Cinetree logo

Cinetree reviews, ervaringen en beoordelingen

2787
Cinetree logo
Cinetree

Reviews en ervaringen Cinetree

Een film is een prachtig medium om even uit de realiteit te verdwijnen. Om jezelf helemaal te voelen verzwolgen worden door een goed verhaal. Ben jij een echte filmliefhebber? Dan is Cinetree misschien wel de geknipte website voor jou. Dit online filmhuis is even gek van films als jij bent en deelt graag pareltjes van bewegend beeldmateriaal. Maar wat vinden de klanten van Cinetree er nu eigenlijk van? Bevallen de films van deze webshop? Beoordelen ze de prijs-kwaliteitsverhouding als goed? Wat is hun ervaring met de website? Op deze pagina vind je heel wat reviews over Cinetree. Zo start jij dat verhaal met een gezonde portie voorkennis.

Over Cinetree

Cinetree is een website die helemaal gericht is op de filmliefhebber. Het is in essentie een platform dat toegang biedt tot diverse films en documentaires. Het zijn stuk voor stuk sterke verhalen die geselecteerd worden door het team achter Cinetree. De website zelf werd al in 2014 opgericht door Hanna Verboom met een duidelijke mission statement: sterke verhalen een extra publiek bezorgen. Cinetree is in essentie een filmplatform maar vindt van zichzelf dat het ook heel wat meer is dan enkel een platform. Zo vind je op de website ook heel wat artikelen over de filmwereld terug, zijn er evenementen en zelfs eigen producties onder de logische naam Cinetree Originals. Daarenboven geloven ze bij Cinetree ook in zelf de handen uit de mouwen steken. Niet toevallig werkt het team nauw samen met de stichting Get it Done. Blijf je graag op de hoogte van nieuwtjes en aanbiedingen? Dan kan je de sociale media van Cinetree (Facebook, Twitter en Instagram) volgen.

Waarom kiezen voor Cinetree?

Bij Cinetree vind je films die je raken en die al geselecteerd zijn door een team echte cinefielen. De website zelf is onderverdeeld in de volgende categorieën: films & docu’s, uit de schaduw, huur, originals en giftcard. Hoe Cinetree werkt is dat je een abonnement kunt afsluiten. In dat abonnement zit een selectie films met belangrijke thema’s en maatschappelijke relevantie vervat. Je kunt de films bekijken via de website, maar ook via de mobiele app of met Google Chromecast op je eigen televisie. Met een abonnement krijg je bovendien ook toegang tot alle artikelen. Heb je geen abonnement? Dan kan je nog altijd à la carte films huren in de videotheek.

Is Cinetree betrouwbaar?

Cinetree is een filmplatform dat al enkele jaren bestaat en ook al enkele jaren betrouwbare service levert. Bovendien zijn er heel wat bekende namen uit de Nederlandse filmwereld die betrokken zijn bij dit project. Er is dus sprake van een goede reputatie. Ook vind je op de website alle contact- en bedrijfsgegevens terug en een volledige omschrijving van wie de leidende figuren van Cinetree zijn. Daarenboven kan je veilig betalen bij Cinetree in jouw eigen vertrouwde bankomgeving via iDeal of met de kredietkaart. Ook de verbinding met de website verloopt veilig op basis van het SSL-certificaat. Ten slotte beschikt Cinetree ook over een eigen klantenservice. Cinetree is dus absoluut een betrouwbare website.

Cinetree is een filmplatform dat al even bestaat. Een logisch gevolg daarvan is dat er een zeer uitgebreide sectie aan veelgestelde vragen is. Dat is dan ook de logische eerste stop als je met een vraag zit. Vind je hier het antwoord niet terug waar je naar op zoek bent? Dan kan je de klantenservice van Cinetree contacteren. Dat kan per mail of via één van de social media profielen van het bedrijf. In de regel krijg je op werkdagen binnen enkele uren een antwoord terug van Cinetree. Is er iets misgelopen met jouw dienst? Dat is ontzettend vervelend. Klachten kunnen per mail doorgegeven worden aan Cinetree. Je ontvangt bij klachten altijd een ontvangstbevestiging en conform de wet ten laatste veertien dagen later een inhoudelijke reactie op jouw klacht.

Ben jij één van de vele abonnees van Cinetree? Of was je dat en ben je er nadien mee gestopt? Dan zijn wij en alle bezoekers van deze webpagina op zoek naar jouw verhaal. Wat zijn jouw ervaringen met Cinetree? Vind je het aanbod aan films goed? Werkt het filmplatform vlot en zonder onderbrekingen? Is er vaak nieuwe content? Wordt je bij problemen snel en professioneel geholpen door de klantenservice? Zou je Cinetree aanraden aan vrienden of familie? Waarom wel of waarom niet? Schrijf op deze pagina jouw review en beoordeling van Cinetree en help toekomstige bezoekers correct inschatten of Cinetree iets voor hen is!

Reviews over Cinetree