Stella Fietsen logo

Stella Fietsen reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Stella Fietsen reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
Stella Fietsen logo
Website
stellafietsen.nl
Categorie
Fietsen
Bezoek de website

Reviews en ervaringen Stella Fietsen

Benieuwd welke beoordelingen en reviews er geschreven worden over Stella Fietsen? Je leest ze hier. Wij hebben de reviews van Stella Fietsen namelijk voor je op een rijtje gezet. In de reviews lees je hoe klanten Stella Fietsen hebben ervaren. Eerlijke meningen die je niet iets proberen te verkopen, maar je informeren. Op basis van deze reviews kun jij een weloverwogen beslissing maken of je ook iets bij Stella Fietsen wilt kopen.

Over Stella Fietsen

De Nederlandse marktleider in e-bikes (elektrische fietsen) is Stella Fietsen. Stella is in 2011 opgericht door de mannen Daan van Renselaar en Wilco van de Kamp. Twee jonge ondernemers die in hun eigen schuurtje de eerste e-bike ontworpen en gemaakt hebben, en sindsdien is het bedrijf razendsnel gegroeid. Nu, ongeveer 10 jaar later, heeft het bedrijf meer dan 550 medewerkers en mogen ze zichzelf dus marktleider in Nederland noemen. Het doel van Stella Fietsen? In binnen- en buitenland iedereen laten genieten van een e-bike van Stella. Het is uniek dat ze alles zelf doen en ze richten zich echt specifiek op de productie en verkoop van e-bikes. Vandaag de dag zijn er meer dan 50 vestigingen verspreid over zowel binnen- als buitenland. Naast Nederland heeft Stella Fietsen namelijk ook vestigingen in onder andere België en Duitsland. Er zit dus gegarandeerd een vestiging bij jou in de buurt.

Waarom kiezen voor Stella Fietsen

Een e-bike kun je natuurlijk bij meerdere bedrijven kopen, maar waarom dan Stella Fietsen? Zij beweren dat een Stella e-bike meer is dan een e-bike. Je krijgt er namelijk ook de kwaliteit, de service en het contact met het bedrijf bij. Zo heb je tot 5 jaar garantie, kun je binnen 5 werkdagen al gaan fietsen met je nieuwe e-bike, is een proefrit aan huis mogelijk, en dat allemaal voor de beste prijs-kwaliteitsverhouding. Dat maakt ze uniek. De e-bikes worden op maat gemaakt. Iedere dag weer worden de fietsen met liefde en vakmanschap gemaakt. Ze beloven dat ze hierbij de nieuwste techniek gebruiken en dat de fiets dus van topkwaliteit is. Dat merk je ook wanneer je aan het fietsen bent. Je hoeft je minder in te spannen, dus genieten op de fiets kun je gegarandeerd. De belofte ‘Stella makes my day’ past daar heel goed bij. In het assortiment vind je niet alleen dames- en herenfietsen, maar ook seniorenfietsen, driewielers, schoolbikes en nog veel meer.

Is Stella Fietsen betrouwbaar?

Het hoofdkantoor van Stella Fietsen is gelegen in Nunspeet. Het bedrijf is niet alleen in meerdere onderzoeken uitgeroepen tot winnaar, maar ook bij diverse e-bike testen kwam de e-bike van Stella Fietsen als winnaar uit de bus. Ze ontwikkelen de fietsen samen met meerdere partijen, waaronder ANWB, Spanning en Axa. Bij KiyOh scoort het bedrijf een 8,6 op basis van bijna 10.000 beoordelingen. Naast een klantenservice, biedt Stella Fietsen ook een gratis brochure aan. Deze kun je online aanvragen, waarna deze per post en e-mail naar je toe wordt gestuurd. Tot slot kun je een bezoekje brengen aan een Stella E-bike Testcenter. Met meer dan 50 testcenters kun je direct een proefritje maken en een medewerker spreken voor al je vragen.

Klantenservice en klachten

Stella Fietsen heeft een klantenservice die je op meerdere manieren kunt bereiken. Je kan telefonisch contact opnemen, maar ook via de mail of via whatsapp kun je ze een berichtje sturen. Daarnaast is er een online contactformulier die je in kunt vullen. Wanneer je op de website zit, kun je rechts in de hoek op de help-button klikken, waarna je met een medewerker kunt chatten. Van maandag tot en met vrijdag kun je tussen 08.30 en 17.30 uur met iemand chatten. Daarnaast is het ook mogelijk om via Facebook, Twitter, YouTube of Instagram op de hoogte te blijven. Mocht dat nog niet genoeg zijn, dan kun je ook eens bij de veelgestelde vragen kijken. Wie weet vind je daar meteen antwoord op je vraag.

Wil jij ook beoordelen?

Heb jij in het verleden iets gekocht bij Stella Fietsen? Door een review over jouw ervaring te schrijven, kun je andere mensen helpen. Laat weten of je een positieve of juiste negatieve ervaring hebt met het bedrijf en waar dat door komt. Reviews van klanten zijn nou eenmaal heel betrouwbaar en geven anderen een goed beeld van het bedrijf. Laat dus van je horen!

Gerelateerde bedrijven

Halfords logo
Halfords
2 beoordelingen
9
Fiets-stoeltje.nl logo
Fiets-stoeltje.nl
2 beoordelingen
10
Superfietsen.nl logo
Superfietsen.nl
2 beoordelingen
10
7,3
60% zou hier weer kopen
21 beoordelingen
Ervaringen met Stella Fietsen

Ons team van experts heeft Stella Fietsen geverifieerd op een aantal punten. De webshop van Stella Fietsen bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt. Stella Fietsen is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje). Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.

Stella Fietsen is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Wij raden het aan om eerst even op de website van stellafietsen.nl te kijken voor actuele openingstijden. Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.

Geplaatst op: 17-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Kan beter

Twee ebikes bij stella besteld prijs overeen gekomen en voorschot betaald. Bij aflevering zij de monteur dat we beter een andere accu konden kopen omdat die langer mee gaat.
Dit kost 200 euro per accu meerprijs. Dus als leek weet je niet beter en doe je dat maar. Dus 400euro duurder.we mochten wel voor 100euro assecoires uitzoeken .
Eerste service buurt is gratis Dus ik na 500km. gebeld voor buurt kwam het busje van stella voorrijden half uurtje werk aan twee fietsen moest ik effe 35 euro voorrijkosten betalen dus voor de twee fietsen 70euro. Nou dit noem ik een waardeloze service.
John Warnier

Geplaatst op: 20-09-2021
Geschreven door: John W.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Uitstekend

2 fietsen gekocht, type Livorno MDS50 RTN2.0.
Tijdens onze eerste tocht hoorden we een licht getik. Het kwam uit de versnellingsnaaf. Alleen hoorbaar op zeer stille weggetjes. Toch Stella gebeld en ze hebben het keurig verholpen. Was niet 100% afgesteld. Echter bij de volgende tocht , na 8 km , kwam het geluid bij de fiets van mijn vrouw terug. Bij die van mij kwam na 50km het geluid weer terug. Weer bellen. Dit keer werd bij de kettingkasten iets verbogen. Snel daarna even uitgetest en ja, toch wel verminderd maar toch nog hoorbaar. De monteur vertelde ons dat het na verloop van tijd zal wegslijten, zeker weten.
We hebben gevraagd aan de monteur om onze klacht toch nog te noteren, zodat wij er later bij Stella op terug kunnen vallen. De monteurs waren allemaal top. Wat ons nu met die fietsen overkomt is vreemd.
Het is zeer zacht getik, maar op stille routes toch irritant. We gaan het afwachten en hebben het volste vertrouwen in Stella dat ze nieuwe fietsen geven indien het later toch een fabricagefout blijkt te zijn. We vinden het nl vreemd dat 2 fietsen dezelfde klacht hebben.
Dus na 3 maanden zou het perfect moeten zijn, zo niet : nieuwe fietsen. We gaan niet meteen sleutelen aan nieuwe fietsen.
We gaan het afwachten en vermelden dit in de volgende review. Wordt dus vervolgd.

Geplaatst op: 15-09-2021
Geschreven door: Ron M.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Uitstekende service

Ben zeer tevreden over de aanschaf van de Nantes met lage instap. Oude Stella livorno ingeruild. Opgehaald in Best. Uitstekende service in Den Bosch prima verkoper Auke Bierens prima afhandeling.

Geplaatst op: 13-09-2021
Geschreven door: Willy

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Communicatie waardeloos geen goed woord voor

Fietsen zijn goed monteurs ook maar als je ze wil bellen of mailen waardeloos heb gebeld kreeg er nooit iemand voor heel lang in de wacht op laatst maar opgehangen toen maar een mailtje gestuurd

antwoord krijgt zo spoedig mogelijk bericht dit is inmiddels 2 weken geleden nog steeds geen bericht ben toet zelf maar naar de werkplaats gereden daar werd ik direct geholpen hulde werkplaats leeuwardn en heerhugowaard

Geplaatst op: 10-09-2021
Geschreven door: Tjeerd P.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Via app, netjes antwoord gekregen op mijn vraag

Slot binnen jaar kapot, netjes vervangen.Helaas past nieuwe sleutel van het slot niet op accu. Contact gezocht, gaan ze over 2 dagen oplossen. Afspraak via app doorgekregen

Geplaatst op: 12-08-2021
Geschreven door: Lia W.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Qua fiets zou ik nog wel bij Stella willen bestellen maar in de communicatie het slechtste bedrijf wat ik ken

Al een aantal keren gemaild met Stella. Zowel via het contactformulier als via de infomail. Je krijgt nooit een reactie op de mails die je stuurt. Schande voor een bedrijf dat blijkbaar op zijn lauweren rust. Heb in de afgelopen jaren 5 maal een Stella gekocht. De 6e zal er naw niet van komen.

Geplaatst op: 10-08-2021
Geschreven door: Ies V.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Graag een fiets verkopen maar geen service verlenen

Een andere E-fiets gekocht en tevens gevraagd voor mijn oude Stella fiets een nieuwe kettingkast gevraagd te bestellen. Eerst naar Tilburg na vele maanden nog geen kettingkast. In vestiging Breda nieuw besteld en Stella maakt nieuwe afspraak. Kom in vestiging geen kettingkast. Fiets achtergelaten zou vandaag terug gebeld worden. Maar weer zelf gebeld 2x verbroken en eindelijk contact maar weer niets concreet. Wordt erg gek van. Stella... wel nieuwe fiets verkopen ... geen service.

Geplaatst op: 26-07-2021
Geschreven door: Norbert S.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Fijne e-bikes, scherp geprijsd en goede service

Fijne E-bikes! Ten opzichte van alle concurrente scherp geprijsd en een goede service. Zeer snelle levering en super goede service!

Geplaatst op: 07-05-2021
Geschreven door: Mark D.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Zeer klantvriendelijk

Vandaag de 2 e-bikes gekocht en geholpen door verkoper Bastiaan. Zeer klantvriendelijk. Hij weet waar hij het over heeft! Als de fietsen net zo goed bevallen dan doen we het ervoor. Mijn Complimenten!

Geplaatst op: 07-05-2021
Geschreven door: Janet P.

10 / 10
5/5 5/5 4/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
De communicatie is prut..

1.5 maand geleden onderhoud gehad aan onze 2 stella fietsen waarvan 1 met slechte/piepende remmen. Verschillende keren langs geweest. .Het probleem bleef..vandaag afspraak in Badhoevedorp bij Ammar..Toen bleek dat de spaken los zaten en heeft de remmen nagekeken..waren van binnen vervuild. ..Ammar heeft alles geschuurd en blokken vervangen tevens advies gekregen aangaande onderhoud...tevens de vraag of de ,monteurs beter op geleid kunnen worden ..De fietsen hebben we nu 3 jaar en al 3 andere monteurs gehad en waren er niet tevreden over tot nu! Ammar heeft ons goed geholpen en met het advies om een afspraak te maken om na 2500 km een afspraak te maken als hij aanwezig is in Badhoevedorp.

Geplaatst op: 26-08-2021
Geschreven door: John M.

9 / 10
5/5 3/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Bereikbaarheid onder de maat

3 weken geleden ,na 10 weken wachten,mijn Livorno geleverd.
Nu,na twee keer fietsen,de voorband leeg.
Kontakt niet mogelijk .Half uur naar een schreeuwerig bandje geluisterd om dan te horen dat het te druk is en men mij terugbelt.
Eindelijk fietsweer en niet kunnen is frustrerend.
Daarnaast heb ik nog steeds mijn verz.polis niet. Volgens Stella ben ik verz. maar zonder polis,getekend,trapt geen enkele verz.daar in bij aanspraak.
Echt slordig. Voelt niet zo goed.

Geplaatst op: 11-08-2021
Geschreven door: Mar S.

9 / 10
5/5 2/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
ZEER SLECHT

Hele slechte service. Fiets waar vanaf dag 1 een mankement inzit. Dat kan natuurlijk, maar inmiddels 17 maanden verder en fiets is nog niet gemaakt en heeft meer dan de helft van de tijd in Nunspeet of service center gestaan. Iedere keer worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Maar nog steeds geen oplossing. Momenteel staat de fiets al 3 maanden bij hen en weten ze niet hoe ze hem moeten maken. Worden niet op de hoogte gehouden en als je belt met de klantenservice hebben ze iedere keer een ander verhaal wat niet klopt. Rondom WAARDELOOS

Geplaatst op: 16-09-2021
Geschreven door: Elien B.

7 / 10
4/5 1/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Onaardig en slecht bereikbaar

Mijn Stella livorno is geweldig.Door een ongeval waarschijnlijk iets met de motor.Wach al 4 weken op mijn fiets.Telefonisch kom je er niet door.Whatsapp niet.TD super onaardig.Fiets is prima maar service slecht.😢😢😢

Geplaatst op: 05-08-2021
Geschreven door: Paula V.

6 / 10
4/5 2/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Service dramatisch

Nu ongeveer 3 weken geleden ben ik naar Stella Waddinxveen geweest. Daar heb ik een Stella Livorno middenmoter gekocht. Volgens de verkoper moest ik wel de fiets (voor de bemiddelde prijs ) daar komen ophalen.
Na een dag heb ik gebeld met klantenservice en gevraagd of de fiets toch thuis afgeleverd kon worden omdat het toch best een stuk van mijn huis is.
Keurig te woord gestaan door medewerkster en dit was geen enkel probleem, ook de door mij reeds betaalde en aangeschafte accessoires voor de fiets zouden dan bij de aflevering van de fiets worden geleverd en op mijn fiets gezet. Dit zou worden bevestigd per mail, dit is echter nooit gebeurd .
Als de fiets wordt afgeleverd blijkt dat de door mij bestelde accessoires er niet bij zijn. De bezorger geeft direct aan dit niet te hebben en kan ook niets voor me doen, gaat ook niet bellen of proberen dit voor me uit te zoeken. Meldt alleen steeds dat hierdoor zijn werkdag wel erg lang wordt en dat de bon niet goed is die ik van de accessoires heb?? Uiteindelijk bel ik dan maar zelf naar de klantenservice, terwijl de bezorger wacht.
Ik krijg weer een uiterst vriendelijke dame aan de lijn en die vindt direct mijn bon in het systeem met de accessoires, ze belooft dat deze spoedig worden nageleverd en dat ze dit natuurlijk zal bevestigen per mail. Ook deze mail met bevestiging ontvang ik niet!
Een dag later ga ik maar weer zelf bellen met de klantenservice van Stella. Na diverse keren doorverbonden worden kom ik dan blijkbaar bij de juiste afdeling terecht. Tijdens de gesprekken met de medewerkers voordat ik bij de laatste ben, verneem ik dan dat er nooit een mail met bevestiging van gemaakte telefonische afspraken wordt verstuurd?
Tot op dit moment is het nog steeds onduidelijk wanneer ik mijn betaalde accessoires krijg, want nu blijken ze ineens niet leverbaar en is het onduidelijk wanneer dit dan wel zou zijn! Ik stuur een mail naar de klantenservice en ook probeer ik het via de app met het verzoek om mij mijn geld terug te betalen, want ik ben er nu wel klaar mee. Dit levert me vooral veel frustratie op. De communicatie binnen Stella en diverse verschillende afdeling is abominabel.
De mensen aan de telefoon zijn allemaal vriendelijk (lees echt goed getraind) echter wordt er steeds iets anders gezegd en blijken de diverse afdelingen van elkaar niet te weten wat ze wel of niet kunnen toezeggen/leveren en beloven dan maar gewoon wat, zonder dat ze deze belofte kunnen waar maken.
Ik heb de fiets nu ruim 1,5 week en heb ik ook al twee keer de melding WO13! gehad en voordat je er achter bent wat dit is (houdt in dat de ondersteuning is uitgevallen) heb je inmiddels al een km of 10 zonder ondersteuning gefietst. Ik heb de fiets net en nu al deze melding 2 keer gehad dat voelt niet goed!
Kortom, op dit moment ben ik zeker niet tevreden over Stella! Het lijkt er, voor mij, op dat ze inmiddels wel gevestigd zijn en dus nadat je de fiets hebt gekocht de service ver te zoeken is.
Ik zou nu gebaseerd op mijn huidig ervaring niet opnieuw voor Stella kiezen, maar voor een bedrijf waar fiets wellicht iets duurder is, maar wel betrouwbaar en gemaakte belofte worden nagekomen.

Geplaatst op: 09-09-2021
Geschreven door: Carla S.

5 / 10
3/5 2/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slechte service en onbereikbaar

Wij proberen de afgelopen maanden contact te krijgen met Stella om een afspraak te maken. Nadat het eindelijk gelukt is wordt de fiets half gemaakt. Er is geen mogelijkheid om snel een nieuwe afspraak. Zeker 12 appjes gestuurd zonder 1 reactie. Wat ons wel is opgevallen is dat als je de verkoopservice belt ze je wel direct kunnen helpen. Stella is een bedrijf dat wel graag wilt verkopen maar totaal geen service kan leveren.

Geplaatst op: 13-09-2021
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze service

Een nieuwe fiets kopen, die tig keer kapot gaat, die niet wordt gemaakt, per e-mails vragen hoe het staat, 6 weken wachten voor ie zogenaamd gemaakt is, weer kapot, weer weken wachten zonder antwoord. Geld terug ho maar, dan zijn ze niet thuis. Uiteindelijk, april , wordt nieuwe fiets beloofd en nu september is ie er nog niet. Ze hebben er inderdaad niet bij gezegd in welk jaar ie geleverd wordt!!!!!
Nooit een fiets bij Stella kopen dus!!!!!

Geplaatst op: 29-08-2021
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slechte ervaringen

Zeer slechte service. Zijn heel vaak onbereikbaar. Dit is al jaren zo. Al je belt wordt je vaak na 25 minuten terug geschakeld naar de receptie. Stuurpen was stuk. Voor ik geholpen kon worden waren we ruim 12 dagen verder. Ik ben toen maar naar een echte fietsenmaker gegaan. Ook de servicebeurt is op niets uitgelopen. Na veel bellen is mij verteld dat het verstandiger was om hier nog mee te wachten. Toen ik na een half jaar een servicebeurt aanvroeg op lokatie was volgens Stella de garantie/servicebeurt verlopen. Bij aflevering van de 2 fietsen. Per ongeluk? veel lichtere accu geleverd en kettinsloten vergeten.
Fietsen mee terug laten nemen. Pas na 2 weken werden de fietsen opnieuw geleverd. Kortom zeer slecht.

Geplaatst op: 29-07-2021
Geschreven door: Frans M.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze communicatie en service

Geprobeerd om contact te krijgen betreffende een reparatie maar heel stella gaf niet thuis.
Maar gaat het om de aanschaf van een nieuwe ebike nemen ze gelijk contact met je op.
Jammer dat service laag in jet vaandel staat tenzij je zelf een service center bezoekt.
Ik bedenk mij wel 3 keer voordat ik opnieuw 3 nieuwe ebikes ga bestellen bij stella

Geplaatst op: 10-09-2021
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
List en bedrog en brutale klanten service

ik had op vrijdag 3-9 een afspraak gemaakt voor een fiets te testen bij mij thuis,
dinsdag middag kwam de verkoper bij mij thuis , had niet de juiste fiets bij zich en vertelde ook dat de dat de aktie van het zomer voordeel van 700 euro voor je fiets terug niet is wat je terug krijgt vorlume zou moeten zijn als je het leest €2450 -700€ =1750€ bij betalen..
maar nee de is formule is zo dat het bruto bedrag zou moeten zijn €2950-700€=2250€ ?
maar zo lees je dit niet in je persoonlijke folder en de fiets is ook niet binnen een week leverbaar maar pas in week 41( binnen 1 week een nieuwe fiets)
kortom zeen zeer slechte ervaring slecht gecommuniceerd, en klap op de vuurpijl krijg ik van morgen een klantensevice aan de lijn om dat die ze gelijk niet krijgt de haak erop gooit terwijl ik gewoon rustig een gesprek aan ga.. nou bij deze stella klant af.!!

Geplaatst op: 08-09-2021
Geschreven door: Robert G.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
List en bedrog en brutale klanten service

ik had op vrijdag 3-9 een afspraak gemaakt voor een fiets te testen bij mij thuis,
dinsdag middag kwam de verkoper bij mij thuis , had niet de juiste fiets bij zich en vertelde ook dat de dat de aktie van het zomer voordeel van 700 euro voor je fiets terug niet is wat je terug krijgt vorlume zou moeten zijn als je het leest €2450 -700€ =1750€ bij betalen..
maar nee de is formule is zo dat het bruto bedrag zou moeten zijn €2950-700€=2250€ ?
maar zo lees je dit niet in je persoonlijke folder en de fiets is ook niet binnen een week leverbaar maar pas in week 41( binnen 1 week een nieuwe fiets)
kortom zeen zeer slechte ervaring slecht gecommuniceerd, en klap op de vuurpijl krijg ik van morgen een klantensevice aan de lijn om dat die ze gelijk niet krijgt de haak erop gooit terwijl ik gewoon rustig een gesprek aan ga.. nou bij deze stella klant af.!!

Geplaatst op: 08-09-2021
Geschreven door: Robert G.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Stella Fietsen


Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Halfords logo
Halfords
2 beoordelingen
9
Fiets-stoeltje.nl logo
Fiets-stoeltje.nl
2 beoordelingen
10
Superfietsen.nl logo
Superfietsen.nl
2 beoordelingen
10

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Stella Fietsen een betrouwbaar bedrijf?

Er is 1 beoordeling geplaatst over Stella Fietsen. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 7,3 gekregen, waarbij 60% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Stella Fietsen actief?

Stella Fietsen is vooral actief in de categorie webshops.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Stella Fietsen reviews? Dan kun je naar de website van Stella Fietsen gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie