Oostendorp-muziek logo

Oostendorp-muziek reviews, ervaringen en beoordelingen

1845
Oostendorp-muziek logo
Oostendorp-muziek

Reviews en ervaringen Oostendorp-muziek

Een instrument is vaak een grote investering, dus wanneer je die gaat kopen, wil je natuurlijk wel weten of je het betreffende bedrijf kunt vertrouwen. Wil jij weten welke beoordelingen Oostendorp-muziek krijgt? Je leest hier alles reviews van Oostendorp-muziek. Klanten die eerder iets bij Oostendorp-muziek kochten, hebben deze reviews voor jou geschreven. Hopelijk weet jij na het lezen van de reviews of je ook iets bij het bedrijf wilt bestellen.

Over Oostendorp-muziek

Oostendorp-muziek is in 1977 opgericht door Aalt Oostendorp. Het is specialist in en verkoper van toetsinstrumenten. Door de jaren heen zijn er meerdere mijlpalen behaald. Zo werden in 1992 de eerste vleugels aan het assortiment toegevoegd en in 2008 wordt het bedrijf overgenomen door Henk Oostendorp, de zoon van Aalt. Klanttevredenheid staat al sinds het begin centraal en dat is vandaag de dag nog steeds zo. Een snelle service kent het bedrijf niet, vriendelijke en behulpzame medewerkers daarentegen wel. Alle medewerkers hebben een passie voor muziek, waardoor ze je optimaal te woord kunnen staan en advies kunnen geven. Het team bestaat uit 28 medewerkers. Dat zijn niet alleen verkoopadviseurs, maar ook inkopers en pianotechnici. Het doel dat ze hebben? Iedere klant het plezier van muziek maken laten beleven.

Waarom kiezen voor Oostendorp-muziek

In het assortiment van Oostendorp-muziek vind je diverse toetsinstrumenten, waaronder piano’s, keyboards, sythesizers en orgels. Ze verkopen meerdere merken, zoals Yamaha, Kawai en Roland. Ze verkopen ook toetsinstrumenten van hun eigen merken, zoals Sebatian Steinwald en Oostendorp Digital Classic. Naast toetsinstrumenten verkoopt het ook bijpassende accessoires. Hierbij kun je denken aan lessenaars, statieven voor instrumenten en pianostandaarden. Is je instrument kapot, ga je verhuizen en moet de piano mee of wil je een instrument een tijdje huren? Ook daarvoor kun je naar Oostendorp-muziek. Geen enkel ander bedrijf in Nederland heeft zoveel toetsinstrumenten in het assortiment zitten. Doordat ze bijna alles op voorraad hebben, kunnen ze heel snel leveren. Dat doen ze met een persoonlijke transportdienst. Verder profiteer je van lange garantietermijnen, gratis workshops en ook een grote keuze in tweedehands instrumenten.

Is Oostendorp-muziek betrouwbaar?

Naast een online webshop heeft het bedrijf ook een fysieke winkel in Wezep. Mocht je de instrumenten dus eerst willen zien, voelen en bespelen, dan kun je altijd terecht in de winkel van Oostendorp-muziek. In de showroom zijn maar liefst 230 instrumenten voor je opgesteld. In 2015 en 2016 mogen ze de prijs Beste Dealer Award van Kawai in ontvangst nemen. Daarnaast is het een erkend leerbedrijf. Je bestelling kun je in één keer betalen, maar het is ook mogelijk om het in termijnen te doen. Er zijn meerdere betaalmogelijkheden, waarrond met Bancontact, iDeal en VISA. Het bedrijf is acties op sociale media, waar je ze kunt volgen. Volg ze op Facebook, YouTube of Twitter, of schrijf je in voor de nieuwsbrief.

Heb je een vraag? Stel hem aan de klantenservice van Oostendorp-muziek. Je kunt gebruikmaken van het online contactformulier, maar je kunt ze ook mailen, bellen of via WhatsApp een berichtje sturen. Er wordt niet bij vermeld hoelang het duurt voordat je een reactie van ze ontvangt. Uiteraard kun je ook naar de winkel gaan, waar een medewerker je persoonlijk te woord kan staan. Tot slot hebben ze op de website een aantal veelvoorkomende onderwerpen verder uitgelegd voor je. Je kunt hier bijvoorbeeld meer lezen over de bezorgmethoden, hoe je iets kunt retourneren, hoe je je gegevens kunt wijzigen en hoe je een instrument kunt huren.

Heb jij ooit een toetsinstrument bij Oostendorp-muziek gekocht? Dan zijn wij op zoek naar jou. Dankzij jouw ervaring met het bedrijf, weet jij als geen ander hoe het bedrijf is. Je weet bijvoorbeeld hoe het bestel- en leverproces was, of je vriendelijk te woord werd gestaan toen je om advies vroeg en wat je vond van de verkoopprijzen. Wij willen je graag uitnodigen om een review over jouw ervaring met Oostendorp-muziek te schrijven. Benoem hierin alles wat jij relevant vindt en geef jouw eerlijke mening. Mensen die nog niet eerder iets bij Oostendorp-muziek kochten, kunnen de reviews lezen en op basis daarvan beslissen of ze er ook iets willen kopen.

Reviews over Oostendorp-muziek