Proximus logo

Proximus reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Proximus reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
3676
Proximus logo
Website
Proximus
Categorie
Telecom

Reviews en ervaringen Proximus

Telecommunicatie is overal vandaag de dag. Je hebt een provider nodig voor jouw smartphone. Je hebt een provider nodig voor jouw digitale televisie en natuurlijk heb je ook een provider nodig voor het internet. Bij Proximus kan je al deze zaken apart aankopen of in een bundel. Maar is Proximus wel het beste idee? Wat zeggen de reviews over dit bedrijf? Hoe ervaren klanten de diensten van Proximus? Hoe beoordelen anderen deze onderneming? Op deze pagina vind je het antwoord op al die vragen. Grasduin door de reviews en je kunt meteen een gefundeerde mening vormen over Proximus!

Over Proximus

Proximus is een aanbieder van telecom producten en- diensten met nationale dekking in België. Sterker zelfs: het is de grootste aanbieder op de Belgische markt. Het bedrijf werd in 1994 opgericht en is de opvolger van staatsbedrijf Belgacom en had een de facto monopolie over de markt tot 1998. Ook vandaag de dag is Proximus nog deels in handen van de Belgische staat. Het bedrijf biedt een breed scala aan producten aan en steunt daarbij vooral op specialistische kennis, op een wijd bereik van hun diensten en op oplossingen op maat. Niet toevallig kan je bij Proximus tal van uiteenlopende packs en diensten combineren. Daarenboven mikt Proximus ook op een groene toekomst. Zo gebruikt het bedrijf uitsluitend 100% hernieuwbare energie, zijn er programma’s om oude smartphones te recycleren en wordt eer zo min mogelijk papier gebruikt.

Waarom kiezen voor Proximus?

Bij Proximus kan je voor heel wat uiteenlopende oplossingen op de telecommarkt terecht. Op de webshop vind je onder andere de volgende categorieën: packs, mobiel, internet, televisie en hulp. Proximus biedt oplossingen aan voor bedrijven en voor particulieren. Daarnaast biedt het bedrijf ook een eigen handige app aan. Via de app kan je vlot jouw verbruik volgen of eventueel wisselen van product/abonnement. Bij vragen of voor advies kan je altijd bij de klantenservice terecht. Al vind je op de website van Proximus ook heel wat informatie terug in de vorm van blogberichten en informatieve artikelen. Bij Proximus kan je overigens ook een refurbished smartphone op de kop tikken inclusief abonnement. Blijf je graag op de hoogte van aanbiedingen en promoties? Dan kan je je inschrijven op de nieuwsbrief van Proximus of één van de social media kanalen volgen van het bedrijf.

Is Proximus betrouwbaar?

Proximus is de grootste speler op de Belgische markt en heeft een geschiedenis die veel verder teruggaat dan 1994 wat de oprichtingsdatum is. Bovendien is het bedrijf nog altijd grotendeels in handen van de Belgische staat. Dat betekent dat je 100% zeker kunt zijn van de betrouwbaarheid van de diensten van Proximus. Op de website zelf vind je ook heel wat bedrijfs- en contactgegevens en een eigen klantenservice waar je met vragen en/of problemen terecht kunt. Ten slotte is ook de verbinding met de website zelf een veilige verbinding op basis van het gekende en secure SSL-certificaat. Je hoeft dus ook geen schrik te hebben om jouw persoons- of betalingsgegevens gestolen te zien worden.

Klantenservice en klachten

Op de website van Proximus vind je heel wat informatie betreffende veelgestelde vragen en hun antwoorden. Vind je jouw vraag en antwoord hier niet tussen? Dan kan je de klantenservice van Proximus contacteren. Als één van de grootste bedrijven in België kan je tijdens de kantooruren van de klantenservice bijna altijd direct reactie verwachten. Je kunt een mail sturen naar de klantenservice, je kunt telefonisch contact opnemen, je kunt een afspraak boeken in een fysieke locatie, je kunt chatten op de website of via één van de social media accounts een bericht sturen. Heb je een klacht? Dan geef je die bij voorkeur per mail door aan de klantenservice van Proximus. Op klachten krijg je altijd een ontvangstbevestiging en ten laatste twee weken later een inhoudelijk antwoord of voorstel tot oplossing.

Wil jij ook beoordelen?

Ben jij een klant van Proximus? Of was je een klant en ben je dat nu niet meer? In beide gevallen is jouw mening over en jouw ervaringen met Proximus van grote waarde. Schrijf op deze pagina jouw review en jouw beoordeling van Proximus en help toekomstige bezoekers de juiste keuze maken. Ben je bijvoorbeeld tevreden over de opties bij Proximus? Is de service betrouwbaar? Hoe zit het met de prijs? Worden problemen snel en professioneel opgelost? Staat de klantenservice je vriendelijk te woord? Krijg je voldoende informatie? Zou je opnieuw voor Proximus kiezen of net niet?

Reviews over Proximus

Gerelateerde bedrijven

GSMweb logo
GSMweb
60 beoordelingen
7,1
Caiway logo
Caiway
5 beoordelingen
8
iUsed.nl logo
iUsed.nl
1 beoordeling
10

Gerelateerde blogartikelen

3,7
22% zou hier weer kopen
34 beoordelingen
Lees onze review over Proximus

Proximus is geverifieerd door ons expert team. De webshop Proximus bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen. Daarnaast is Proximus lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje). Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Proximus. Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.

Proximus is van origine een Nederlands bedrijf en is daarnaast al een lange tijd actief op het internet. Hun reputatie is daarom ook erg goed. Op onze website kan jij ook een review plaatsen om andere gebruikers te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen.

Bekijk zeker even de website van Proximus. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Proximus.

Geplaatst op: 08-10-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Worst service EVER

Please do not do the same mistake I did and choose another provider.
Not only is this the most expensive one, but they also have a nonexisting customer center, where you have to wait in line for hours and when someone finally answers, they can never solve your problem because it's not their responsibility.
My experience was dreadful, as I moved to a new place, scheduled an appointment for them to install a modem. First, they came at a different time than scheduled, they just rang the bell and did not even wait 10 seconds for me to go and open the door.
They obviously claimed I was not there, and that they came at the right time, which are both lies.
Now I am left without any internet connection at home, where I can't even work.
So I really recommend ANY other internet provider, I am certainly canceling the contract asap.

Geplaatst op: 28-07-2022
Laatst bewerkt op: 28-07-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Rampzalig

Voorheen was ik nog wel redelijk tevreden over Proximus maar de laatste tijd merk ik dat elke verandering zorgt voor een probleem. Hun systemen kunnen het niet aan hun medewerkers zijn niet in staat om correct veranderingen door te voeren of niet gemachtigd, beloftes die ze doen komen ze niet na. De meest simpele dingen kunnen ze niet fatsoenlijk oplossen een keer na keer hangen minuten lang tot wel een half uur tot een uur aan de lijn en vervolgens wordt of de verbinding verbroken of er gaat iets anders mis. Het geen misse wel heel goed kunnen is veel reclame maken veel sponsoring en voor veel geld maar een klant zijn nummers en wordt het niet serieus genomen.

Geplaatst op: 12-08-2022
Laatst bewerkt op: 12-08-2022
Geschreven door: Frederik R.

4 / 10
1/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Dank voor het begrip!

Mijn ervaring met PROXIMUS is altijd al zeer goed geweest. Ik ondervond onlangs wel een probleem naar vergoeding van een bepaalde dienst. Eerst waren ze niet geneigd om in te spelen op mijn probleem. Maar doordat ik in onwetendheid en buiten mijn wil gehandeld had, zijn zijn zéér begripvol tegemoet gekomen, waarvoor natuurlijk dank!!! Daarom een 10/10. Dank jullie wel!

Geplaatst op: 04-08-2022
Laatst bewerkt op: 04-08-2022
Geschreven door: Dirk D.

10 / 10
4/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Proximus misleidt klanten totaal respectloos uit winstbejag!

We zijn al vele jaren Proximus-klant en waren tot voor kort tevreden over hun dienstverlening. We hadden een'pack' met internet, tv en vaste telefoon. Via een derde partij kregen we een langlopende korting van 7,4 euro/mnd. Maar in mei hebben we hun 'ware aard' leren kennen. Ik belde hen op om te informeren op welke manier wij de extra digirecorder (huurpijs: 8 euro/mnd) konden terugsturen. Logischer wijze zou onze maandelijkse factuur ook dan 8 euro minder moeten bedragen. De Proximus-medewerkster aan de telefoon maakte van de gelegenheid gebruik om ons een 'nieuw' pack aan te smeren. We zouden minder betalen, altijd gratis kunnen bellen, én onze korting werd meegenomen. Enkel maar voordellen dus. Ik vroeg of er geen enkel addertje onder het gras zat: nee. 'Zal ik jullie dan nu onmiddellijk overzetten?" Helaas zegden wij toe... Uit de volgende factuur bleek direct dat wij ons een 'duur' pack laten opsolferen hadden, dat helemaal niet voor ons geschikt was.... want wij bellen erg weinig en meestal nà 17 u als het sowieso gratis is. Dat wist die medewerkster erg goed! Bovendien was onze korting van 7,4 euro/mnd geannuleerd en vervangen door een 'tijdelijke' overstapkorting van 5 euro. Toen we Proximus daarmee confronteerden, luidde het antwoord dat opnieuw overstappen op het oude 'pack' onmogelijk was ((het bestond niet meer) en dat ook die korting niet meer bestond. Schandalig en een grote leugen natuurlijk... Ze willen alleen af van alle klanten met dergelijk 'pack' en 'langlopende' korting, omdat ze zelf véél méér winst kunnen maken met een ander pack. Dat is de ware reden! En ze doen dit door 'list en bedrog' én vooral ongevraagd en op opdringerige wijze, zodat de klant zelfs geen bedenktijd heeft. Hun laatste voorstel was om over te stappen op een 'basispakket', dat ongeveer evenveel kost als ons 'oude pack', met dat verschil dat beperkt internetgebruik i.p.v. onbeperkt, en o.a. Tv Replay in niet méér inbegrepen. Er geldt ook blijkbaar geen enkele korting méér op (?!) Klap op de vuurpijl is dat hun laatste factuur fout berekend was. Toen ik belde naar de facturatieafdeling, antwoordde de medewerker - die klonk als een jobstudent en helemaal geen ervaring bleek te hebben - dat de facturen altijd correct berekend worden door hun computer. (?!!) Toen ik aandrong en zegde dat het onmogelijk was dat wij zelfs nog een toeslag moesten betalen voor ons pack van vorige maand (dat vorige maand reeds werd betaald aan het tarief van dat duurste pack), terwijl wij voor de periode van 20 tot 30 juni slechts genoten van het basispack. Een klein kind kan zien dat wij geld moeten terugkrijgen i.p.v. nog extra bij betalen, maar mijnheer bij Proximus vond dat volstrekt normaal. Eigenlijk getuigt dit van een totaal respect voor hun klanten. Klop maar zoveel mogelijk geld uit hun zakken EN praat ze maar zoveel mogelijk dingen aan die ze NIET nodig hebben als het maar extra geld in het laadje brengt! Zijn ze niet tevreden, dan kunnen ze de pot op, en zeg je gewoon dat teruggaan naar hun vroegere toestand niet mogelijk is.

Geplaatst op: 19-07-2022
Laatst bewerkt op: 27-07-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nog nooit zo een slecht bedrijf gezien

Wat een drama om iets geregeld te krijgen bij proximus, klantenservice kan je niet helpen of zegt dingen die niet waar zijn en zijn ook onvriendelijk. Wat een amateurs.

Geplaatst op: 13-07-2022
Laatst bewerkt op: 13-07-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Klantendienst: schandalig!

Echt een waardeloze klantendienst. De uitsluitend (?) Nederlandse telefonisten hebben in de meeste gevallen geen enkel oog voor de klant. Ze willen vaak niet begrijpen dat een klant voor zijn inkomsten afhankelijk is van het internet. Ze proberen zo vlug mogelijk van hun klanten af te geraken door ze vaak af te wimpelen of van het kastje naar de muur te sturen (van de ene naar andere doorverbinden of in wacht zetten om vervolgens iemand anders aan de lijn te krijgen, of zelfs de verbinding gewoon verbreken). Ze doen ook niet de moeite om een oplossing te zoeken. Hun motto: het kan mij niet schelen. Hun kennis van het Proximus aanbod is bedroevend. Als klant moest ik sommigen uitleggen dat als de telefoonlijn defect is het ook niet mogelijk is om het internet te gebruiken. Waarschijnlijk is die dienst uitbesteed aan de goedkoopste aanbieder. Echt beschamend voor de nationale telefoonmaatschappij.
De reactie van een medewerker van de klantendienst: ‘u klaagt al omdat u maar twee dagen zonder telefoon (en internet) zit, terwijl sommige klanten al twee weken geen telefoon (en internet) hebben’. Begreep niet dat het internet bij Proximus via de telefoonlijn loopt.
Enkelingen doen wel hun best om iemand te helpen, maar op het einde gebeurt er niets.

Geplaatst op: 12-06-2022
Laatst bewerkt op: 17-06-2022
Geschreven door: Roland W.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service en discriminatie op basis van nationaliteit.

Ik probeer al weken lang een gsm+abbonnement te kopen bij proximus, echter laat de website niet toe om een buitelandse bankkaart in te voeren waardoor het onmogelijk wordt gemaakt om iets te bestellen. Na veel chatten met de klantenservice werd er steeds een order voor mij opgemaakt en zou ik binnen 24uur een bevestigingsmail krijgen, ik heb geen enkele keer een mail ontvangen. Ik heb dit proces wel 4 keer doorlopen en elke keer heb ik niks ontvangen. Ik word erg moe van deze manier van communicatie ik had ditzelfde probleem ook al met internet afsluiten. Het enige wat proximus zou moeten doen is hun site aanpassen dat je met een buitelandse bankkaart en nummer kan betalen. Erg teleurgestelt en ik voel me benadeelt.

Geplaatst op: 06-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Achtergehouden defecte kabel

Sinds 2016 ben ik in mijn huidige woning aangesloten bij proximus. Nog geen enkele keer werd ik op een deftige manier geholpen. Zoveel jaar later is de kabel in mijn straat nog steeds defect en hielden ze dit van mij achter door mij op een lager profiel te zetten waarvoor ik dan ook al jaren de volle pot betaal voor de helft van hun diensten. Door te willen overstappen naar Mobile Vikings is dit aan het licht gekomen, en zijn we dus nu na al die jaren nog steeds bezig met hetzelfse grapje. Ik probeer nu al dagen een nieuwe afspraak te boeken, maar met het feit dat mobile vikings is overgenomen door proximus begint dezelfde miserie gewoon terug opnieuw. Als ge bij telenet kunt gaan ga dan bij telenet aub en bespaar u de moeite bij proximus!

Geplaatst op: 06-06-2022
Laatst bewerkt op: 27-06-2022
Geschreven door: Gillis D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooit meer Proximus

Veranderd naar Proximus 2 weken geleden en tot en met vandaag nog steeds geen actieve simkaart… 50xgebeld en word van het kastje naar de muur gestuurd. 3winkelbezoeken later nog steeds geen actieve simkaart.. hoe is dit zelfs mogelijk in deze tijd.. 0,000 hulp 0,000klantvriendelijkheid. Mij zien ze nooit meer terug.

Geplaatst op: 13-06-2022
Laatst bewerkt op: 13-06-2022
Geschreven door: Kenny R.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Fraude

Elke maand herinneringskosten terwijl stipt betaald wordt op de 15 de .
Afbetalingsplannen die zelf niet naleven om aan wie 10 € herinneringskosten te komen .

Eis je als klant verwijdering van je contract dan sluiten ze he af en terug aan elke maand opnieuw 30 € extra te betalen ….

Deurwaarder zegt zelf dat proximus eigenlijk verboden zou moeten worden wat is elke x zelfde verhaal telkes opnieuw .

Klanten worden afbetaling geweigert en krijgen na 10 dagen deurwaarder 60/ 100 € extra op dossier = dan kan je plots wel aan 10 € per maand gaan afbetalen …..

Geplaatst op: 20-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Lindsey D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Absolute horror.

Proximus heeft mij voor een rekening van amper 70 euro 670 laten betalen door deurwaarders te sturen na het vergeten betalen van 1 rekening.

Opgepast met deze oplichters !

Geplaatst op: 18-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Ray M.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Oplichting

Ik werd gebeld om een 2de gsm toestel in mijn abonnement te brengen voor 9€. Alles zou hetzelfde blijven enkel het voorrecht om een 2de toestel erbij te nemen. Nu namen we dus het 2de toestel erbij. Sindsdien hebben we bij gebruik van mobiele gegevens geen bereik. Geen snel internet meer. Spam, 4, 99 extra wekelijks van mijn rekening. Geen verbinding meer met chromecast wegens vertraagd internet. Verplichting om fiberklaar te laten leggen,.....ik kan nog wel even doorgaan

Geplaatst op: 14-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Slechte service

Het is omdat ik niet minder sterren kan geven... Enorm slechte service... Moet identificeren via de website, maar dit lukt niet, er staat als foutmelding 'contacteer de support'. Ik contacteer de support telefonisch en zij verwijzen naar de website, einde gesprek. Ik contacteer de support via de chat, geen reactie wordt aangereikt en vervolgens is de chat onbeschikbaar... Ik contacteer de support via facebook-chat en krijg daar absoluut geen hulp. Ik zeg dat het niet werkt en stuur een printscreen van de foutmelding en zij vraagt "ah, dus het werkt?". En vervolgens deelt ze me mee dat ze niet kan helpen en ik een week onbereikbaar zal zijn en wenst ze me een fijne dag... Schandalig gewoon!

Geplaatst op: 16-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Voor de prijs is dit een zeer slechte provider

Kwaliteit zeer slecht. Om een goed beeld te krijgen moet ik zelf investeren in versterkers mijn appartement is amper 70m². Zal snel over schakelen op coax kabel dus Telenet

Geplaatst op: 22-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Tina

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht

Door een technische fout van Proximus werd ik verplicht om ofwel
1. te app te downloaden om de facturen te bekijken
2. ze te laten afprinten in de winkel
3. ze per post te laten opsturen

Proximus dicteert mij hoe ik mijn acturen moet krijgen, terwijl als ik als klant vraag ze per mail op te sturen dit niet mogelijk is.

Zulke grote spelers hebben veel te veel macht en blinken niet voor een kleine zelfstandige.

Astrid Niels

Geplaatst op: 04-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Astrid N.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Blijf Weg van deze Provider!

In December heb ik 2 weken zonder tv/internet gezeten wegens een kabelbreuk in de straat. heb toen ook 5 keer moeten bellen naar de klantendienst & iedere keer opnieuw mijn verhaal moeten doen!., ik geef jullie een goede raad blijf er aub van weg! de klantendienst stuur uw van het één kastje naar het ander kastje met een gevoel van zoek het zelf maar uit!. ben blij dat ik bij orange zit nu daar hebben ze tenminste respect voor de klant!!

Geplaatst op: 21-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Maxime H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht

absoluut de slechtste leverancier ooit!
7 techniekers langs gekomen om uiteindelijk te horen dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik er maar mee moet leven. gedurende 12 maanden 10€ korting gehad en nu 1jaar later volle pot betalen voor internet dat amper werkt. Het antwoord van proximus: we kunnen uw snelheid niet verhogen en u geen promoties meer geven.
maar wel betalen!

spijtig dat ze hier monopolie hebben inde regio en niemand anders aanbied of ik was al weg van dag 1!

Geplaatst op: 09-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Bart V.

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Hoe kan dit in 2022?

Afzetters. Je betaalt veel geld voor gigantisch traag en onstabiel internet. Als je afhankelijk bent van een deftige internetverbinding, GA NIET BIJ PROXIMUS!!

Geplaatst op: 25-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Jos V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Schandalig

Lange tijd klant geweest, maar laatste maanden verbinding begon heel slecht te worden. Gebeld naar Proximus en ze hebben geantwoord dat ze antenne hebben verplaatst. Verder werd gezegd dat op andere plaatsen hebben ze meer klanten gewonnen dus hier zullen ze geen nieuwe antenne zetten.Zo een communicatie vind ik toch een schande.Ik raad Proximus niemand aan.

Geplaatst op: 14-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anastasija K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Heel slecht

Ik had een verschrikkelijk ervaring met medewerkers van Proximus kantoor te Herentals. Omdat ze me op juiste manier niet geholpen geholpen hebben, heb ik tot nu toe problemen. Ik had een voorstel gekregen om gratis internet installatie en 6 manden gratis gekregen maar voor alles moet ik wel betalen. Toen ik met de vraag op kantoor kwam werd ik niet geholpen ze weigerden zelfs met mij te praten. Als je op kantoor komt zeggen ze dat je moet naar klantenservice bellen op klantenservice zeggen dat je op kantoor moet komen. Wat is dat voor een service?

Geplaatst op: 26-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
1/5 1/5 4/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Al 2 dagen geen toegang tot internet

Sinds gisteren geraak ik niet meer op internet. Met een bedrijfje te runnen en 2 dochters die online lessen volgen op school, een ramp. Volgens het reclame filmpje van Proximus over Prime, worden zulke problemen instant opgelost. Ze ijveren ervoor dat zeker de zakelijke klant niet uren tijd heeft om te bellen om problemen op te lossen, en zo z’n tijd kan besteden aan z’n bedrijf te leiden. Voorlopig maken ze dat niet waar! In heb al vele gesprekken gevoerd met Proximus, maar heb nog niemand gezien, en ook geen oplossing voor het probleem. In kan dus niet mijn werk doen. Nu wordt gezegd dat het morgen zou opgelost worden”¦

Geplaatst op: 13-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Adam L.

7 / 10
4/5 2/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Onze vrienden gaan overstappen van Telenet naar Proximus, helft beterkoop?Wij hebben altijd Telenet gehad en nooit problemen, ik ga mij toch bedenken als ik dit lees, er is.blijkaar niemand tevreden met Proximus !

Geen ervaring met Proximus en dat gaat ik zo ook houden!

Geplaatst op: 17-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
DOGSHIT

Traag internet
0 klantenservice

Geplaatst op: 23-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Proximussuckt L.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Pure diefstal!

Ik bestelde zowel een abonnement als telefoon via de webshop... Ik betaalde onmiddellijk het bedrag voor de telefoon, echter geen levering op de beloofde leveringsdatum... Na URENLANG contact met de klantendienst kreeg ik eindelijk te horen dat mijn aanvraag geweigerd werd omdat mijn solvabiliteit zogezegd niet ok was... Geen verdere uitleg, geen ondersteuning, maar ook mijn geld werd niet terugbetaald...

De telefoon die ik bestelde werd ook ineens van de site gehaald en valt niet meer te bestellen. Was de telefoon te laag geprijsd en werd ik daarom geweigerd? En als mijn solvabiliteit niet okay is, waarom aanvaarden ze dan wel eerst mijn geld en spreken ze niet eens van terug te betalen??

Pure diefstal, meer valt niet over dit bedrijf te vertellen!

Geplaatst op: 28-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Didier D.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Installatie werd steeds uitgesteld, en de verbinding is zeer slecht.

Zeer slechte verbinding! Het is het geld helemaal niet waard. Ik heb ook super lang moeten wachten op de installatie!

Geplaatst op: 23-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Schandalig

Stel je voor , je betaald 90 euro voor internet & nu krijg je bij flex zelfs een ps5 waarmee je online kan spelen.
nu hoop maar niet teveel op speelplezier want elke dag is je internet onstabiel.Dit is schandalig en regelrechte diefstal. ik heb nog nooit een revieuw geschreven. bij deze een eerste maal. degoutant bedrijf. Elke avond dat ik toch maar besluit eens op men pc te gaan en lekker ontspannen te gamen word verpest door jullie service & product.

Geplaatst op: 28-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
5/5 1/5 1/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Ik was tevreden tot dit laatste voorval

Ik was tevreden tot dit laatste voorval en wil en zal zeker aan niemand proximus nog aanraden !

Geplaatst op: 26-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Dirk W.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ronduit schandalig

Ongeloofelijke incompetentie van dit bedrijf. Zet je zonder telefoon en bereik terwijl je de hele dag op de baan bent en hier afhankelijk van bent en zo ook nog eens heel je bedrijf en inkomsten platleggen.

Geen enkele medewerking geboden zelfs....

Geplaatst op: 02-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Wesley L.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichterij, diefstal....

Als je in buiteland bent activeren ze Daily Roaming Pass van 11.95 euro zonder dat u 4G van uw gsm activeerd en zonder verwittiging.
Dus bij elk activering van uw gsm. wordt een bedrag van 11.95 euro bijgevoegd en u krijgt een sms. Ik denk dat zoiets mag niet toegelaten worden. Voor een extra activering moet de gebruiker gevraagd worden en op een aantwoord van de klant met "JA" of "NE" dan reageren volgens de wens van de gebruiker.
Anders op deze manier dit is pure oplichterij en diefstal.

Geplaatst op: 13-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
5/5 2/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
OPLICHTERS

Ze hebben gebeld en benaderd om mijn abonnement te weizigen in vordeel voor mij.
achteraf betaal ik 100euro meer per maand.
VERTROUW DEZE MAATSCHAPPIJ NIET.

Geplaatst op: 04-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Proximus


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

GSMweb logo
GSMweb
60 beoordelingen
7,1
Caiway logo
Caiway
5 beoordelingen
8
iUsed.nl logo
iUsed.nl
1 beoordeling
10

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Proximus een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 34 beoordelingen geplaatst over Proximus. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,7 gekregen, waarbij 22% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Proximus actief?

Proximus is vooral actief in de categorie telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) internet , telefonie en televisie.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Proximus reviews? Dan kun je naar de website van Proximus gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie