C&A logo

C&A ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

21 beoordelingen • 3,0
C&A logo
C&A ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
21 beoordelingen • 3,0
Beoordeling
21 beoordelingen
3,0
5 sterren
5%
4 sterren
0%
3 sterren
10%
2 sterren
14%
1 ster
71%
3,0
3,0
3,0
3,0

Gerelateerde bedrijven

Asos.com logo Asos.com
3 beoordelingen
4,7
Maison-Lab logo Maison-Lab
0 beoordelingen
10
Bamigo logo Bamigo
0 beoordelingen
10

C&A ervaringen

C&A is ontzettend bekend bedrijf, maar desondanks dat heeft C&A nog elke dag met nieuwe klanten te maken. Consumenten welke bij binnekomst nog geen flauw idee hebben of C&A wel te vertrouwen is? Lees daarom hieronder C&A ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten. De C&A ervaringen zijn door consumenten geschreven voor consumenten. Jij als consument krijgt dus van andere consumenten hun bevindingen te lezen en weet waar jij vervolgens aantoe bent!

Over C&A

Achter de twee letter van C&A schuild meer dan 300 jaar ervaring. De twee broer Clemens en August Brenninkmeijer begonnen in de 17e eeuw als goederenhandelaren door heel Europa in de Stoffen. Deze stoffen handel groeide vervolgens in 1841 uit tot de huidige succesformule. Het concept wat de gebroerders toen invoerde word tot de dacht van vandaag nog steeds nagestreefd en met succes. Kleding van een goede kwaliteit voor een betaalbare prijs aanbieden. Maar de gebroeders zijn daarnaast ook de grondleggers van de standaard maten welke wij tot de dag van vandaag nog steeds gebruiken. C&A heeft dus een ongelofelijke historie waar wij als Nederland maar wat trots op mogen zijn!

Wat maakt C&A tot zo een succes?

Naast de succesformule goede kwaliteit kleding voor een goede prijs aanbieden heeft C&A nog een ontzettend belangrijk onderdeel wat het bedrijf zo succesvol maakkt. C&A handelt volgens eigen zeggen volgens 7 kenwaarden. Namelijk Openheid, Passie, Teamwork, Duurzaamheid, Respect, Plichtsbewustzijn en Klantvriendelijkheid. Met deze 7 kernwaarde probeert C&A klanten voor hun te winnen en te behouden. Het is dus niet alleen de kleding wat het bedrijf tot een groot succes maakt, maar het personeel is voor het bedrijf net zo belangrijk!

C&A reviews plaatsen

Er zijn genoeg klanten van de C&A, maar ook nog genoeg mensen welke nog klant moeten worden. Heb jij dus C&A ervarnigen plaats deze dan hieronder zodat andere consumenten weten waar zij aantoe zijn!

Start met beoordelen

Lees beoordelingen over C&A

profielfoto van Anoniem
Anoniem
25-04-2014
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Voor de hele familie

Wij doen altijd met de hele familie inkopen bij de C&A. Eigenljik altijd als er uitverkoop is, omdat dat met 5 mensen toch een hoop geld bespaart! Ik kan dan ook neit anders dan tevreden zijn, want de kleding is meer dan goed te noemen voor de prijs!

profielfoto van Anita
Anita
03-10-2018
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
korting niet verrekend

Gisteren een bestelling gedaan bij C&A, ik had een mail ontvangen met een kortingscode die 14 dagen geldig was. Deze kortingscode netjes ingevoerd maar helaas, geen korting gekregen terwijl ik ruim binnen de termijn mijn bestelling deed. Vind ik jammer

profielfoto van Bosmans
Bosmans
23-09-2014
6 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Mevr.

Ik koop regelmatig bij C & A.

Bij aankoop van een lange broek stuit ik altijd op het probleem dat deze steeds te kort zijn. Ik denk dat vele mensen mijn mening zullen delen!

Grote mensen kunnen het bij C & A wel vergeten, hetgeen ik enorm spijtig vindt. De kleuren daarentegen valt niets op aan te merken.

Misschien een goede tip voor C & A om de broeken iets langer te maken!

profielfoto van Maureen
Maureen
04-08-2020
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
veel te late levering. Nauwelijks communicatie hierover.

Op 23 juli een bestelling geplaatst en betaald. Vandaag 4 augustus is de bestelling nog niet eens verzonden ! Dit is al de 2e keer dat dit gebeurt. Hun excuses over corona maatregelen ed. gaan niet op. Andere websites leveren binnen redelijke termijn. Zelfs vanuit China !

profielfoto van Shavi
Shavi
10-12-2017
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slechte service

Ik heb inmiddels 10 dagen geleden een bestelling gedaan bij C&A en heb toen een bevestiging gekregen van dat de bestelling onderweg is. Maar ik heb verder niks meer vernomen, ik vind het jammer dat de communicatie van C&A kant uit zo slecht is. Nadat ik vandaag zelf contact opgenomen heb via de facebook pagina van C&A kreeg ik te horen dat mijn pakket al in het filiaal van C&A gearriveerd was. Als ik hier zelf geen contact over opgenomen had zou ik dit nog niet weten. Ook jammer dat de bestelling via online bestellen niet gratis thuisbezorgd wordt, en dat dit alleen gratis bezorgd kan worden bij een filiaal. Dan kan je net zo goed niet via de site bestellen, als je alsnog de winkel in moet gaan. Al met al slechte service en communicatie van C&A. Ik zou mensen afraden om de webwinkel te gebruiken.

profielfoto van Jolanda J.
Jolanda J.
12-12-2016
4 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slechte medewerkers

Vandaag bij C&A geweest in Purmerend. Ben weer slecht te speken over het personeel. Ik heb lang in de rij gestaan bij de kasse. Er stonden 3 medewerkers achter de toonbank en er was maar een kassa open. 2 medewerkers stonden aan een kassa. Een pakte de artikelen in, de ander stond achter de kassa. En de andere medewerker stond achter de gesloten kassa, terwijl er 6 klanten in de rij stonden. Zelfs bij een supermarkt is het beter geregeld. Je hebt als klant vaak het gevoel dat je een irritatie object bent. Ik ga zelde met een goed gevoel de winkel uit. Jammer.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
01-04-2021
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Onbetrouwbaar

Absoluut onbetrouwbaar. Veel beloven weinig geven.....
Zogenaamd is het artikel verzonden, maar Post Nl heeft niets ontvangen. Zou nog twee weken moeten duren. Geld terug is niet mogelijk. Bestel hier niet!!!

profielfoto van Anoniem
Anoniem
14-03-2021
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Schandalig slechte levering

Ik wacht nou al meer dan 2 weken op mijn bestelling, de klantenservice is totaal niet bereikbaar en per mail wordt niet op terug gereageerd
Dit verwacht je niet van deze winkel maar blijkbaar maken ze misbruik van de goede naam C&A die ze nou aan stuk maken zijn want er staan gigantisch veel slechte reviews op internet, zal op deze wanneer niet lang duren voordat ze failliet gaan zal in ook niet erg vinden want ze geven ook niks om klanten

profielfoto van Hage
Hage
27-01-2021
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijke slechte klantenservice!!

wel betaald maar toch steeds aanmaningen krijgen. mailen ,bellen, niets helpt.
bewijs van betaling gemaild....geen antwoord. bellen....verbinding wordt verbroken of servicelijn is simpelweg niet bereikbaar. blamage voor zo een bedrijf.....

profielfoto van Josephine
Josephine
27-10-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Goed

Goed, maar kwaliteit niet altijd goed. Sommige kleding heb ik al járen.

Het terugstorten duurt inderdaad wat lang en je krijgt dan een aanmaning, ook al is het artikel teruggestuurd via filiaal.

profielfoto van Roos
Roos
15-10-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Besteld ,betaald ,artilkel bestaat niet

Jurk besteld en betaald ,kreeg geen betaal bevestiging en op mijn account staat dat ik nog geen bestellingen heb geplaatst .Telefonisch contact is niet mogelijk Je staat in de wacht en er komt geen eind aan ,de hele dag door geprobeerd Een mail gestuurd en daar kreeg ik dan antwoord op ,het artikel is niet bekend bij hun en ze zullen het bedrag binnen 10 dgn terug storten ,nou dat hoop ik dan maar want als ik reviews lees op vele pagina s wachten mensen al maanden op hun geld ,wat een zooitje daar .NOOIT meer C

profielfoto van Marja
Marja
29-06-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Het duurt veel te lang dat je je geld terug krijgt van een retour

Ik had een pak in huis, maar die was niet mooi. Een ander pak besteld en de volgende dag het 1ste pak retour gedaan via een winkel. 2 dagen later krijg ik een mail het bestelde pak is niet leverbaar en word ook niet leverbaar. Dus nu niks meer! Na 3 weken ook nog steeds mijn geld niet terug van het retour!

profielfoto van Nira
Nira
05-06-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Spijt

Ik wilde kleiding ruilen maar omdat inde aanbieding was mochte ik niet bijde kassa niks gezegd inde winkel staat nergens dat niet kan alleen opde bon echt onzin ik ga nooit meer naar c

profielfoto van Antje
Antje
23-05-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slecht

Drie weken wachten op een bestelling en dat laten ze je weten bij een online bestelling na het afrekenen slim hè als je dat eerder weet ga je niet bestellen en dan word je voor gehouden komt door Corona vreselijke winkel nooit meer
Bij Bol.com hebben ze ook Corona en alles met een dag in huis

profielfoto van Supermama
Supermama
06-04-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Geen geld terug

geen geld terug !
Voor 100 euro besteld en betaald. Zou in de winkel bezorgd worden.
Pakketje nooit aangekomen tig keer gebeld met de associale onvriendelijke klantenservice.
Pakketje was retour gekomen en kon niet meer opnieuw verstuurd worden en kon ook niet naar mijn huisarts verstuurd worden ipv de winkel.
Ik zou mijn geld binnen een week terug krijgen
Na een week gebeld maar nu was het pakketje ineens kwijt in hun magazijn en krijgen wij ons geld maar niet terug!
Inmiddels weer 2 weken verder en regelmatig gebeld maar nog steeds geen geld terug.

profielfoto van Mieke
Mieke
20-02-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Personeel staat je uit te lachen aan de kassa zodra je je rug omdraait

Tot 2 maal toe ben ik onjuist behandeld door het personeel van C

profielfoto van Priscilla
Priscilla
13-01-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slecht service

Op 28 november een bestelling geplaatst, geen bestelvestiging ontvangen. Volgende dag gebeld, ik moest een bewijs sturen. 2 dagen later reactie ze gaan er naar kijken binnen 8 werkdagen komen ze erop terug. Na 10 werkdagen een reactie dat het klopt en dat de betaling wordt teruggestort binnen 8 werkdagen. (18 december) Op dag 9 gebeld, nee dit duurt max 10 werkdagen wacht het af. Weer wachten, op dag 12 weer gebeld. We gaan het uitzoeken. Uiteindelijk op 13 januari, jaja bijna een maand verder krijg ik een mail in het Duits? Dat het bedrag op 5 12 is overgemaakt. Really?? Ik weer gebeld, ja zeggen ze het is overgemaakt bewijs maar dat het niet zo is en kan ik weer terugvallen. Ben er klaar mee. Wat een slecht bedrijf en wat een slechte service!!

profielfoto van Priscilla
Priscilla
13-01-2020
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slecht service

Op 28 november een bestelling geplaatst, geen bestelvestiging ontvangen. Volgende dag gebeld, ik moest een bewijs sturen. 2 dagen later reactie ze gaan er naar kijken binnen 8 werkdagen komen ze erop terug. Na 10 werkdagen een reactie dat het klopt en dat de betaling wordt teruggestort binnen 8 werkdagen. (18 december) Op dag 9 gebeld, nee dit duurt max 10 werkdagen wacht het af. Weer wachten, op dag 12 weer gebeld. We gaan het uitzoeken. Uiteindelijk op 13 januari, jaja bijna een maand verder krijg ik een mail in het Duits. Dat het bedrag op 5 12 is overgemaakt. Really?? Ik weer gebeld, ja zeggen ze het is overgemaakt bewijs maar dat het niet zo is en kan ik weer terugvallen. Ben er klaar mee. Wat een slecht bedrijf en wat een slechte service!!

profielfoto van Anouk
Anouk
10-12-2018
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Niet bestellen

Het heeft geen nut om online bij C&A te bestellen.

Ik zit al 2 weken te wachten maar na vertraging en nog meer vertraging nu weer in de verkeerde winkel bezorgd. (thuis afleveren rond de feestdagen was de kans dat het niet op tijd was te groot dus dan maar afhalen.) Mag nu nog 7 dagen wachten tot het in de juiste winkel is aangekomen. Ruim te laat voor pakjes avond.

De boel annuleren en geld terug kan ook niet want pakket is onderweg. Overigens moest er vooruit betaald worden want andere optie waren wel beschreven maar nooit beschikbaar.

Met bellen krijg je ook niks voor elkaar, standaard praatje dat niks kan. Overigens ook een slecht te verstaan bandje met vervelende muziek en lange wachttijden dus daar krijgen ze ook geen punten voor.

Dus hebben ze het niet in de winkel jammer koop iets anders ergens anders.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
11-11-2018
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slechte service

Ik heb al verschilende keren via de onlineshop artielen besteld. Deze keer ook weer. Allereerst krijg ik een mail dat er vertraging is. De 2e mail vertelt dat het verzonden is naar de winkel en dat ik een mail krijg om de artikelen op te halen. Deze mail komt nooit. Ik heb voor de 3e! keer via de onlineshop een klacht gedeponeerd, zoeel schriftelijk als telefonisch.
Soms wordt een artikel teruggestuurd zonder dat je weet dat het in de winkel ligt.
Zelfs een reactie op de mailtjes wordt niet uitgevoerd.
Hoe arrogant zijn deservice medewerkers. Telefonisch worden er toezeggingen gedaan om dit te verbeteren. Dit was mijn laatste bestelling bij C&A.

profielfoto van Gaby V.
Gaby V.
01-04-2017
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slechte service

Ik heb kleding online besteld en helaas niet kunnen ophalen omdat ik plotseling in het ziekenhuis terecht kwam. Dit was pure overmacht. Aangezien het filiaal zo dom was de kleding niet naar het depot terug te sturen, kan ik niets meer bestellen omdat ik boven een bepaald limiet zit. Ik had het liefst nooit meer bij C & A besteld, maar aangezien mijn man zomerkleding nodig heeft en alleen de maten van C & A past, kan het niet anders.

Schrijf een review over C&A

Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

Asos.com logo Asos.com
3 beoordelingen
4,7
Maison-Lab logo Maison-Lab
0 beoordelingen
10
Bamigo logo Bamigo
0 beoordelingen
10