een mail gekregen, zodra de KPN diensten actief zijn, de diensten bij Ziggo, na 24 uur activatie KPN, automatisch worden beëindigd. KPN heeft 11 januari 2018 mijn diensten aangesloten. Noch op 4 januari 2018 noch op 12 januari 2018 heeft Ziggo de diensten beëindigd. Ziggo heeft dit pas op 24 januari 2018 gedaan en sturen mij een factuur van 1 t/m 24 januari 2018 waar ik het niet mee eens ben. Zowel Ziggo als het incassobureau zijn niet voor rede vatbaar en dreigen alleen maar met een dagvaarding.

profielfoto van ZIggo S.
ZIggo S.
16-04-2018
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Ziggo klantenservice is geen klantenservice stelletje asociale honden

Waardeloze klantenservice.
Blijf weg bij ZIGGO!
ZIGGO levert defect materiaal.
ZIGGO medewerkers hebben geen enkele kennis van zaken.
ZIGGO heeft te vaak storing
ZIGGO is veel te duur voor de kwaliteit en nazorg die het levert.

ZIGGO is ROTZOOI.

Beter een provider die jou waardeert als klant!

profielfoto van Remco
Remco
18-12-2017
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Ziggo sluit onterecht af, en kan fout niet herstellen

Eind dec gaan we verhuizen en ziggo heeft ons per ongeluk nu al afgesloten, maar het lukt ze niet ons weer aan te sluiten ondanks herhaalde beloften. We zijn nu een week verder. Er wordt een vergoeding beloofd, maar dit blijkt abonnementsgeld te zijn dat we terug krijgen voor elke dag dat we geen internet, tv en bellen hebben.... ofwel een sigaar uit eigen doos.
We hebben er nog weinig vertrouwen in dat het goed komt en dat we weer gewoon tv kunnen kijken en internet hebben. Ze bellen me morgen terug, ik ben benieuwd of dit nu wel echt gaat gebeuren en ze me eindelijk goed nieuws kunnen geven.

profielfoto van Jeroen
Jeroen
11-07-2017
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Onbetrouwbaar

Al weken last van een zeer onstabiele verbinding, werkt vaker niet dan wel. Twee monteurs zijn er geweest, maar nog niet opgelost, moet nu TWEE WEKEN wachten op een monteur die het wel zou moeten kunnen oplossen. Tevens zijn ze ook heel erg onbeschoft aan de telefoon.

Na verhuizing zit je blijkbaar weer vast aan een nieuw jaarcontract, om op te kunnen zeggen moet je dus een jaar doorbetalen. En dan maakt het volgens hun niet uit of ze wel of geen dienst kunnen leveren.

Wat een onbetrouwbare en onbeschofte partij is ziggo geworden.

Zodra het kan ben ik weg.

profielfoto van Dimitri
Dimitri
03-02-2017
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Ziggo; al een maand geen internet en tv

Heb ongeveer 1 maand geleden Ziggo besteld. Om een lang verhaal kort te maken; Ik heb nog steeds geen internet, geen tv, geen telefoon. Helemaal niets. Eerst raakt je online bestelling kwijt, terwijl deze wel per email was bevestigd. Vervolgens alles telefonisch geregeld. Maar ondanks verschillende toezeggingen is Ziggo niet in staat het modem en andere toebehoren te verzenden. Klantenservice is moeilijk te bereiken. Als je uiteindelijk iemand te pakken krijgt dan lijkt men welwillend. Maar alle toezeggingen worden uiteindelijk toch niet nagekomen.

Schrijf een review over Ziggo

Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

YoufoneTVAlles-in-1 logo YoufoneTVAlles-in-1
0 beoordelingen
10
Tele2-Thuis logo Tele2-Thuis
0 beoordelingen
10
Solcon logo Solcon
0 beoordelingen
10