Beddenbriljant logo

Beddenbriljant reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
Beddenbriljant reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
2587
Beddenbriljant logo
Website
beddenbriljant.nl
Categorie
Wonen
Bezoek de website

Beddenbriljant reviews

Een goede nachtrust is belangrijk en een goede nachtrust krijg je door in een goed bed te slapen. Een comfortabel bed en matras zorgen ervoor dat jij lekker slaapt en goed uitgerust wakker wordt. Wanneer je op zoek gaat naar een nieuw bed, dan kom je ongetwijfeld de webshop van Beddenbriljant tegen. Een specialist op het gebied van bedden en matrassen. Misschien vraag je jezelf wel af of het een betrouwbare webshop is? Maken ze wel hun beloftes waar en hoe gaan ze om met klachten? Dan ben je bij ons aan het juiste adres, wat zowel ons team van specialisten als de gebruikers hebben Beddenbriljant beoordeeld. Naast de reviews van gebruikers vind je ook meer informatie over Beddenbriljant, wat ze doen en waar ze voor staan. Ben jij al een klant van Beddenbriljant? Schrijf dan een uitgebreide recensie en deel jouw ervaringen met onze bezoekers!

Beddenbriljant ervaringen

Ons team van experts heeft Beddenbriljant deskundig beoordeeld en geverifieerd. Het bedrijf bestaat al meer dan 7 jaar en is lid van de KvK (Kamer van Koophandel). Vanaf 2015 specialiseren zij zich in de verkoop van boxsprings, bedden, matrassen, topmatrassen en beddengoed.

De showroom van Beddenbriljant is gevestigd in Asten en ze hebben een deskundig team van specialisten. Die via het Internet ook per telefoon of e-mail te bereiken zijn. Ze hebben een ruim assortiment in boxsprings, matrassen en lattenbodems en je kunt met bekende betalingsmethoden, zoals iDeal, PayPal en creditcard bij hun afrekenen. Voor Belgische klanten is het ook mogelijk om via Bancontact af te rekenen.

De website van Beddenbriljant is niet alleen beveiligd, maar ook overzichtelijk. Je kan vanuit de homepage direct navigeren naar de producten die je nodig hebt en ze bieden ook mooie aanbiedingen aan.

Over Beddenbriljant

Beddenbriljant heeft al meer dan 7 jaar ervaring en is daarmee één van de grootste spelers op het gebied van bedden en matrassen. Zij hebben een ruim assortiment. Van boxsprings tot aan lattenbodems en van beddengoed tot aan topmatrassen. 

Ruim assortiment boxsprings en matrassen

De verkoop van boxsprings en matrassen is voor Beddenbriljant de core business, maar ze hebben een groot assortiment in producten voor de slaapkamer. Van simpele boxsprings tot aan elektrische boxsprings met tv lift en van vaste bedden tot aan elektrische bedden. Daarnaast is er ook een ruim assortiment in matrassen en topmatrassen van verschillende materialen aanwezig.

Service van Beddenbriljant

De specialisten Beddenbriljant zijn per telefoon en e-mail online te bereiken en je kunt de showroom in Asten bezoeken als je persoonlijk contact prefereert. Daarnaast is het afhalen in de showroom ook gratis terwijl je voor een bezorging over de eerste drempel bezorgkosten betaalt. Bezorging inclusief montage is ook mogelijk.

Betalingsmogelijkheden

Beddenbriljant biedt alle bekende en veilige betalingsmethoden aan. Daaronder iDeal, VISA, Mastercard en PayPal. Het is ook mogelijk om gespreid te betalen bij Beddenbriljant.

Gebruiksvriendelijkheid website

Beddenbriljant heeft een uitgebreide en zeer gebruiksvriendelijke website die heel clean is. Je kunt producten snel vinden met de handige navigatie en er is genoeg informatie aanwezig om de klant goed te informeren over de producten die zij aanbieden. Ze hebben een uitgebreide FAQ waar je de antwoorden op veelgestelde vragen van klanten kunt teruglezen en de website is uiteraard beveiligd met een SSL-TLC-certificaat. Te herkennen aan het slotje dat voor de url van de website in de browserbalk staat. Je kunt bij Beddenbriljant dus veilig inloggen en afrekenen. 

Is Beddenbriljant betrouwbaar?

Beddenbriljant is een betrouwbaar bedrijf om zaken mee te doen. De overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website draagt hier een steentje aan bij terwijl de website volledig beveiligd is. Het privacyreglement voldoet aan de Europese wetgeving en uiteraard is Beddenbriljant ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Daarnaast bieden ze erkende betalingsmethoden, zoals iDeal, creditcard en PayPal aan. 

Met meer dan 7 jaar ervaring is Beddenbriljant een gevestigde naam op het Internet en een veilige plek waar je bedden, boxsprings en matrassen kunt kopen. Ze hebben een team van specialisten die je kunt inschakelen als je vragen hebt en ze staan ook voor je klaar om je te adviseren. De reviews van consumenten zijn dan ook overwegend positief. 

Bijzonderheden Beddenbriljant 

Beddenbriljant biedt een vrij compleet pakket aan als het aankomt op bedden uitzoeken, laten bezorgen en laten monteren. Dat is wel een groot pluspunt van de beddenzaak uit Asten. Ze hebben een erkend team van specialisten die klanten van advies kunnen voorzien terwijl je tegen betaling het nieuwe bed thuis laat bezorgen. Hetzij tot over de eerste drempel of je kunt ervoor kiezen om je nieuwe bed op de juiste plek te laten monteren. 

Contact opnemen met Beddenbriljant

Contact opnemen met Beddenbriljant is geen probleem. Ze zijn telefonisch bereikbaar en je kan ze ook een e-mail sturen. De openingstijden vind je op de website van de beddenspecialist. 

Klantenservice en klachten

Beddenbriljant heeft haar eigen klantenservice. Die jou kunnen helpen bij vragen over boxsprings, bedden en matrassen. Je kunt ze ook bereiken als je problemen hebt of een klacht hebt. Ze bieden met e-mail en telefoon genoeg opties aan hoe je met ze in contact kunt komen. 

Wil jij ook beoordelen?

Ben jij al klant bij Beddenbriljant? Zowel wij als de bezoekers van Ervaringensite.nl zijn benieuwd naar jouw ervaring met dit bedrijf. Door jouw duidelijke en eerlijke recensie kunnen we het verhaal over Beddenbriljant compleet maken. Terwijl de bezoekers van ons platform en op basis van jouw beoordeling een goed besluit kunnen nemen of zij zaken willen doen met Beddenbriljant. Omschrijf dan ook zo gedetailleerd mogelijk hoe jouw ervaring was, wat er goed ging en wat er eventueel beter kan. Wij willen je alvast bedanken voor jouw review!

 

Reviews over Beddenbriljant
Gerelateerde bedrijven
Beddengoeddirect.nl logo
Beddengoeddirect.nl
2 beoordelingen
10
Greenjump.nl logo
Greenjump.nl
1 beoordeling
9
Covers and Sheets logo
Covers and Sheets
3 beoordelingen
7,7
Gerelateerde blogartikelen
6,1
40% zou hier weer kopen
51 beoordelingen
Lees onze review over Beddenbriljant

Ons team van experts heeft Beddenbriljant geverifieerd op een aantal punten. De webshop van Beddenbriljant bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt. Beddenbriljant is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje). Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.

Beddenbriljant is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Bekijk zeker even de website van beddenbriljant.nl. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Beddenbriljant.

Geplaatst op: 03-05-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
KOOP HIER NIETS, oplichters!

Alles wat je je kunt bedenken ging mis! Mensen, KOOP HIER NIET! Ze zijn onbeschoft, onbereikbaar en zetten misleidende teksten op hun website.

Wij kochten een bank (U-Vorm Kos) waarbij er werd geadverteerd met een levertijd van 1-5 dagen. We hadden 50 euro voor het verzenden betaald. Na anderhalve week hadden we nog steeds niets gehoord.

Uiteindelijk door zelf maar eens te bellen, hoorden we dat de bank helemaal niet voorradig was! We konden toen een andere kleur uitkiezen of nog eeuwen wachten.

Toen de bank eenmaal werd bezorgd stond ons een nieuwe onaangename verrassing te wachten. De bank werd gedumpt bij de entree van ons appartementencomplex. De leverancier (externe partij) stond daar met een gammel steekwagentje en was alleen. Ik zou enkel betaald hebben tot aan de voordeur, ik wist dit niet. Uiteindelijk heb ik de man gesmeekt om de bank netjes binnen af te leveren (we moesten deze overigens zelf nog in elkaar zetten). Daar moest ik 45 euro cash voor afrekenen, een hele vreemde toestand. Ik moest deuren openhouden en de leverancier helpen wat mij van mijn werk afhield en waar ik niet op had gerekend.

Toen mijn partner en ik de bank eenmaal uitpakten, schrokken we. De bank was beschadigd: 3 poten kapot. Lekker dan!

De bank is bovendien ongelooflijk oncomfortabel. Er werd ons gezegd dat dit nou eenmaal zo is bij de prijs-kwaliteit verhouding. Enigszins kan ik daarin komen, maar een bank zo hard als een plank is echt het andere uiterste. Er zit gewoon stof om een houten plank heen.

De bank zou niet teruggestuurd worden, de koop kon kennelijk niet ontbonden worden volgens hen (iets wat volgens de Nederlandse wetgeving gewoon in je bedenktijd hoort te kunnen). Ze liegen hier dus over. Wilde je de bank toch terugsturen omdat deze beschadigd was en niet naar wens? Dan kost je dat 100 euro.

BeddenBriljant is na een koop niet meer geïnteresseerd om jou nog ergens bij te helpen. Enkel het geld is voor hen relevant. Enige compensatie of op zijn minst begrip, hoef je niet bij hen te verwachten. We hebben de poten tot vandaag de dag niet gekregen, ze reageren niet op mails en zijn telefonisch bizar slecht bereikbaar. Ze gaven ook nog aan mijn mail niet netjes te vinden (terwijl ik echt heel netjes en zakelijk ben gebleven). Het is absurd, we zijn weken verder en ze negeren mij totaal. Ik had wel iets van compensatie verwacht, maar vooral hun zeer klantonvriendelijke houding is naar. Vooral als je als gestrest ben tijdens een verhuizing waar veel anders loopt dan gehoopt.

Doe jezelf een lol en koop hier niets. Vertel het rond dat dit bedrijf zeer onbetrouwbaar is!

---

- English version down below -

Everything imaginable went wrong! People, DO NOT BUY HERE! They are rude, unreachable, and put misleading texts on their website.

We bought a sofa (U-Shape Kos) advertised with a delivery time of 1-5 days. We paid 50 euros for shipping. After a week and a half, we still hadn't heard anything.

Eventually, by calling ourselves, we found out that the sofa was not in stock at all! We could then choose another color or wait for ages.

When the sofa was finally delivered, a new unpleasant surprise awaited us. The sofa was dumped at the entrance of our apartment complex. The supplier (external party) was there with a rickety handcart and was alone. I would have only paid up to the front door, I didn't know this. In the end, I begged the man to deliver the sofa neatly inside (we still had to assemble it ourselves). For this, I had to pay 45 euros in cash, a very strange situation. I had to hold doors open and help the supplier, which took me away from my work and was unexpected.

When my partner and I finally unpacked the sofa, we were shocked. The sofa was damaged: 3 legs broken. Great!

The sofa is incredibly uncomfortable, feeling like a plank with fabric wrapped around it. They claim returns aren't allowed, lying about Dutch legislation, and charge 100 euros for returns due to damage or dissatisfaction.

BeddenBriljant is not interested in helping you after a purchase. Only the money matters to them. Don't expect any compensation or understanding from them. We still haven't received the legs to this day, they don't respond to emails, and they are incredibly difficult to reach by phone. They also said they didn't find my email polite (even though I was very polite and professional). It's absurd, weeks have passed, and they completely ignore me. I expected some form of compensation, but their extremely unfriendly attitude is the worst. Especially when you're stressed during a move where many things are not going as hoped.

Do yourself a favor and don't buy anything here. Spread the word that this company is very unreliable!

Geplaatst op: 15-04-2024
Laatst bewerkt op: 15-04-2024
Geschreven door: Noa U.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Houden zich niet aan hun beloftes

DRIE MAANDEN GELEDEN contact gehad over ons bed dat kapot is gegaan (binnen een jaar..). Direct de dag daarna gevraagd om een nieuw onderdeel. Na ons al in het verkeerde garantiejaar te hebben ingedeeld stond 12 dagen later… eindelijk onze bestelling vast. Wij zijn nu dik drie maanden verder en hebben nog steeds niet het nieuwe onderdeel binnen. Elke week en soms zelf meerdere keren per week hierover contact gehad. Zij geven elke keer aan de week daarop terug te bellen. Vervolgens hoor je weer niks van ze. Zelfs de leidinggevende maken dezelfde beloftes om ze vervolgens niet na te komen. Terug bellen lijkt mij niet heel ingewikkeld, maar voor Beddenbriljant is dat blijkbaar wel het geval. Het is dat 1 ster gelijk voor 2 punten telt en dat je iets moet invullen, want wat ons betreft hadden ze er 0 gehad.

Geplaatst op: 29-03-2024
Laatst bewerkt op: 29-03-2024
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
OPLICHTERS

Een product besteld en betaald, vervolgens een bevestigingsmail van betaling ontvangen. Paar dagen later ontvang ik een mail waarin staat dat de bestelling nog op zich wacht, omdat er nog niet betaald zou zijn en of ik dit nog wel even wil doen. Toen ging het lichtje branden en las ik verschillende reviews 🫣 geprobeerd te bellen, maar helaas het telefoonnummer bestaat niet. Ben benieuwd.

Geplaatst op: 18-03-2024
Laatst bewerkt op: 18-03-2024
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Prut!

Communicatie is moeizaam. Na een half jaar is het resultaat dat het 2e matras ook niet lekker ligt , we zelf het bed hebben moeten monteren en zelfs een traplift hebben moeten huren op eigen kosten. Maar wel voor montage kosten hebben betaald. En na 2 keer de verkeerde nachtkastjes te hebben ontvangen hebben we nog niet degene die we besteld hebben. Ik heb wel 9 verschillende poten gekregen die ik niet heb gevraagd.
Word vervolgd.... .

Geplaatst op: 29-03-2024
Laatst bewerkt op: 29-03-2024
Geschreven door: Linda H.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze service!

Bestelling online gedaan, past niet. Na 3x een mail te hebben gestuurd, gaven ze eindelijk antwoord. Het kan terug, op eigen kosten. Het gaat om een product van 9 euro. Bezorgkosten zijn de helft ervan. Ik gooi het weg! Wij gaan nooit meer iets kopen bij dit bedrijf.

Geplaatst op: 08-02-2024
Laatst bewerkt op: 08-02-2024
Geschreven door: Bert P.

6 / 10
3/5 1/5 4/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slecht geen goed woord hier over

9 december bank gekocht wij wilde ander kleur stof komt 150 er bij bank leveren 50 euro voor 700 meter.daarbij wilde ik een garantie pakket voor tegen vlekken zou 300 bij komen ik zei tegen over jullie die winkel dezelfde bank maar dat ook pakket kost 150 euro zegt de verkoopster dan moet het hier hetzelfde kosten ja zeg ik vind ik ook maar ze gaat informeren bij de vertegenwoordiger en ze belt mij terug geen 1x terug gebelt steeds hebben wij moeten bellen allemaal smoesjes. 22 januari krijgen wij een brief de 29 is de levering maar niets over dat pakket.. toch weer er na toe ,nu weet de verkoopster het wel in Maart gaat dat in 150????? Wat is dit nu weer ik heb er genoeg van wil annuleren. Moet dat regelen bij kantoor tegen over hun. Daar werd verteld dat het ons 50%koste...thuis nog eens gelezen was dus 30%. Maar de bank werd geleverd met het pakket voor 150 .de bank werd geschoven mijn man zei zetten jullie die niet in elkaar nee kost 100 euro, we kunnen wel onder handelen voor 50 euro belachelijk. Wij zouden hetzelf doen helaas verkeerde scharnieren weer terug meneer kwam zelf kijken inderdaad verkeerd kom morgen ochtend terug zet het meteen in elkaar...ik ben in 5uur terug gereden nog wat ik daar mee maakte in die winkel meneer dreigde mij hij kon 2 dingen doen of niets maken of wachten ik zei ga jij mij bedreigen wat een en zak van een vent zeg triest dat ze zo de mensen te woord staan komen niets na. Nooit nooit iets kopen bedonderen de boel

Geplaatst op: 06-02-2024
Laatst bewerkt op: 06-02-2024
Geschreven door: Astrid S.

4 / 10
2/5 2/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ze denken zeker dat we gek zijn.

Begin geen discussie met deze mensen, want ze geloven in hun eigen gelijk. Levering duurt maanden en in de mail die ze je dan schrijven, zeggen ze je letterlijk dat je jezelf een schouderklopje mag geven voor je geduld.
Dus mensen, je ontvangt je product niet binnen 3 maanden.

Geplaatst op: 21-01-2024
Laatst bewerkt op: 21-01-2024
Geschreven door: Vincent S.

5 / 10
3/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een zooi

Mijn bestelling werd binnen een redelijke termijn geleverd. Daar houdt de positieve noot helaas op.

Men stemde toe in een retour. Ik betaalde hiervoortransportkosten van EUR 99.
Na herhaaldelijk navragen wanneer mijn aankoopbedrag zou worden teruggestort, kwam eindelijk de feedback dat er nog annuleringskosten van EUR 254.40 zouden afgetrokken worden. Daarmee hoopte ik dat de zaak rond was. Komt 5 maanden na levering nog een "betalingsherinnering" waarin men mij opnieuw EUR 244.10 annuleringskosten wil laten betalen.
Communicatie verloopt ook traag en stroef.
Ik zou hier zeker niet bestellen.

Geplaatst op: 10-01-2024
Laatst bewerkt op: 11-01-2024
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
3/5 1/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos bedrijf

Bezorging is zwaar klote te noemen, wanneer je in een complex woon of flat hoe je het wil noemen wordt je gediscrimineerd want je bed komt niet verder dan de eerste deur van het gebouw. Nu ben ik verder gezond maar voor mensen die slecht ter been zijn heb je dus een probleem!!!!

Geplaatst op: 17-01-2024
Laatst bewerkt op: 17-01-2024
Geschreven door: Ronald P.

6 / 10
5/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijk! Oplichters!

Twee jaar geleden hebben we een boxspring met opbergruimte gekocht en tot op heden betreuren we ten zeerste dat we deze winkel zijn binnengestapt. Na lang wachten ontvingen we aanvankelijk een bed van het verkeerde formaat. Daarnaast ontbrak het voetbord waar we extra voor hadden betaald. Het duurde een vol jaar voordat onze juiste bestelling werd geleverd. Tot overmaat van ramp werd de boxspring met gebreken afgeleverd. De opbergruimte, die normaal gezien tijdens het gebruik open zou moeten blijven (om er spullen in en uit te halen), bleef niet omhoog staan. We moesten dus met één hand de box openhouden en met de andere hand spullen pakken of neerleggen, wat niet mogelijk was vanwege het gewicht. In de loop van twee jaar hebben ze maar liefst zes monteurs gestuurd, die keer op keer na een kwartier weer vertrokken omdat ze niet wisten wat ze moesten doen. Steeds weer kwamen ze veren vervangen. Herhaaldelijk heb ik bij Sjoerdje aangegeven dat dit het probleem niet oplost en dat het onze tijd verspilt. Ze beloofde telkens een andere aanpak, maar dit is nooit gebeurd. Echt waardeloos!!! Nu komt het allerergste; bij het laatste bezoek van de monteur gaf de monteur zelf aan dat het probleem weer niet opgelost kan worden en dat de hele opbergruimte vervangen moet worden. Hij vond het ontzettend vervelend voor ons en heeft herhaaldelijk excuses aangeboden. Hij zou dit op zich nemen, wij hoefden niets te doen (alleen wachten op reactie). Na maanden van wachten belde ik hen op om te horen dat de monteur het probleem had opgelost en dat de zaak als afgesloten beschouwd werd. Ik zou zelfs een handtekening hebben gezet om te bevestigen dat alles was opgelost? Ik wist niet wat ik hoorde… Zelf was ik die dag aan het werk en mijn man was thuis. Ik heb sowieso nooit iets kunnen ondertekenen. Gesproken met Sjoerdje en Iris. Wat een ellende! Mensen, dit zijn oplichters en leugenaars! Koop hier alsjeblieft niet!!

Geplaatst op: 21-10-2023
Laatst bewerkt op: 21-10-2023
Geschreven door: Betul S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen idee

Slaapbank besteld, 2 weken geleden. Er stond 1 a 5 dagen levering. Na bestelling 2 a 6 weken. Nu lees ik deze reviews en denk oeps. Wat ik apart vind dat je helemaal
na je bestelling geen update krijgt.
Wel account maar daar staat alleen je betaling en wat je hebt gekocht. Ben benieuwd.

Geplaatst op: 16-10-2023
Laatst bewerkt op: 16-10-2023
Geschreven door: Monique K.

8 / 10
4/5 3/5 5/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloze service !!

Bank aan onderzijde beschadigd geleverd.
Na melding als reactie retour dat we dit met aflevering hadden moeten constateren wegens doorzichtige folie wat gebruikt wordt.
Chauffeur staat niet te wachten tot de bank is uitgepakt …?
Willen wel voor gereduceerd tarief een nieuw deel leveren…? Schaam je diep bedden briljant

Geplaatst op: 11-10-2023
Laatst bewerkt op: 12-10-2023
Geschreven door: Johan D.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Ik heb een bank gekocht (kos) 7e week geleverd ipv max 6 weken dat vond ik nog niet zo erg maar dat de bank beschadigd was bij 2 hoeken en de bodem vond ik wel erg dus ik had gebeld eerst kreeg ik te horen dat ze eventueel gingen omruilen moest daarvoor eerst foto's van maken en sturen kreeg ik een mail terug dat ik er niet op mocht zitten en slapen geen vlekken en OF WAT DAN OOK zijden ze letterlijk als ik dat wel zou doen dat ze dat in rekening gingen brengen en dat zou weer 6 weken lang duren tot ik een nieuwe binnen kreeg verder moest hij ook weer zo ingepakt zijn als levering alle hoeken met karton uiteindelijk kon ik de bank niet ongebruikt terug leveren per beschadigde plek 25 euro kon ik terug krijgen en dat heb ik wel gekregen 50 euro dus maar de bank is toch waardeloos ik heb hm voor 450 euro gekocht inc bezorging dat is niet veel maar hij is nog geen 100 euro waard gewoon een kist met laagje traagschuim naar 2 dagen zit er al een kuil en je slaapt op een plank verder op de foto's zie je dat hij wat hoger is (een dikkere topper /schuim) het is niet hetzelfde echt waardeloos.

Geplaatst op: 18-09-2023
Laatst bewerkt op: 18-09-2023
Geschreven door: Caglar E.

5 / 10
5/5 1/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer goed

Overzichtelijke site. Klantenservice zeer goed. Levering goed. Montage goed. Kortom ik ben zeer tevreden

Geplaatst op: 03-10-2023
Laatst bewerkt op: 04-10-2023
Geschreven door: Sam M.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Kortom, ik heb begin oktober 2022 een boxspring besteld wat verkeerd geleverd is, en het duurt steeds maanden voordat ze het komen “oplossen”, maar elke keer dat ze weer komen leveren ze het verkeerde.

Ik heb in oktober 2022 een boxspring besteld bij Beddenbriljant. Het werd na 2 weken al geleverd (wat super fijn was), alleen werd het verkeerd geleverd. Het bed frame was 2.10m lang, wat ik ook besteld had, maar een van de twee matrassen was 2.20m lang, 10cm te lang dus. Na een hoop bellen en mailen zijn ze na 3 maanden het matras komen omwisselen.
Bij de levering van het “goede” matras bleek het al snel dat het matras er anders uit zag, dat heb ik ook aangekaart bij de bezorger die mij ervan verzekerde dat het matras het zelfde was, maar er alleen anders uit zag. Ook dit heb ik aangekaart bij de klantenservice, maar die geloofden me niet. Hier een stukje uit de mail die ik heb ontvangen van beddenbriljant:
“We hebben jullie casus doorgezet naar de fabrikant. Deze geeft aan dat de matrassen toch echt gelijk zijn aan elkaar. We willen daarom een voorstel doen, we rekenen eenmalig €30,-- voorrijdkosten. Dit zodat er een monteur jullie kant op kan komen voor het beoordelen van de situatie, mocht de monteur aangegeven dat de matrassen een ander gevoel hebben zoals u beschrijft zullen wij de matrassen omruilen.”
Uiteindelijk is er iemand gekomen (zonder voorrijdkosten) en die heeft bepaald dat de matrassen niet hetzelfde waren en dat ze gratis omgeruild gingen worden.
Nu zijn ze vandaag weer langs geweest, heb ik heel het bed weer uit elkaar kunnen halen en 3 verdiepingen naar beneden kunnen tillen om te laten zien aan de beste bezorger. Die heeft een kwartier aan de telefoon met zijn collega overlegd en kwam tot de conclusie dat allebei de matrassen die ik geleverd had gekregen niet bij de originele bestelling hoorde. Nu is de bezorger weer weg gegaan zonder mijn correcte bestelling af te leveren.
De goede matrassen moeten nu weer besteld worden en kunnen dan pas weer geleverd worden. God mag weten hoe lang ik hier nu weer op moet wachten.
Ook was de topper niet goed geleverd. Ik had een topper besteld van 80 kg+, maar de topper die ik gekregen had bij de levering was hier duidelijk niet voor gemaakt want er kwamen al snel kuilvormingen in. Ik heb dit na ongeveer een maand aangegeven, met pijn, moeite en een hoop foto’s aan bewijs gemaild naar beddenbriljant hebben ze dit uiteindelijk na 4 maanden opgelost. Ik heb dus 4 maanden lang in een kuil geslapen.

Kortom, ik heb begin oktober 2022 een boxspring besteld wat verkeerd geleverd is, en het duurt steeds maanden voordat ze het komen “oplossen”, maar elke keer dat ze weer komen leveren ze het verkeerde.

Geplaatst op: 26-08-2023
Laatst bewerkt op: 26-08-2023
Geschreven door: Marijn G.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloze service van geldwolven

We hebben moeten betalen voor montage die niet eens gedaan is… ze communiceren niet open en eerlijk… bedrijf is telefonisch nauwelijks te bereiken. Belabberde service en totaal niet klantvriendelijk

Geplaatst op: 08-08-2023
Laatst bewerkt op: 08-08-2023
Geschreven door: Pascal V.

4 / 10
2/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Tip: Koop hier niet of toch zeker geen supplementen

Bed besteld, dit was ok voor de prijs, topper supplement betaald voor 6cm schuim ipv de comfort van 4 cm. Bij levering kreeg ik schuim van 4 cm toegestuurd. Na contact met klantendienst kreeg ik een voorgemaakte mail met hoe ik foto’s moest nemen van de topper(ben dus duidelijk niet de eerste met het probleem) nu beweren ze dat de hoes en schuim samen 6cm zou zijn.. terwijl dit volgens mijn doorgestuurde foto met hoes en lucht amper 5 cm is..
Klantendienst stuurt steeds dezelfde mail terug met de optie om de 8 cm topper te kopen (dit is dan 6cm schuim) die ik dan al betaald had.
Tip: bestel geen supplementen want deze krijg je toch niet en hier hebben ze dan een uitleg voor klaar

Geplaatst op: 03-08-2023
Laatst bewerkt op: 03-08-2023
Geschreven door: Oli J.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Levering niet 3tot6 weken 3tot6 maanden

19 januari 2023 boxspring Sunny met hoofd- en voetbord besteld incl. montage.
Geleverd 8 juni 2023.😞
Op website 3 tot 6 weken, maar ze bedoelen maanden!
Mailen, bellen. Beloftes alom. Maar NIETS. Al die maanden op een 2-zits bank geslapen. Boosheid en frustratie en pijnlijke rug. Klantenservice bleef vriendelijk. Maar daar had ik niks aan. Ik wilde duidelijkheid. Eindelijk na maanden zeiden ze het. Deze boxspring wordt niet meer gemaakt met een voetbord. Maar die van mij zou zeker nog afgehandeld worden.
Wat een ergernis. Wel compensaties gekregen, een hoeslaken.
Ok... daar waren ze 8 juni... mijn boxspring. Bakkie leut. En het ging razend snel. Gehaast. Moest snel tekenen.
Niet goed opgelet. Structuur materiaal skai is niet hetzelfde als het proefstukje wat ik had aangevraagd. Voet- en hoofdbord was een afwijking van 3 tot 4 cm
Alsnog gebeld. Voor €30 kon er iemand langskomen. Maar gedaan, want dit was ook geen gezicht.
Vanmorgen is monteur geweest. 2 lange schoeven in voetbord aan bed vast. Duur grapje, had ikzelf ook gekund😁. Deze bedden worden gefabriceerd in Polen!!!

Voor nu lig ik goed, weet niet voor hoelang. Als ik alles van tevoren had geweten, had ik er natuurlijk nooit mee in zee gegaan.

Geplaatst op: 28-07-2023
Laatst bewerkt op: 28-07-2023
Geschreven door: Louise

7 / 10
5/5 3/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze service

Ik kan je 9 mailtjes laten zien.hoe ze met bepaalde klanten omgaan.ik ben al anderhalve maand bezig met hen.bed gekocht .zit een grote losse schroef doorheen. En een bed past niet in het hoofdbord. Direct gemeld monteur geweest 2 nieuwe gaatjes geboord en schroef is niks aan gedaan .nu willen ze een gedeelte omruilen maar moet ik hem zelf demonteren in de gang zetten .en dan de nieuwe zelf weer monteren .terwijl het dan weer niet past omdat het hoofdbord is gemaakt naar het omgeruild bed.heb zoveel foto s mailtjes gestuurd maar ze willen het bed niet zelf monteur of ik moet 100 euro betalen.ik kan de mailtjes hier ook plaatsen .ik koop er nooit meer wat

Geplaatst op: 07-08-2023
Laatst bewerkt op: 07-08-2023
Geschreven door: Jose V.

6 / 10
4/5 1/5 4/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Onbetrouwbaar, onvriendelijk en misleiding

Op 3 mei heb ik een bed besteld omdat ik snel een bed nodig had. De levertijd zou 3-6 weken zijn. 6 weken later eens geïnformeerd naar de stand van zaken, bed was binnen, voet en hoofdbord nog niet. Aangegeven dat er spoed bij was, dus dan maar vast het bed. Vervolgens weken later een mail ontvangen: bed kon bezorg worden maar ze hadden geen tijd voor montage gezien de route. In de mail stond een instructie over het voet-en hoofdbord in de boxen schuiven. Er dus vanuit gegaan dat die inmiddels binnen waren. Na zes weken en 28 dagen wachten blijkt dat het bed nog steeds niet compleet is en dus wil ik gebruik maken van het recht op ontbinden om verdere wetgeving maar even te laten wat het is. Reactie; kan niet want je wist dat het hoofd- en voetbord er nog niet was. Als ik wil annuleren moet ik 50% betalen. De Nederlandse wetgeving draaien ze zo dat ze menen in hun recht te staan. Dit wordt dus een gang naar de rechter verwacht ik.

Geplaatst op: 12-07-2023
Laatst bewerkt op: 12-07-2023
Geschreven door: Dineke S.

4 / 10
4/5 1/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze service en nog geen geld terug!

Bed te laat geleverd ondanks andere beloftes bij aflevering helemaal drama waarna het bed dus mee retour is gegaan en het geld nog steeds niet weer teruggestort is….

Geplaatst op: 14-07-2023
Laatst bewerkt op: 15-07-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos bedrijf

Waardeloos bedrijf! We hadden een bed besteld met maatwerk (wat ons niet verteld was dat dit 10 weken zou duren in plaats van 3 tot 6 weken. Toen werd het eindelijk na 14 weken geleverd maar niet het goede! Waar we ook nog eens 200€ extra voor hebben betaald. Uiteindelijk is het juiste hoofdbord 3 weken erna bezorgt maar miste we de bevestigings materialen. Erg jammer! Ze beloofde iedere keer voor een bepaalde tijd te reageren maar kwamen dit niet na. Ik zou hier nooit meer iets kopen en het ook zeker NIET aanraden!

Geplaatst op: 20-06-2023
Laatst bewerkt op: 20-06-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Om te huilen!

Opklapbare boxspring gekocht die op maat gemaakt moest worden. Op de website wordt geadverteerd met dan een levertijd tussen de 2-6 weken (fijn!). Nou dat werden er maar liefst 19, na heel veel bellen en mailen. Uiteindelijk krijgen wij het bed en lijkt het wel of een of andere prutser ermee bezig is geweest. Verstevigingsbalk in het midden helemaal grijs/donkergrijs uitgeslagen, leek wel zo uit een een of andere container gepakt te zijn. Aan hoofd- en voet bord zaten twee ophangeleiders (zoals het moet), op het bed aan het hoofd en voeteind maar een in het midden, en nog scheef ook! Wie maakt dit?Weer gebeld met Bedden Briljant, 2 nieuwe sets geleiders ontvangen. Nu moeten we zelf in een gloednieuw bed nieuwe gaten gaan boren voor de montage van de geleiders, bekleding is dus nu extra beschadigd. Voetbord heel lelijk afgewerkt met nietjes en niet strakke bekleding. Om te huilen dus. Wij eisen een financiële compensatie/teruggaaf hiervoor. Na
mail en telefonisch contact te hebben gehad werd ons beloofd dat wij binnen 1 week bericht zouden ontvangen na intern overleg. Je raadt het al, niet dus. We gaan maar weer bellen. Om te huilen dus!!! Mensen; koop hier niets!

Geplaatst op: 12-06-2023
Laatst bewerkt op: 12-06-2023
Geschreven door: Nicole P.

4 / 10
1/5 2/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
ZEER slecht

Ik heb een bank besteld op 5/04/23. Zou na 6 weken geleverd worden, en we zijn nog steeds in afwachting van. Het is nu 2 maanden geleden en ik heb de bank nog steeds niet ontvangen. Alleen maar geld binnenhalen, zonder de afspraken van 3 tot 6 weken na te komen!!! Ik noem dit oplichting. Met andere woorden: bestel hier NIET!

Geplaatst op: 27-06-2023
Laatst bewerkt op: 27-06-2023
Geschreven door: Vitali U.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Verbaast over de sommige reacties hier

We hebben een elektrische boxspring Saffier gekocht. De kwaliteit is zeer goed en gezien de prijs ook zeker niet te klagen!

In eerste instantie hebben we veel onderzoek gedaan bij andere beddenzaken o.a. Beterbed en SwissSense. Als we daar de kwaliteit van de boxsprings vergelijken met die van Beddenbriljant, dan is het voor mij precies hetzelfde. Het enigste grote verschil is de prijs, en dat is aanzienlijk.

Doe eerst je research en ga vervolgens eens kijken en ervaar het voor jezelf. We hebben al onze wensen toegepast en de prijs was alsnog vele male goedkoper.

En voor de mensen die een boxspring online kopen en niet gaan kijken, doe je het toch echt jezelf aan.
De boxspring staan er gewoon dus ga er eerst op liggen en laat je adviseren voordat je iets koopt ;).

Prima bedrijf hoor, ik raad iedereen aan om hier iets te kopen. Ga dan wel verstandig eerst naar de showroom om te kijken wat je koopt.

Geplaatst op: 17-04-2023
Laatst bewerkt op: 17-04-2023
Geschreven door: Kees J.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Veel beloftes ...

We zochten een boxspring met een voetbord voor onze zoon. Hier gevonden wat hij zocht, prijs ook OK. Zijn naar de winkel gegaan, de dame in de winkel heeft ons zeker goed geholpen, dus bed besteld. Afgesproken om af te halen, zou nog voor de Kerst zijn. Niet voor de Kerst, maar ook niet heel veel later, dus OK. Bij afhaling bleek het voetbord er niet bij te zitten. 'Geen probleem, we komen het zsm leveren en monteren, gratis'. Na heel veel gedoe en gemail (werknemers zijn steeds vriendelijk, maar toezeggingen worden niet nagekomen) is gisteren het voetbord geleverd. Een iets andere ook nog dan we besteld hadden, maar het kan wel en in elk geval is de stof wel juist. De heren die kwamen leveren waren ook niet het visitekaartje van het bedrijf. Kortom: veel gedoe, uiteindelijk hebben we alles, blij dat we van beddenbriljant af zijn, nooit meer.

Geplaatst op: 31-03-2023
Laatst bewerkt op: 31-03-2023
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooooit iets bestellen

Hele slechte service.
Klantenservice aardig maar kunnen geen van alle een beslissing maken want dat doet de "baas" die heel slim achter de schermen blijft!
Nooit iets kopen daar.
De fout word bij de klant gelegd en een oplossing word zogenaamd gezocht. Fabrieks fouten worden niet toegegeven en of geruild voor een goed product!!!
Wees gewaarschuwd en alle slechte recensies zeggen genoeg.

Geplaatst op: 24-03-2023
Laatst bewerkt op: 25-03-2023
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 1/5 2/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Uiteindelijk positief

Na een levering van bijna 4 maanden en heel veel heen en weer gemail en gebel en frustratie uiteindelijk dankzij de goede hulp van beddenbriljant zelf heel blij met ons bed!

Geplaatst op: 14-03-2023
Laatst bewerkt op: 14-03-2023
Geschreven door: Anoniem

7 / 10
3/5 4/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Te lang wachten slechte service

Ik heb in Julie een bed besteld ik moest eerst 6 weken wachten ik heb het bed toen binnen gekregen maar toen heb ik 2 keer over het verkeerde maat gekregen en ik moest toen weer 3 weken wachten het is echt schandalige hoe lang je op je bed moet wachten en nu heb ik het bed nog geen 4 maand en het onderstel is kapot gegaan dat ik rustig met me knie op ging leunen dat hoor niet te kunnen en ik moet nu wachten tot ik de omruiling van de nieuw onderstel heb en ik ben weer 8 weken vedder ik bestel hier geen bed weer en de matrassen zijn ook niet fijn en het lijkt wel dat het de goed koopste matras is niet te zuinig ik ben er wel een beetje zat van om zo lag te wachten ik bestel noot hier een bed meer noot meer

Geplaatst op: 11-03-2023
Laatst bewerkt op: 13-03-2023
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 3/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooooit iets bestellen

Heb op 09-02-2022 een elek,boxspring president besteld met Hockers en toebehoren
Ze werden op 13-04-2023 geleverd .
ten eerste was de bestelling niet compleet het voetbord was er niet bij dat hadden ze ons niet meegedeeld dat vertelde de chauffeur ons even tussen neus en lippen even.
na ontvangst heb ik het bed opgezet en met het verwijderen van de folie zag ik dat er op een van de hockers een VLEK opzat de Folie was nog helemaal heel er zaten geen gaten of beschadiging (in de Folie) de volgende dag heb ik dit gemeld via telefoon en E mail ik kreeg van een medewerker een brief terug (haar naam is SJOERTJE) waar in stond dat ik getekend had voor goede ontvangst en moest het maar aan mijn eigen verzekering opgeven daar was ik niet mee eens het was immers een productie schaden, waar ik op weer een belletje en een E MAIL gestuurt heb dat ik het niet eens was met SJOERTJE haar reactie ik had getekend de Folie was doorzichtig zodoende had ik de vlek moeten zien .
ze wou wel willen mee willen helpen om het op te geven aan onze verzekering (fraude plegen) en ze deed ook nog een rekening erbij voor een nieuwe HOCKER.
Ze zijn er wel snel bij rekening sturen en geld innen maar problemen oplossen HO maar dan zijn ze niet thuis in problemen maken zijn ze goed in.
VOOR MENSEN DIE TOCH BIJ HUN IETS BESTELLEN LAAT DE CHAUFEUR DE FOLIE'S VERWIJDEREN ALS ER DAN IETS IS HOEFT U NIET TE TEKENEN VOOR ONTVANGST OF BESCHADEGINGEN BESPAART U EEN HOOP ELENDEN.
Krijgt u met een van hun medewerkers contact die SJOERTJE heet veel succes ??????
IK RAAD U AAN DOE GEEN ZAKEN MET DIT BEDRIJF .
Ik had beter moeten luisteren GOEDKOOP is DUURKOOP.
Het materiaal wat ze gebruikt is goedkoop, is het geld niet waard wat we betaald hebben.
of ik mijn Voetbord nog krijg is de vraag dan gaan we maar naar de rechter.

Geplaatst op: 19-04-2023
Laatst bewerkt op: 19-04-2023
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Beddenbriljant
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Beddengoeddirect.nl logo
Beddengoeddirect.nl
2 beoordelingen
10
Greenjump.nl logo
Greenjump.nl
1 beoordeling
9
Covers and Sheets logo
Covers and Sheets
3 beoordelingen
7,7
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Beddenbriljant een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 51 beoordelingen geplaatst over Beddenbriljant. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6,1 gekregen, waarbij 40% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Beddenbriljant actief?

Beddenbriljant is vooral actief in de categorie wonen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) slaapcomfort.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Beddenbriljant reviews? Dan kun je naar de website van Beddenbriljant gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie