Loberon reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en ervaringen Loberon
Als je van je huis een echt thuis wilt maken, dan zoek je het in accessoires die je woning karakter geven en een geheel eigen uitstraling. Je kunt wat dat betreft bij heel erg veel aanbieders terecht. Een daarvan is Loberon, dat kwalitatief hoogwaardige producten levert. Om een beter beeld te krijgen van deze aanbieder, hebben we hier de reviews en ervaringen voor je samengevat. Op basis daarvan kun je besluiten om je accessoires ook bij Loberon te kopen.
Over Loberon
Bij Loberon vind je precies die accessoires die je huis mooi en bijzonder maken. Die zorgen voor karakter en de inrichting helemaal compleet maken. Met de producten van Loberon en in combinatie van passende meubels komt de ruimte tot leven. Zeker als je kiest voor de accessoires van Loberon. Dat doet het in thema’s als wonen, eten en koken, slaap en badkamer en tuin. De accessoires zijn van kwalitatief hoogwaardig materiaal, zijn in tal van kleurtinten beschikbaar en gemaakt van uiteenlopende materialen.
Waarom kiezen voor Loberon?
Er zijn meer dan voldoende redenen aan te geven waarom jij je aankopen juist bij Loberon zou moeten doen. Het is het unieke aanbod, het is de omvang van het assortiment, de kleurtinten en de positiviteit die de accessoires uitstralen. Alles wat je bij Loberon koopt, is ambachtelijk gemaakt. Ze zijn duurzaam, hebben persoonlijkheid, karakter en hebben en houden steeds hun waarde. Koop je bij Loberon, dan koop je altijd kwalitatief uitstekende producten. Het gaat dan om exclusieve producten, van natuurlijke materialen. Mooier en beter zijn ze er niet, zo lezen we in de reviews en ervaringen. En voor wie nog niet overtuigd is; Loberon beschikt ook over het Thuiswinkel Waarborg. En dat certificaat wordt alleen uitgereikt aan betrouwbare bedrijven.
Is Loberon betrouwbaar?
Uit alles blijkt dat Loberon een zeer betrouwbare partner is. Dat blijkt ook uit het ”˜Veilig Winkelen’ keurmerk, waarbij gebruik gemaakt wordt van SSL-versleuteling. De betrouwbaarheid spreekt ook uit de servicebelofte die Loberon doet. Dat betekent niets meer of minder dan wanneer je niet tevreden bent over een bepaald product, er altijd heel serieus gekeken wordt naar hoe het probleem aangepakt en vooral uit de wereld geholpen kan worden. En dat lukt in alle gevallen.
Klantenservice en klachten
Behalve de servicebelofte die Loberon doet, werkt het bedrijf volledig transparant en kost het je geen enkele moeite om in contact te komen met een van de medewerkers. Dat kan gewoon telefonisch of per brief, dat kan eveneens via een e-mail formulier dat je op de website vindt. Daarnaast is Loberon ook actief op social media in de vorm van onder meer Facebook, Instagram en Pinterest. Op die manier kun je ook gemakkelijk contact leggen.
Wil jij ook beoordelen?
Met de hulp van de beoordelingen die andere mensen die al eens producten kochten van Loberon, heb jij een veel beter beeld gekregen van de onderneming en van de producten. Zo ben je veel beter in staat om de juiste beslissing te nemen. Mogen we je daarom vragen voortaan ook een beoordeling achter te laten? Zo kun je iets terug doen voor de mensen die jou nu wijzer gemaakt hebben.
Het bedrijf Loberon is geverifieerd door ons.
De webshop loberon.nl is al sinds 2012 een betrouwbare partij om te bestellen.
Loberon is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje).
Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden.
Loberon maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.
De reputatie van loberon.nl is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Het is verstandig de website van loberon.nl te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Loberon.
3 weken geleden voor het eerst besteld op loberon.be voor een bedrag van meer dan 500 euro. Volgens web site was alles op voorraad. Probleem: er wordt niks opgestuurd. Ik heb al 3 keer contact gehad met klantenservice en ze zeggen steeds vriendelijk dat alles klaar staat om verzonden te worden. Ok, denk ik dan... verzendt alles dan! Maar dat gebeurt dus niet. Spijtig, heel spijtig, want er waren nog veel andere dingen die ik bij hen zou besteld hebben. Maar dat zal ik nu niet meer doen.
Op 25 januari bestelde ik een keukenblok (Artikelnr.10391) ter waarde van 1.900€, met een levertermijn 15/02/24. Na meerdere contacten met Loberon werd ik telkens verwezen naar een transporteur. Dus besloot ik mijn bestelling onmiddellijk te annuleren en eiste ik een terugbetaling.
Hun antwoord: "Hartelijk dank voor uw contact met onze klantenservice. Wij kunnen het keukenblok helaas niet meer voor u annuleren daar het reeds in ons verzendproces is opgenomen."
Ik heb geen keukenblok ontvangen, ik word totaal niet op de hoogte gehouden wanneer ik de levering mogelijks zou kunnen ontvangen en dan zou ik niet eens mogen annuleren?
Dit is een onwettige reden!
Gelukkig heb ik met VISA betaald en ga ik daar onmiddellijk een klacht indienen om mijn geld terug te vorden!
Er is een keuken blok afgeleverd, hierbij was het marmeren aanrechtblad niet in orde is door vervoerder weer meegenomen, tot op heden geen reactie van Loberon , als je belt met klantenservice krijg je alleen te horen dat ze een storing hebben, maar dit duurt al meer als anderhalf week hier wordt je niet goed van , zeer onprofessioneel
Zeer slechte service heb een bestelling geplaatst en betaald daarna niets meer van gehoord e-mail antwoorden ze niet op koop hier nooit meer
Ik kocht een Hert. Dat al eens retour gegaan was volgens rivieuws die ik gelezen heb. Kon het niet retour sturen helaas. Foto's gemaild. Uiteindelijk kreeg ik 100 euro terug. Ze hebben zelf bijna 200 euro verdiend om een kapot stuk te leveren. Ik ben mijn geld kwijt en mijn Hert ligt op het containerpark. Nooit meer loberon.be voor mij.
Rare service
Lamp gekocht met zwarte kap
Kap is nu bruin verkleurd
Geven ons de schuld van verkleuring .
Willen geen service geven .
Geef gewoon nieuwe kap .
Half mei 4 dure tuinstoelen besteld. Tot op heden (half juli) slechts 1 ontvangen, maar wel 4 afgeschreven van mijn cc.
Klantenservice liegt alles bij elkaar over de levering en communiceert niet uit zichzelf. Levering wordt continu uitgesteld. Mooie en dure spullen, maar waardeloze service !
Dus mijn ervaring is dezelfde als van vele anderen, helaas
Als ik lager dan 1 ster kon geven, dus een 0!, dan had ik dat gedaan. Wat een waardeloos bedrijf, zeer onprofessioneel, ik word al 5 weken aan het lijntje gehouden dat mijn bestelling geleverd wordt, online was het op voorraad, steeds iemand anders die mij mailt dat het eraan komt. Als ik vraag wanneer dan, krijg ik geen reactie. NIKS kopen bij dit waardeloze bedrijf. Ik had iets besteld voor de verjaardag van mijn moeder en 5 weken later heb ik nog niks. Weg geld, geen product ontvangen. Schaam je diep Loberon!
Ik had een artikel besteld. Na weken niets ontvangen. Gebeld en toen zeiden Ze dat de zending kwijt was en een andere zouden op sturen. Zo gezegd zo gedaan. Enkele weken later kreeg ik e-mail dat ze er nog een gingen opsturen. Dus direct gebeld en gemaild dat ik mijn product al had ontvangen. Dus enkele weken later ontvang ik het product nogmaals. Ik was toen voor langere tijd in het buitenland. Aanmaning nummer 1 volgde snel. Dus gemaild dat ik in het buitenland zat en ik zodra ik terug was het teveel geleverde product zou terug sturen. Zo gezegd zo gedaan. Via PostNL kan ik zien dat Loberon 18 maart 2022 het product heeft ontvangen. Loberon zegt echter niets ontvangen te hebben en blijft onvriendelijk in de e-mail en mij aanmaningen sturen. Gisteren maar weer een e-mail met alle bewijzen gestuurd. Benieuwd of ze nu eens alles netjes gaan afwerken. Ik heb er geen vertrouwen in. Zeker niet na meer van dit soort reviews gelezen te hebben.
Wat een baggertent vanaf dag 1 van de bestelling gong alles mis
Tafels gekocht en alle 2 spoorloos
Lag aan DhL. Is niet echt een goede vervoerder maar toch…..
Ze weten niet wat ze doen. Mailen lukt niet. Ze hebben het druk. Jaja. Je hoort niks
Bellen lukt niet. Ze hebben het druk. Jaja
2,5 maand op tafrls moeten wachten a 400€ p st
Operns zonder bericht stond hey in de gang
Niet getekend niks
Na 5 mnd zojn we nog met de nasleep bezig
Mensen koop hier nIET maar ergens anders
Het is EEN zooi daar
Over de producten heb ik geen klagen goed materialen voor de prijs maar de verzending gaat niet zo als het moet heb er 3 keer iets besteld de 3 de bestelling wacht ik all bijna 3 maanden op krijg telkens te horen staat klaar om opgepikt te worden door dhl 😡😡voor deze prijs verwacht ik beter service als het werkelijk aan dhl licht zou ik beter een André maatschappij nemen al twijfel ik eraan dat het bij dhl licht
Nu staat op hun site dat het artikel niet meer leverbaar is.Heb gemaild dat ik dan graag mijn geld terug wil.Dan krijg ik te horen dat ik niet kan annuleren.
Catastrophic from A to Z. More than 8 weeks delivery for an item supposedly in stock, a reduction code that didn't work, a iste that wouldn't let me order as apparently my address doesn't exist and now an item that is showing as delivered despite not having received anything. I have sent 2 mails and one fb message but its been 5 days and no reply. They have some lovely products but I definitely won't be buying anything else.
Tja, waar zal ik beginnen? Wij hebben een bestelling geplaatst op 21/01/2022. Vier artikelen hebben wij nog niet ontvangen. Voordat wij onze bestelling geplaast hebben, de levertijd was 6-7 werkdagen volgens de website. Nadat wij onze bestelling geplatst hebben, was de levertijd veranderd tot 9-12 werkdagen op de website. Dit was misleiding. Wij krijgen veel smoezen. Dit is absurd!!! Bestel niets van deze online winkel. Fraudeurs!!!!!
Ik heb vaak bij Loberon besteld.
het is altijd keurig verpakt
Is er iets niet op voorraad,dan krijg je meteen bericht wat de verwachte levertijd is.ik heb nooit problemen gehad.
Onbetrouwbaar bedrijf.
Op 1 februari een bestelling geplaatst, op de site staat leverbaar in 9 tot 12 werkdagen. Na contact opgenomen te hebben met klantenservice kunnen ze mij niet vertellen wanneer er geleverd wordt. Het staat klaar in het magazijn wordt mij verteld maar wanneer DHL komt is niet duidelijk. Of ik nog 2 tot 3 weken wil wachten. Nee eigenlijk niet. En geld terugbetalen is ook niet mogelijk.
Onbetrouwbaar bedrijf.
Op 1 februari een bestelling geplaatst, op de site staat leverbaar in 9 tot 12 werkdagen. Na contact opgenomen te hebben met klantenservice kunnen ze mij niet vertellen wanneer er geleverd wordt. Het staat klaar in het magazijn wordt mij verteld maar wanneer DHL komt is niet duidelijk. Of ik nog 2 tot 3 weken wil wachten. Nee eigenlijk niet. En geld terugbetalen is ook niet mogelijk.
Zeer onbetrouwbare webwinkel. We zouden 2 parasols in juli ontvangen. Begin september hebben we de eerste gekregen + de rekening voor 2 parasols. Meermaals contact gehad via mail en telefonisch wat geen aanrader is want je wordt afgescheept met loze beloftes. We hebben in september al aangegeven de 2de parasol niet meer te willen, de zomer was toch al voorbij.
Inmiddels 2 aanmaningen binnen vanuit Duitsland + extra kosten voor 2 geleverde parasols?!
Ga hier gewoon nooit bestellen. De positieve reviews zijn van mensen die Loberon zelf uitgenodigd heeft een review te schrijven, kan niet kloppen.
2 week levertijd...retourproces bagger..klanten service bijna nooit antwoord..en krijg je antwoord zeer wazig en retour word echt niet zomaar geaccepteerd!! pas op
Bestelling is zoek geraakt, je hoort niets van hun al het initiatief moet van mij uit komen ze zoeken ook niet naar het pakketje (volgens eigen onderzoek )en ze zeggen dat je geen geld terug krijgt zolang het pakketje niet bij hun terug is maar zo te lezen wordt het dan ook nog lastig
Returned 1 item from an order of 3 items. Returned the item using the return slip they provided only to be told that the item has not been returned. Got the tracking confirmation that shows the item was successfully returned to them. They still cannot find it and I am still waiting for my refund. Their customer service is really poor and unprofessional. They don't know what they are doing. A month later after the item was returned I am still without a refund and obviously no item. AVOID this company. They will take your money and leave you hanging.
Wat een slechte winkel en service is dit bij loberon....echt de stoom komt uit mijn oren.
een aardig grote bestelling gedaan en ik had twee kortings codes gekregen.....dus ik dacht...leuk...altijd meegenomen in de prijs, want zo goedkoop zijn ze niet.
bij het bestellen geprobeerd de codes in te voeren....vergeet het maar...constant de melding.....
ongeldige korting codes......toen geprobeerd de best. in tween te doen....met de codes apart....lukte ook niet.
moet ik dus de volg. dag gaan bellen...en dat duurt heel lang bij hun het wachten totdat je iemand kan spreken.....alsof ik niets anders te doen heb.
werd gezegd......met twee codes, de best. in tween te doen.....maar de tweede moest ik dan de volg. dag doen......ze denken echt dat ik niets anders te doen heb.
het erge is nog dat dit nergens beschreven staat dat je de best. in tween moet doen (en niet op dezelfde dag)......staat nergens.
dus toen ik zei dat ik met dit alles niet blij was en geirriteerd....WERD ER GEWOON OPGEHANGEN !!!!
deze best. staat nu....ze zeggen nu dat ik pas een van de kortingen krijg als ik besluit het te houden....en moet ik ze weer bellen om korting terug gestort te krijgen.
Ik ga hier NOOIT meer bestellen !!!!
Te duur.....hele slechte service.....duurt lang eer het in huis is.......duurt ook lang eer je retour verwerkt is en je je geld terug hebt.......en de klantenservice is helemaal erg......als je laat weten dat je er niet blij mee bent.....word er gewoon opgehangen.
lieve mensen....ik zou eerst nog maar eens nadenken of je bij hun wilt bestellen.
het is jammer dat ik de naam van deze mevrouw v/d klantenservice niet weet....anders had ik zeker een klacht ingediend.
Bij bestelling gekozen voor achteraf betalen.
Volgende dag mail gekregen van Loberon dat ik moest bellen of mailen om toch vooraf te betalen (waarom bieden ze de optie nabetalen dan aan?)
Na telefonisch contact ging men mij een mail sturen om een betaling vooraf te regelen met een korting van 15 euro op mijn bestelling.
Mail kwam maar zonder korting...hierna heb ik de bestelling geannuleerd.Onprofessioneel!!!
Zou in juni ontvangen. Nog steeds niets. Zelfs geen mailtje. Ik ga er dus vanuit dat het bedrog is.
De producten zijn speciaal geselecteerd en erg mooi. Ze komen overeen met de afbeelding en zijn van zeer goede kwaliteit. De klantenservice is zowel mondeling als schriftelijk uiterst vriendelijk.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Loberon een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 26 beoordelingen geplaatst over Loberon. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,4 gekregen, waarbij 16% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Loberon actief?
Loberon is vooral actief in de categorie wonen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) koken & tafelen , meubels , sanitair , slaapcomfort en woonaccessoires.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Loberon reviews? Dan kun je naar de website van Loberon gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.