C&A logo

C&A reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

C&A reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
C&A logo
Website
C&A
Categorie
Kledingwinkels

C&A ervaringen

C&A is ontzettend bekend bedrijf, maar desondanks dat heeft C&A nog elke dag met nieuwe klanten te maken. Consumenten welke bij binnekomst nog geen flauw idee hebben of C&A wel te vertrouwen is? Lees daarom hieronder C&A ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten. De C&A ervaringen zijn door consumenten geschreven voor consumenten. Jij als consument krijgt dus van andere consumenten hun bevindingen te lezen en weet waar jij vervolgens aantoe bent!

Over C&A

Achter de twee letter van C&A schuild meer dan 300 jaar ervaring. De twee broer Clemens en August Brenninkmeijer begonnen in de 17e eeuw als goederenhandelaren door heel Europa in de Stoffen. Deze stoffen handel groeide vervolgens in 1841 uit tot de huidige succesformule. Het concept wat de gebroerders toen invoerde word tot de dacht van vandaag nog steeds nagestreefd en met succes. Kleding van een goede kwaliteit voor een betaalbare prijs aanbieden. Maar de gebroeders zijn daarnaast ook de grondleggers van de standaard maten welke wij tot de dag van vandaag nog steeds gebruiken. C&A heeft dus een ongelofelijke historie waar wij als Nederland maar wat trots op mogen zijn!

Wat maakt C&A tot zo een succes?

Naast de succesformule goede kwaliteit kleding voor een goede prijs aanbieden heeft C&A nog een ontzettend belangrijk onderdeel wat het bedrijf zo succesvol maakkt. C&A handelt volgens eigen zeggen volgens 7 kenwaarden. Namelijk Openheid, Passie, Teamwork, Duurzaamheid, Respect, Plichtsbewustzijn en Klantvriendelijkheid. Met deze 7 kernwaarde probeert C&A klanten voor hun te winnen en te behouden. Het is dus niet alleen de kleding wat het bedrijf tot een groot succes maakt, maar het personeel is voor het bedrijf net zo belangrijk!

C&A reviews plaatsen

Er zijn genoeg klanten van de C&A, maar ook nog genoeg mensen welke nog klant moeten worden. Heb jij dus C&A ervarnigen plaats deze dan hieronder zodat andere consumenten weten waar zij aantoe zijn!

Gerelateerde bedrijven

Maison-Lab logo
Maison-Lab
2 beoordelingen
8,5
Bamigo logo
Bamigo
2 beoordelingen
9
Suitableshop logo
Suitableshop
4 beoordelingen
9,5
3,3
10% zou hier weer kopen
32 beoordelingen
Lees onze review over C&A

Ons team van experts heeft C&A geverifieerd op een aantal punten. De webshop van C&A bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt. C&A is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje). Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.

C&A is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Bekijk zeker even de website van C&A. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van C&A.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: Ervaringensite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Voor de hele familie

Wij doen altijd met de hele familie inkopen bij de C&A. Eigenljik altijd als er uitverkoop is, omdat dat met 5 mensen toch een hoop geld bespaart! Ik kan dan ook neit anders dan tevreden zijn, want de kleding is meer dan goed te noemen voor de prijs!

Geplaatst op: 25-04-2014
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Er klopt iets niet

Ik heb gisteren met mijn moeder een Shirt en een broek gekocht toen we terug thuis waren zagen we op de bon dat er iets niet klopt er stond dat we ook baby kl hadden gekocht maar dat hadden we niet gedaan dus ik ging de volgende dag naar de C&A en vertelde dat ze gingen kijken of die baby kleding er nog was en hij was er niet maar die maat die er stond op de bon is veels te klein oor mijn zusje die nog maar 2 jaar is en ze gaven de bon terug en ik en mijn moeder waren boos dus willen wij het melden en dit is de reden waarom ik dit schrijf nu.

Geplaatst op: 31-07-2021
Geschreven door: Foutoon A.

7 / 10
4/5 3/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Korting niet verrekend

Gisteren een bestelling gedaan bij C&A, ik had een mail ontvangen met een kortingscode die 14 dagen geldig was. Deze kortingscode netjes ingevoerd maar helaas, geen korting gekregen terwijl ik ruim binnen de termijn mijn bestelling deed. Vind ik jammer

Geplaatst op: 03-10-2018
Geschreven door: Anita

6 / 10
3/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Mevr.

Ik koop regelmatig bij C & A.

Bij aankoop van een lange broek stuit ik altijd op het probleem dat deze steeds te kort zijn. Ik denk dat vele mensen mijn mening zullen delen!

Grote mensen kunnen het bij C & A wel vergeten, hetgeen ik enorm spijtig vindt. De kleuren daarentegen valt niets op aan te merken.

Misschien een goede tip voor C & A om de broeken iets langer te maken!

Geplaatst op: 23-09-2014
Geschreven door: Bosmans

6 / 10
3/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Slechte service, niet nakomen afspraken

Pakket zou alleen met handtekening overhandigd worden, nu voor tweede keer bij buren afgegeven terwijl handtekening vereist is. Levertijden kloppen ook niet voor de tweede keer, meer dan 12 dagen gewacht.

Klantenservice leest berichten niet voordat ze er antwoord op geven.
Doe jezelf een lol en bestel niet online bij C&A.

Geplaatst op: 02-06-2021
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Veel te late levering. Nauwelijks communicatie hierover.

Op 23 juli een bestelling geplaatst en betaald. Vandaag 4 augustus is de bestelling nog niet eens verzonden ! Dit is al de 2e keer dat dit gebeurt. Hun excuses over corona maatregelen ed. gaan niet op. Andere websites leveren binnen redelijke termijn. Zelfs vanuit China !

Geplaatst op: 04-08-2020
Geschreven door: Maureen

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service

Ik heb inmiddels 10 dagen geleden een bestelling gedaan bij C&A en heb toen een bevestiging gekregen van dat de bestelling onderweg is. Maar ik heb verder niks meer vernomen, ik vind het jammer dat de communicatie van C&A kant uit zo slecht is. Nadat ik vandaag zelf contact opgenomen heb via de facebook pagina van C&A kreeg ik te horen dat mijn pakket al in het filiaal van C&A gearriveerd was. Als ik hier zelf geen contact over opgenomen had zou ik dit nog niet weten. Ook jammer dat de bestelling via online bestellen niet gratis thuisbezorgd wordt, en dat dit alleen gratis bezorgd kan worden bij een filiaal. Dan kan je net zo goed niet via de site bestellen, als je alsnog de winkel in moet gaan. Al met al slechte service en communicatie van C&A. Ik zou mensen afraden om de webwinkel te gebruiken.

Geplaatst op: 10-12-2017
Geschreven door: Shavi

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte medewerkers

Vandaag bij C&A geweest in Purmerend. Ben weer slecht te speken over het personeel. Ik heb lang in de rij gestaan bij de kasse. Er stonden 3 medewerkers achter de toonbank en er was maar een kassa open. 2 medewerkers stonden aan een kassa. Een pakte de artikelen in, de ander stond achter de kassa. En de andere medewerker stond achter de gesloten kassa, terwijl er 6 klanten in de rij stonden. Zelfs bij een supermarkt is het beter geregeld. Je hebt als klant vaak het gevoel dat je een irritatie object bent. Ik ga zelde met een goed gevoel de winkel uit. Jammer.

Geplaatst op: 12-12-2016
Geschreven door: Jolanda J.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte bedrijf

Ik heb al 15 dagen besteld maar ik heb nogsteeds niet ontvangen. De klantenservice is zo’n slecht 👎. Telefoonnische is steeds in de wacht. Email is ook niet goed .

Geplaatst op: 17-07-2021
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht en traag!

Op 26-6-21 een pakketje terug gestuurd en tot op de dag van vandaag nog geen bedrag terug gestort gekregen. Na contact met klantenservice krijg je een standaard antwoord, met de mededeling dat het retour pakketje nog onderweg is en zodra het in het logistiek centrum is je een mail krijgt en het dan nog tot 10 werkdagen kan duren voordat het geld terug gestort is. Vandaag nog niets gehoord dus dat betekend dat mijn terug betaling op zijn minst 25 dagen op zich laat wachten, al heb ik weinig hoop op dat ik morgen een mail krijg. Op mailtje die je naar de klantenservice stuur krijg je de Volgende reactie ‘ Vanwege het grote aantal aan vragen kunnen we uw bericht momenteel niet binnen de gebruikelijke termijn beantwoorden. We vragen u daarom geduld te hebben. We zullen uw verzoek uiteraard zo snel mogelijk behandelen.’

Er word gewoon niet gereageerd, voor mensen met een kleine portomonee betekend dat dat ze niet de noodzakelijke kleding kunnen kopen omdat c&a hun geld gegijzeld houden.

Geplaatst op: 14-07-2021
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Paar weken geleden besteld, wordt maar niet geleverd. Contact niet mogelijk , alleen standaard e-mails. Vandaag een standaard bericht gehad en het kan nog wel 17 werkdagen duren…. Schandalig!

Geplaatst op: 28-06-2021
Geschreven door: Evelien V.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Lees mijn ervaring met C&A

Bestelling gedaan bij de webshop van C&A.
Niets gekregen en na een maand geld terug gevraagd.
C7A geeft aan dat geld terug niet kan. (Dit is wettelijk verplicht als je niet leverd)
Een gang naar de rechter is echter te kostbaar in vergelijk met mijn huidige verlies.
Blijkbaar weet C&A dit ook, gezien de vele negatieve reviews op diverse review sites.
Zeer bedroevend dat je op deze manier mensen geld afhandig maakt.

Geplaatst op: 28-08-2021
Geschreven door: Rob W.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Vreselijk

Op 24-06-21 heb ik een bestelling bij C&A gedaan. Maar nooit een bevesting gehad vervolgens gelijk de klanten service gebelt & die gaf af dat ik via mijn telefoon niet kon bestellen dus dat mijn betaling wel is afgeschreven maar de bestelling niet door is gekomen ! Ik zou binnen 8 tot 10 werkdagen mijn geld binnen krijgen. Helaas was dat niet het geval dus heb ik weer gebeld ! kreeg ik als antwoord sorry mevrouw er is iets mis gegaan kunt u een bewijs naar de mail sturen dat het bedrag is afgeschreven dan wordt het door gezet naar de afdeling die het geld moet overmaken & heeft u binnen 8 tot 10 werk dagen u geld terug ! Nou niet dus , ik weer bellen heb helaas nog steeds mijn geld niet ! Antwoord klantenservice sorry mevrouw er is iets fout gegaan het is niet goed doorgezet naar de des betreffende afdeling ik ga het nu gelijk in orde maken dat was 20 JULI ( toen waren we dus al een MAAND ) verder 😅. Vervolgens was gisteren dus opnieuw dag 10 maar je raad het al nog steeds GEEN geld. Ik heb al meerder mailen telefoon / mail contact gehad met valse beloftes dat mijn geld terug komen 😅. Hoe gaat dit nu opgelost worden

Geplaatst op: 04-08-2021
Geschreven door: Cheyenne V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Prut!

Op 16 juni het eea besteld. Het zou, als ik het me goed herinner, gelijk de volgende dag verstuurd worden. Direct na de bestelling, in de bevestigingsmail, werd vermeld dat de levertijd langer zou duren. Namelijk tot 8 dagen. Op 21 en 23 juni weer een mail dat het langer zou duren. Op 5 juli gebeld met de klantenservice. Na 3 kwartier eindelijk iemand aan de lijn die me vertelde dat ik gewoon moest wachten want het pakket kwam die week. Dat was mooi want de week erna gingen we op vakantie. Op 9 juli een berichtje dat het pakje met KPN onderweg was. Op 10 juli c&a Nederland en c&a Duitsland een mail gestuurd. Op 12 juli werd het pakketje uiteindelijk afgeleverd. Helaas waren we toen dus op vakantie. Vanmorgen het pakje bij de KPN op proberen te halen maar het was al retour gestuurd. Geen idee waar het pakketje nu is en geen reacties op de mails gehad!

Gewenste Oplossing
Ik wil onmiddellijk mijn geld terug!!!
En doe wat aan de klantenservice! Mail, bellen etc.

Extra informatie

Factuurbedrag 67,97 €

Uw klantgegevens

Opdrachtnummer: 1336711690
Klantnummer: 27279043

Geplaatst op: 27-07-2021
Geschreven door: Desiré H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
C&A weigert mijn geld terug te storten!

19 juni 3 artikelen betaald en besteld. 2 artikelen geleverd en ik wacht dus nog steeds op mijn geld van het 3de wel betaalde maar niet gekregen artikel.
C&a reageert niet op mails, telefonisch zijn ze niet te bereiken en ook contact via messenger levert niets op!! Ik wacht nu dus al een week of 6 op mijn geld en ik ben niet de enige!!!
Diefstal is het!!!

Geplaatst op: 27-07-2021
Geschreven door: Just M.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos bedrijf geworden

4 Weken geleden bestelling gedaan, welke nog steeds niet geleverd is.
Na 1 week bericht gekregen dat het pakket was verzonden.
Tot op heden, heeft post nl nog steeds geen pakket ontvangen, om aan mij te leveren.
Op mails die je stuurt, krijg je het standaard antwoordt "Vanwege het grote aantal aan vragen kunnen we uw bericht momenteel niet binnen de gebruikelijke termijn beantwoorden".
De energie is uit het bedrijf weg.
Als het bedrijf fatsoenlijk zou leveren, hoeft het ook niet zoveel mails te beantwoorden.
Daar begint het.

Geplaatst op: 27-05-2021
Geschreven door: Vero V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onbetrouwbaar

Absoluut onbetrouwbaar. Veel beloven weinig geven.....
Zogenaamd is het artikel verzonden, maar Post Nl heeft niets ontvangen. Zou nog twee weken moeten duren. Geld terug is niet mogelijk. Bestel hier niet!!!

Geplaatst op: 01-04-2021
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Schandalig slechte levering

Ik wacht nou al meer dan 2 weken op mijn bestelling, de klantenservice is totaal niet bereikbaar en per mail wordt niet op terug gereageerd
Dit verwacht je niet van deze winkel maar blijkbaar maken ze misbruik van de goede naam C&A die ze nou aan stuk maken zijn want er staan gigantisch veel slechte reviews op internet, zal op deze wanneer niet lang duren voordat ze failliet gaan zal in ook niet erg vinden want ze geven ook niks om klanten

Geplaatst op: 14-03-2021
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijke slechte klantenservice!!

wel betaald maar toch steeds aanmaningen krijgen. mailen ,bellen, niets helpt.
bewijs van betaling gemaild....geen antwoord. bellen....verbinding wordt verbroken of servicelijn is simpelweg niet bereikbaar. blamage voor zo een bedrijf.....

Geplaatst op: 27-01-2021
Geschreven door: Hage

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Goed

Goed, maar kwaliteit niet altijd goed. Sommige kleding heb ik al járen.

Het terugstorten duurt inderdaad wat lang en je krijgt dan een aanmaning, ook al is het artikel teruggestuurd via filiaal.

Geplaatst op: 27-10-2020
Geschreven door: Josephine

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Besteld ,betaald ,artilkel bestaat niet

Jurk besteld en betaald ,kreeg geen betaal bevestiging en op mijn account staat dat ik nog geen bestellingen heb geplaatst .Telefonisch contact is niet mogelijk Je staat in de wacht en er komt geen eind aan ,de hele dag door geprobeerd Een mail gestuurd en daar kreeg ik dan antwoord op ,het artikel is niet bekend bij hun en ze zullen het bedrag binnen 10 dgn terug storten ,nou dat hoop ik dan maar want als ik reviews lees op vele pagina s wachten mensen al maanden op hun geld ,wat een zooitje daar .NOOIT meer C

Geplaatst op: 15-10-2020
Geschreven door: Roos

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Het duurt veel te lang dat je je geld terug krijgt van een retour

Ik had een pak in huis, maar die was niet mooi. Een ander pak besteld en de volgende dag het 1ste pak retour gedaan via een winkel. 2 dagen later krijg ik een mail het bestelde pak is niet leverbaar en word ook niet leverbaar. Dus nu niks meer! Na 3 weken ook nog steeds mijn geld niet terug van het retour!

Geplaatst op: 29-06-2020
Geschreven door: Marja

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Spijt

Ik wilde kleiding ruilen maar omdat inde aanbieding was mochte ik niet bijde kassa niks gezegd inde winkel staat nergens dat niet kan alleen opde bon echt onzin ik ga nooit meer naar c

Geplaatst op: 05-06-2020
Geschreven door: Nira

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht

Drie weken wachten op een bestelling en dat laten ze je weten bij een online bestelling na het afrekenen slim hè als je dat eerder weet ga je niet bestellen en dan word je voor gehouden komt door Corona vreselijke winkel nooit meer
Bij Bol.com hebben ze ook Corona en alles met een dag in huis

Geplaatst op: 23-05-2020
Geschreven door: Antje

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen geld terug

geen geld terug !
Voor 100 euro besteld en betaald. Zou in de winkel bezorgd worden.
Pakketje nooit aangekomen tig keer gebeld met de associale onvriendelijke klantenservice.
Pakketje was retour gekomen en kon niet meer opnieuw verstuurd worden en kon ook niet naar mijn huisarts verstuurd worden ipv de winkel.
Ik zou mijn geld binnen een week terug krijgen
Na een week gebeld maar nu was het pakketje ineens kwijt in hun magazijn en krijgen wij ons geld maar niet terug!
Inmiddels weer 2 weken verder en regelmatig gebeld maar nog steeds geen geld terug.

Geplaatst op: 06-04-2020
Geschreven door: Supermama

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Personeel staat je uit te lachen aan de kassa zodra je je rug omdraait

Tot 2 maal toe ben ik onjuist behandeld door het personeel van C

Geplaatst op: 20-02-2020
Geschreven door: Mieke

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht service

Op 28 november een bestelling geplaatst, geen bestelvestiging ontvangen. Volgende dag gebeld, ik moest een bewijs sturen. 2 dagen later reactie ze gaan er naar kijken binnen 8 werkdagen komen ze erop terug. Na 10 werkdagen een reactie dat het klopt en dat de betaling wordt teruggestort binnen 8 werkdagen. (18 december) Op dag 9 gebeld, nee dit duurt max 10 werkdagen wacht het af. Weer wachten, op dag 12 weer gebeld. We gaan het uitzoeken. Uiteindelijk op 13 januari, jaja bijna een maand verder krijg ik een mail in het Duits? Dat het bedrag op 5 12 is overgemaakt. Really?? Ik weer gebeld, ja zeggen ze het is overgemaakt bewijs maar dat het niet zo is en kan ik weer terugvallen. Ben er klaar mee. Wat een slecht bedrijf en wat een slechte service!!

Geplaatst op: 13-01-2020
Geschreven door: Priscilla

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht service

Op 28 november een bestelling geplaatst, geen bestelvestiging ontvangen. Volgende dag gebeld, ik moest een bewijs sturen. 2 dagen later reactie ze gaan er naar kijken binnen 8 werkdagen komen ze erop terug. Na 10 werkdagen een reactie dat het klopt en dat de betaling wordt teruggestort binnen 8 werkdagen. (18 december) Op dag 9 gebeld, nee dit duurt max 10 werkdagen wacht het af. Weer wachten, op dag 12 weer gebeld. We gaan het uitzoeken. Uiteindelijk op 13 januari, jaja bijna een maand verder krijg ik een mail in het Duits. Dat het bedrag op 5 12 is overgemaakt. Really?? Ik weer gebeld, ja zeggen ze het is overgemaakt bewijs maar dat het niet zo is en kan ik weer terugvallen. Ben er klaar mee. Wat een slecht bedrijf en wat een slechte service!!

Geplaatst op: 13-01-2020
Geschreven door: Priscilla

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet bestellen

Het heeft geen nut om online bij C&A te bestellen.

Ik zit al 2 weken te wachten maar na vertraging en nog meer vertraging nu weer in de verkeerde winkel bezorgd. (thuis afleveren rond de feestdagen was de kans dat het niet op tijd was te groot dus dan maar afhalen.) Mag nu nog 7 dagen wachten tot het in de juiste winkel is aangekomen. Ruim te laat voor pakjes avond.

De boel annuleren en geld terug kan ook niet want pakket is onderweg. Overigens moest er vooruit betaald worden want andere optie waren wel beschreven maar nooit beschikbaar.

Met bellen krijg je ook niks voor elkaar, standaard praatje dat niks kan. Overigens ook een slecht te verstaan bandje met vervelende muziek en lange wachttijden dus daar krijgen ze ook geen punten voor.

Dus hebben ze het niet in de winkel jammer koop iets anders ergens anders.

Geplaatst op: 10-12-2018
Geschreven door: Anouk

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service

Ik heb al verschilende keren via de onlineshop artielen besteld. Deze keer ook weer. Allereerst krijg ik een mail dat er vertraging is. De 2e mail vertelt dat het verzonden is naar de winkel en dat ik een mail krijg om de artikelen op te halen. Deze mail komt nooit. Ik heb voor de 3e! keer via de onlineshop een klacht gedeponeerd, zoeel schriftelijk als telefonisch.
Soms wordt een artikel teruggestuurd zonder dat je weet dat het in de winkel ligt.
Zelfs een reactie op de mailtjes wordt niet uitgevoerd.
Hoe arrogant zijn deservice medewerkers. Telefonisch worden er toezeggingen gedaan om dit te verbeteren. Dit was mijn laatste bestelling bij C&A.

Geplaatst op: 11-11-2018
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over C&A


Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

Maison-Lab logo
Maison-Lab
2 beoordelingen
8,5
Bamigo logo
Bamigo
2 beoordelingen
9
Suitableshop logo
Suitableshop
4 beoordelingen
9,5

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is C&A een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 32 beoordelingen geplaatst over C&A. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,3 gekregen, waarbij 10% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is C&A actief?

C&A is vooral actief in de categorie kledingwinkels en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) modeaccessoires , schoenenwinkels , sportkleding en tassen.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de C&A reviews? Dan kun je naar de website van C&A gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie