Razer logo

Razer reviews, ervaringen en beoordelingen

4061
Razer logo
razer.com

Reviews en Ervaringen Razer

Het driekoppige slangenlogo van Razer is bekend binnen de gaming- en esportgemeenschappen wereldwijd. Het merk heeft een fanbase op ieder continent en staat bekend als het grootste bedrijf ter wereld op het gebied van hardware, software en services voor gamers. Het softwareplatform van Razer heeft meer dan 150 miljoen gebruikers en ook biedt Razer betaalde diensten voor gamers, jeugd, millennials en generatie Z. Razer Gold is een van 's werelds grootste spelbetalingsdiensten en Razer Fintech biedt fintech-diensten in opkomende markten. Wil jij meer weten over dit Amerikaanse bedrijf? Lees dan direct de reviews van Razer klanten zodat je een weloverwogen keuze kunt nemen om hier te kopen.

Over Razer

Razer is opgericht in 2005 en heeft het hoofdkantoor in Irvine, Californië met een regionaal hoofdkantoor in Hamburg, Shanghai en Singapore. Razer heeft 18 kantoren wereldwijd en staat bekend als het toonaangevende merk voor gamers in de VS, Europa en China. Razer wordt verhandeld op de beurs van Hong Kong. Het bedrijf heeft alles dat je als gamer kunt wensen. Bouw jouw ultieme gamestation met Razer's Suite of Award-winnende randapparatuur, Blade-laptops, softwareplatforms en streamingproducten. Console-gamers verwachten de hoogste kwaliteit van hun apparaten. Van bekroonde controllers tot hoogwaardige headsets, Razer heeft het allemaal.

Waarom kiezen voor Razer

Razer heeft als missie om de concurrentie voortdurend voor te zijn door de beste gaming-accessoires te ontwerpen. Dit helpt jou als gamer om het beste uit je game-ervaring te halen. Of jij nu gamet op je pc, een console of zelfs je smartphone, de producten van Razer zorgen voor de optimale ervaring. De luxe van het spelen van je favoriete game is niet langer beperkt tot het domein van pc of console dankzij de bekroonde universele mobiele controller van Razer, die compatibel is met Xbox Game Pass op mobiele apparaten. Voor wie online wilt spelen is er de streamingdienst Razer Gold. Met meer dan 28 miljoen geregistreerde gebruikers wereldwijd is deze dienst razend populair. Je hebt de keuze uit meer dan 42.000 games en entertainmenttitels.

Is Razer betrouwbaar?

Het softwareplatform van Razer, met meer dan 150 miljoen gebruikers, omvat Razer Synapse (een Internet of Things-platform), Razer Chroma RGB (een eigen RGB-verlichtingstechnologiesysteem dat duizenden apparaten en honderden games en apps ondersteunt) en de game-optimizer Razer Cortex. Het bedrijf is beursgenoteerd en actief in 19 landen. Op social media heeft Razer miljoenen volgers. Volg Razer zeker om op de hoogte te blijven van de nieuwste producten en games die je kunt spelen op het online platform. Ook worden er veel tips gedeeld en kun je af en toe korting scoren. Wanneer je een Razer product koopt krijg je veel meer dan wat er in de doos zit. Je krijgt namelijk toegang tot een gigantische community van gamers. Hier krijg je antwoorden op jouw vragen, leer je veel bij over bepaalde producten en games en kom je in contact met gelijkgestemden. Mogelijk maak je de beste vrienden op het platform van Razer!

Er is een uitgebreide online kennisbank waar je de antwoorden kunt vinden op veelgestelde vragen en waar je hulp krijgt bij technische problemen. Zo zijn er onder andere support videos die je helpen bij het installeren van verschillende producten. Stel jouw vraag eerst aan de Razer community. De kans is groot dat een andere gebruiker je verder kan helpen. Als je er niet uit komt staat de support-afdeling van Razer voor je klaar.

Gebruik jij een gaming laptop van Razer of zweer je bij de muizen van dit merk? Wij horen graag van welke producten jij gebruik maakt en wat jouw mening is over Razer. Wat zijn pluspunten van jouw gaming-accessoires en wat zou je verbeteren? Ben jij lid van het streamingplatform? Wat vind je van het aanbod van games? Zou je anderen aanraden om hier ook lid van te worden? Door zoveel mogelijk informatie te delen over Razer help je anderen bij het maken van de juiste keuze.

Reviews over Razer