Stella Fietsen logo

Stella Fietsen reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Stella Fietsen reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
1932
Stella Fietsen logo
Website
stellafietsen.nl
Categorie
Webshops
Bezoek de website

Reviews en ervaringen Stella Fietsen

Benieuwd welke beoordelingen en reviews er geschreven worden over Stella Fietsen? Je leest ze hier. Wij hebben de reviews van Stella Fietsen namelijk voor je op een rijtje gezet. In de reviews lees je hoe klanten Stella Fietsen hebben ervaren. Eerlijke meningen die je niet iets proberen te verkopen, maar je informeren. Op basis van deze reviews kun jij een weloverwogen beslissing maken of je ook iets bij Stella Fietsen wilt kopen.

Over Stella Fietsen

De Nederlandse marktleider in e-bikes (elektrische fietsen) is Stella Fietsen. Stella is in 2011 opgericht door de mannen Daan van Renselaar en Wilco van de Kamp. Twee jonge ondernemers die in hun eigen schuurtje de eerste e-bike ontworpen en gemaakt hebben, en sindsdien is het bedrijf razendsnel gegroeid. Nu, ongeveer 10 jaar later, heeft het bedrijf meer dan 550 medewerkers en mogen ze zichzelf dus marktleider in Nederland noemen. Het doel van Stella Fietsen? In binnen- en buitenland iedereen laten genieten van een e-bike van Stella. Het is uniek dat ze alles zelf doen en ze richten zich echt specifiek op de productie en verkoop van e-bikes. Vandaag de dag zijn er meer dan 50 vestigingen verspreid over zowel binnen- als buitenland. Naast Nederland heeft Stella Fietsen namelijk ook vestigingen in onder andere België en Duitsland. Er zit dus gegarandeerd een vestiging bij jou in de buurt.

Waarom kiezen voor Stella Fietsen

Een e-bike kun je natuurlijk bij meerdere bedrijven kopen, maar waarom dan Stella Fietsen? Zij beweren dat een Stella e-bike meer is dan een e-bike. Je krijgt er namelijk ook de kwaliteit, de service en het contact met het bedrijf bij. Zo heb je tot 5 jaar garantie, kun je binnen 5 werkdagen al gaan fietsen met je nieuwe e-bike, is een proefrit aan huis mogelijk, en dat allemaal voor de beste prijs-kwaliteitsverhouding. Dat maakt ze uniek. De e-bikes worden op maat gemaakt. Iedere dag weer worden de fietsen met liefde en vakmanschap gemaakt. Ze beloven dat ze hierbij de nieuwste techniek gebruiken en dat de fiets dus van topkwaliteit is. Dat merk je ook wanneer je aan het fietsen bent. Je hoeft je minder in te spannen, dus genieten op de fiets kun je gegarandeerd. De belofte ‘Stella makes my day’ past daar heel goed bij. In het assortiment vind je niet alleen dames- en herenfietsen, maar ook seniorenfietsen, driewielers, schoolbikes en nog veel meer.

Is Stella Fietsen betrouwbaar?

Het hoofdkantoor van Stella Fietsen is gelegen in Nunspeet. Het bedrijf is niet alleen in meerdere onderzoeken uitgeroepen tot winnaar, maar ook bij diverse e-bike testen kwam de e-bike van Stella Fietsen als winnaar uit de bus. Ze ontwikkelen de fietsen samen met meerdere partijen, waaronder ANWB, Spanning en Axa. Bij KiyOh scoort het bedrijf een 8,6 op basis van bijna 10.000 beoordelingen. Naast een klantenservice, biedt Stella Fietsen ook een gratis brochure aan. Deze kun je online aanvragen, waarna deze per post en e-mail naar je toe wordt gestuurd. Tot slot kun je een bezoekje brengen aan een Stella E-bike Testcenter. Met meer dan 50 testcenters kun je direct een proefritje maken en een medewerker spreken voor al je vragen.

Klantenservice en klachten

Stella Fietsen heeft een klantenservice die je op meerdere manieren kunt bereiken. Je kan telefonisch contact opnemen, maar ook via de mail of via whatsapp kun je ze een berichtje sturen. Daarnaast is er een online contactformulier die je in kunt vullen. Wanneer je op de website zit, kun je rechts in de hoek op de help-button klikken, waarna je met een medewerker kunt chatten. Van maandag tot en met vrijdag kun je tussen 08.30 en 17.30 uur met iemand chatten. Daarnaast is het ook mogelijk om via Facebook, Twitter, YouTube of Instagram op de hoogte te blijven. Mocht dat nog niet genoeg zijn, dan kun je ook eens bij de veelgestelde vragen kijken. Wie weet vind je daar meteen antwoord op je vraag.

Wil jij ook beoordelen?

Heb jij in het verleden iets gekocht bij Stella Fietsen? Door een review over jouw ervaring te schrijven, kun je andere mensen helpen. Laat weten of je een positieve of juiste negatieve ervaring hebt met het bedrijf en waar dat door komt. Reviews van klanten zijn nou eenmaal heel betrouwbaar en geven anderen een goed beeld van het bedrijf. Laat dus van je horen!

Reviews over Stella Fietsen

Gerelateerde bedrijven

Halfords logo
Halfords
2 beoordelingen
9
Fiets-stoeltje.nl logo
Fiets-stoeltje.nl
6 beoordelingen
7
Superfietsen.nl logo
Superfietsen.nl
3 beoordelingen
10

Gerelateerde blogartikelen

5,8
38% zou hier weer kopen
51 beoordelingen
Ervaringen met Stella Fietsen

Ons team van experts heeft Stella Fietsen geverifieerd op een aantal punten. De webshop van Stella Fietsen bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt. Stella Fietsen is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje). Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.

Stella Fietsen is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Wij raden het aan om eerst even op de website van stellafietsen.nl te kijken voor actuele openingstijden. Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.

Geplaatst op: 17-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Zeer slecht

maart 2021 een stella fiets gekocht, direct al problemen met de ondersteuning. 4x terug naar de fabriek 3 x monteur aan huis.
sept 2022 klacht nog steeds niet opgelost, lange rij bij de klanten service ben je er eindelijk door doen ze als of ze je niet verstaan en drukken de verbinding weg.
fiets is weer terug naar fabriek probleem niet opgelost wel een servicebeurt waar niet omgevraagd was hup 75 euro, een kabel vervangen die niet stuk is.
daar het een fiets is uit de outlet zit er maar een jaar garantie op, dit is echter nooit verteld.
Stella ervaar ik als een groot drama en zal ook niet iemand aanraden om daar een fiets te kopen.
Heb nu contact met mijn rechtsbijstandverzekering om stella aansprakelijk te stellen voor de niet geleverde diensten

Geplaatst op: 26-09-2022
Laatst bewerkt op: 26-09-2022
Geschreven door: Anita S.

4 / 10
3/5 1/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slecht

29 juni een fiets gekocht in Almere. Aardige verkoper, mooie fiets. Er zou 8 augustus, in de laatste week van mijn vakantie geleverd worden. Betalen moet vooruit. Omdat ik niets meer hoorde, heb ik gebeld met Stella. 8 augustus was niet haalbaar. 15 augustus echter, kon ik de fiets in Nunspeet ophalen of 30 augustus thuis geleverd krijgen. Gekozen voor ophalen in Nunspeet. Daar aangekomen was er GEEN fiets. Iets misgegaan. Na heftig aandringen heb ik een tegemoetkoming in mijn kosten (benzine en uren) gekregen. Nieuwe afspraak op 30 augustus. Afspraak gemaakt met een medewerker van de helpdesk die aangaf er ook niets aan te kunnen doen en net terug was van een burn-out. Daarna werd het weer stil. Naar de shop in Almere gereden om te vragen hoe het zat. Deze kon geen gegevens vinden. In Nunspeet was mijn order gecanceld. Geen idee hoe dat kon. Ik heb de koop daarop ontbonden en zou tussen de 5 en 10 dagen moeten wachten op restitutie van de koopsom. op 6 september creditnota ontvangen, maar geen geld. Vele malen gebeld, uren gewacht, nooit een antwoord. Wel een medewerker die de telefoon heeft opgehangen of me in de wacht heeft gezet om niet meer terug te komen. Al met al: geen fiets, geen geld terug en ontzettend veel irritatie en spanning.

Geplaatst op: 12-09-2022
Laatst bewerkt op: 12-09-2022
Geschreven door: Rick C.

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Prima ervaring onze derde Stella.

Goede ervaring met Stella onze derde aankoop 1e aankoop nog in de schuur bij de potkachel en koffie van oma. service geen klachten altijd goed geholpen . wel drie keer 2 fietsen gekocht en onze dochter ook. In Nunspeet naar tevredenheid geholpen door Marius. en nu met de nieuwe aankoop hopen we op de zelfde voet met Stella door te gaan.

Geplaatst op: 22-08-2022
Laatst bewerkt op: 22-08-2022
Geschreven door: Koos V.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Zeer slechte ervaring

Niet hier bestellen. Zeer slechte service en klantenservice neemt je niet serieus. Oplichterij. Ik heb een fiets besteld en omdat ik aan het lijntje werd gehouden heb ik het geannuleerd. Nu 1 week later bel ik terug naar Stella en vraag ik waar mijn aankoopbedrag blijft, want die is nog niet teruggestort.. Zegt de mevrouw van de klantenservice dat ze mij niet in het systeem kan vinden terwijl ik alle gegevens heb doorgegeven. NOOIT BIJ STELLA BESTELLEN MENSEN.

Geplaatst op: 12-09-2022
Laatst bewerkt op: 12-09-2022
Geschreven door: Yassine A.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Leveringsproblemen

We hebben voor mijn dochter een fiets gekocht bij Stella in Nuth. Op zich is dat allemaal goed verlopen, en zijn we goed geholpen en geadviseerd.
Vervelend is wel het continu pushen van een grotere accu, het is duidelijk dat hier een voordeel aan kleeft voor de verkoper als de klant 'erin trapt'

De fiets zou op voorraad en binnen een week konden we deze ophalen in Roermond, bezorgen was geen optie (terwijl dit wel op de website staat).
2 uur voor de afspraak krijg ik een voicemail bericht dat de afspraak niet door gaat, omdat de fiets beschadigd is aangekomen. Via de mail krijg ik automatisch een nieuwe afspraak, wat uiteraard weer meteen een week later is. In deze afspraak staat ook meteen dat je wel uiterlijk 48uur van tevoren de afspraak kunt annuleren, anders krijg je kosten in rekening gebracht. Maar Stella zelf kan deze gewoon 2 uurtjes van tevoren annuleren met een smoesje zonder gevolgen.
Deze afspraak heb ik moeten verplaatsen i.v.m. conflicterende afspraken, daarvoor moet je bellen en sta je 15 min. in de wacht.

Het is een heel geregel om deze fiets op te halen in Roermond. Ik moest verlof nemen, de leen-fietsendrager ophalen in Nuth, thuis de inruilfiets ophalen, de fiets ophalen in Roermond, thuis nieuwe fiets uitladen, en dan de fietsdrager terugbrengen naar Nuth.
Voor dit hele gedoe heb ik de hele middag verlof genomen, maar dat is allemaal voor niets geweest.
Tevens hadden we gerekend op de fiets, en moeten we in de tussentijd maar weer kijken hoe we het vervoer opgelost krijgen.

Ik begin al langzaam spijt te krijgen van deze aankoop, want de klantenservice is niet geweldig.

Update:

Uiteindelijk de fiets kunnen ophalen, maar helaas is ook dit niet goed afgelopen. De medewerker die de fiets heeft uitgeleverd heeft het verkeerde serienummer ingevoerd in het systeem, nu staat op de factuur en de verzekeringspapieren het verkeerde serienummer.
Hier zijn we achter gekomen omdat de app van stella niet werkt, omdat deze ook het juiste serienummer nodig heeft. Nu is de fiets feitelijk niet verzekerd, en niet te traceren in geval van diefstal.

Ik heb meteen gebeld hiervoor met Stella. Maar na een half uur in de wacht te hebben gestaan, heb ik besloten om dit via whatsapp te melden. Er zou dan contact met me opgenomen worden, maar dit is inmiddels 4 dagen geleden en ik heb nog altijd niets gehoord.
Nu moet ik onder werktijd weer gaan bellen, maar eigenlijk heb ik geen tijd om een half uur in de wacht te staan.

Ik hoop dat dit ooit opgelost wordt.

Stella heeft gewoon te weinig personeel om alles goed af te handelen, maar ondertussen blijven ze wel gewoon acties aanbieden. Dit is kortzichtige hebzucht.
Mijn tip: koop je fiets ergens anders waar je wel klantenservice krijgt.

Geplaatst op: 05-08-2022
Laatst bewerkt op: 05-08-2022
Geschreven door: Hans G.

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service fiets wachttijden ergerlijk prijs telefonisch +_30 min in de rij waardeloos bedrijf

Waardeloze slechte service lange tijd voor een afspraak fiets te maken
Minstens 30 min wachten als je belt
mankeert van alles
Trapper valt er spontaan af
Batterij vult niet helemaal
Zadel wiebelt
5 maanden oud
Had ik toch maar weer een gazelle gekocht 👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿🤞👎🏿

Geplaatst op: 15-08-2022
Laatst bewerkt op: 15-08-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Top service!

2 nieuwe E-bikes gekocht bij stella in helmond.
Heel tevreden over de dienstverlening en advies.
Uitgebreid mogen test fietsen.
Top!

Geplaatst op: 29-07-2022
Laatst bewerkt op: 29-07-2022
Geschreven door: Wil T.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Slechte after-sales

Stella Fietsen review

26-5-2020

• Eerste contact met Stella Fietsen Assendorperstraat 114, Zwolle. Wij waren op zoek naar een electrische fiets met bepaalde kenmerken (derailleur, v-brakes, uitvalnaven, middenmotor, etc.) omdat onze fietsen gestolen waren in de vakantie. Stella kon deze leveren, de Stella Allegra Easy.

5-6-2020

• Bericht gestuurd m.b.v. contactformuilier op de Stella-site (info@stellafietsen.nl). Achteraf gezien blijkt dit gewoon niet te werken. Komt geen response op .Ook nu nog niet. Wel automatisch iedere keer een automatisch gegenereerde reply waar je dus niks aan hebt.

11-6-2020

• Bericht van Stella Zwolle dat de fiets afgehaald kon worden. Volgens Stella had het zolang geduurd omdat de fiets in Doetinchem zou staan maar dat het wachten was op een accu???? Het zal wel.

15-6-2020

• Fiets gehaald. Blij!

Al met al dus 3 weken nodig gehad om een fiets te krijgen die op voorraad zou zijn in Doetinchem. Ik had hem beter zelf kunnen ophalen.

19-6-2020

• Onaangekondigd komt er een e-mail binnen waarin genoemd staat dat de fiets verzekerd is bij Kingpolis. En of wij even binnen 5 werkdagen willen aangegeven of de gegevens op de polis kloppen.??!!. Dat wordt dus annuleren. Want de verzekering bepalen we zelf wel.

19-6-2020

• Nog dezelfde dag de verzekering geannuleerd welke ook nog die zelfde dag wordt bevestigd door Kingpolis.
• Stella Zwolle op de hoogte gebracht van deze niet gewenste verzekering. En of dit bij elke verkochte Stella fiets automatisch gebeurd of dat ik wellicht iets gemist had tijdens het gesprek. Geén response op gehad.

Tot eind april 2022 een heerlijke fiets. Mijn vrouw is er zeer tevreden mee . Fietst goed. Goede trapondersteuning, een zeer grote actieradius. Ongekend gewoon! Dus zeer tevreden. In de tussentijd wel enig onderhoud gehad zoals remblokjes, lekkke band, tandwielcassette incl. nieuwe ketting. Maar dat hoort erbij.

Wat er niet bij hoort m.i. is een gescheurd bedieningspaneel (puur slijtage door gebruik) en en scheuren in de achtervelg op 5 plekken , daar waar de spaak bevestigd is aan de velg. Heb ik nog nooit meegemaakt met een fiets.


16-5-2022

• Weer een klacht ingediend via het contactformulier op de Stella site waarin staat dat het bedieningspaneel kapot is en dat de achtervelg op meerdere plekken gescheurd is.

Maar zoals ik al eerder zei: dat formulier werkt niet. Daar wordt niet op gereageerd. Whats-app werk nog het beste. Daar wordt binnen redelijk tijd op gereageerd. Telefonisch kan, maar daar sta je veel te lang in de wacht. Maar wat jammer is dat de service desk m.i. de klacht gewoon niet leest omdat ze onmiddellijk met een serviceafspraak cq. Onderhoudsafspraak komen met geschatte kosten van € 160,00 terwijl ik van menig ben dat dit garantie zou moeten zijn.

Na herhaaldelijk contact via whatsapp op 1-6 en 2-6-2022 om misverstanden te voorkomen over het niet betalen van de genoemde € 160,00 afspraak gemaakt voor 14-6-2022.

14-6-2022

• Om 07:45 uur een grote Stella bus voor de deur. Heeft alleen een bedieningspaneel. Geen wiel??. Bedieningspaneel valt niet onder garantie. Trouwens, zegt de monteur, de fiets is een outlet fiets. En daar zit maar een (1 jaar) garantie op. Hoezo outletfiets??!! Die is voor nieuw verkocht. “Dat hadden ze U in Zwolle moeten vertellen”. Bedieningspaneel kost € 60,00.
• Het achterwiel is er dus niet. Maar zegt de monteur: “als ik deze werkbon verwerk in het systeem wordt er binnen 2 werkdagen contact opgenomen over het leveren van het achterwiel.

17-8-2022

• Telefoon van Stella. Het achterwiel is er . En of er een service afspraak gemaakt kan worden. Hoe is het mogelijk?! Meer dan 2 maand later bellen. En dan met droge ogen vragen om ee serviceafspraak te maken. Onder welke steen zijn die vandaan gekropen! Denken ze nu werkelijk dat die fiets gewoon 2 maanden in de garage heeft gestaan om te wachten op een achterwiel. TWEE MAANDEN voor een achterwiel. De plaatselijke fietsenmaker kon mij er 1 leveren binnen 1 werkdag. De fiets is al lang weer helemaal weer up-to-date. En nog beter als bij levering. En gelukkig zonder tussenkomst en/of bemoeienis van Stella. Want ik denk dat het sterkste unique-selling-point van Stella het schuiven van dozen is.

Wil ik hier nu mee zeggen dat er nooit meer een Stella fiets komt?? Zeker niet .Moet iedereen zelf weten. Maar zorg dat je een parallel traject kunt bewandelen omdat de service en communicatie bij Stella heel klein geschreven is. De verkoper was aardig (maar misschien niet helemaal volledig in de informatievoorziening), de monteur was een aardige man, de medewerker(s) van de servicedesk was aardig. Maar de onderling samenwerking tussen de verschillende afdelingen en disciplines binnen Stella is volgens mee “helemaal naatje”.

Geplaatst op: 27-08-2022
Laatst bewerkt op: 27-08-2022
Geschreven door: Gijsje V.

5 / 10
2/5 1/5 4/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Fiets bij ophalen niet beschikbaar.

Fiets gekocht in Brugge op 30/5/2022.
Uitleg was ok. Voorschot betaalt en datum ophalen fiets in Kuurne afgesproken. (06/07/2022).14.30h
Ok verlof genomen om de fiets te gaan ophalen.
Wat blijk als we daar zijn aangekomen geen fiets.
Verkoper belt naar het hoofzetel en dat is het.
Uitleg het systeem is verandert en dan daar sta je dan.
Wanner je dan vraagt wanneer je fiets beschikbaar is?
Antwoord geen datum. Alleen eind augustus.
Sorry en tot ziens. En dat is het.
Waar zijn we mee bezig ?
Geen e-mail of telefoon voordien om afspraak te annuleren.
Heb nog niets gehoord van hem.
Ik heb alvast een mooie zomer zonder fiets.
Bedankt.

Geplaatst op: 08-07-2022
Laatst bewerkt op: 08-07-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Goed advies

In helmond bij Stella 2 elektrische fietsen gekocht.
Goed advies gekregen en mogen test fietsen.
Fietsen worden snel geleverd.
top!

Geplaatst op: 29-07-2022
Laatst bewerkt op: 29-07-2022
Geschreven door: Wil T.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Belachelijke klantenservice aankoop moederfiets

Moederfiets gekocht, 9 weken levertijd. Jammer maar helaas, dan maar wachten. Het was biiiijna zover, maar 2(!!) dagen voordat de fiets geleverd zou worden, werd ons verteld dat een onderdeel niet leverbaar was. De fiets wordt over 7(!!) weken geleverd. Hoe kan dit nu zo kortdag pas bekend zijn? Maar goed, dat is nog niet het ergste, want de klantenservice is pas echt de kers op de taart. Ze zijn via de telefoon/mail/whatsapp niet te bereiken, heb je dan toevallig toch eens iemand aan de telefoon bieden ze 0,0 opties voor tegemoetkoming of mogelijkheden om het op te lossen. Zo staan er twee moederfietsen in de lokale Stella showroom, maar eentje meegeven als leenfiets is geen optie want dat is voor de verkoop. Het is de klant zijn probleem en niet die van hun, zij kunnen niks. Hoofdkantoor stuurt je naar de lokale winkel en de winkel naar het hoofdkantoor. Maar pas op, als je naar de winkel gaat, 15 minuten voor sluitingstijd sta je gewoon voor een dichte Stella winkeldeur in Almere. Gelukkig geen aanbetaling gedaan, order geannuleerd. Liever bij een andere winkel misschien wat meer betalen voor een fatsoenlijke klantenservice. Nooit meer Stella!

Geplaatst op: 08-07-2022
Laatst bewerkt op: 08-07-2022
Geschreven door: E. M.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zwaar teleurgesteld

Fiets wordt niet geleverd op beloofde moment. Resultaat na al wat ellende. Eerst onjuiste verkooppraat en gepush in het ene filiaal. Vervolgens in ander filiaal gekocht. Eerlijkheidshalve werden we hier wel netjes geholpen. Wel al weer een week later. Twee fietsen gekocht en uiteindelijk worden ze niet geleverd wegens systeemfout. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Mocht dit positief zijn dan zal ik dat ook eerlijk hier melden. Maar ben er bang voor. Zeer zeer teleurgesteld. Vroeger nog bij de mannen in Nunspeet gekocht. Jammer dat dit dan zo eindigt.

Geplaatst op: 29-06-2022
Laatst bewerkt op: 29-06-2022
Geschreven door: E G.

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een chaos !

Fiets Morena MDBPX F1 hun topmodel geleverd op de afgesprokken manier
Maar met 2 grote defecten 1speling op de crank, 2Balhoofd dat vastzit
fiets 2 maanden weg voor herstelling !
komt terug met beschadiging ( krassen, bramen ,verf geschaafd en onderdelen die los staan
verlichting ; spatbord , voorvork ;remonderdelen en bestikkering
na 500 km opnieuw crank los , fiets opnieuw 1 maand weg en na oneindig proberen bellen kreeg ik het antwooord dat ze niet wisten waar mijn fiets was !!!
daarna geleverde met opnieuw herstelde cranc , en een aantal herstelde beschadigingen , maar met lekkende remleidingen waar de olie op spatbord en voorvork liep
De enige verontschuldiging die ik gekregen heb was van de plaatselijke monteur in het filiaal , maar die heeft de herstellingen niet uitgevoerd
Neen voor mij niet meer !

Geplaatst op: 19-06-2022
Laatst bewerkt op: 20-06-2022
Geschreven door: Eric K.

8 / 10
5/5 2/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service!!

Wachten inmiddels al drie maanden op onze fietsen 244927/302435 Afgelopen dinsdag 5/7 zouden de fietsen afgeleverd worden...maar helaas weer niet! Na een aantal keren bellen omdat Stella niet terug belt weer een nieuwe afspraak 26/7. Worden we een paar dagen later gebeld door het ophaalpunt in Waddinxveen met de vraag waarom we onze fietsen niet komen halen....!? Gelijk weer de klantenservice gebeld want ik wil ze heel graag ophalen!! Kregen we te horen dat de fietsen alweer weg zijn en doordat er door een nieuw systeem een nieuw ordernummer is aangemaakt hebben wij op deze fietsen geen recht meer!!! De fietsen worden dus weer opnieuw in productie genomen...nou weet nu al wat ervoor 26/7 gaat gebeuren...we kunnen u fietsen ivm onderdelen niet leveren!! Wij hebben al die tijd begrip gehad voor jullie probleem maar het begrip is inmiddels weg en heb er dan ook helemaal geen vertrouwen meer in dat de fietsen 26/7 geleverd gaan worden!!! Mijn advies is naar ieder die een fiets wil kopen doe geen aanbetaling want je hebt pas recht op geld terug na 120 dagen.....!! TERLEUGESTELDE/BOZE KLANT

Geplaatst op: 09-07-2022
Laatst bewerkt op: 09-07-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht verkoper en asso gedraag

Ik vind dat een waardeloos winkeltje is er geworden Stella Waddinxveen. 4 jaar terug hebben we een e-bike gekocht en prima geholpen door André Wissink. Met gevoel van toen heb ik weer een e-bike gekocht. Vandaag ging ik papieren aankoopbevesitiging even controleren en bleek dat een paar dingen niet kloppen wat ik met verkoper had afgesproken. Vandaag langs geweest en gevraagd dat graag dit even aanpassen de verkoopbevestiging i.v.m. garantie, een man met krullenhaar ( verkoper) zei tegen me dat ik niet bij hem heb gekocht en mag ik naar klantenservice stella bellen en hij kon me niet helpen. Ik vind echt bezar, als de andere verkoper niet aanwezig is met welke redenen dan ook dan kan hij me niet helpen. En ook nog echt asso praten. Ik ben helemaal klaar mee met die winkel met zo'n asso mense

Geplaatst op: 07-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Woke fietsje met cancelaandrijving

Zal hier niks meer kopen, ben tegen bedrijven die bepalen wat ik wel en niet mag kijken. Toon ballen en geef mensen hun vrijheid terug, en daar hoort af en toe een btje eelt bij.

Geplaatst op: 30-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ronduit slecht

Fiets aangekocht op 17/08/2021, zijnde week 33 van 2021. Het bestelproces, de hulp bij keuze van de fiets, het aankoopproces was allemaal in orde. Er werd mij meegedeeld dat de fiets zou geleverd worden in week 38 van 2021, zijnde de week van 20/09/2021. Ik werd een eerste maal gecontacteerd dat de levering werd uitgesteld naar 6 oktober. Nadien werd ik nog gecontacteerd de levering werd uitgesteld naar 18/10 dan 28/10 vervolgens naar 26/11 wat ook weer werd uitgesteld naar 23/02/2022 om recent weer te worden uitgesteld naar 23/03/2022. Tussendoor ben ik verschillende malen gebeld om mij mee te delen dat ze 2 dagen later de fiets zouden komen leveren, om daags nadien terug te worden gebeld dat de levering toch niet kon doorgaan omdat er geen fietskader ter beschikking zou zijn. Wanneer ik vraag om gelet op de telkens uitgestelde levering, deze te annuleren, krijg ik de mededeling, niettegenstaande de firma in gebreke blijft, dat ik om te kunnen annuleren toch 1/3 van de aankoopprijs dien te betalen.
Ik begrijp dat er overal vertragingen zijn door verschillende omstandigheden. Ik zou het dan ook minder erg gevonden hebben mocht men mij correct meegedeeld hebben dat er een verlate levering mogelijk zou zijn. Bij de aankoop werd hier echter niet over gesproken. Ik heb dan ook geen enkel vertrouwen meer in deze firma, en hun dienst na verkoop.

Geplaatst op: 24-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Guido S.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooit meer een Stella fiets voor mij!

Casenummer 244966
Eind september 2021 ontving ik mijn aangeschafte fiets van Stella. Deze koste € 2000,00
Na een maand braken er spontaan 4 spaken en ontstond er een enorme slag in het achterwiel.
Na dagen van bellen kwam na twee weken de onderhoudsservice aan de deur. De afspraak was dat het achterwiel vervangen zou worden. Dit gebeurde niet maar de monteur heeft het achterwiel opnieuw gespaakt en de slag uit het achterwiel gehaald.
Na enkele dagen spongen er spontaan weer twee spaken kapot.
Nu weer, na lang proberen iemand aan de telefoon te krijgen, kwamen ze de fiets op 15 december ophalen.
Ik had een leenfiets geëist omdat ik de fiets iedere dag, voor mijn werk nodig heb. Wederom had ik telefonisch de afspraak dat er een nieuw achterwiel gemonteerd zou worden. 37 dagen later!!! Krijg ik mijn fiets weer terug, en wat denkt u? Nee, wederom geen nieuw achterwiel.
Ik had Stella al eens gemaild dat ik een slechte recensie zou gaan schrijven. Daarop is nooit antwoord gekomen. Ik heb het toen maar gelaten voor wat het is maar nu, nadat ze voor de tweede keer hun afspraak NIET nakomen, ben ik toch maar eens gaan schrijven.
Mensen, koop bij Stella nou geen dure fiets online want de service is belabberd en iemand aan de telefoon krijgen duurt dagen. Ook nooit een enkele reactie op mijn mails ontvangen.
Als er nu weer een spaak breekt in mijn achterwiel, dan sta ik niet meer voor mezelf in.
Bah! Zo jammer dit.

Geplaatst op: 21-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Ronald W.

8 / 10
5/5 1/5 4/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Wat een ongelooflijk slechte, waardeloze ervaring!

Tot drie keer toe contact gehad met Stella. Alle keren ergernis. Zowel telefonisch als in de showrooms.
In de 1e confrontatie: (telefonisch, na 43 min. wachttijd) zei de telefonist: “Ach ja, al die zeurende mensen op zaterdag. Laat ze op de website kijken met hun domme vragen”.
2e ontmoeting (vooraf afspraak gemaakt in Naarden).
De verkoper bleef zitten waar hij zat: “Waar komt u voor?”
(Nou ja!)
Ik: “Hoe is uw naam?”
“Wat maakt dat uit? U komt toch voor een fiets?”
Proefrit gemaakt.
“Die fiets is er niet meer in het blauw. U kunt die witte kopen.”
U hóeft hem niet kopen hoor; het mág”
Toch nog maar eens gebeld met hoofdkantoor.
Ik: “Met wie spreek ik?”
Hij: “Is dat belangrijk?” Met veel moeite naam losgepeuterd.
“Fiets is er wél in het blauw. Kan drie weken duren. Komt u maar naar onze showroom.”
Drie dagen later reed ik dus naar Nunspeet (45 min.rijden). De verkoper met wie ik een afspraak had, die mij vroeg speciaal naar hèm te vragen, is op vakantie!!
Helaas, de fiets is er NIET in het blauw. Komt ook niet meer”¦
En ik kom ook NOOIT meer bij Stella!!

Geplaatst op: 05-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Gemma V.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een SUPER slechte service. Waardeloos. Nooit meer Stella

Fiets gekocht altijd staat de fiets binnen na een paar honderd kilometer gefietst te hebben ondersteuning weg. Moet je naar een vestiging toe met de fiets. Best lastig als de ondersteuning weg is dus dan maar iemand langs laten komen thuis en ervoor betalen. Vervolgens is de fiets niet gerepareerd en is de ondersteuning nog steeds weg. Wederom gebeld en natuurlijk komen ze langs maar wel weer betalen. En dan nu het valt niet onder de garantie en of ik even 128 euro wil afrekenen. Het liefst breng ik de fiets terug op een aparte manier. Het gaat niet om het geld maar gewoon de manier waarop je behandeld wordt door Stella. O ja probeer eens iemand te bereiken daar. Vrijwel onmogelijk. Kortom koop nooit maar dan ook nooit een fiets van het merk Stella...

Geplaatst op: 01-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Arie V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze service en garantie

Hollands kwaliteits product is hun motto wat ik niet herken in mijn Stella fiets.
Vanaf moment van levering geen prettige fiets.
Door service is eea verholpen maar genieten van deze fiets zal mij niet meer lukken.
Ondersteuning van de motor is ondermaats evenals de lak afwerking van de fiets.
De computer stopte binnen 2 jaar met werken.
Ik kan Stella dus niet aanraden.
De communicatie binnen het concern laat de wensen over, aangegeven zaken worden gewoon niet uitgevoerd omdat de wetenschap er niet van aanwezig is.
Qua inruil moet je ook niet te veel verwachten.
want ook daar zijn meerdere verschillende gedachten over hoe de waarde bepaald wordt.

Eind conclusie de aanbiedingen klinken aanlokkelijk maar als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat ook meestal zo.
Direct reactie van Stella met een advies wat ik op 25-8 direct heb opgevolgd.

Onderstaande toegevoegd op 26-9 om de service te benadrukken.

Hieronder is een reactie van Stella (25-8) geplaatst waarin aangegeven wordt om een mail te sturen omdat zij geen ontevreden klanten willen hebben. Aan de hand van de reactie heb ik dat dezelfde dag nog gedaan en tot op heden geen reactie/contact gekregen op die mail. Dus eindconclusie blijft mensen koop geen Stella er zullen ongetwijfeld mensen tevreden zijn maar als de zwarte lak afbladder dan wordt het advies doe er een stukje tape overheen dus dat is een afhandeling van de lak garantie. Ook over de overige klachten/zaken wordt erg luchtig gedacht.
Gewoon met je euro’s een gerenommeerd merk fiets kopen.

Antwoord van Stella Fietsen
25 aug. 2021
We vinden het jammer om te lezen dat dit je ervaring met Stella is. Dit zien we natuurlijk graag anders! Zou je ons hiervoor je postcode, huisnummer en ordernummer, samen met je bericht willen doorsturen in een e-mailbericht aan info@stellafietsen.nl o.v.v. Trustpilot? Dan zetten wij je bericht direct door naar de juiste afdeling waarna er contact met je wordt opgenomen.

Geplaatst op: 27-09-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Nico A.

4 / 10
3/5 1/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een SUPER slechte service. Waardeloos. Nooit meer Stella

Fiets gekocht altijd staat de fiets binnen na een paar honderd kilometer gefietst te hebben ondersteuning weg. Moet je naar een vestiging toe met de fiets. Best lastig als de ondersteuning weg is dus dan maar iemand langs laten komen thuis en ervoor betalen. Vervolgens is de fiets niet gerepareerd en is de ondersteuning nog steeds weg. Wederom gebeld en natuurlijk komen ze langs maar wel weer betalen. En dan nu het valt niet onder de garantie en of ik even 128 euro wil afrekenen. Het liefst breng ik de fiets terug op een aparte manier. Het gaat niet om het geld maar gewoon de manier waarop je behandeld wordt door Stella. O ja probeer eens iemand te bereiken daar. Vrijwel onmogelijk. Kortom koop nooit maar dan ook nooit een fiets van het merk Stella.

Geplaatst op: 01-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Arie V.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Uitstekend

2 fietsen gekocht, type Livorno MDS50 RTN2.0.
Tijdens onze eerste tocht hoorden we een licht getik. Het kwam uit de versnellingsnaaf. Alleen hoorbaar op zeer stille weggetjes. Toch Stella gebeld en ze hebben het keurig verholpen. Was niet 100% afgesteld. Echter bij de volgende tocht , na 8 km , kwam het geluid bij de fiets van mijn vrouw terug. Bij die van mij kwam na 50km het geluid weer terug. Weer bellen. Dit keer werd bij de kettingkasten iets verbogen. Snel daarna even uitgetest en ja, toch wel verminderd maar toch nog hoorbaar. De monteur vertelde ons dat het na verloop van tijd zal wegslijten, zeker weten.
We hebben gevraagd aan de monteur om onze klacht toch nog te noteren, zodat wij er later bij Stella op terug kunnen vallen. De monteurs waren allemaal top. Wat ons nu met die fietsen overkomt is vreemd.
Het is zeer zacht getik, maar op stille routes toch irritant. We gaan het afwachten en hebben het volste vertrouwen in Stella dat ze nieuwe fietsen geven indien het later toch een fabricagefout blijkt te zijn. We vinden het nl vreemd dat 2 fietsen dezelfde klacht hebben.
Dus na 3 maanden zou het perfect moeten zijn, zo niet : nieuwe fietsen. We gaan niet meteen sleutelen aan nieuwe fietsen.
We gaan het afwachten en vermelden dit in de volgende review. Wordt dus vervolgd.

Geplaatst op: 15-09-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Ron M.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Nooit meer!!!

Vanaf de dag van levering een klacht ingediend. Nu inmiddels een half jaar verder maar nog geen oplossing geboden! Heel slechte service! Iedere 2 weken moet ik zelf bellen om contact te hebben. Iedere keer wordt er beloofd dat ik nu echt teruggebeld ga worden maar dat is nog niet gebeurd. Heb nu mijn juridisch adviseur gevraagd mijn bij te staan om toch een oplossing te vinden.

Geplaatst op: 23-09-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Astrid L.

4 / 10
3/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slechte service en onbereikbaar

Wij proberen de afgelopen maanden contact te krijgen met Stella om een afspraak te maken. Nadat het eindelijk gelukt is wordt de fiets half gemaakt. Er is geen mogelijkheid om snel een nieuwe afspraak. Zeker 12 appjes gestuurd zonder 1 reactie. Wat ons wel is opgevallen is dat als je de verkoopservice belt ze je wel direct kunnen helpen. Stella is een bedrijf dat wel graag wilt verkopen maar totaal geen service kan leveren.

Geplaatst op: 13-09-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een SUPER slechte service. Waardeloos. Nooit meer Stella

Fiets gekocht altijd staat de fiets binnen na een paar honderd kilometer gefietst te hebben ondersteuning weg. Moet je naar een vestiging toe met de fiets. Best lastig als de ondersteuning weg is dus dan maar iemand langs laten komen thuis en ervoor betalen. Vervolgens is de fiets niet gerepareerd en is de ondersteuning nog steeds weg. Wederom gebeld en natuurlijk komen ze langs maar wel weer betalen. En dan nu het valt niet onder de garantie en of ik even 128 euro wil afrekenen. Het liefst breng ik de fiets terug op een aparte manier. Het gaat niet om het geld maar gewoon de manier waarop je behandeld wordt door Stella. O ja probeer eens iemand te bereiken daar. Vrijwel onmogelijk. Kortom koop nooit maar dan ook nooit een fiets van het merk Stella.

Geplaatst op: 01-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Arie V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een SUPER slechte service. Waardeloos. Nooit meer Stella

Fiets gekocht altijd staat de fiets binnen na een paar honderd kilometer gefietst te hebben ondersteuning weg. Moet je naar een vestiging toe met de fiets. Best lastig als de ondersteuning weg is dus dan maar iemand langs laten komen thuis en ervoor betalen. Vervolgens is de fiets niet gerepareerd en is de ondersteuning nog steeds weg. Wederom gebeld en natuurlijk komen ze langs maar wel weer betalen. En dan nu het valt niet onder de garantie en of ik even 128 euro wil afrekenen. Het liefst breng ik de fiets terug op een aparte manier. Het gaat niet om het geld maar gewoon de manier waarop je behandeld wordt door Stella. O ja probeer eens iemand te bereiken daar. Vrijwel onmogelijk. Kortom koop nooit maar dan ook nooit een fiets van het merk Stella.

Geplaatst op: 01-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Arie V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een SUPER slechte service. Waardeloos. Nooit meer Stella

Fiets gekocht altijd staat de fiets binnen na een paar honderd kilometer gefietst te hebben ondersteuning weg. Moet je naar een vestiging toe met de fiets. Best lastig als de ondersteuning weg is dus dan maar iemand langs laten komen thuis en ervoor betalen. Vervolgens is de fiets niet gerepareerd en is de ondersteuning nog steeds weg. Wederom gebeld en natuurlijk komen ze langs maar wel weer betalen. En dan nu het valt niet onder de garantie en of ik even 128 euro wil afrekenen. Het liefst breng ik de fiets terug op een aparte manier. Het gaat niet om het geld maar gewoon de manier waarop je behandeld wordt door Stella. O ja probeer eens iemand te bereiken daar. Vrijwel onmogelijk. Kortom koop nooit maar dan ook nooit een fiets van het merk Stella.

Geplaatst op: 01-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Arie V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
WAT EEN SLECHTE SERVICE

Ik heb een ongeluk gehad met mijn fiets en ben naar een servicecentrum gegaan waar mijn fiets is gerepareerd met oude spullen uit een doos voor 1200 euro. De accu werkt niet goed en Stella wil deze niet omruilen. Wat voel ik mij belazerd. Wat een waardeloze service.

Geplaatst op: 08-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Service dramatisch

Nu ongeveer 3 weken geleden ben ik naar Stella Waddinxveen geweest. Daar heb ik een Stella Livorno middenmoter gekocht. Volgens de verkoper moest ik wel de fiets (voor de bemiddelde prijs ) daar komen ophalen.
Na een dag heb ik gebeld met klantenservice en gevraagd of de fiets toch thuis afgeleverd kon worden omdat het toch best een stuk van mijn huis is.
Keurig te woord gestaan door medewerkster en dit was geen enkel probleem, ook de door mij reeds betaalde en aangeschafte accessoires voor de fiets zouden dan bij de aflevering van de fiets worden geleverd en op mijn fiets gezet. Dit zou worden bevestigd per mail, dit is echter nooit gebeurd .
Als de fiets wordt afgeleverd blijkt dat de door mij bestelde accessoires er niet bij zijn. De bezorger geeft direct aan dit niet te hebben en kan ook niets voor me doen, gaat ook niet bellen of proberen dit voor me uit te zoeken. Meldt alleen steeds dat hierdoor zijn werkdag wel erg lang wordt en dat de bon niet goed is die ik van de accessoires heb?? Uiteindelijk bel ik dan maar zelf naar de klantenservice, terwijl de bezorger wacht.
Ik krijg weer een uiterst vriendelijke dame aan de lijn en die vindt direct mijn bon in het systeem met de accessoires, ze belooft dat deze spoedig worden nageleverd en dat ze dit natuurlijk zal bevestigen per mail. Ook deze mail met bevestiging ontvang ik niet!
Een dag later ga ik maar weer zelf bellen met de klantenservice van Stella. Na diverse keren doorverbonden worden kom ik dan blijkbaar bij de juiste afdeling terecht. Tijdens de gesprekken met de medewerkers voordat ik bij de laatste ben, verneem ik dan dat er nooit een mail met bevestiging van gemaakte telefonische afspraken wordt verstuurd?
Tot op dit moment is het nog steeds onduidelijk wanneer ik mijn betaalde accessoires krijg, want nu blijken ze ineens niet leverbaar en is het onduidelijk wanneer dit dan wel zou zijn! Ik stuur een mail naar de klantenservice en ook probeer ik het via de app met het verzoek om mij mijn geld terug te betalen, want ik ben er nu wel klaar mee. Dit levert me vooral veel frustratie op. De communicatie binnen Stella en diverse verschillende afdeling is abominabel.
De mensen aan de telefoon zijn allemaal vriendelijk (lees echt goed getraind) echter wordt er steeds iets anders gezegd en blijken de diverse afdelingen van elkaar niet te weten wat ze wel of niet kunnen toezeggen/leveren en beloven dan maar gewoon wat, zonder dat ze deze belofte kunnen waar maken.
Ik heb de fiets nu ruim 1,5 week en heb ik ook al twee keer de melding WO13! gehad en voordat je er achter bent wat dit is (houdt in dat de ondersteuning is uitgevallen) heb je inmiddels al een km of 10 zonder ondersteuning gefietst. Ik heb de fiets net en nu al deze melding 2 keer gehad dat voelt niet goed!
Kortom, op dit moment ben ik zeker niet tevreden over Stella! Het lijkt er, voor mij, op dat ze inmiddels wel gevestigd zijn en dus nadat je de fiets hebt gekocht de service ver te zoeken is.
Ik zou nu gebaseerd op mijn huidig ervaring niet opnieuw voor Stella kiezen, maar voor een bedrijf waar fiets wellicht iets duurder is, maar wel betrouwbaar en gemaakte belofte worden nagekomen.

Geplaatst op: 09-09-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Carla S.

5 / 10
3/5 2/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Stella Fietsen


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Halfords logo
Halfords
2 beoordelingen
9
Fiets-stoeltje.nl logo
Fiets-stoeltje.nl
6 beoordelingen
7
Superfietsen.nl logo
Superfietsen.nl
3 beoordelingen
10

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Stella Fietsen een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 51 beoordelingen geplaatst over Stella Fietsen. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,8 gekregen, waarbij 38% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Stella Fietsen actief?

Stella Fietsen is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) fietsen.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Stella Fietsen reviews? Dan kun je naar de website van Stella Fietsen gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie