C&A logo

C&A reviews, ervaringen en beoordelingen

C&A reviews, ervaringen en beoordelingen
97
C&A logo
Website
C&A
Categorie
Mode

C&A ervaringen

C&A is ontzettend bekend bedrijf, maar desondanks dat heeft C&A nog elke dag met nieuwe klanten te maken. Consumenten welke bij binnekomst nog geen flauw idee hebben of C&A wel te vertrouwen is? Lees daarom hieronder C&A ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten. De C&A ervaringen zijn door consumenten geschreven voor consumenten. Jij als consument krijgt dus van andere consumenten hun bevindingen te lezen en weet waar jij vervolgens aantoe bent!

Over C&A

Achter de twee letter van C&A schuild meer dan 300 jaar ervaring. De twee broer Clemens en August Brenninkmeijer begonnen in de 17e eeuw als goederenhandelaren door heel Europa in de Stoffen. Deze stoffen handel groeide vervolgens in 1841 uit tot de huidige succesformule. Het concept wat de gebroerders toen invoerde word tot de dacht van vandaag nog steeds nagestreefd en met succes. Kleding van een goede kwaliteit voor een betaalbare prijs aanbieden. Maar de gebroeders zijn daarnaast ook de grondleggers van de standaard maten welke wij tot de dag van vandaag nog steeds gebruiken. C&A heeft dus een ongelofelijke historie waar wij als Nederland maar wat trots op mogen zijn!

Wat maakt C&A tot zo een succes?

Naast de succesformule goede kwaliteit kleding voor een goede prijs aanbieden heeft C&A nog een ontzettend belangrijk onderdeel wat het bedrijf zo succesvol maakkt. C&A handelt volgens eigen zeggen volgens 7 kenwaarden. Namelijk Openheid, Passie, Teamwork, Duurzaamheid, Respect, Plichtsbewustzijn en Klantvriendelijkheid. Met deze 7 kernwaarde probeert C&A klanten voor hun te winnen en te behouden. Het is dus niet alleen de kleding wat het bedrijf tot een groot succes maakt, maar het personeel is voor het bedrijf net zo belangrijk!

C&A reviews plaatsen

Er zijn genoeg klanten van de C&A, maar ook nog genoeg mensen welke nog klant moeten worden. Heb jij dus C&A ervarnigen plaats deze dan hieronder zodat andere consumenten weten waar zij aantoe zijn!

Gerelateerde bedrijven
HappyRainyDays logo
HappyRainyDays
2 beoordelingen
9
Bamigo logo
Bamigo
3 beoordelingen
7,3
Suitableshop logo
Suitableshop
7 beoordelingen
8,4
Gerelateerde blogartikelen
4,1
18% zou hier weer kopen
48 beoordelingen
Lees onze review over C&A

Ons team van experts heeft C&A geverifieerd op een aantal punten. De webshop van C&A bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt. C&A is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje). Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.

C&A is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Bekijk zeker even de website van C&A. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van C&A.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Wil je lang op geld wachten? Dan hier bestellen!

Retourzending duurt inmiddels langer dan een maand, en je moet zelf actief achter je geld aan!! Er wordt steeds beloofd dat het teruggestort wordt maar is niet het geval! Niet online bestellen hier dus! Achteraf betalen kan ook niet meer, ondanks dat je altijd netjes op tijd betaald hebt!

Geplaatst op: 14-05-2024
Laatst bewerkt op: 14-05-2024
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
14 dagen geleden 2 broeken online besteld en betaald. Reeds 2 keer gevraagd per mail waar de broeken blijven. Ik krijg antwoord maar er gebeurt niets. Heb vandaag weer een mail gestuurd met verzoek om het betaalde bedrag terug te storten op mijn rekening.

Mag duidelijk zijn dat ik zeer slechte ervaring heb met C&A

Geplaatst op: 12-04-2024
Laatst bewerkt op: 12-04-2024
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen herinneringen of aanmaning maar meteen incasso

Truitje van €20 euro online gekocht vorig jaar. Deze keer blijkbaar vergeten op tijd te bepalen, geen herinneringen of aanmaning gekregen van C&a maar meteen 'n deurwaarder erop gezet. Schandalig, het truitje kost inmiddels meer dan €100 door n onoplettendheid van mij, wat normaal nooit gebeurd. Ik heb n uitkering en ben altijd als de dood om in de schulden te komen. Er is met Tesch incasso niet te praten, erg star en onvriendelijk. Dank jullie c&a, mij zien jullie nooit meer

Geplaatst op: 08-03-2024
Laatst bewerkt op: 08-03-2024
Geschreven door: Anoniem

7 / 10
4/5 1/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooit weer C&A

Een pyjama en huispak gekocht via webshop voor ongeveer 48 euro met achteraf betalen voor de feestdagen. Nooit een factuur ontvangen, maar wel een incassobrief uit Duitsland met extra incassokosten (53 euro!!) Meer incassokosten dan de producten die ik gekocht hebt. De klantenservice van c&a wil niets voor je doen, want het ligt al bij het incassobureau. Het blijkt erg vaak voor te komen. C&A zegt facturen per email te sturen (ik heb ze niet gekregen) en bij niet betalen sturen ze je gegevens naar een incassobureau ipv een papieren factuur naar de klant. Ik heb bezwaar gemaakt tegen de incasso (moest ook nog eens in het Engels of duits) en vervolgens kom ik na een dikke week met een ziek kind uit het ziekenhuis en vind ik een brief met dreigementen van deurwaarders uit Duitsland. C&A verdient eigenlijk nog niet eens 1 ster

Geplaatst op: 26-02-2024
Laatst bewerkt op: 26-02-2024
Geschreven door: Marieke B.

5 / 10
4/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen geld meer retour bij aankoop in de winkel maar een giftcard

Geen geld meer retour in de winkel maar een giftcard. Dus denk goed na voordat je nu iets in de winkel koopt.

Geplaatst op: 07-02-2024
Laatst bewerkt op: 07-02-2024
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 2/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Strontwinkel, bedriegers

Op 24 oktober pyama besteld en betaald, na 5 dagen even email verstuurd waar mijn pakket bleef want in mijn account stond hij als niet betaald. Standaard antwoord dat ze het gingen nakijken. 2 dagen later, weer email dat ik niet betaald heb. Terug bewijs van bank dat het wel betaald is gestuurd. Dag nadien telefoon genomen om iemand te spreken, wordt je doorgestuurd naar Nederland, die beweert ook dat ik niet betaald heb, na aandringen dat hij moest nakijken, joepie plots vond hij het toch. Ik ging hem zeker zelfde week nog hebben. Tot mijn verbazing 2 dagen later annulering van mijn bestelling omdat ik binnen de 14 dagen niet betaald zou hebben. Terug naar Nederland moeten bellen, weer vonden ze niets terug, toen plots weer gevonden maar niets meer aan te doen, annulering kan niet terug gekeerd worden. Dus kreeg ik een zeer goede tip van nogmaals dezelfde pyama te bestellen EN BETALEN, viel hier achterover. Dus annulering veranderen gaat niet, maar opnieuw bestellen en betalen dat kan wel. Toen ik zei dat ik betaald heb, gingen ze het terug nakijken, er wordt zelfs niet gesproken van mijn geld terug te storten. Ik kan dit niet geloven en voor mij, en ik hoop met deze reactie dat vele mensen c& A laten links liggen. Ikzelf en mijn ganse familie en vrienden zetten er geen voet meer binnen. Zeer ontevreden en woedende klant.

Geplaatst op: 04-11-2023
Laatst bewerkt op: 04-11-2023
Geschreven door: Anja S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Prima

Vandaag was ik in c&a in Wijnegem shopping center.

Top service jong dame die aan de paskamer werktte was een heel sympathieke had me heel goed geholpen en gaf ook eerlijke mening top verkoopster.

Geplaatst op: 29-08-2023
Laatst bewerkt op: 29-08-2023
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Top

C&A Wijnegem is een heel goede filiaal de dames waren heel vriendelijk en ook grappig met hun kan jij altijd lachen .

Een dame had mij geholpen met outfit voor trouwfeest een prachtige outfit, zij was ook eerlijk .

Top verkoopsters en ook heel warme dames

Geplaatst op: 13-09-2023
Laatst bewerkt op: 13-09-2023
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 4/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Nog steeds geen geld terug na retour

Online een jurkje besteld en betaald. In de winkel afgehaald en gepast. Omdat het niet mooi zat weer teruggebracht. Van de caissière kreeg ik een strookje mee als bewijs van afgifte. Ik zou via de bank mijn geld krijgen. Tot op heden niets gekregen...bellen werkt niet je staat oneindig in de wacht. Via de mail krijg ik terug dat het artikel 1 juli retour is ontvangen en geld zal teruggestort worden. Zo niet, dan moet IK weer mailen...

Geplaatst op: 10-07-2023
Laatst bewerkt op: 10-07-2023
Geschreven door: Monique M.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Prima service!

Naar het filiaal in Zoetermeer geweest om de broek voor mijn man te ruilen. De gewenste maat was niet meer aanwezig. De medewerkster kon meteen zeggen in welk filiaal deze nog aanwezig was en liet er meteen één reserveren in Rotterdam Alexandrium.
Ook daar weer zeer vriendelijke medewerksters. Een mevrouw voor mij had ook een herenbroek laten weghangen en werd net als ik naar de bovenetage verwezen. Bleek haar broek tóch beneden te hangen. De medewerkster gaf meteen opdracht naar beneden om de broek naar boven te komen brengen, mevrouw was tenslotte al ten onrechte naar boven gestuurd!
Daarna ben ik nog eenzelfde broek voor mijn man wezen halen bij C&A Koperwiek (mijn man heeft een nogal moeilijke maat) en ook hier weer zeer vriendelijk personeel.
Chapeau!

Geplaatst op: 25-04-2023
Laatst bewerkt op: 25-04-2023
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Laatste aankoop bij C&A

Goedkope joggingbroek gekocht, thuis geprobeerd: taille te groot en lengte te klein.
Wordt niet geruild of terugbetaald door "rode prijs" ondanks aankoopticket en etiket nog aanwezig.
Wat moet ik er dan mee, vroeg ik.
Antwoord: we mogen niet ruilen of terugbetalen.
Uit frustratie het artikel aan de kassa gelaten en vertrokken.
"U moet het meenemen" klonk het aan de kassa.
En nu zal die joggingbroek weer te koop staan in die winkel en ik mijn geld kwijt!
Dit was het voor mij: nooit meer naar een C&A - winkel!

Geplaatst op: 13-02-2023
Laatst bewerkt op: 13-02-2023
Geschreven door: Didier V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Retour betaling schandalig

Op 25-10 pakket opgehaald in Lisse en contant betaald (achterafbetaling) gepast en direct retour.
Daar recu van. Nu 26-12 nog niets ontvangen. Minimaal 10x bericht aan klantenservice. Standaard antwoord “binnen 2 dagen bericht”. Dan bericht “overgemaakt op 7-11” laten weten dat ik niets heb ontvangen. Div berichten gestuurd “naar welke bankrekening, ik heb niets ontvangen”
1 week geleden bericht “kunt u betaalafschrift overleggen” bericht terug “nee ik heb contant betaald ordernr./faktuurnr ed weer doorgegeven.
Hier geen enkele reactie op ontvangen. Het gaat wel om €79,97 wat kan ik nu nog doen om mijn geld terug te krijgen?
Rechtsbijstand inschakelen?

Geplaatst op: 26-12-2022
Laatst bewerkt op: 26-12-2022
Geschreven door: Anneke W.

7 / 10
4/5 2/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Bedankt

Vandaag C&A IN Beringen mine bezocht. Wat een mooie opgeruimde, gezellige winkel. Personeel top !!!
Vriendelijk behulpzaam, staan steeds klaar om te helpen. Zo kon ik tevreden naar huis met alles wat ik nodig had en nog veel meer. Die meisjes kennen hun vak. Ze zijn super gemotiveerd.
Dikke merci.
Tevreden en kom zeker terug.

Geplaatst op: 14-10-2022
Laatst bewerkt op: 14-10-2022
Geschreven door: Monique K.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Goede en best geprijsde kleding en accessoires en aardig personeel.

Goede en best geprijsde kwaliteit kleding en accessoires slaag altijd in de winkel(s) en koop graag de kleding bij C&A waarvan het personeel aardig, behulpzaam en eerlijk is maar de website online klopt beschikbaarheid niet.
De regio rond gebeld in een straal van 25km voor een tasje en nergens hadden ze dat tasje niet meer personeel aardig, eerlijk en behulpzaam door de telefoon. Uiteindelijk online besteld geen probleem netjes binnen een uur bevestiging gekregen dat het onderweg is.
Zou graag dat ze de website bij gaan houden dat die up te date is dat er geen misverstanden voor komen in de toekomst voor andere zodra dat ze niet voor niets (ver)reizen.

Geplaatst op: 04-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anne H.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
C&A wasted my time a lot

C&A wasted my time a lot, and gave me an experience before Christmas which will be difficult to forget. The worst logistics ever could be ok for C&A, however the customers must not suffer from it waiting for nothing. In the meantime I got 2 emails from C&A that I have to wait longer and longer, which apparently was an absolute lie. It's very unpleasant for me that C&A treats the customer such way.

Geplaatst op: 03-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sergii O.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Ik wilde dat ik de reviews eerder had gelezen dan had ik nooit wat besteld! 4 artikelen besteld en betaald, 3 artikelen niet geleverd en tot nu toe geen geld terug.
na verschillende mails moest ik een foto van mijn betaling doorgeven en mijn rekening nakijken want het stond er waarschijnlijk al op, ik heb het wel 10 keer nagekeken maar niets te vinden. Het is van de gekke, waarom kijken ze het zelf niet na!!(Helaas hebben ze totaal geen interesse in hun klanten)

Geplaatst op: 30-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Lees mijn ervaring met C&A

Bestelling gedaan bij de webshop van C&A.
Niets gekregen en na een maand geld terug gevraagd.
C7A geeft aan dat geld terug niet kan. (Dit is wettelijk verplicht als je niet leverd)
Een gang naar de rechter is echter te kostbaar in vergelijk met mijn huidige verlies.
Blijkbaar weet C&A dit ook, gezien de vele negatieve reviews op diverse review sites.
Zeer bedroevend dat je op deze manier mensen geld afhandig maakt.

Geplaatst op: 28-08-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Rob W.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Vreselijk

Op 24-06-21 heb ik een bestelling bij C&A gedaan. Maar nooit een bevesting gehad vervolgens gelijk de klanten service gebelt & die gaf af dat ik via mijn telefoon niet kon bestellen dus dat mijn betaling wel is afgeschreven maar de bestelling niet door is gekomen ! Ik zou binnen 8 tot 10 werkdagen mijn geld binnen krijgen. Helaas was dat niet het geval dus heb ik weer gebeld ! kreeg ik als antwoord sorry mevrouw er is iets mis gegaan kunt u een bewijs naar de mail sturen dat het bedrag is afgeschreven dan wordt het door gezet naar de afdeling die het geld moet overmaken & heeft u binnen 8 tot 10 werk dagen u geld terug ! Nou niet dus , ik weer bellen heb helaas nog steeds mijn geld niet ! Antwoord klantenservice sorry mevrouw er is iets fout gegaan het is niet goed doorgezet naar de des betreffende afdeling ik ga het nu gelijk in orde maken dat was 20 JULI ( toen waren we dus al een MAAND ) verder 😅. Vervolgens was gisteren dus opnieuw dag 10 maar je raad het al nog steeds GEEN geld. Ik heb al meerder mailen telefoon / mail contact gehad met valse beloftes dat mijn geld terug komen 😅. Hoe gaat dit nu opgelost worden

Geplaatst op: 04-08-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Cheyenne V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Er klopt iets niet

Ik heb gisteren met mijn moeder een Shirt en een broek gekocht toen we terug thuis waren zagen we op de bon dat er iets niet klopt er stond dat we ook baby kl hadden gekocht maar dat hadden we niet gedaan dus ik ging de volgende dag naar de C&A en vertelde dat ze gingen kijken of die baby kleding er nog was en hij was er niet maar die maat die er stond op de bon is veels te klein oor mijn zusje die nog maar 2 jaar is en ze gaven de bon terug en ik en mijn moeder waren boos dus willen wij het melden en dit is de reden waarom ik dit schrijf nu.

Geplaatst op: 31-07-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Foutoon A.

7 / 10
4/5 3/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Prut!

Op 16 juni het eea besteld. Het zou, als ik het me goed herinner, gelijk de volgende dag verstuurd worden. Direct na de bestelling, in de bevestigingsmail, werd vermeld dat de levertijd langer zou duren. Namelijk tot 8 dagen. Op 21 en 23 juni weer een mail dat het langer zou duren. Op 5 juli gebeld met de klantenservice. Na 3 kwartier eindelijk iemand aan de lijn die me vertelde dat ik gewoon moest wachten want het pakket kwam die week. Dat was mooi want de week erna gingen we op vakantie. Op 9 juli een berichtje dat het pakje met KPN onderweg was. Op 10 juli c&a Nederland en c&a Duitsland een mail gestuurd. Op 12 juli werd het pakketje uiteindelijk afgeleverd. Helaas waren we toen dus op vakantie. Vanmorgen het pakje bij de KPN op proberen te halen maar het was al retour gestuurd. Geen idee waar het pakketje nu is en geen reacties op de mails gehad!

Gewenste Oplossing
Ik wil onmiddellijk mijn geld terug!!!
En doe wat aan de klantenservice! Mail, bellen etc.

Extra informatie

Factuurbedrag 67,97 €

Uw klantgegevens

Opdrachtnummer: 1336711690
Klantnummer: 27279043

Geplaatst op: 27-07-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Desiré H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht en traag!

Op 26-6-21 een pakketje terug gestuurd en tot op de dag van vandaag nog geen bedrag terug gestort gekregen. Na contact met klantenservice krijg je een standaard antwoord, met de mededeling dat het retour pakketje nog onderweg is en zodra het in het logistiek centrum is je een mail krijgt en het dan nog tot 10 werkdagen kan duren voordat het geld terug gestort is. Vandaag nog niets gehoord dus dat betekend dat mijn terug betaling op zijn minst 25 dagen op zich laat wachten, al heb ik weinig hoop op dat ik morgen een mail krijg. Op mailtje die je naar de klantenservice stuur krijg je de Volgende reactie ”˜ Vanwege het grote aantal aan vragen kunnen we uw bericht momenteel niet binnen de gebruikelijke termijn beantwoorden. We vragen u daarom geduld te hebben. We zullen uw verzoek uiteraard zo snel mogelijk behandelen.’

Er word gewoon niet gereageerd, voor mensen met een kleine portomonee betekend dat dat ze niet de noodzakelijke kleding kunnen kopen omdat c&a hun geld gegijzeld houden.

Geplaatst op: 14-07-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte bedrijf

Ik heb al 15 dagen besteld maar ik heb nogsteeds niet ontvangen. De klantenservice is zo’n slecht 👎. Telefoonnische is steeds in de wacht. Email is ook niet goed .

Geplaatst op: 17-07-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
C&A weigert mijn geld terug te storten!

19 juni 3 artikelen betaald en besteld. 2 artikelen geleverd en ik wacht dus nog steeds op mijn geld van het 3de wel betaalde maar niet gekregen artikel.
C&a reageert niet op mails, telefonisch zijn ze niet te bereiken en ook contact via messenger levert niets op!! Ik wacht nu dus al een week of 6 op mijn geld en ik ben niet de enige!!!
Diefstal is het!!!

Geplaatst op: 27-07-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Just M.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Paar weken geleden besteld, wordt maar niet geleverd. Contact niet mogelijk , alleen standaard e-mails. Vandaag een standaard bericht gehad en het kan nog wel 17 werkdagen duren”¦. Schandalig!

Geplaatst op: 28-06-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Evelien V.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service, niet nakomen afspraken

Pakket zou alleen met handtekening overhandigd worden, nu voor tweede keer bij buren afgegeven terwijl handtekening vereist is. Levertijden kloppen ook niet voor de tweede keer, meer dan 12 dagen gewacht.

Klantenservice leest berichten niet voordat ze er antwoord op geven.
Doe jezelf een lol en bestel niet online bij C&A.

Geplaatst op: 02-06-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos bedrijf geworden

4 Weken geleden bestelling gedaan, welke nog steeds niet geleverd is.
Na 1 week bericht gekregen dat het pakket was verzonden.
Tot op heden, heeft post nl nog steeds geen pakket ontvangen, om aan mij te leveren.
Op mails die je stuurt, krijg je het standaard antwoordt "Vanwege het grote aantal aan vragen kunnen we uw bericht momenteel niet binnen de gebruikelijke termijn beantwoorden".
De energie is uit het bedrijf weg.
Als het bedrijf fatsoenlijk zou leveren, hoeft het ook niet zoveel mails te beantwoorden.
Daar begint het.

Geplaatst op: 27-05-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Vero V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Schandalig slechte levering

Ik wacht nou al meer dan 2 weken op mijn bestelling, de klantenservice is totaal niet bereikbaar en per mail wordt niet op terug gereageerd
Dit verwacht je niet van deze winkel maar blijkbaar maken ze misbruik van de goede naam C&A die ze nou aan stuk maken zijn want er staan gigantisch veel slechte reviews op internet, zal op deze wanneer niet lang duren voordat ze failliet gaan zal in ook niet erg vinden want ze geven ook niks om klanten

Geplaatst op: 14-03-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onbetrouwbaar

Absoluut onbetrouwbaar. Veel beloven weinig geven.....
Zogenaamd is het artikel verzonden, maar Post Nl heeft niets ontvangen. Zou nog twee weken moeten duren. Geld terug is niet mogelijk. Bestel hier niet!!!

Geplaatst op: 01-04-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijke slechte klantenservice!!

wel betaald maar toch steeds aanmaningen krijgen. mailen ,bellen, niets helpt.
bewijs van betaling gemaild....geen antwoord. bellen....verbinding wordt verbroken of servicelijn is simpelweg niet bereikbaar. blamage voor zo een bedrijf.....

Geplaatst op: 27-01-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Hage

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Goed

Goed, maar kwaliteit niet altijd goed. Sommige kleding heb ik al járen.

Het terugstorten duurt inderdaad wat lang en je krijgt dan een aanmaning, ook al is het artikel teruggestuurd via filiaal.

Geplaatst op: 27-10-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Josephine

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over C&A
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
HappyRainyDays logo
HappyRainyDays
2 beoordelingen
9
Bamigo logo
Bamigo
3 beoordelingen
7,3
Suitableshop logo
Suitableshop
7 beoordelingen
8,4
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is C&A een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 48 beoordelingen geplaatst over C&A. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,1 gekregen, waarbij 18% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is C&A actief?

C&A is vooral actief in de categorie mode en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) kledingwinkels , modeaccessoires , schoenenwinkels , sportkleding en tassen.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de C&A reviews? Dan kun je naar de website van C&A gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie