
iBoxspring reviews, ervaringen en beoordelingen

Reviews en Ervaringen iBoxspring
Ben jij op zoek naar een nieuwe boxspring? Kies dan voor een iBoxspring. Je profiteert van de beste kwaliteit voor de laagste prijs en jouw nieuwe boxspring wordt binnen 2 weken gratis geleverd en gemonteerd. Je hebt de keuze uit verschillende mooie modellen zodat je altijd een boxspring vindt die past in jouw interieur. Twijfel je nog of je bij iBoxspring een bed wilt kopen? Lees dan eerst de ervaringen van andere klanten. Wij hebben de beoordelingen over iBoxspring voor je op een rij gezet. Gebruik deze informatie om een weloverwogen beslissing te maken om hier te kopen.
Over iBoxspring
Bij iBoxspring hebben ze meer dan 25 jaar ervaring in de branche en weten ze precies hoe ze een kwalitatief hoogwaardige boxspring kunnen produceren voor de beste prijs. Een goede nachtrust is waanzinnig belangrijk, want dit is van invloed op hoe jij je voelt gedurende de dag. Als je meer energie hebt, presteer je beter op school of je werk en voel je je alsof je de hele wereld aan kunt. Alle boxsprings worden in Europa geproduceerd en gemaakt van duurzame materialen. Bovendien wordt jouw nieuwe boxspring geleverd inclusief de beste matrassen.
Waarom kiezen voor iBoxspring
Bij iBoxspring zijn ze pas tevreden als jij dat ook bent. Om er zeker van te zijn dat jij blij bent met je nieuwe bed, mag jij eerst 100 nachten proefslapen voordat je besluit dat je boxspring voldoet aan je wensen. Hierdoor heb je alle tijd om je lichaam te laten wennen aan het bed. Ben je onverhoopt toch niet tevreden? Dan kun je jouw bed gratis retourneren. Een ander groot voordeel van een iBoxspring bed is dat je profiteert van een lage prijs. Dankzij de jarenlange ervaring, een efficiënt productieproces en eigen fabrieken kan iBoxspring luxe boxsprings leveren vanaf 699 euro. Binnen 2 werkdagen na jouw aankoop neemt iBoxspring contact met je op om een afleverdatum af te spreken. Alle boxsprings zijn op voorraad waardoor je maximaal 2 weken hoeft te wachten op je nieuwe bed. Bij bezorging wordt de boxspring direct voor je gemonteerd door een ervaren monteur.
Is iBoxspring betrouwbaar?
iBoxspring heeft meer dan 25 jaar ervaring en kent hierdoor de branche als geen ander. Het is fijn dat je eerst 100 nachten mag proefslapen voordat je besluit om jouw nieuwe bed te houden. Hierdoor is het haast niet mogelijk om een miskoop te doen. Ben je toch niet tevreden? Dan retourneer je jouw bed kosteloos en krijg je jouw geld terug. Op alle iBoxsprings zit 3 jaar garantie. Er zijn verschillende manieren waarop je jouw boxspring kunt afrekenen. Dit gebeurt in een beveiligde online omgeving. Lees zeker de reviews over iBoxspring voordat je een bestelling plaatst. Hierdoor kun je een goed beeld vormen van dit bedrijf.
Klantenservice en klachten
Onder het kopje FAQ vind je de antwoorden op veelgestelde vragen. Hier lees je bijvoorbeeld hoe het zit met proefslapen en het bezorgen van jouw bestelling, waarom er geen verschillende hardheidsgraden zijn en hoe je kunt betalen voor jouw bestelling. Heb je toch nog een vraag of wil je gewoon even een medewerker van iBoxspring spreken? Dat kan altijd, de vriendelijke medewerkers van de klantenservice staan je graag te woord. Neem contact op via online chat, het contactformulier of plan een belafspraak in.
Wil jij ook beoordelen?
Heb jij een iBoxspring in huis? Dan horen we graag van jou hoe dit bevalt. Laat een review achter waarin je beschrijft hoe het leverproces in zijn werk ging, of je tevreden bent met de geboden service en natuurlijk of je goed slaapt in jouw nieuwe bed. Ook als je niet tevreden was en gebruik hebt gemaakt van het retourneren horen we graag jouw mening. Door te vertellen over jouw ervaring met iBoxspring help je andere consumenten bij het maken van de juiste keuze.




Het bedrijf iBoxspring is geverifieerd door ons.
De webshop iboxspring.nl is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen.
iBoxspring is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje).
Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden.
iBoxspring maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.
iBoxspring is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet.
Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd.
Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.
Bekijk zeker even de website van iboxspring.nl.
Dit geeft je een beter beeld van de webshop.
Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van iBoxspring.
Overzicht
Reviews
Over
iBoxspring
Reviews 331 • Goed
3,8
In de categorie Slaapkamermeubilair winkel
iboxs
pring.nl
Bedrijfsactiviteit
Bekijk alles
Geclaimd profiel
Informatie nog niet geverifieerd
Heeft 48% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert binnen een week op negatieve reviews
Reviews
3,8
331 in totaal
5 sterren
69%
4 sterren
11%
3 sterren
3%
2 sterren
3%
1 ster
14%
1 ster
Onbekendje
9 reviews
NL
6 sep 2024
Vanaf dag 1 gaat er van alles mis ;
Vanaf dag 1 gaat er van alles mis ;
Bed wordt geleverd door hun leverancier, en zou gemonteerd worden.
Volgens de 2 stugge bezorgers past het bed niet door het trapgat. En gaan weg. Vervolgens heb ik als longpatient samen met mijn man het bed wel naar boven gekregen! Gebeld en ze kwamen terug om het bed te monteren. Eerst kwamen ze met 2ehands motoren aan, helemaal vies en beschadigd en duidlijk gebruikt, daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord, prima schoorvoetend werden 2 nieuwe motoren gebracht. Daarna blijkt dat er een goedkope topper is geleverd terwijl wij koudschuim hadden besteld! Vervolgens blijkt het ook nog de verkeerde maat namelijk 160 ipv 180! Gelukkig hadden we een topper van ons vorige bed. Want de juiste topper werd pas weken later geleverd. Na 3 maanden is de rits van de topper open en kapot. En ik ben nu al 2 maanden bezig om een nieuwe hoes te krijgen. Afspraken worden steeds niet nagekomen, zo zou de hoes besteld zijn en binnen 2 weken geleverd worden, emails en berichten worden niet beantwoord nadat ze belooft het uit te zoeken en erop terug te komen. Ik ben helemaal klaar met dit bedrijf!
Datum van ervaring: 06 september 2024
Hanan Ishaq
1 review
NL
30 okt 2024
Ben all 4x maanden iedere dag aan het…
Ben all 4x maanden iedere dag aan het bellen geen antwoord alle onze medewerkers zijn in gesprek onzin 4x maanden lang in gesprek onze bed na een jaar doorgezakt het zou iemand mijn bellen zeggen ze ben al 4 maanden aan het wachten !!!!!!
Datum van ervaring: 15 augustus 2024
Antwoord van iBoxspring
12 nov 2024
Beste Hanan,
Wij hebben geen bestelling onder uw gegevens.
Wij vermoeden dan ook dat u deze review foutief heeft geplaatst.
Mocht dit niet het geval zijn ontvangen we graag een e-mail op het mailadres klantenservice@iBoxspring.nl
Wij pakken dit dan uiteraard voor u op.
Met vriendelijke groet,
Inge iBoxspring.nl
Thalisa Eerdhuyzen
6 reviews
NL
16 sep 2024
OPLICHTERS IBOXSPRING!
Koop geen boxspring bij iBoxspring, verschrikkelijke slechte service, vermijd veel ellende!
Ik heb bij iBoxspring een opbergboxspring gekocht.
Bestelnummer: #4101
28-03-2023.
Opbergruimte is altijd zwaar met openen geweest, eerste helft op eigen kracht, alleen dan pas neemt de heffing systeem het liften/openen over.
Begin juni 2024 zijn handvatten afgebroken, ik kan niet meer bij de opbergruimte.
Ik heb 14 juni 2024 contact opgenomen met de klantenservice, inmiddels zijn we 13 weken/3 maanden verder en ik ben nog steeds niet geholpen!
Ik heb meerdere malen contact gehad met de klantenservice per mail en telefoon, er wordt van alles beloofd, maar er gebeurt helemaal niks!
Dit weekend zal er een monteur komen, hiervoor heb ik akkoord gegeven per mail en om een bevestiging gevraagd.
Ik heb geen bevestiging ontvangen en er is geen monteur gekomen!
Opnieuw voor de zoveelste keer niet aan de afspraak gehouden!
Boxspring heeft 5 jaar garantie en is na 1 jaar al stuk gegaan!
Ik woon in een studio van 20 vierkante meter en kan al 3 maanden niet meer bij mijn spullen!
Zeer slechte service, iBoxspring geeft blijkbaar niks om hun klanten en kwaliteit van hun bedden.
Helaas wordt het juridisch stappen ondernemen, aangezien ik na 3 maanden nog steeds niet ben geholpen!
Dus wees gewaarschuwd mensen, koop geen bed bij iBoxspring!
Datum van ervaring: 16 september 2024
Antwoord van iBoxspring
18 sep 2024
Beste Thalisa,
Zoals gisteren telefonisch besproken was er helaas iets misgegaan met uw mail.
Hierdoor was de afspraak inderdaad niet binnengekomen.
Aankomende vrijdag worden de problemen opgelost voor u.
Met vriendelijke groet,
Inge iBoxspring.nl
Maria
2 reviews
NL
17 nov 2023
Waardeloos bedrijf!
Twee boxsprings besteld bij dit bedrijf. Na levering bleek dat er bij 1 bed de verkeerde kleur was geleverd. Dus er zou een ander bed geleverd worden.
Dit is inmiddels bijna 10 weken geleden. Je moet er zelf steeds achteraan en krijgt dan allerlei smoesjes en beloftes. Vervolgens hoor je weer niets.
Grote spijt dat ik hier iets heb gekocht en raad het iedereen af. Waardeloos!
Datum van ervaring: 12 augustus 2023
Antwoord van iBoxspring
17 nov 2023
Beste Maria,
Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend om te horen dat u nog steeds geen nieuwe boxspring heeft. Vooral gezien onze levertijd doorgaans 3 - 4 weken is. Wat is uw bestelnummer? We komen graag met u in contact.
Met vriendelijke groet,
Inge Team iBoxspring.nl
Harm Postma
1 review
NL
6 dec 2024
Iboxspring oplossing 0%
In Maart 2024 hier een complete boxspring gekocht met hoofdbord en voetenbord. Ortophedische matrassen gekozen ivm zenuwbeschadiging van mijn vrouw haar rug vanwege mislukte hernia operatie, waardoor 24/7 pijn.
Aanbod was 100 dagen proefslapen. Meteen in begin gemeld dat we ontevreden waren omdat zowel de matrassen en de topper steeds verschuiven, waardoor je zowel de matrassen, en ook de topper steeds weer op hun plek moet duwen.
Oplossing was volgens Iboxspring een anti slip mat onder de topper plaatsen. Deze hebben wij kosteloos opgestuurd gekregen, helaas werkte dit niet voldoende, nog steeds verschoven de matrassen en de topper. Opnieuw aangegeven ontevreden te zijn, oplossing zou zijn om ook een anti slipmat te plaatsen onder de matrassen. Deze ook kosteloos opgestuurd gekregen na hier aantal keer contact over te hebben gehad wanneer deze geleverd ging worden. Helaas nooit aangekomen omdat volgens Iboxspring deze was afgeleverd bij onze buren. Onze buren hadden echter niks ontvangen. Dus maar weer contact gezocht met Iboxspring. Ze zouden het uitzoeken, ik zou op de hoogte worden gehouden. Na aantal dagen zelf maar weer contact gezocht, er werd gezegd dat er dan een nieuwe zou worden gestuurd. Opnieuw aangeveven dat we ontevreden zijn met het bed, en dat we telkens zelf er steeds weer achter aan moeten qua contact, omdat toegezegde reactie steeds uitblijft. Enkele dagen later lag er plots een pakket op onze stoep, de beloofde anti slipmat. Toen we deze uitpakten, bleek dit de verkeerde mast te zijn, veel te groot. Opnieuw contact gezocht met Iboxspring, oplossing was knip er maar een stuk af. Hiermee niet akkoord gegaan, en toen zelf maar via hun leverancier de juiste maat besteld. Dus door zelf te regelen moest ik zelf eerst de oude retour sturen en zodra dit verwerkt was kon ik nieuwe bestellen en moest ik de betaling regelen met Iboxspring. Na heel veel gedoe en verstreken tijd kregen we eindelijk de juiste maat anti slipmat binnen. Ondertussen was door al dat gedoe en beloftes en tijdverspilling onze 100 dagen proefslapen voorbij. We hebven dus deze 2e anti slipmat onder de matrassen geplaatst en daarmee zou het probleem opgelost moeten zijn. Helaas helpen beide anti slipmatten niks, tijdens het verschuiven van de topper en de matrassen schuiven de anti slipmatten gewoon mee. Elke dag moeten we dus de topper van de matrassen halen, de matrassen van de boxspring halen, daarna weer se anti slipmat er weer recht op plaatsen, matrassen er weer op, daarna anti slipmat weer op de matrassen leggen en daarna weer de topper, en dan opnieuw het bed opmaken. Vanwege de handicap van mijn vrouw is dit voor haar geen optie, dus ben ik elke dag de gelukkige. Na ca 3 maanden kregen we in beide matrassen ook al een behoorkijke kuilvorming, wat volgens Iboxspring mag gebeuren zolang dit binnen bepaalde marge ( cm's ) blijft. Kortom wij zijn sinds begin ontevreden over deze boxspring en dit ook asngegeven binnen de proefperiode aan Iboxspring, maar door toezeggingen en beloftes van Iboxspring en daardoor onze hoop dat het wel goed zou komen was ondertussen de proefperiode voorbij. Heb alle maten opgemeten van de boxspring en de matrassen enz, hierin zit maatverschil, en tussen de boxspring en het voetenbord zit zoveel ruimte, dat daardoor het matras/topper heel makkijk kunnen verschuiven van boven naar beneden, en bij ons bed cerschuiven se matrassen en de topper ook nog meerdere cm's naar de zijkant. Afgelopen weken meermalen contact gehad met Iboxspring om tot een oplossing te komen. Daarbij werd gemeld dat onze problemen niet onder de 100 dagen proefslapen vallen/vielen, maar dat deze peoblemen onder garantie vielen. Op mijn vraag wat dan die 100 dagen proefslapen in hielden kreeg ik als reactie, comfort. We moesten foto's sturen naar Iboxspring om aan te tonen wat de problemen waren, mijn vrouw en ik hebben daarop de foto's gestuurd en m ons beklag gedaan via mail, hierop kwam geen reactie. Na 1.5 week heb ik gebeld, ze hadden geen mail gekregen. Dus maar weer opnieuw gestuurd, weer geen reactie. Weer gebeld, werd gezegd dat ze een reactie terug hadden gemaild. Deze hebben wij niet gekregen, ook niet in ongewenste/spam box. Heb gevraagd of ze deze mail dan nogmaals wilden sturen, en wat er dan in die mail stond. Ze zouden de mail opnieyw sturen en er werd mij gezegd dat er in die mail stond dat er binnen 2 weken een monteur zou bellen om een afspraak te maken. Die 14 dagen zijn ondertussen voorbij, en u raad het al, geen reactie. Toen we het bed wilden kopen was het contact snel en vriendelijk, nu we lastig beginnen te doen en proberen ons recht te halen is het contact enorm moeilijk en krijgt geen reactie, totdat je er zelf achteraan gaat, en daarna gaat van alles mis, het is druk,monteurs druk enz. Oplossing dus 0 %.
Datum van ervaring: 06 december 2024
Bij het bestellen ging alles prima. Het bed werd geleverd, en in elkaar gezet door een extern bedrijf. Het bed is toen helemaal schots en scheef in elkaar gezet. Dat zou verholpen worden. Maar in de weken hierop volgend, ging het bed steeds meer mankementen krijgen. De onderbond, de matrassen en de topper, hadden allemaal verschillende lengtes. De topper, die eerst goed oogde, was in de tijd 7cm korter geworden. De matrassen kneiter hard, maar als je er op ging liggen, had je altijd het gevoel dat je van je matras zou afrollen. Het bed ging ook steeds meer kraken. De pootjes onder het bed, waren met heel veel spijkers in een deel van de bodem van het bed bevestigd, en alsnog lagen de los onder m’n bed. En na de plaatsing van het bed, zo slecht erop kunnen liggen, dat alles pijn ging doen in m’n lijf, maar dat ik niet meer goed kon slapen. Al met al, de kwaliteit ook van het hoofdboard en voeteneind, laat echt te wensen over. Graag wil ik iedereen die dit leest, waarschuwen, koop hier niet!!!!! De service is waardeloos. Bellen gaat niet, je moet via een chat in contact komen met een medewerker. Inmiddels is het bed wel opgehaald, maar wacht ik nog steeds op m’n retourbetaling.
Beloven veel maar leveren niet. Het bed is ontvangen maar de reeds betaalde nachtkastjes niet. Na aantal mails en telefoontjes ook geen enkele reactie meer. Oplichters dus. Jammer. Nog nooit ergens ingetrapt in mijn leven maar nu dus eerste keer. Slecht bedrijf.
Boxspring gekocht onderboxen staan scheef op elkaar allebei kraken ze hierdoor zouden we nieuwe krijgen we wachten nu al 3 maanden op een nieuwe Boxspring maar hebben nog steeds niets dit bedrijf beloofd van alles maar komt tot nu toe nog steeds niets na en we hebben genoeg betaald voor de Boxspring wij hopen dat ze nu eens mensen blij maken en ons probleem oplossen
Minpunten: langere levertijd dan gemeld, montage bed niet geheel goed gedaan, bed stinkt naar rook (alsof het bij een brand in de buurt heeft gestaan), matrassen zijn keihard. Na verzoek gedaan te hebben om matrassen om te ruilen contact zeer moeizaam. Reageren niet of heel laat. Als je ze daar op aanspreekt zijn ze gepikeerd en worden ze zeer klantonvriendelijk. Al met al een hele nare ervaring. En nog steeds niet opgelost. Wens dit niemand toe. Doe jezelf een plezier en bestel hier niet!
M'n boxspring half december gekregen, bleken de sliders op 1 kant verkeerd te zitten, zouden het probleem oplossen, ivm kerst en oud en nieuw zou het in januari verholpen worden, begin februari zelf maar even gebeld,ze zouden er achter aan gaan, vanavond 1 maart tussen 6 en 9 (avond) zouden ze het omruilen!!!!, na en mail gestuurd te hebben ( 6 uur avond), bleek dat het niet door ging het onderstel was er nog niet, het is dat ik zelf mailde anders had ik niks gehoord, geef ze tot dinsdag de tijd anders ga ik de koop ontbinden, ze beloven koeien met gouden horens maar komen niks na, zo spijt van m'n aankoop , zou ze zeker niet aanprijzen.
Joke
Mooie boxspring gekocht bij iboxspring.nl voor niet al teveel geld. de boxspring werd binnen 1 week al geleverd en ook gemonteerd. erg blij mee!
Leuke club met mooie boxsprings en leuke prijzen. Hier al 3 boxsprings aangeschaft (voor bij ons thuis, bij mijn zoon en mijn moeder). Snelle levering en aardige klantenservice. En het bed slaapt prima das natuurlijk ook heel belangrijk!!
Hele goede ervaring met iBoxspring. Wat een top bedrijf!! Had wegens operatie het bed al eerder nodig en dit was geen enkel probleem. Bed ligt heerlijk wat goed is voor mijn herstel.
Ontzettend blij met het leveren van mijn nieuwe iBoxspring.
Helaas was de verkeerde kleur geleverd, maar dit is helemaal goed gemaakt door het perfecte personeel Miranda en Stephanie.
Slaap nu wel heerlijk in dit bed en het is ook perfect elektrisch zodat ik ook geweldig tv kan kijken.
Hele goede ervaring bij iBoxspring!!!
Ontzettend blij met het leveren van mijn nieuwe iBoxspring. Helaas was de verkeerde kleur geleverd, maar dit is helemaal goed gemaakt door het perfecte personeel Miranda en Stephanie.
Slaap nu wel heerlijk in dit bed en het is ook perfect elektrisch zodat ik ook geweldig tv kan kijken.
Hele goede ervaring bij iBoxspring!!!
Ik heb de boxspring in juli gekregen .Nu kwam er een onaangename geur van daanNa 2 meldingen is er een monteur gekomen .Hij zou contact opnemen en het doorgeven. Aangezien ik op mijn gezondheid moet letten kan ik niet het bed gebruiken zoals ik had gehoopt
Hoop dat ze met een oplossing komen
Had het ook bij een bekende winkel kunnen kopen maar ik las dat ilove boxspring goede reviews had .
Daarom mijn keuze bij hun
Ander bed besteld, maar na 6 maanden nog steeds niet geleverd. Elke keer dezelfde smoes: het duurt nog 2 weken. En dan wordt uiteindelijk het verkeerde bed geleverd. Terwijl ze me verzekerd hebben dat ik echt het juiste bed zou krijgen. Beloven dat ze je terugbellen, maar vervolgens hoor je niks.
Boxspring besteld, dit ging prima. Helaas viel de matras erg tegen (veel te zacht). Hierover meerdere mails gestuurd om een oplossing te zoeken waarop geen enkele reactie is gekomen. Via de chat eindelijk contact kunnen krijgen waarop ik gebeld ben en afgesproken is dat er een andere topper zou komen tegen bijbetaling. Levertijd 2 weken. Hiervan zou ik een bevestiging krijgen. Dit gebeurde niet. Ook niks gekomen. Wederom geprobeerd contact te krijgen. Via de chat mijn ervaringen gedeeld en zou hierover gebeld worden, helaas ook dit werd niet nagekomen. Proeftijd zit er nu bijna op en geen tijd meer om nog iets anders te kunnen proberen. Mijn advies: niet aan beginnen.
Eerste week januari werd mijn bestelling geleverd: 1 boxspring plus 2 bijbehorende nachtkastjes. Er werd maar één kastje geleverd en de wel geleverde bleek beschadigd. Dat is nu 5,5 maand geleden en nog steeds heb ik niets ontvangen.
Mij werd verteld dat de kastjes met de hand gestoffeerd moesten worden. Kon dus wel even duren.
Na een kleine 2 maande eens geïnformeerd. Verbaasd: "Heeft u die nog niet binnen? Ik ga er achter aan en bel u terug". Dus niet..
Na een tijdje weer geïnformeerd, Dezelfde reactie, en weer niet teruggebeld. Dezelfde routine nog 4 nog een paar keer herhaald en, heel consequent, nooit teruggebeld.
Toen maar overgestapt op mail, wordt ook niet op gereageerd.
Een paar weken geleden nog maar eens gebeld. Laten de kastjes nou toevallig net bij de transporteur staan. Ik kon de volgende dag een mailtje verwachten met een bezorgmoment. Weer een loze belofte, niets gehoord. Transporteur gebeld, die wist van niets.
Dus gebeld met iBoxspring dat het vertrouwen totaal was en dat ik voor de kastjes een financiële compensatie wilde. Dat moest even met de administratie overlegd worden en ik werd uiterlijk de volgende dag teruggebeld. U raadt het al, niet dus.
Wel ineens een mailtje met een bezorgmoment. Dat zou gistermiddag zijn. Voor de zekerheid heb ik dat 2 keer bevestigd, per mail en telefonisch.
En weer een loze belofte, er kwam niets. Transporteur gebeld, die wist weer van niets.
Ik ben het nu helemaal zat. Ik hoef geen loze beloftes of smoesjes meer. Het boeit me ook niet waar het steeds fout gaat, ik wil gewoon geld terug. Mag wel na 5,5 maand.
Maandag maar weer bellen met deze mededeling.
Vraag me met deze ervaring ook af wat de 10 jaar garantie voorstelt.
Wij hadden ern bed besteld en een leverdatum gekregen
3dgn voor het bed geleverd zou worden werd er afgebeld want het bed was niet op voorraad nou kan gebeuren toch
Geen problerm
Dezelfde dag zouden ze via mail een nieuwe afspraak inplannen
Niet gebeurd
Ik denk wacht even af 2dgn later zelf maar gebeld wanneer het bed nu geleverd zou worden
Ik ga het vandaag nog regelen was het antwoord
U raad het al
Niks gehoord weer 2dgn gewacht en nog een keer gebeld
U bent de hoogste prioriteit vandaag krijgt u een nieuwe afspraak
Inmiddels ook gemaild dat ik de gang van zaken niet optimaal vond
En natuurlijk deze dag ook geen antwoord gekregen
Na het weekend weer gebeld
U krijgt vandaag de bevestiging van levering waarop ik het graag binnen 1 uur wilde hebben aangezien het vertrouwen een beetje weg is
Mevrouw kon dit niet garanderen waarop ik vroeg om de manager
Mevrouw was zelf de manager en is afhankelijk van de leverancier Dit snap ik enigszins maar als je klanten niet tevreden zijn zou ik 10 stappen harder lopen
Helaas dit bedrijf doet niet wat het beloofd
Super tevreden met mijn nieuwe boxspring: bed ligt lekker en de bezorging was top. Vriendelijke monteurs die het bed snel in elkaar hebben gezet. We hebben het bed inmiddels 3 weken en kan niet meer zeggen dan dat we tevreden zijn. Voor ons geen ander meer!
Top Elektrische boxspring met een goede prijs . Makkelijk besteld proces en vakkundig levering en montage. Wij zijn zeer tevreden.
Ik heb hier een aantal maanden geleden een elektrische boxspring gekocht en ben zeer positief. Boxspring ligt heerlijk, ik slaap als een roosje. Ook mijn man is er erg over te spreken. We hadden hierover een boxspring van een andere firma maar veel last van rugklachten. Nu is dat met onze boxspring van iboxspring helemaal verdwenen. Ben dus erg blij en zou het iedereen aanraden!
Mijn man heeft jarenlang rondgelopen met rugklachten. Hij had daarvoor al fysiotherapie geprobeerd maar het mocht niet baten. Een kennis van ons had goede ervaring met iboxspring en heeft ons de website aangeraden. In een woord een verademing: vriendelijke service via de telefoon en chat waarbij we snel te woord werden gestaan, betaalbare bedden en het belangrijkste een heel erg comfortabel bed want nu heeft mijn man geen rugklachten meer!! Kortom wij zijn heel tevreden en zouden het bedrijf iedereen aanraden
Zeer slechte service....
Bestellen ging prima en levering ook....maar dan!!!!!!
18 mei contact gehad met de klantenservice dat het bed niet beviel, te zacht en daardoor met pijn in de rug wakker worden. Vriendelijke medewerkster gaf aan dat ons huidige bed niet van Nederlands fabrikaat was....ze bood ons een goed alternatief....duurder bed en een deel van de meerprijs nam iBoxspring voor zijn rekening....levering ongeveer 3 weken.
Na meerdere keren contact via de mail van onze kant, er wordt door iBoxspring nauwelijks geantwoord, wordt de nieuwe boxspring uiteindelijk 15 augustus geleverd....dus 12 weken later....
15 augustus wordt het nieuwe bed geleverd alleen in de verkeerde kleur....weer contact met iBoxspring.......ze geven aan dat de fabrikant nog een week vakantie heeft maar dat ze daarna met spoed alles gaan regelen.
Ik stuur met grote regelmaat mails waar ons bed blijft....pas als ik mail dat ik er flauw van ben krijg ik op 15 september reactie dat er contact is geweest met de fabrikant dat ze verwachten dat het bed volgende week binnenkomt.....niet dus....weer mailen....vandaag een mail gestuurd dat het bed wat mij betreft geannuleerd mag worden en dat ik mijn geld terug wil....krijg ik als reactie dat ik geen antwoord kreeg omdat er bij iBoxspring een verandering in het emailsysteem is...
Dus nu 7 weken na verkeerde levering en 19 weken na eerste contact omruilen bed nog steeds niet het goede bed....nooit uit zich zelf een keer contact opgenomen dat er vertraging is geen enkele compensatie....alleen iedere keer excuses en dat ze er achteraan zouden gaan
Eerste bed was perfect maar helaas n maatje te klein. Groter bed besteld. Keihard!! Duidelijk aangegeven dat ik reuma heb en n een zacht!! Bed moet hebben. Eindelijk kreeg ik n nasa topper. Fijn! Maar t boxspring matras is nog veel te hard! Wel vreemd want het eerste bed was behalve te klein wel supergoed. Zou wel heerlijk zijn als ik een zachter matras krijg. Rugklachten zijn gewoon waardeloos. Wordt er letterlijk moe van. Slaap gewoon niet goed. Antwoorden via de mail zijn ook niet ‘alles’ 👎🏼
Ik heb twee keer de klacht bij U neer gelegd.
Maar hoor niets meer.
je wordt op een vriendelijke manier op de hoogte gehouden van de voortgang van zaken en de levering ging erg goed, vol verwachting kropen wij die avond in bed en hebben er geweldig op liggen slapen, heerlijk.. hadden we jaren eerder moeten doen. met mijn reuma is het een betere ondersteuning dan ik had verwacht, ik lig veel minder te woelen, fantastisch!!!! zeker een aanrader!
IBoxspring heeft ons tot volle tevredenheid een zeer goed bed geleverd (iClassic) Zeer klantvriendelijke benadering. Bed zou binnen 14 dagen geleverd worden maar stond al binnen een week gemonteerd en geleverd op de 5e verdieping voor ons klaar.
Kortom..... wij zijn zeer tevreden over het bed en het bedrijf!!







FAQ (Veelgestelde vragen)
Is iBoxspring een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 26 beoordelingen geplaatst over iBoxspring. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 7,5 gekregen, waarbij 52% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is iBoxspring actief?
iBoxspring is vooral actief in de categorie wonen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) slaapcomfort.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de iBoxspring reviews? Dan kun je naar de website van iBoxspring gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.