Hey! reviews, ervaringen en beoordelingen
Hey! is geverifieerd door ons expert team.
De webshop Hey! bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is Hey! lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Hey!.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
De reputatie van heytelecom.be is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Het is verstandig de website van heytelecom.be te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Hey!.
Snelle bestelling en levering. Bij activeren van de app kloppen de verbruiksgegevens over de beschikbare data niet. Enkel te bereiken via chat, die steeds naar achtergrond verdwijnt en niet zichtbaar blijft. Op chat komt geen reactie. Wordt doorgeschakeld door robot maar dan komt er gen enkele reactie meer. Zeer jammer. Heb al spijt dat ik veranderd ben. Geen aanrader!!!!!
Omzetten van orange naar hey binnen de 48 uur
Vlotte en behulpzame helpdesk
Issue opgelost in 5 minuten
Aanrader van formaat
Besteld, simkaart de volgende dag geleverd.
Aktivatie: eenvoudige procedure via web,
simkaart geaktiveerd binnen de 5 minuten.
gechat met klantendienst, snelle reactie met live medewerker.
Wij zijn van orange naar hey gegaan. De rekening is nooit boven de 30 euro geweest. Nu hebben wij in 1 klap rekening van 61 euro. Ik snap niet hoe dit kan. Daarom ben ik terug naar orange gegaan nooit zoiets voor gehad bij orange.
We hadden besloten 3 nummers te wijzigen van Orange naar Hey! Voor de twee eerste nummers liep dit vlekkeloos. Voor het derde nummer werd er blijkbaar de procedure gestart; het nummer is gestopt bij orange; maar dit nummer is nu na 14 dagen nog niet gestart bij Hey. Al 3 maal een telefoontje gehad om na te gaan of we wel degelijk wilden switchen, maar nihil als resultaat.
Enige support is een (automatische) chat die eindigt met "Ga niet weg 😉, hij of zij pakt dit zo op."
@ Hey!: dossiernummer 61236272
sim kaart besteld in promo,
na 14 dagen nog geen kaart ontvangen.
volgens hey zegt vorige provider dit nummer geblokkeerd te zijn terwijl ik het nog steeds gebruik. moet ik een nieuwe aanvraag doen bij hey maar dan zonder promo, want die is verlopen. ze kunnen me echt niet helpen, zeggen ze.
Super.Om 9.30 uur aangevraagd en om 12.20 was alles in orde.En de prijs is niet te evenaren. Ben er heeeeeeel tevreden over!!!!!!!!!!!!!!
Blijf weg van deze wannabe provider. Slechtste service ooit meegemaakt. Abonnementen terug geannuleerd en zelfs dat is een lijdensweg.
14 dagen wachten op activatie en nog altijd geen oplossing
Nummer nu geblokkeerd door Het dus kan niet terug naar huidige provider en online service kan het niet oplossen dit is ronduit klant gijzeling
Het is ondertussen een soapserie van 3 maanden geworden om naast mijn eigen Hey! simkaart nog 3 gezinsleden erbij te krijgen. Eerst probleem om te bestellen omdat er verkeerde instructies op de website staan (en dat blijft gewoon staan!), dan geen simkaarten omdat er een ongekend probleem was dus weeral lang wachten (ik heb dan zelf gezien dat bij de oude provider per simkaart een ander klantnr. was, Hey kon dat ook gerust gezegd hebben!!) dan 3 simkaarten naar het oude adres terwijl het op mijn account ruim op tijd aangepast was (dus een IT bug), dan activatie van 2 van de 3 simkaarten (?) maar het zijn de verkeerd verstuurde simkaarten die geactiveerd werden. Nu zitten de kids zonder gsm omdat bij de activatie de oude simkaarten niet meer werken. Het ging met spoed behandeld worden maar we zijn al weer dag 2. BLIJF DUS VER WEG VAN HEY! ZE HEBBEN VEEL GELD VOOR RECLAME MAAR GEEN VOOR DEFTIGE SERVICE!
Veel reclame over hun spotprijzen, is zeker waar. Snel mijn SIM-kaart binnengekregen (na 2 dagen al).
MAAR MIJN 4G WERT TOTAAL NIET.
Probeer hun al een hele week te bereiken maar de enigste manier is via hun website en dat is een automatische robot. Na 45min wachten antwoordde iemand maar zonder iets van info te geven, als ik daarna doorvroeg of het kon worden opgelost bleef er geen antwoord komen.
IS DUS EEN SCAM !! Zou zeker geen klant worden!!!! Ik ga meteen terug veranderen naar mijn oude provider
Als je problemen hebt, kun je het vergeten. Hun klantenservice reageert niet. En als ze reageren incompetent.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Hey! een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 13 beoordelingen geplaatst over Hey!. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6,2 gekregen, waarbij 42% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Hey! actief?
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Hey! reviews? Dan kun je naar de website van Hey! gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.