Hotels.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Belvilla logo Belvilla
25 beoordelingen
3,4
Flixbus logo Flixbus
10

Reviews en Ervaringen Hotels.nl

Als je een hotelkamer boekt, dan wil je graag dat de reservering klopt en dat je de beste (lees: meest aantrekkelijke) prijs voor die kamer betaalt. Je wilt zorgeloos op reis en overnachten in een goed hotel. Om zeker te weten of het verstandig is met Hotels.nl in zee te gaan, helpen we hier een handje. Hier lees je wat andere mensen vonden van zaken doen met Hotels.nl. Aan de hand van hun ervaringen kun je vervolgens zelf beslissen of jij ook zaken gaat doen met Hotels.nl.

Over Hotels.nl

Hotels.nl werd opgericht in 2001 en groeide vanaf dat moment uit tot dé hotelboekingssite van zeker Nederland maar toch ook van België. Ondertussen reserveerden al miljoenen mensen hun hotelkamer via deze aanbieder, een aanbieder die al diverse keren voor de diensten werd onderscheiden. Hotels.nl werkt volgens een aantal principes. De meest bekende is wel dat als je dezelfde kamer ergens anders goedkoper kunt boeken, jij je geld van Hotels.nl terugkrijgt. Het bedrijf is gevestigd in Groningen, daar waar het succesverhaal in 2001 ook begon.

Waarom kiezen voor Hotels.nl

Het feit dat al miljoenen mensen een hotelkamer boekten via Hotels.nl spreekt boekdelen. Er zijn dan ook genoeg redenen aan te voeren waarom ook jij je hotelkamer zou boeken via deze aanbieder. Zo biedt het de beste prijsgarantie; is de kamer elders voordeliger te boeken, dan krijg jij je geld terug. Hotels.nl werkt transparant en zonder verborgen kosten en je hebt de optie om pas in het hotel te betalen. Hotels.nl staat daarnaast voor de hoogste kwaliteit en werkt erg gebruiksvriendelijk. Hotels.nl blijkt in deze branche bovendien de partij die de meeste informatie biedt. Ook de annuleringsvoorwaarden zijn nergens duidelijker dan bij deze aanbieder. Je boekt bij Hotels.nl precies die kamer die je wenst. Van romantisch tot super de luxe. En alles wat daar tussen zit.

Is Hotels.nl betrouwbaar?

Dat het goed zaken doen is met Hotels.nl en dat je te maken hebt met een betrouwbare partij blijkt onder meer wel uit het feit dat het in zowel 2017 en 2018 door Zoover werd uitgeroepen tot de beste hotelaanbieder. Bovendien toonde onafhankelijk onderzoek al verschillende keren aan dat gebruikers Hotels.nl als de kwalitatief beste hotelboekingswebsite ervaren. De voorwaarden die Hotels.nl hanteert zijn helder en laten geen ruimte voor welke onduidelijkheid dan ook. Ook het feit dat al miljoenen klanten gebruik hebben gemaakt van de diensten van deze aanbieder zegt eigenlijk al genoeg.

Zoals gesteld werkt Hotels.nl zeer transparant en blijft op de website eigenlijk geen vraag ongesteld. Daardoor wordt elk misverstand uitgesloten. Mocht je desondanks toch behoefte hebben om contact te leggen met de aanbieder, dan kan dat via zowel mail als telefonisch. Wat betreft klachten en andere vragen heb je een mailadres voor de zakelijke en een mailadres voor de particuliere klant.

Om het iedereen gemakkelijker te maken om keuzes te maken zou het erg leuk zijn als jij voortaan ook een beoordeling zou maken. Met jouw beoordeling en die van andere gebruikers zijn andere mensen echt geholpen en kunnen ze veel beter een weloverwogen besluit nemen.

Lees beoordelingen over Hotels.nl

profielfoto van Levi V.
Levi V.
18-04-2021
7 / 10

Harstikke goede service

Harstikke goede service! Een aantal keer gemaild om mijn verzoeken te sturen en we zijn keurig geholpen. Toen we bij het hotel aankwamen was alles geregeld zoals we het verwacht hadden. Volgende keer boeken we weer met Hotels.nl.

Schrijf een review over Hotels.nl

10
/ 10