Lastminute.com logo

Lastminute.com reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Lastminute.com reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
2877
Lastminute.com logo
Website
nl.lastminute.com
Categorie
Vakantie & reizen
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Lastminute.com

Minstens eens per jaar ben je wel toe aan een goed verzorgde vakantie, waar je even helemaal los kunt raken van de dagelijkse flow. Je geniet van overheerlijk eten, een andere cultuur en aangename temperaturen. Heb je op een relatief korte termijn besloten om op vakantie te gaan naar het buitenland, dan biedt een last-minute vakantie de ideale uitkomst. De beste deals, de mooiste hotels en de leukste bestemmingen vind je via Lastminute.com. Daarnaast lees je op deze pagina verschillende reviews die andere consumenten hebben geschreven over Lastminute.com.

Over Lastminute.com

Lastminute.com staat er bekend om reizigers de beste manieren te bieden om het maximale te kunnen halen uit hun vrije tijd. Dit betekent dat je als consument altijd zeker kunt zijn van erg scherpe deals en aanbiedingen. Of je nu enkel op zoek bent naar een ticket, naar een hotel of juist naar een compleet pakket, bij Lastminute.com ben je altijd aan het juiste adres. Naar wat voor soort pakket gaat je voorkeur uit? Bekijk het aanbod gerust eens online en ontdek alle mogelijkheden die er zijn voor het budget dat je op dit moment in gedachten hebt.

Waarom kiezen voor Lastminute.com

Steeds meer mensen kiezen ervoor om een vakantie te boeken via Lastminute.com. En dat is natuurlijk met een reden. Je hebt de keuze uit tal van prachtige bestemming, waaronder het New York, het exotische Thailand of juist een leuke stedentrip bij je in de buurt. In alle gevallen ben je altijd zeker van een voordelig aanbod van fantastische reiservaringen. Het bedrijf vormt onderdeel van lm group. Deze overkoepelende organisatie is een Europese leider in de online reissector. Het totale bedrijf haalt60 miljoen unieke bezoekers per maand binnen, verdeeld over40 websites in 15 verschillende talen.

Is Lastminute.com betrouwbaar?

Kies je ervoor om je vakantie te boeken via Lastminute.com, dan profiteer je direct van een aantal leuke voordelen. Denk hierbij aan scherpe deals voor hotels, voor vliegtickets en voor complete reispakketten. Daarnaast zijn er enkel hotels te vinden waar je van alle gemakken voorzien bent en de locaties zijn ook nog eens erg gunstig. Hierdoor weet je zeker dat je helemaal ontzorgd gaat worden op vakantie en helemaal tot rust komt. Dat is immers waar het allemaal om draait, toch?

Klantenservice en klachten

Wil je op dit moment vooral graag meer weten over het aanbod van deze reisorganisatie? Neem dan eens een keer contact op met de behulpzame klantenservice. Een fulltime Nederlandstalig account management en ondersteuning denkt graag met je mee en voorziet je altijd van advies op maat voor je reisgezelschap en het budget dat je in gedachten hebt.

Wil jij ook beoordelen?

Ben je op dit moment erg te spreken over het aanbod van Lastminute.com en heb je wel eens een vakantie geboekt via dit platform? Laat dan je review achter op deze pagina en overtuig andere consumenten van de vakantie die jij hebt geboekt.

Reviews over Lastminute.com

Gerelateerde bedrijven

HotelSpecials logo
HotelSpecials
17 beoordelingen
6,9
De Jong Intra logo
De Jong Intra
4 beoordelingen
7,5
Stayokay logo
Stayokay
1 beoordeling
10

Gerelateerde blogartikelen

4,3
24% zou hier weer kopen
65 beoordelingen
Ervaringen met Lastminute.com

Ons team van experts heeft Lastminute.com geverifieerd op een aantal punten. De webshop van Lastminute.com bestaat al sinds 1998 en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt. Lastminute.com is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje). Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.

Lastminute.com is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Wij raden het aan om eerst even op de website van nl.lastminute.com te kijken voor actuele openingstijden. Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.

Geplaatst op: 16-06-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Goede service

Snelle boeking tickets netjes op tijd. Probleem met inboeken van bagage, maar keurig netjes en snel opgelost.

Geplaatst op: 02-06-2023
Laatst bewerkt op: 02-06-2023
Geschreven door: Egbert H.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Perfect verlopen

Bij de boeking bij booking.com doorverwezen naar lastminute.com.
Nadat de boeking voltooid was zijn we reviews gaan lezen. OMG
Alleen maar slechte reviews.
Nochtans dadelijk een mail binnen met de correcte gegevens en bijbehorend plan. Bij booking.com navraag gedaan en zij beweerden dat dit volledig betrouwbaar was.
Vanwaar de omleiding naar lastminute (vlucht en hotel) is ons niet bekend en schept toch wat onraad in eerste instantie, zeker als je de commentaren leest.
Dan maar afwachten tot je laatste betaling waarna dadelijk de reserveringnr. van TUI en hotel binnenkomt.
Wel alles gecheckt of dit correct was.
En inderdaad alles is perfect verlopen.

Achteraf gezien hebben we ons zorgen voor niets gemaakt. Ik zou zeggen geen paniek en go with the flow

Geplaatst op: 23-05-2023
Laatst bewerkt op: 23-05-2023
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 4/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Prima boekingsproces, in uitvoering geheel ontzorgd.

Voor de reis hadden we ons voorgenomen: als alles goed gaat schrijven we een review om onze ervaring te delen. Bij deze, want... We hadden geboekt via booking.com en zagen na bestelling dat we bij lastminute hadden geboekt (via website automatisch doorverwezen). Van lastminute reviews van bekeken en daar schrokken we behoorlijk van, veel negatieve geluiden. Daarmee met lichte stress aan de reis begonnen. Maar vanaf het boeken was de informatievoorziening passend en enkele dagen voor de reis werd alle informatie over vlucht en hotel nog eens overzichtelijk weergegeven als reminder. Ook de uitvoering was helemaal prima. Alles goed geregeld en precies wat we verwacht hadden en meer! Prima vakantie gehad. Zonder zorgen zouden we een volgende keer weer lastminute gebruiken.

Geplaatst op: 03-05-2023
Laatst bewerkt op: 03-05-2023
Geschreven door: Alexander D.

9 / 10
4/5 4/5 4/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Zeer slechte klantservice!

Mijn vriendin heeft reis geboekt half april met als vertrekdatum einde mei 2023.
Door omstandigheden heeft ze moeten annuleren.
Ze heeft ruim 590€ betaald bij boeking, en krijgt pas in november 380€ terug op haar rekening. Als alternatief krijgt ze wel een voucher TWV 590€ indien ze opnieuw besteld.
Zeer slechte service ! Nauwelijks en moeilijk te bereiken en zeer onvriendelijk
Ik raad aan om hier NIET te boeken !!!

Geplaatst op: 28-05-2023
Laatst bewerkt op: 28-05-2023
Geschreven door: Luk G.

4 / 10
4/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ik heb net geboekt voot Dubai🫣All de reviews maak me ongerust😟

Ik zag net alle reacties. Ík verbaast.Ik ben in december met mijn dochter naar Londen geweest. we hebben zelfs kaartjes gekocht voor big eye en andere activiteiten van lastminute.com We hebben zonder problemen vakantie gehad. Nu hebben we een reservering gemaakt voor Dubai op 6 mei. Ik hoop dat het alles goed komt. ik laat het weten..

Geplaatst op: 27-04-2023
Laatst bewerkt op: 27-04-2023
Geschreven door: Ilknur T.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Doen niet wat ze beloven

Wat begon als een mooi vooruitzicht op een zonnige vakantie met mijn kleindochter is geeindigd in teleurstelling.
Bij hotelkeuze stond shuttleservice. Niet waar, 80 euro voor een taxi.
Dag van vertrek geen instapkaarten. Assistentie gevraagd, ze gingen het bekijken.
Toen we in Eindhoven stonden nog niets maar daar konden we dankzij een vriendelijke assistent vertrekken.
Vandaag teruggekomen. Gisteren weer geen instapkaarten, weer contact, nog steeds technische problemen, ze gingen 9 euro terugstorten. Ik moest het zelf maar regelen met Rynair.
Vandaag 60 euro betaald in Allicante of we konden niet mee. Daar sta je dan als 63 jarige oma met je kleinkind van 9.
9 euro betalen voor noproblem checkin is niet veel. Maar als je boekt verwacht je de service.
Na de assistentie vandaag te raadplegen, antwoord, geen terugbetaling, dat is ons beleid. Schande!

Geplaatst op: 15-04-2023
Laatst bewerkt op: 15-04-2023
Geschreven door: Cathy V.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wrang

Vandaag vertrek naar Reykjavic. Gisterenmiddag aangegeven dat vlucht 6885 gecancelled was. Contact gezocht via chat, 2x zonder concreet antwoord.
Contact gehad via Transavia 2x die wel naar alternatieve vluchten zocht. Geen resultaat! Vandaag na eerste contact bijna 20 uur later, eindelijk een bericht dat reis niet doorging en er een 'fully refund' komt!
Maar... moet je als klant na een boeking 5 maanden geleden zolang wachten op een antwoord? Is er geen mobile communicatie meer? Of is het wellicht zo dat de team manager ook een chat bot is?

Geplaatst op: 23-04-2023
Laatst bewerkt op: 23-04-2023
Geschreven door: Victor

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichting. Een kleine wijziging kost direct 85 euro. Telefoon wordt niet opgenomen.

Slechte service. Een kleine wijziging kost direct 85 euro. Niemand te bereiken. Ik ga hier nooit meer boeken. Stiekem omgeleid van booking.com

Geplaatst op: 10-04-2023
Laatst bewerkt op: 10-04-2023
Geschreven door: Hugo H.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijk

Vreselijke oplichters zijn ze! 200 euro extra betaald voor flexibele tickets waarbij staat dat het mogelijk is te annuleren. Aangegeven dat er niet gevlogen kan worden wegens zwangerschap. Uiteindelijk is het niet mogelijk om te annuleren ondanks dat dit wel in de voorwaardes staat en op het moment van boeken. We worden doorgestuurd naar de vliegtuigmaatschappij waarbij het service pakket van 200 euro niet zit inbegrepen. De klantenservice is daarnaast slecht bereikbaar en neemt niks serieus. Het geld van de hele reis van boven de 1000 euro weggegooid. Echt verschrikkelijk.

Geplaatst op: 12-04-2023
Laatst bewerkt op: 12-04-2023
Geschreven door: Isola M.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ik boek hier nooit meer

Booking.com stuurde stiekem de boeking door naar Lastminute.com
Onze hotel boeking werd ivm gebruikmakend van de optie " boek vlucht" doorgestuurd naar lastminute.com.
Ondanks "Genius" Booking.com klant is men niet bereikbaar. Vervolgens wordt het een hele slechte ervaring omdat lastminute.com onder valse voorwendselen je reisschema aanpast en je aan het lijntje houd met heel veel automatisch gegenereerde berichten tot je bijna vertrekt.
Uiteindelijk is het jouw vakantie die hierdoor verziekt is en het is allemaal juridisch goed dichtgetimmerd zodat je geen aanspraak kan maken.
De relatie van mij met booking.com is door hun verziekt

Geplaatst op: 31-03-2023
Laatst bewerkt op: 31-03-2023
Geschreven door: Anton A.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Boek NOOIT maar dan ook NOOIT bij last minute.com.

Ik had een bevestiging gekregen inclusief reserveringsnummer. Aangekomen bij het hotel was bestond dit reserveringsnummer helemaal niet! Het hotel kon het bedrijf last minute.com niet en had hier ook nooit geen zaken mee gedaan. Ik had deze boeking via booking.com gemaakt maar na heel veel rompslomp kwam ik er achter dat het niet via booking was geboekt maar via lastminute.com. Er is alleen contact te krijgen via de chat waar je gewoon standaard antwoorden krijgt. Kortom totaal klantonvriendelijk en waardeloos bedrijf! Ik raad een ieder aan NOOOIT in zee te gaan met dit bedrijf! Boek rechtstreeks bij het hotel zelf is nog goedkoper ook.

Geplaatst op: 08-04-2023
Laatst bewerkt op: 08-04-2023
Geschreven door: Jacqueline N.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooit meer!

‘door Corona’ werd onze vlucht tot 2x toe gecanceld en kon ik dezelfde vlucht voor een veel hoger bedrag alsnog herboeken. Zeer vreemd, maar het werd nog gekker. Pas na 6 maanden ontving ik voor de door hun gecancelde vluchten 2 vouchers en 2 kadobonnen. Ik wilde snel van lastminute.com af en besloot met deze vouchers een vakantie te boeken. En wat denk je …. per boeking kun je maar één voucher gebruiken. Mijn totale schade door HUN toedoen: ruim €4.000,-.

Lastminute.com NOOIT MEER!

Geplaatst op: 27-02-2023
Laatst bewerkt op: 28-02-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Klantvriendelijkheid bestaat niet bij dit "bedrijf"

Vlucht en hotel geboekt. Binnen een paar uur (!) geannuleerd vanwege (volgens mijn zoon) de verkeerde bestemming. Kreeg telefoontje van een callcenter, totaal onverstaanbaar Engels. Ik moet ruim 1/3 (€1186) aan annuleringskosten betalen. Krijg vervolgens de dagen er na geen contact op welke manier dan ook. Geen coulance en klantvriendelijkheid. Mijn eigen schuld maar NOOIT meer boeken bij LASTMINUTE.COM!

Geplaatst op: 13-03-2023
Laatst bewerkt op: 13-03-2023
Geschreven door: Neill V.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooit boeken met hun! Oplichters!

Oplichters! Ik had een dag na boeken de reservatie geanulleerd en ze vroegen mij om nog eens 280 euro bij te betalen voor additionele kosten. Na dat ik al mijn voorschot van 138 euro betaald heb.
Ze zijn zot in hun hooft! En ze zeggen nog dat ze mij naar de rechtbank sturen als ik niet betaal.

Geplaatst op: 20-02-2023
Laatst bewerkt op: 20-02-2023
Geschreven door: Ruben C.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen contact mogelijk

Drie dagen geleden een vlucht geboekt (dacht ik), maar deze staat nog steeds op " in behandeling". Dus nog geen bevestiging of deze door kan gaan: nu 2 dagen voor beoogt vertrek.
Ik krijg ook geen contact (nog geen bevestigingsmail ontvangen) en kan niet wijzigen/annuleren omdat deze nog niet definitief is !
Wat nu ???
Heeft iemand een e-mail of telefoonnummer van de klantenservice ?

Geplaatst op: 17-02-2023
Laatst bewerkt op: 17-02-2023
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
1/5 5/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Schande

reis geboekt voor 1500 euro bij booking.com, door gestuurd naar lastminute.com, heb het geannuleerd binnen 1 uur door slecht review, nu willen ze 745 euro annulering kosten of anders gaan ze naar rechtbank.

Geplaatst op: 23-02-2023
Laatst bewerkt op: 23-02-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet doen

Betaalde bij om in te checken wat niet gebeurde . Omdat dit dit maar zagen minder dan 2uur voor vertrek betaalde we 55per persoon . Ik kreeg de 9€ terug betaald maar had dus geen verwittiging gehad . Mail gestuurd sorry kunnen we niks aaan doen . Gelukkig bij terug reis zelf ingecheckt want ze hadden het weer niet gedaan . Nooit meer , jammer was eerste keer

Geplaatst op: 03-03-2023
Laatst bewerkt op: 03-03-2023
Geschreven door: Ann L.

6 / 10
5/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichtersbende die kennelijk maar door mag gaan.?

Vliegreis Denpasar geboekt en 3700 Euro betaald.
E tickets kwamen niet,
Lia de computer chat is zinloze shit, na vele pogingen kloppend telefoonnummer zoeken. Ja hoor eindelijk iets gevonden wat je live kan bellen, nee hoor de e tickets komen binnen 72 uur. Die zijn inmiddels ruim voorbij. Niets gehoord, telefoonlijn lastminute.com na 35 minuten wachten zegt het als klacht in behandeling te nemen. Vlieg maatschappij gebeld, nee er is na 72 uur nog niets betaald. Alles is fake.
Ik heb er buikpijn van

Geplaatst op: 27-02-2023
Laatst bewerkt op: 27-02-2023
Geschreven door: Marrum J.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Oplichting

Tickets gekocht, op tijd betaald, kreeg tot enkele uren voor de reis mails waarin stond dat alles goed zou komen. Niet dus. Gechat met hun helpdesk. Zij hadden alles betaald aan vliegmaatschappij, zei medewerker. Ik moest daar zelf maar contact mee opnemen en bewijzen dat zij het geld ontvangen hadden. Contact met vliegmaatschappij opgenomen. Geen betaling ontvangen. Mijn vlucht daarom gecanceld. Weer helpdesk gebeld, weer zoek het zelf maar uit. Toen zelf vliegreis geboekt. Ruim twee keer zo duur. Ik probeer nu mijn geld via PayPal terug te halen. Kopersbescherming. En overweeg aangifte te doen van Oplichting. Nu eerst vakantie vieren...

Geplaatst op: 11-02-2023
Laatst bewerkt op: 11-02-2023
Geschreven door: Henri V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Betalen voor een nooit bestelde reis !

Krijg een mail dat ik 826€ moet betalen, alhoewel ik nooit een reis boekte via deze instantie ! He alles doorgezonden omdat ik vermoed dat het phishing betreft. Hoe erg is dit ! Niet te betrouwen dus ...

Geplaatst op: 01-02-2023
Laatst bewerkt op: 01-02-2023
Geschreven door: Christina S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Afzetterij!

Ik dacht een citytrip te boeken via booking.com. Bij het betalen van een voorschot zag ik dat het met een afbetalingsplan was en een ander bedrijf. Ik annuleerde de citytrip en kreeg direct een mail dat de citytrip geannuleerd was en ze het volledig bedrag in rekening gebracht hebben. Inloggen op de site kan niet want officieel heb ik via booking.com gekocht, maar daar staat niets over de annulering.

Geplaatst op: 20-02-2023
Laatst bewerkt op: 20-02-2023
Geschreven door: Rita V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichters

Geboekt met een gratis annulering voor het hotel. Helaas stond in dit niet in de bevestiging. En wat doet Last Minute? Bij annuleren laten ze je toch betalen voor het hotel. Bij contact met een callcenter medewerker (uit India) leidt deze je om de tuin, geeft steeds hetzelfde foute antwoord, herhaalt en verwijst je door naar de bank die de fout gemaakt zou hebben.
Nooit maar dan ook nooit meer boeken via Last Minute com. Let op: ze zitten op de site van Booking com, dus je denkt dat je met Booking te maken hebt, maar helaas...!

Geplaatst op: 30-01-2023
Laatst bewerkt op: 30-01-2023
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichters!

Website booking.com geopend en vlucht+hotel gekozen. Blijkbaar doorgestuurd naar lastminute.com dit stond bovenan in het roos aangeduid zo klein mogelijk dacht nog juli is toch geen lastminute?? Na boeken slechte review hotels gelezen en reis geannuleerd. Gebeld engelstalige die mij niet wou begrijpen en pincode vroeg die uiteraard niet op de boeking staat! Die ik ook gelukkig niet heb gegeven. Maar ik hoop mijn bedrag dat ik heb overgemaakt te recupereren!!! Bellen nadien met frauduleus nummer op sturen ook nog een mail dat ze mijn openstaand bedrag niet konden opnemen!!! Gelukkig maar. Waarom wordt deze praktijk niet stopgezet en waarom stuurt booking.com klanten door via deze link???

Geplaatst op: 27-02-2023
Laatst bewerkt op: 27-02-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Vreselijk

Wat een vreselijk bedrijf!
2 dagen voor vertrek cancelden ze onze vluchten via email. In de email kon je een terugbetaling aanvragen. Dat doe ik, en ik boek ergens anders andere vluchten. Dan komen ze een halve dag later opeens met een nieuwe email dat de vluchten toch weer beschikbaar zijn en ik dus geen terugbetaling krijg. Maar ondertussen heb ik al nieuwe vluchten geboekt!

Via email, chat en telefoon geprobeerd de terugbetaling te krijgen, omdat deze tenslotte door hun via email was beloofd, maar een 'nee de vlucht is weer beschikbaar dus we geven geen geld terug' is het enige antwoord dat ik kreeg.

Geplaatst op: 16-01-2023
Laatst bewerkt op: 16-01-2023
Geschreven door: S W.

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Drama

Ze noemen zich "lastminute" maar wanneer je boekt "lastminute" kunnen ze pas na 12 of 24uur een bevestiging sturen en vervolgens laten weten dat de vlucht niet is gelukt. Niet boeken via lastminute! Niks lastminutes aan!!

Geplaatst op: 16-01-2023
Laatst bewerkt op: 16-01-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer, zeer slecht, boek hier niet geeft alleen maar stress.

Je betaald voor incheck en extra koffer. Maar vervolgens moet je zelf inchecken en koffer mag niet mee. Geld krijg je niet terug.

Contact is niet mogelijk, op geen enkele manier kun je contact krijgen. Lastminute.com geeft veel onzekerheid en stress en bederft vakantie pret.

Tip: boek rechtstreeks bij Vliegmaatschappij zelf, dan weet je zeker dat het goed is en je kunt altijd contact maken als dat nodig is.

Geplaatst op: 19-01-2023
Laatst bewerkt op: 19-01-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
DIEFSTAL BOEK NIET BI ZE

ticket boeke alles nagekeken niks extras genomen.
kreeg email totaal ander bedrag nogmaals nagekeken.
opeens is er een premium service package erbij wat ik nergens voor heb aangevinkt.
TOTALE SCAM en je moet zelf de herroepingsrecht gebruik maken via een email of een adres dat in zwisterland is hou op raap mij op.........

Geplaatst op: 17-02-2023
Laatst bewerkt op: 17-02-2023
Geschreven door: Wil

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Dramatisch

Boek alsjeblieft niets bij dit bedrijf, zelfs als je een extra servicepakket boekt en dus voor betaald voor hulp bij annulering of iets dergelijks krijg je deze niet. Je moet zelf contact opnemen met betreffende vliegmaatschappij en Lastminute.com denkt totaal niet mee. Voorgeprogrammeerde antwoorden krijg je terug met keer op keer een verwijzing naar Algemene Voorwaarden.

Ga naar je lokale reisbureau of boek je ticket rechtstreeks bij de vliegmaatschappij, dit is weggegooid geld.

Geplaatst op: 10-01-2023
Laatst bewerkt op: 10-01-2023
Geschreven door: Chantal V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
De slechtste ervaring met reisorganisatie op het web ooit.

Na 5 chatgesprekken, 4 telefoontje naar diverse nummers die de chatservice gegeven had, nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vragen. Het betreft een boeking van vluchten voor 14 personen, dus zou je denken dat je iets menselijker behandeld zou worden ;-)

Geplaatst op: 30-11-2022
Laatst bewerkt op: 30-11-2022
Geschreven door: Jo C.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
profielfoto Jo C.
Jo C.
30-11-2022
per abuis ja gedrukt bij nogmaals kopen. Vanzelfsprekend moet dit NEEN zijn !!
profielfoto Jo C.
Oplichters

Ik had in het bestelproces aangegeven dat ik het premium pakket niet wilde. In de laatste stap voegen ze ineens het premium pakket toe zonder dat je hier zelf voor kiest. Je klinkt op betalen (maar hebt niet door dat dit pakket erbij zit) en vervolgens wordt er wel extra geld van je creditcard afgeschreven. Echt boeven!

Geplaatst op: 24-11-2022
Laatst bewerkt op: 24-11-2022
Geschreven door: Kim

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Lastminute.com


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

HotelSpecials logo
HotelSpecials
17 beoordelingen
6,9
De Jong Intra logo
De Jong Intra
4 beoordelingen
7,5
Stayokay logo
Stayokay
1 beoordeling
10

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Lastminute.com een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 65 beoordelingen geplaatst over Lastminute.com. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,3 gekregen, waarbij 24% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Lastminute.com actief?

Lastminute.com is vooral actief in de categorie vakantie & reizen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) hotels en vliegticket aanbieders.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Lastminute.com reviews? Dan kun je naar de website van Lastminute.com gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie