Sunweb logo

Sunweb ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

42 beoordelingen • 4,7
Sunweb logo
Sunweb ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
42 beoordelingen • 4,7
Beoordeling
42 beoordelingen
4,7
5 sterren
21%
4 sterren
7%
3 sterren
10%
2 sterren
7%
1 ster
55%
Bestelproces
4,7
Service
4,7
Prijs
4,7
Levering
4,7

Gerelateerde bedrijven

Hotelspecials logo Hotelspecials
14 beoordelingen
6,3
Belvilla logo Belvilla
22 beoordelingen
3
Pinhigh.nl logo Pinhigh.nl
0 beoordelingen
10

Sunweb ervaringen

Op deze site kun je reacties lezen van mensen die hun Sunweb ervaringen graag delen. Heb je zelf gebruik gemaakt van de producten en diensten van Sunweb, dan kan je jouw Sunweb ervaringen delen door een review te plaatsen. Bekijk de beoordelingen en maak een verstandige keuze wanneer je een aankoop gaat doen.

Over Sunweb

Sunweb is een van de grootste vakantie en reizen aanbieders op de Nederlandse en Belgische markt. Sunweb heeft zowel zomervakanties als wintervakanties in vele soorten en maten en naar vele bestemmingen.

Sunweb zonvakanties

Sunweb biedt zonvakanties aan naar vele populaire locaties rond de Middellandse zee zoals: Griekenland, Malta, Tunesië, Spanje, Portugal, Turkije en de Balearen. Op de website van Subweb heb je een ruime keuze aan prachtige accommodaties en hotels. Wil je lekker met zijn tweeën of met een compleet gezin op zonvakantie? Geen probleem want het aanbod van Subweb is enorm en er is altijd een geschikte vakantie te boeken tegen de laagste prijs.

Sunweb wintervakanties

Lekker skiën in Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië of Andorra regel je zo via Sunweb wintervakanties. Voor een skivakantie ben je bij Subweb namelijk aan het goede adres en kun je kiezen uit het grootste aanbod van hotels, chalets en appartementen in de mooiste skigebieden van Europa. Ook heeft Subweb wintervakanties een groot aanbod voor korte skitrips en midweken.

Sunweb autovakanties

Een vakantie met de auto naar de mooiste plekjes in Europa regel je ook via Subweb. Wil je dicht bij huis blijven? Boek dan een van de Subweb autovakanties. Lekker in Frankrijk of Italië of lekker naar een pretpark in Europa is zo geboekt via de website. Via de website zijn alle reizen eenvoudig en snel te boeken. Bekijk het totale aanbod van Sunweb op de website.

Sunweb ervaringen en klachten

Heb jij Sunweb ervaringen of juist Sunweb klachten en wil je deze delen? Schrijf dan je Sunweb ervaringen op in een review en geef Sunweb een beoordeling.

Start met beoordelen

Lees beoordelingen over Sunweb

profielfoto van Wouter
Wouter
15-03-2019
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Heerlijk gehad

Vakantie naar Egypte geboekt en was heerlijk! Super geregeld Sunweb!

Gewoon top!

profielfoto van Stephanie V.
Stephanie V.
26-01-2018
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
GEWELDIG GEHOLPEN

Omdat ik een fout had gemaakt in de boeking, gebeld met Sunweb (ik had per ongeluk voor 9 gasten geboekt ipv 8). Cecile (hoop dat ik haar naam goed schrijf) heeft alles keurig GRATIS aangepast en doorgevoerd. P E R F E C T E service! Echt Supergoed! Heel tevreden! Goed begin van de vakantie (over een week of 5/6) Bedankt! Nogmaals!

profielfoto van Sabine E.
Sabine E.
15-01-2016
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Vroegboekkorting

Wij hebben met ze tweeen weer een reis naar ons vertrouwde hotel in Santa Susanna geboekt vai Sunweb en zijn weer super tevreden :) De vroegboekkorting gaf weer de doorslag om te gaan boeken bij Sunweb

profielfoto van Lisa V.
Lisa V.
15-07-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Inpakkers zijn aantrekkelijk

Sinds kort heeft Sunweb Inpakkers, natuurlijk een mooie naam voor vakanties met dikke kortingen. Even rondgekeken en zelfde avond geboekt. Direct snel antwoord met info en alles was geregeld. Zeker voor de prijs doen. Nu is Sunweb al een bekende naam op de markt maar had er nog nooit geboekt. Eerste ervaring helemaal geweldig. Nu dromen en uitkijken naar de vakantie.

profielfoto van Richard E.
Richard E.
17-05-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Havania

Een prima appartementencomplex, direct aan zee gelegen, met een zwembad, goede service, lekker eten, diverse plekken om te zitten, prettig personeel en vooral een heel mooi uitzicht!!

profielfoto van Anoniem
Anoniem
15-04-2015
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Genoten bij Sunweb

Gewoon een top vakantie gehad met mijn man zoals je verwacht. Kinderen kwamen halverewege de vakantie er ook nog bij en het was super in het mooie Turkijke :)

profielfoto van Anoniem
Anoniem
08-10-2014
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Al jaren de beste

Sunweb is voor mij de nummer 1. Heb er nog nooit echt een slechte ervaring mee gehad. tuurlijk zijn er altijd kleine dingetjes maar ja dat heb je overal. Gewoon een prettige organisatie waar dingen goed geregeld zijn.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
03-09-2014
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Top service!!!

Wij hadden net een zonvakantie geboekt bij Sunweb, toen wij enkele dagen later een actie voorbij zagen komen voor gratis parkeren.

Als wij hadden gewacht met boeken, dan hadden gebruik kunnen maken van deze mooie actie, maar dat wisten wij dus niet van te voren.

Nadat we een mail hadden gestuurd naar Sunweb hebben we binnen 2 dagen toch een actiecode mogen ontvangen zodat wij ook gebruik kunnen maken van de actie!

Dat noem ik service! Elke vakantie boeken wij Sunweb, alles is altijd goed geregeld en ze staan altijd voor je klaar als je hulp nodig hebt.

Wij zijn dik tevreden!!

profielfoto van Jenny V.
Jenny V.
14-02-2014
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Gigantisch aanbod

Sunweb heeft het grootste aanbod en weet altijd wel een mooie reis te boeken via de site. Prijzen zijn goed en service is altijd goed geweest.

profielfoto van Bergsma
Bergsma
24-11-2015
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Super vakantie helaas wel veel gesloten

Ik en mijn mijn in oktober naar Zakynthos geweest met een all inclusief hotel. Het hotel was echt een wahalla en we hebben dan ook echt genoten. helaas was de omgeving een beetje uitgestorven omdat veel winkels dicht waren. Dit zou wel zo netjes zijn om even bij de website te vermelden.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
07-04-2014
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Goede reis en geen klachten

Zij eind mei naar het griekse eiland Thassos geweest voor de eerste keer met sunweb is ons goed bevallen en zeker voor hehaling vatbaar. Goede telefonische bereikbaarheid voor als je vragen hebt.Het hotel Alea Suite was goed enkelt de annimatie in de avond stelt niks voor erd weinig gedaan Het plaatsje Prinos is een klein dorpje met een veerboot die naar het vast e land gaat. De hostes van sunweb was vriendelijk en zeer behulpzaam maar wist enkelt de standaard dingen van het eiland komt waarschijnlijk ook dat dit haar eerste siezoen op Thassos was.

Het eiland is rutig en nog echt grieks de mensen zijn zeer vriendelijk het is niet toeristies in een dag rij je met een auto het eiland rond . wij hebben een fijne vakantie gehad maar zou er niet weer heen gaan want heb er alles in de 15 dagen dat we er waren well gezien

profielfoto van Anoniem
Anoniem
06-03-2014
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Omboeken vakantie

Helaas moest ik vlak voordat we op vakantie een operatie ondergaan, waardoor de vakantie niet door kon gaan. De vakantie moesten we dus annuleren bij Sunweb, maar tot onze verbazing kwamen ze met het aanbod dat deze vakantie ook omgeboekt mocht worden. Dit hadden wij dus gedaan en gingen twee maandjes later op vakantie. Het verschil werd door de annuleringsverzekering vergoed!

profielfoto van A
A
24-08-2019
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
reisleiding

Op zich ben ik altijd goed te spreken over de vakanties die ik bij Sunweb heb geboekt, alleen de reisleiding tegenwoordig? Je wordt ergens uit de bus gezet en je bekijkt het maar. Of je stapt vanaf de airport in een bus, zonder reisleiding, chauffeur roept om, appartement huppeldpup, en je staat daar in het donker geen idee waar je heen moet lopen. Wellicht zijn dit bezuinigingen, maar juist de vroegere persoonlijke en goede reisleiding stond Sunweb bekend om. De reisleiding zelf, te jong en onervaren, doen hun best maar komt zeker niet altijd over, een ingestudeerd praatje, beter iemand die zelf echt spontaan is, verteld en aanvoelt wat er nodig is, meer ervaren is en die uitlegt waar je heen moet als je de bus uitstapt, bereikbaar is voor vragen -en niet alleen telefonisch- beter nog, even meeloopt. Mvg

profielfoto van A
A
24-08-2019
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
reisleiding

Op zich ben ik altijd goed te spreken over de vakanties die ik bij Sunweb heb geboekt, alleen de reisleiding tegenwoordig? Je wordt ergens uit de bus gezet en je bekijkt het maar. Of je stapt vanaf de airport in een bus, zonder reisleiding, chauffeur roept om, appartement huppeldpup, en je staat daar in het donker geen idee waar je heen moet lopen. Wellicht zijn dit bezuinigingen, maar juist de vroegere persoonlijke en goede reisleiding stond Sunweb bekend om. De reisleiding zelf, te jong en onervaren, doen hun best maar komt zeker niet altijd over, een ingestudeerd praatje, beter iemand die zelf echt spontaan is, verteld en aanvoelt wat er nodig is, meer ervaren en die uitlegt waar je heen moet als je de bus uitstapt, beter nog, even meeloopt.

profielfoto van Wilma
Wilma
14-06-2017
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
reviews niet betrouwbaar

Sinds mijn terugkomst van vakantie (4 mei) beweert sunweb dat er een storing is bij het plaatsen van reviews. Mijn review was niet echt lovend. Mijn bewering klopt helaas. Er zijn inmiddels wel 2 beweringen van (9.1 en 9.9) geplaatst, die hadden kennelijk geen last van een storing. Te triest voor woorden

profielfoto van Wendy
Wendy
09-09-2016
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Luna Park Mallorca

Van 31.08 tot 07.09 in luna park Mallorca verbleven.

In de hotelkamer zelf waren al veel dingen stuk en nog vies. Losse plinten, vlekken in bed hoezen, gore spiegels etc.

Het was all in.. ontbijt was top en als er smiddags warm eten bij zat dan was dit ook echt warm/heet. Savonds daar in tegen was het eten koud tot lauw. En dit terwijl we direct om 19.00uur erheen gingen en wat koud moest zijn was warm. Hebben dus vaak buiten de deur gegeten.

Boek je een excursie bij Sunweb, denk dan even 2 keer na. In de shops die precies dezelfde excursie aanbieden betaal je zo 20 euro minder. Voel ons gewoon weer eens afgezet door de Nederlandse reisorganisaties.

Ook droppen ze je natuurlijk eerst in een leerwinkel of parelwinkel, daar verdienen die busorganisaties natuurlijk weer geld aan. Wij doen excursies om wat van het land te zien, niet om te winkelen. Beetje jammer.

Zelf snachts nog aan de stok gehad met fransen, die vonden het nodig om rond 4 / 5 uur snachts keihard op de deuren te bonken en te schreeuwen.

In ons hotel was verder geen toezicht of beveiliging. Die stond alleen bij het hoofdgebouw van luna park.

Zon zee en strand was super!! De accomodatie was helaas minder. Ondanks alles wel super genoten.

profielfoto van A
A
24-08-2019
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
reisleiding

Op zich ben ik altijd goed te spreken over de vakanties die ik bij Sunweb heb geboekt, alleen de reisleiding tegenwoordig? Je wordt ergens uit de bus gezet en je bekijkt het maar. Of je stapt vanaf de airport in een bus, zonder reisleiding, chauffeur roept om, appartement huppeldpup, en je staat daar in het donker geen idee waar je heen moet lopen. Wellicht zijn dit bezuinigingen, maar juist de vroegere persoonlijke en goede reisleiding stond Sunweb bekend om. De reisleiding zelf, te jong en onervaren, doen hun best maar komt zeker niet altijd over, een ingestudeerd praatje, beter iemand die zelf echt spontaan is, verteld en aanvoelt wat er nodig is, meer ervaren is en die uitlegt waar je heen moet als je de bus uitstapt, bereikbaar is voor vragen -en niet alleen telefonisch- beter nog, even meeloopt. Mvg

profielfoto van Loos
Loos
06-09-2018
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Bedreiging hoteluitzetting door negatief review op Social Media.

Wij zijn bedreigd om tijdens onze vakantie ons hotel uitgezet te worden naar aanleiding van een negatief review op Social Media. We hebben een Sunweb "sorry" formulier moeten tekenen om de negatieve review te verwijderen. We hadden geen keuze. Ook Sunweb niet omdat ze voor 4 volwassenen en 4 kinderen zo snel geen accomodatie konden vinden.

Het begon allemaal met 3 kinderen (van de 4) oorontstekingen. Er waren meer kinderen in het hotel die dit kregen. Het management bood aan om een zwembadrapport van het zwembadwater te laten zien. Dit hebben ze tot op heden niet gedaan. Toen hebben wij in een review geadviseerd om aan nieuwe gasten oordopjes mee te nemen voor het zwembad, aangezien de kinderen alleen maar in het zwembad geweest zijn. Het management was woest en we zouden onder politie begeleiding het hotel uitgezet worden als we deze review er niet afhaalde. Wat een domper. Eerst kinderen met oorontstekingen en toen uitzetting hotel. De kinderen waren ontroostbaar. Wat een schande!!!! SUnweb houd ons aan het lijntje. Hier zit een raar luchtje aan!!!!!

profielfoto van JND M.
JND M.
11-08-2016
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
slechte klachtafhandeling

voor het aanbieden van een zeer onhygiënisch hotel Serpina in Gumbet- wat ook door de reisleiding ter plaatse werd geconstateerd- een klacht ingediend die niet naar tevredenheid in behandeling werd genomen en niet werd opgelost.

profielfoto van Annet S.
Annet S.
07-03-2021
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Schandalig

Ik heb op 22-2 een pakketvakantie voor de zomer geboekt en dat was voor 2 weken voor ons een behoorlijk bedrag! Nu, goede 2 weken later, is onze reis inclusief alles wat we daarbij hebben geboekt, ineens €300,00 goedkoper???. Heb net exact alles hetzelfde ingetoetst!! Ach, toen kreeg ik de zogenaamde vroegboekkorting, dat is dus gewoon bedrog!!!

Nou zeg, wat kan ik mezelf wel voor de kop slaan om de reisbranche te helpen in coronatijd door op tijd te boeken!!!
Dagprijzen en een aanbieding kan, maar dan binnen een goede 2 weken ineens 300 verschil??? Schandalig en ben gewoon genaaid door Sunweb

profielfoto van Muilekom1@hetnet.nl
Muilekom1@hetnet.nl
22-07-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Voucher verziveren bij Sunweb

Gerard van Muilekom
Allereerst wat zijn jullie een bagger bedrijf. Gisteravond hebben wij een mail verstuurd aan u met een vraag oven een huisje op roompot Cochem a 575 euro voor een midweek. Na geen reactie heeft mijn vrouw na lang wachten u zelf maar gebeld. U team die van weinig verstand heeft had geen juist antwoord. Wij hebben zelf roompot maar gebeld, en inderdaad wat u melde klopte niet. tijd om te boeken. Tijd om te boeken de prijs was van 575 naar 950 gestegen u wilde niet buigen of barsten. wij willen ons voucher kwijt a 500 euro. in middels hebben wij geboekt bij roompot zelf a 575 euro. Om 18.30 heden avond staat uw prijs weer op 575 euro. Hoe gaat u dit nu nog netjes met ons oplossen. ik ben hierdoor 575 euro extra kwijt omdat u mij niet instaat stelt ons voucher te verzilveren. Door uw dieven praktijken.

profielfoto van Marien
Marien
30-06-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
omboeken onder valse voorwaarden

Hallo

Ik heb op dinsdag 23 juni jullie onderstaande mail gestuurd heb daar nog steeds geen antwoord op!!!!!!!!!
Jullie zouden binnen een week antwoord geven!!!!!

Jullie reactie afwachtend,

Mvg
Marien landeweerd

Van: info@hlecoservices.nl <info@hlecoservices.nl>
Verzonden: dinsdag 23 juni 2020 09:32
Aan: 'info@sunweb.nl' <info@sunweb.nl>
Onderwerp: FW: Jouw gewijzigde Sunweb factuur - 4100001

Hallo

Ik ben het toch niet eens met de omboeking vooral de manier hoe het is gegaan.
Tijdens het telefoongesprek heb ik menig maal gezegd dat hotel bull eugenia victoria gesloten is op datum dat wij zouden komen. Ze zei deze is gewoon open.
Toen werd ik onder druk gezegd dat ze omboeking direct in orde wilde maken of anders volgende week op vakantie.
Toen kregen we volgende discussie aangezien we dit jaar met 6 personen zouden gaan en komend jaar zeer waarschijnlijk met 4 daar dochter en vriendin niet mee kunnen ivm studie
Ik moest gewoon voor 6 personen omboeken anders was er niet mogelijk, werd mij direct gezegd kon na boeken wel annuleren voor die 2 personen tegen 30% van hun reissom

Daar wij ivm corona angst hebben om op vakantie te gaan hebben wij omgeboekt, naar nogmaals gevraagd te hebben of het hotel niet dicht zit, weer werd er gezegd is gewoon open.

Uiteindelijk met tegenzin voor 6 personen omgeboekt, als er voor 4 personen omgeboekt had kunnen worden hadden wij dit prima gevonden.

Na telefoongesprek met een medewerkerster van sunn web heb ik zelf hotel bull eugenia victoria gebeld, deze bevestigden dat ze inderdaad nog gesloten zijn en op zijn vroegst 1 augustus open gaan.

Dit alles overdenkende heb ik een zeer slecht gevoelhierbij, een trouwe klant die al jaren via sun web op vakantie gaat zo behandelen heb ik geen woorden voor.
Het kan toch niet zo zijn dat ik medewerkster van sunn web er op moet wijzen dat hotel waar wij naar toe zouden gaan gesloten is!!
Heb dit tijdens telefoongesprek wel 4 keer aangegeven, toen had zei ook kunnen zeggen ik ga eerst even informeren en kom er bij u op terug.

Neem aan dat jullie hierover nog contact met ons opnemen om het een en ander te bespreken. Voor ik eventueel andere stappen zal onder nemen.

Uw reactie afwachtend,

Mvg
Marien Landeweerd
06-54247129

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

Van: info@hlecoservices.nl
Verzonden: maandag 22 juni 2020 17:37
Aan: HL Eco Services
Onderwerp: Fwd: Jouw gewijzigde Sunweb factuur - 4100001

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Begin doorgestuurd bericht:
Van: Sunweb <
Datum: 22 juni 2020 om 16:31:38 CEST
Aan: mhmcp@planet.nl
Onderwerp: Jouw gewijzigde Sunweb factuur - 4100001


profielfoto van Charlotte
Charlotte
29-06-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Zeer slechte communicatie

Dochter en haar vriendin gaan morgen op reis naar Zakynthos maar vorige week kregen ze mail dat alles door kon gaan en afgelopen weekend werden ze gebeld dat alles was gecanceld!Hoe dan? Dochter liet het er niet bij zitten en heeft sunweb geappt en kreeg dag later bericht dat er nog geen annulering stond dus dat de meiden gewoon weg kunnen.
En de meiden hebben nog naar de Griekse Accommodatie gebeld op Zakynthos en met de eigenaar gesproken die al plek voor de meiden heeft in zijn andere hotel.
Tot onze stomme verbazing werd reis uur later weer gecanceld....
Ik vind dit een zeer kwalijke zaak en stap hiermee naar MAX vakantieman.
Meiden zijn allebei studenten die hard voor deze reis hebben sparen!
Dit kam echt niet ,meiden zouden deze woensdag op vakantie gaan en weten niet waardoor reis is gecanceld!Ik ga de media opzoeken!

profielfoto van Nancy
Nancy
08-04-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
slechtste ervaring ooit

Ongewenste Corana Voucher;

Reis geboekt met
1) vrouw en dochter
2) vriendin uit ander gezin
3) nichtje en zwager uit ander gezin

Deze reis was qua agenda lastig te plannen maar is gelukt in de meivakantie 2020.
De reis is door Sunweb geannuleerd helaas vanwege Corona.

Gelukkig zijn er spelregels opgesteld door ACM; je hebt als consument direct recht op terugbetaling van de reissom. Een hele geruststelling daar wij verwachten niet zo makkelijk nog een keer met deze uit 3 gezinnen samengesteld groep te kunnen boeken en absoluut niets zien in een voucher.
ACM staat ook toe dat de reisorganisatie een Voucher aanbied, maar onder de restrictie dat dit niet verplicht is en dat de consument niet onder druk gezet mag worden om deze voucher te accepteren. Consument heeft namelijk altijd recht op terugbetaling als dat zijn wens is!

Dit begrijpt Sunweb niet, of willen ze niet begrijpen. Ik heb dit namelijk letterlijk in 10 e-mails uitgelegd en telelens krijg ik hetzelfde antwoord dat ze het jammer vinden dat ik de voucher niet wil accepteren maar dat zij zich op het standpunt stellen de reissom niet terug te betalen en zich dus NIET aan de wet houden !!!

Ongelofelijk voor een trouwe klant die al zeker 3x eerder een reis met sunweb heeft geboekt.

Blijkbaar denken ze dat hun klanten (ik) dom ben en mijn rechten niet ken. Of ze willen dat ik in de toekomst nooit meer een reis bij ze boek.

Ik ben zo teleurgesteld in Sunweb, ik ben benieuwd of ze dit ooit nog goed kunnen maken?....

profielfoto van Marga
Marga
18-02-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Door zeer luide geluidsoverlast klacht ingediend. Zelfs geluidsopnames ingediend. Antwoord jammer kunnen we niets aan doen en zeggen dan nog hopen dat u een fijne vakantie gehad heeft. Nou dan heb je de klacht goed gelezen . Maar niet heus. Daarna nog een brief gestuurd naar de directie van Sunweb. Maar wat dacht je . Nog geen regeltje terug gekregen. U snapt het NOOIT
GEEN SUNWEB MEER.

profielfoto van Dirk
Dirk
03-02-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
sunweb accepteert annuleringsverzekering, maar laat na annulering niets van zich horen

Mijn vrouw boekte een reisje naar Benidorm en betaalde de verlangde vooruitbetaling van €426,50 van de totaalkosten ad.€1357,50. Daarna sloten wij een annuleringsverzekering af ad €116,90. via sunweb. Alles ok volgens woordvoerder van sunweb. Na noodzakelijk annuleren van de reis vanwege gezondheidsklachten let Sunweb niets horen en verwees ons naar de Europeesche Verzekerings mij. wij hebben nooit een cent terug ontvangen en Sunweb heeft de reis ongetwijfeld door verkocht. Dikke winst dus voor Sunweb.

profielfoto van Joyce
Joyce
11-01-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Annulatiefactuur voor een reis waar ik niets van wist

Ik moet een annulatie op een reis betalen die ik zogezegd heb geboekt, maar alle mails daaromtrent kwamen in mijn ongewenste emails! Hoe moet ik dan weten dat er een reis is geboektDaarbovenop heel klantonvriendelijk en lang wachten tegen dat ze opnemen!

profielfoto van Pedro
Pedro
18-12-2019
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Online boeken, bevestiging wijkt echter af.

Online een pakketreis geboekt. Duidelijk de juiste vertrektijd van het vliegtuig geselecteerd, op mailbevestiging wijkt deze echter af. Telefonisch contact met een dame van Sunweb leert ons dat we deze uiteraard kunnen omzetten, kosten €80,00 pp. Dit terwijl de fout onomstotelijk bij hen ligt.
Ik heb hier maar een woord voor: BEDROG !!!

profielfoto van Karima T.
Karima T.
22-09-2018
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Traumatische vakantie

Sunweb neemt klachten absoluut niet serieus. Je moet eerst 4 weken wachten op een reactie die nergens op slaat en overeenkomt met een reactie op fb en vervolgens mag je weer 4 weken wachten op een reactie op je email. En dan gaat jet om een zeer traumatische ervaring op een excursie die afgenomen is bij sunweb zelf.

profielfoto van Koycu
Koycu
09-08-2018
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Misleiding huurauto

We hebben een vakantie geboekt inclusief huurauto. Standaard werd aangeboden de Fiat Panda. Deze is geschikt voor 2 personen en 1 koffer. Omdat we met zijn vieren zijn hebben we gekozen voor een upgrade, namelijk de VW Polo of vergelijkbaar (ruimte voor 2 koffers). Achteraf hebben we een voucher voor de huurauto gekregen met Fiat Panda of vergelijkbaar. Na meerdere telefoontjes en emails kregen we een dag voor de vakantie ineens te horen dat de Fiat Panda ook in de economy classe zou vallen. De informatie op de Sunweb website is misleidend? Waar hebben we dan extra voor moeten betalen? En waar moeten we onze koffers straks kwijt als we hebben gekozen voor een auto waar twee koffers in kunnen ipv 1? Ook op de website van Sunny cars, de samenwerkingspartner van Sunweb valt de Fiat Panda onder de cat. Small en de VW Polo onder de cat. Economy. Sunweb weigert het probleem op te lossen en houdt voet bij stuk.

Schrijf een review over Sunweb

Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

Hotelspecials logo Hotelspecials
14 beoordelingen
6,3
Belvilla logo Belvilla
22 beoordelingen
3
Pinhigh.nl logo Pinhigh.nl
0 beoordelingen
10

Alle subcategorieën uit deze categorie