Het Spelhuis logo

Het Spelhuis reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

2373
Het Spelhuis logo
spelhuis.be

Reviews en ervaringen Het Spelhuis

Een gezelschapsspel is iets wat voor leuke momenten bij familie en vrienden kan zorgen. Het zorgt voor onvergetelijke avonden en is voor heel wat mensen de ontspanning die even nodig is. Ben jij op zoek naar een nieuw gezelschapsspel? Dan kan je terecht bij Het Spelhuis. Maar wat vertellen mensen eigenlijk over Het Spelhuis? Wat zijn hun ervaringen? Hoe beoordelen klanten Het Spelhuis? Hier vind je reviews over deze onderneming terug. Zo weet je of je bij Het Spelhuis de dobbelsteen kunt werpen of toch beter niet aan tafel aanschuift.

Over Het Spelhuis

Het Spelhuis is een onderneming die de focus legt op de verkoop van gezelschapsspellen en aanverwanten. De website is de online tak van de fysieke winkel die je in Zonhoven terug kunt vinden. Het assortiment telt ondertussen meer dan vijfduizend verschillende spellen en dat maakt het aanbod van Het Spelhuis het meest gevarieerde in België en Nederland. Het verhaal van Het Spelhuis begint in 2017 wanneer oprichters Sarah en Sven vanuit een passie voor gezelschapsspellen hun garage omtoveren tot een winkel. Een winkel die onmiddellijk succes kende en dus sterk is uitgebreid vandaag de dag. Het Spelhuis staat voor een ruim aanbod, advies op maat en gezelligheid. Zo kan je altijd ter plekke spellen komen ontdekken en spelen om te zien wat voor jou de juiste fit is. Zo kan je altijd ook bij de webwinkel-starten/" target="_blank">klantenservice terecht om advies te krijgen over welk spel bij jouw persoonlijkheid past. Op de hoogte blijven van promoties? Dan kan je je inschrijven voor de nieuwsbrief.

Waarom kiezen voor Het Spelhuis?

Bij Het Spelhuis vind je dus een aanbod van ruim vijfduizend verschillende gezelschapsspellen. Deze zijn onderverdeeld in de volgende categorieën: gezelschapsspellen, trading cards, speelgoed en puzzels. Deze categorieën zijn dan weer onderverdeeld in secties als kinderspellen, rollenspellen, partyspellen, reisspellen en ga zo maar door. Het is ook mogelijk om een cadeaubon via de website op de kop te tikken. Op de webshop vind je ook een blog terug waar geregeld leuke speltips op staan van het team achter Het Spelhuis. Heb je een keuze kunnen maken? Dan geniet je alvast van een snelle levering. Bestellingen geplaatst voor 15 uur worden reeds de volgende werkdag geleverd. Bij bestellingen boven de 100 euro is levering overigens gratis! Ook goed om te weten is dat je bij Het Spelhuis altijd 60 dagen retourrecht hebt.

Is Het Spelhuis betrouwbaar?

Er kan weinig twijfel over bestaan dat Het Spelhuis een betrouwbare onderneming is. Zo bestaat er naast de webshop ook een fysieke winkel waar je terecht kunt voor vragen en bij problemen. Zo is er een eigen klantenservice. Zo is de verbinding met de website veilig. Zo kan je secuur betalen via onder andere iDeal en zo is er ook een grote aanwezigheid op sociale media. Bovendien vind je op de website heel wat bedrijfs- en contactgegevens terug. Zo staat het hele team achter Het Spelhuis met naam en toenaam vermeld op de webwinkel. Daarenboven beschikt Het Spelhuis ook over verschillende certificaten die de betrouwbaarheid van het bedrijf aantonen. Zo zijn ze aangesloten bij het keurmerk WebwinkelKeur. Daarnaast beschikt Het Spelhuis ook over certificaten van Trust e-commerce Europe en is het een verified shop van Safeshops.be. Je kunt dus absoluut op beide oren slapen.

Klantenservice staat bij Het Spelhuis hoog in het vaandel. Er zijn dan ook heel wat manieren om de klantendienst van Het Spelhuis te bereiken bij vragen of wanneer je op zoek bent naar advies. Zo kan je telefonisch contact opnemen tijdens de kantooruren. Je kunt een mail sturen of een brief sturen en je kunt ook het contactformulier op de webshop invullen. Meestal krijg je op werkdagen binnen enkele uren een antwoord van Het Spelhuis. Heb je een klacht? Dan kan je deze op dezelfde manieren laten weten. Bij klachten ontvang je na ten laatste twee weken een inhoudelijk antwoord. Zint dit antwoord je niet? Dan kan je nog altijd contact opnemen met de dienst bemiddeling van WebwinkelKeur.

Ben jij een echte fan van gezelschapsspellen? En heb je dan al enige ervaring met Het Spelhuis? Dan zijn wij op zoek naar jouw beoordeling van dit bedrijf. Wat vind je bijvoorbeeld van het aanbod? En van de prijs? Hoe zit het met de levertijd? Helpt de klantenservice je inderdaad vlot en vriendelijk verder? Schrijf op deze pagina jouw review en laat het anderen weten!

Reviews over Het Spelhuis