GoFun ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

9
Oad logo Oad
8
Flixbus logo Flixbus
10

GoFun ervaringen

Heb jij twijfels of GoFun de juiste reisaanbieder is? lees hier alle GoFun ervaringen van andere jongeren en komt niet voor onverwachte verassingen te staan. De GoFun ervaringen welke hier geschreven zijn, zijn van andere jongeren welke met GoFun op reis zijn geweest. Een beter graatmeter kan jij dan ook niet hebben! Heb jij al GoFun ervaringen en wil je deze plaatsen? Doe dat dan op deze pagina en help andere met jouw GoFun review.

Over GoFun

GoFun is inmiddels al 10 jaar specialist op het gebied van jongerenreizen. Jongeren kunnen bij GoFun de vakantie van hun leven boeken. Een ervaring welke jongeren niet snel vergeten. Ontmoet nieuwe vrienden, relaxe in de zon en feest tot je erbij neervalt. Het geheim bij GoFun zijn goedkope vakanties in combinatie met de gespecialiseerde en vooral gezellige reisleiders welke jouw een ideale vakantie willen bieden. Deze reisleiders spelen namelijk een belangrijke rol in jouw vakantie. Zij laten je kennismaken met de omgeving, nemen je mee naar de belangrijkste stapplekken en helpen je wanner je wanneer je dat nodig hebt. Zodra je bij GoFun een vakantie boekt staat alles in het teken van relaxe, zon, zee en feesten. De accommodaties hebben dan meestal ook een centrale ligging en zijn voorzien van de nodige luxe.

Busreizen en vliegreizen bij GoFun

Als je voor GoFun kiest dan ga je met de bus op reis. Je vakantie begint dus niet op de vakantie zelf, maar gaat al van start zodra je de bus betreed. Je leert allerlei gezellig jongeren in de bus kennen welke misschien wel een rol spelen bij je op vakantie. Het grootste voordeel van een vakantie met de bus is natuurlijk de prijs. Het is naast de bus ook mogelijk om met het vliegtuig te gaan. Zo kan je een te gekke vakantie boeken naar bijv. Albufeira, Mallorca, Sunny Beach of Chersonissos. De vliegreizen zijn vaak wel iets duurder, maar dit bespaart meestal wel twee dagen van je vakantie.

Algemene GoFun ervaringen

Over het algemeen zijn de jongeren welke op reis gaan met GoFun erg tevreden. Doordat het bedrijf zich vooral richt op de vakantiebestemmingen waar het ideale stapklimaat hangt, hebben jongeren altijd iets te doen. Daarbij weet GoFun dat hun doelgroep niet het hoogste budget heeft en daar spelen ze goed op in door alleen accommodaties aan te bieden welke aansluiten bij dit budget. Voor de rest zijn er dan ook weinig negatieve GoFun ervaringen te lezen.

Lees beoordelingen over GoFun

profielfoto van Jarden
Jarden
17-02-2015
8 / 10

Zuipen en Fessten

Wat een fantastisch vakantie was het! We hebben echt kreta onveilig gemaakt met een onwijs leuke groep en elke barretje geprobeerd. Een overgetelijke vakantie waar we heerlijk weer hebben gehad en gefeest hebben tot we neervielen.

profielfoto van Mohainen S.
Mohainen S.
22-07-2018
2 / 10

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
KOOP GEEN BANDJE

Vakantie naar Griekenland, Chersonissos.

We sliepen bij Villa Mytro het hotel krijgt van ons 5 sterren!

Deze recensie gaat over de Activiteiten die Gofun aanbiedt bij aankomst!

Bij aankomst wordt je gelijk opgelicht, GoFun biedt activiteiten aan en een bandje. Koop GEEN bandje of activiteiten! Wij hebben €110,- pp betaald voor NIKS!

Als je binnen komt, krijg je na een uitleg een formulier. Vervolgens wordt je gedwongen om iets te kiezen, je MOET kiezen wat je wilt je mag er helemaal niet over na denken. De mensen van GoFun staan voor je neus als je het met je vrienden wilt bespreken. Wanneer ze iets negatiefs horen springen ze er gelijk tussen en maken ze er een mooi verhaal van. Je voelt je heel ongemakkelijk maar omdat je bang bent om wat te missen, kies je toch één van de drie pakketten.

De activiteiten die worden gegeven zijn op slechte tijden en zijn echt niet bijzonder, vervolgens met het bandje mag je gratis naar de wc bij Het Hof terwijl dat 0,50€ kost betaalt je dus €110,- voor een bandje zodat je "gratis" naar de wc mag.

Ook heb je bij veel plekken Happy Hour tot 00:00 maar het feesten en de meeste mensen komen pas om 01:00 dus je hebt daar ook helemaal niks aan.

Bij Star Beach kost een kaartje €30,- maar voor een bandje bij GoFun betaal je €110,- en mag je naar twee feesten, dan kan je net zo goed los twee kaarten halen en bij een propper misschien nog goedkoper en betaal je maar €60,- voor twee feesten.

Een ander "voordeel" van de bandjes is dat je goedkoop kan eten, een tientje voor een drie gangen menu. MAAR dat kan ook gewoon zonder bandje!

Let a.u.b. op! Het is echt zonde om je geld zo te verspillen.

Schrijf een review over GoFun