Happy Home ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

10
Hotels.nl logo Hotels.nl
10
TravelDiaries logo TravelDiaries
10

Happy Home ervaringen

Happy Home klinkt als een leuke website om een vakantiehuis te boeken op een leuke locatie in het buitenland. Maar wat zijn nu eigenlijk de Happy Home ervaringen? Dit soort zaken wil je wel graag van te voren weten zodat je er van overtuigt bent dat jouw vakantiegeld goed besteed wordt. Jouw Happy Home ervaringen kan je dan vervolgens zelf delen zodra je op vakantie bent geweest. Overtuig anderen om hier ook eens een boeking te plaatsen en zelf voordelig op vakantie te gaan naar het buitenland.

Over Happy Home

Happy Home is al meer dan vijfentwintig jaar bezig met het verhuren van particulieren vakantiewoningen. In de loop der jaren gingen 300.000 gasten je voor om hun vakantie te boeken bij Happy Home. Met de komst van het internet gaan steeds meer klanten online hun vakantiewoning boeken. Met een ruime selectie van meer dan tweeduizend vakantiewoningen is dit ook niet zo heel gek. Er is altijd wel een woning te vinden die past bij jouw wensen en budget.

Garantie op een zorgeloze reis

Happy Home is niet zomaar een boekingssite waarbij je achteraf aan je lot wordt overgelaten. Alle vakantiewoningen worden persoonlijk geïnspecteerd voordat ze worden opgenomen in de catalogus. Daarnaast zit er op alle reizen een SGR garantie zodat je zeker weten zorgeloos op reis gaat. Mocht Happy Home of de vakantiewoning failliet gaan dan krijg je gewoon je geld terug zodat je weer een nieuw reisje kan boeken. De klantentevredenheid over de service van Happy Home ligt hoog en dit zegt natuurlijk al genoeg. Het bedrijf is dan ook altijd bereikbaar als er onderweg problemen voordoen bij het inchecken of andere zaken.

Met de hond op vakantie

Het vinden van een vakantie waarbij de hond gewoon mee mag is vaak erg lastig. Gelukkig kan je via Happy Home gewoon een vakantie boeken waarbij je trouwe viervoeter mee mag. De hond kan gewoon mee op vakantie als je een boeking bij Happy Home plaats mits je een huisje selecteert waarin het is toegestaan. Gelukkig zijn er honderden huisjes waarin dit gewoon is toegestaan.

Lees beoordelingen over Happy Home

profielfoto van Berbert T.
Berbert T.
11-06-2015
10 / 10

Heerlijke vakantie gehad

Onze ervaring is super met Happy Home. Vriendelijke mensen welke ik te spreken kreeg en de vakantie was in alle opzichten heerlijke :)

profielfoto van Fam. V.
Fam. V.
11-07-2015
8 / 10

Geweldige reisaanbieder

We zijn vorige zomer met de hele familie van mijn vrouw op vakantie geweest. We hebben een mooi huisje geboekt via Happyhome.nl en we hebben het er nogsteeds over. Tussen het uitgebreide aanbod was het wel even zoeken want er was best veel keuze. We hebben echt een heerlijke vakantie gehad en het huis wat we hadden geboekt was tip top in orde. We hadden wel een probleempje met een lekkende kraan maar na een mailtje was dat allemaal snel opgelost door HappyHome! Kortom geweldig en volgende zomer boeken we weer bij Happyhome, maar dan alleen voor mijn vrouw en kinderen.

profielfoto van Frank
Frank
17-02-2015
8 / 10

Huisje in Frankrijk was top

Wij hadden een huisje in Frankrijk was om nooit te vergeten. Bij aankomst legde de eigenarasse uit dat het huisje van haar overgrootouders was geweest en helemaal gerenoveerd. Het huis was super leuk, maar je merkte hier en daar wel dat het wat ouder was. De omgeving was echt schitterd we zaten midden op het platteland en het was super mooi. Iedere ochtend genoot ik ervan als ik met mijn kopje koffie op het terras zat. Inmiddels zijn we al een half jaar terug en denk ik er nog steeds aan. Stiekem denk ik er wel eens aan om weer dat huisje te boeken, want god wat was het toch mooi

Schrijf een review over Happy Home

10
/ 10