Prenatal.nl logo

Prenatal.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

6 beoordelingen • 4,3
Prenatal.nl logo
Prenatal.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
6 beoordelingen • 4,3
Beoordeling
6 beoordelingen
4,3
5 sterren
17%
4 sterren
17%
3 sterren
0%
2 sterren
0%
1 ster
67%
Bestelproces
4,3
Service
4,3
Prijs
4,3
Levering
4,3

Gerelateerde bedrijven

Vivolanda logo Vivolanda
0 beoordelingen
10
LightInTheBox logo LightInTheBox
0 beoordelingen
10
Nosefrida-webshop.nl logo Nosefrida-webshop.nl
0 beoordelingen
10

Prenatal

Prenatal is een ideale webshop als je op zoek bent naar spullen voor je (toekomstige) baby en ook voor de zwangere vrouw heeft Prenatal diverse producten zoals positiekleding. Wat je ook maar nodig hebt voor je baby. Je kunt het bij Prenatal vinden. Het assortiment van deze shop is bijzonder breed en alles wat je zoals gezegd eventueel nodig zou kunnen hebben kun je hier aanschaffen. Van speelgoed tot babykleding en van voeding tot meubels. Niet alleen voor baby’s kun je hier producten kopen. Als het om autostoeltjes voor kinderen gaat heeft Prenatal ook producten voor kinderen die iets ouder zijn. Denk hierbij aan kinderen tot de leeftijd van zes jaar. Ook voor peuters heeft Prenatal een breed assortiment samengesteld. Denk aan speelgoed, maar ook meubilair kun je hier voor je peuter aanschaffen.

Vindt hier Prenatal ervaringen

De aanbieders op het gebied van producten voor zwangere vrouwen of producten voor kinderen is enorm uitgebreid. Het aantal aanbieders blijft nog steeds iedere dag groeien. Het wordt daardoor lastig om een goede keuze te maken uit de verschillende aanbieders. Prenatal is natuurlijk een van de aanbieders bij wie je terecht kunt. Toch is het verstandig om van te voren Prenatal ervaringen te lezen. Als je een kind krijgt of hebt wil je natuurlijk wel het beste voor je kind. Daarom is het raadzaam om eerst Prentatal ervaringen te lezen en de webshop te vergelijken met vergelijkbare webshops waar je ook babyspullen kunt kopen.

Prenatal ervaringen

Iedereen beleefd zijn of haar ervaring met Prenatal weer op een andere manier. Door jouw Prenatal ervaringen te delen kun je andere mensen helpen bij het maken van de juiste keuze. Zeker wanneer jij geen fijne Prenatal ervaringen hebt, is het belangrijk om deze te delen. Op deze manier kun je voor andere voorkomen dat zij dezelfde fout maken. Positieve Prenatal ervaringen zijn uiteraard ook van harte welkom.

Start met beoordelen

Lees beoordelingen over Prenatal.nl

profielfoto van Anoniem
Anoniem
30-04-2014
10 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
Echt alles voor de baby en babykamer

Man man wat een spullen hebben ze daar zeg. Zeker bij die winkel bij de Arena. Kan daar een hele dag winkelen als het zou moeten. Ik ben nu 6 maanden vader maar weet nog wel hoe het er aan toeging toen we inkopen gingen doen.

Wat je allemaal wel niet moet kopen. Maar prettig dat de Prenatal echtalles heeft. De webshop is een drama want je weet echt niet waar je nou moet zoeken maar in de winkel is het al een stuk makkelijker.

profielfoto van Anoniem
Anoniem
18-10-2014
8 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Ja
One stop shop

Hoi ik ben net vader geworden en ben samen met mijn vrouw bij de prenatal langs geweest. Geweldige winkel en je kan er zoveel vinden. De mensen daar zijn ook erg kundig en geven goede service.

Ook heb ik naderhand ook nog online wat besteld. De website is wel wat onoverzichtelijk maar goed. Het is nu eenmaal zo maar ben wel tevreden over het algemeen.

profielfoto van Fransje
Fransje
19-07-2018
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Prenatal wil klacht niet behandelen

Ik vind het erg belangrijk jullie bij te praten over de wijze waar op Prénatal met een klacht om gaat. DAT IS EEN WAARSCHUWING OM NIET MEER BIJ Prénatal TE KOPEN!
Intussen al weer twee weken geleden dat ik me beklaagde over het feit dat vriendin een gloednieuwe borstkolf had gekocht van € 150,= die thuisgekomen niet goed verzegeld bleek. Zij ging naar een filiaal in de buurt. Die winkelchef ma telefonisch contact op met filiaal alwaar gekocht met resultaat dat ze bij dat filiaal de kolf kon retourneren. Vanwege sluitingstijd lukte het niet die dag. Week er op huurde vriendin een babysit en ging daarvoor naar de stad. Aldaar werd gesteld dat die toezegging nooit gedaan zou zijn. Vriendin werd voor leugenaar uitgemaakt. Had zij voor niks twee uren verdaan, parkeergeld, babysit geregeld voor een leugen van Prénatal. Op dit forum reageerde zij heel vriendelijk en vroeg contact op te nemen. Toen ik belde kreeg ik een mevrouw die tegen mij te keer ging, daar lusten de hond geen brood van. De supervisor moet mij nog steeds terugbellen! Vriendin belde vandaag zelf. De eerste keer zou de supervisor druk zijn en werd gevraagd of ze later kon bellen. Dat valt allemaal niet mee als nieuwe moeder met een huilbaby. Maar ze wil e.e.a. toch afwikkelen dus belde ze zojuist weer. Ze kreeg alweer het verwijt een leugenaar te zijn. Want de supervisor zou nooit bereikbaar zijn. Men zou allang geleden gezegd hebben dat ze maar een klachtbrief naar het hoofdkantoor moest schrijven. Hoe triest is dat?! En wat het zo merkwaardig maakt is dat de medewerkers nooit hun namen, zelfs hun voornamen, niet willen geven. Je weet dus nooit met wie je hebt gesproken. Ze verwijzen en verschuilen zich achter elkaar. Prénatal het gaat om een eenvoudige klacht.
WAAROM KUN JE DIE NIET KLANT VRIENDELIJK BEHANDELEN EN OPLOSSEN??

profielfoto van Fransje
Fransje
19-07-2018
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Prenatal wil klacht niet be- en afahandelen

Ik vind het erg belangrijk jullie bij te praten over de wijze waar op Prénatal met een klacht om gaat. DAT IS EEN WAARSCHUWING OM NIET MEER BIJ Prénatal TE KOPEN!
Intussen al weer twee weken geleden dat ik me beklaagde over het feit dat vriendin een gloednieuwe borstkolf had gekocht van € 150,= die thuisgekomen niet goed verzegeld bleek. Zij ging naar een filiaal in de buurt. Die winkelchef ma telefonisch contact op met filiaal alwaar gekocht met resultaat dat ze bij dat filiaal de kolf kon retourneren. Vanwege sluitingstijd lukte het niet die dag. Week er op huurde vriendin een babysit en ging daarvoor naar de stad. Aldaar werd gesteld dat die toezegging nooit gedaan zou zijn. Vriendin werd voor leugenaar uitgemaakt. Had zij voor niks twee uren verdaan, parkeergeld, babysit geregeld voor een leugen van Prénatal. Op dit forum reageerde zij heel vriendelijk en vroeg contact op te nemen. Toen ik belde kreeg ik een mevrouw die tegen mij te keer ging, daar lusten de hond geen brood van. De supervisor moet mij nog steeds terugbellen! Vriendin belde vandaag zelf. De eerste keer zou de supervisor druk zijn en werd gevraagd of ze later kon bellen. Dat valt allemaal niet mee als nieuwe moeder met een huilbaby. Maar ze wil e.e.a. toch afwikkelen dus belde ze zojuist weer. Ze kreeg alweer het verwijt een leugenaar te zijn. Want de supervisor zou nooit bereikbaar zijn. Men zou allang geleden gezegd hebben dat ze maar een klachtbrief naar het hoofdkantoor moest schrijven. Hoe triest is dat?! En wat het zo merkwaardig maakt is dat de medewerkers nooit hun namen, zelfs hun voornamen, niet willen geven. Je weet dus nooit met wie je hebt gesproken. Ze verwijzen en verschuilen zich achter elkaar. Prénatal het gaat om een eenvoudige klacht.
WAAROM KUN JE DIE NIET KLANT VRIENDELIJK BEHANDELEN EN OPLOSSEN??

profielfoto van S J.
S J.
23-07-2015
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Slechte customerservice

Online muziek mobiel besteld. Sticker zat er verkeerd om opgeplakt waardoor het leek of mobiel op zijn kop hing. Ondanks contact via customerservice na 6 werkdagen nog geen reactie gehad (en te hoogzwanger om nog langs winkel langs te gaan).
Problemen zou ik dan in de toekomst ook alijd proberen in de winkel op te lossen ipv via de online customerservice care. Dan krijg je nelijk 0% hulp.
Bij babypark en babydump altijd prima online hulp gekregen!

profielfoto van Thomas
Thomas
17-12-2014
2 / 10
Bestelproces
Prijs
Service
Levering

Zou je hier nogmaals kopen? Nee
Koop niet bij Prental online!

Wij hebben een zeer slechte ervaring met de online shop van Prenatal!

Bij het artikel online stond geen levertijd, maar van een standaard Maxi Cosi mag je verwachten dat die binnen een week thuis hebben. Na een week wachten nog niks ontvangen! Ik heb drie keer een bericht moet sturen, maar iedere keer geen reactie! Nu net een mail dat het artikel in eens niet leverbaar is!

Schrijf een review over Prenatal.nl

Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10

Gerelateerde bedrijven

Vivolanda logo Vivolanda
0 beoordelingen
10
LightInTheBox logo LightInTheBox
0 beoordelingen
10
Nosefrida-webshop.nl logo Nosefrida-webshop.nl
0 beoordelingen
10