Collect&Go logo

Collect&Go reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
Collect&Go reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
4123
Collect&Go logo
Website
colruyt.collectandgo.be
Categorie
Eten & drinken
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Collect&Go

Zoek je een betaalbare supermarkt waar gemak bovenaan staat? Je zou dan eens kunnen denken aan Collect&Go. Wij hebben de ervaringen over Collect&go voor je verzameld en samengevat. Lees hieronder wat andere klanten in hun recensies vertellen over dit bedrijf. Daarna is het voor jou niet moeilijk meer om een keuze te maken en wel of niet je boodschappen te doen bij deze online shop.

Over Collect&Go

Colruyt Group is een familiebedrijf dat al drie generaties actief is. Inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een retailgroep met bijna 33.000 medewerkers. Ze hebben verschillende portefeuilles fout- en non-foodformulies in Frankrijk, België en Luxemburg. De oprichter startte met het aan de man brengen van onder meer brood en koffie. Jaren later werd de Boni supermarkt opgericht. Al snel, zelfs al in 1958, ontstond het idee om meer met zelfbediening te gaan doen. Alles is erop gericht om concurrerend te zijn. Om de klant kwaliteit te bieden, maar dan wel voor prijzen die gerust 10% lager liggen dan elders. Het bedrijf heeft als missie om met alles wat ze ondernemen een positief verschil te maken. Ook op het gebied van duurzaamheid. Alles wat ze doen gebeurt vanuit een positieve kijk op de mensen en op de wereld. De 9 waarden vormen het fundament van deze organisatie en vertellen wat ze belangrijk zijn. Deze waarden zijn historisch gegroeid en fungeren als inspiratiebron. Een aantal van deze waarden zijn: dienstbaarheid, eenvoud, kwaliteit, respect, geloof, moed en kracht.

________________________________________

Waarom kiezen voor Collect&Go

Bij Collect&Go bestel je eenvoudig je boodschappen. Je doet dat om het tijdstip dat jij handig vindt en ook het afhaalpunt kies je zelf. Je vult je boodschappenwagen en deze worden dan gehaald bij Colruyt of Bio-Planet. Welke boodschappen je ook nodig hebt, het is allemaal te vinden. Je betaalt voor de producten scherpe prijzen. Zie je dat hetzelfde artikel ergens anders goedkoper is, dan kun je even contact opnemen met de klantenservice. Voor de verleende service betaal je wel een bedrag, maar er zijn opties waarbij zelfs deze kosten vervallen. Er zijn meer dan 200 afhaalpunten, dus je hebt keus genoeg. Het betalen van de boodschappen doe je meteen even als je de bestelling ophaalt. Ga je voor biologisch, vind je het belangrijk dat groente en fruit vers is, dan is dit de ideale online supermarkt voor jou.

Is Collect&Go betrouwbaar?

Heel wat klanten maken inmiddels gebruik van de diensten van Collect&Go. Je mag er dus zeker op vertrouwen dat dit een betrouwbaar bedrijf is. Je betaalt ook nog helemaal niets voordat je de boodschappen in handen hebt. Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met de klantenservice. En ben je toch niet tevreden over bepaalde artikelen, dan krijg je gewoon je geld terug.

Klantenservice en klachten

Heb je vragen over de boodschappen of over het afhalen? Wil je om een andere reden contact opnemen met de klantenservice, dan kan dat telefonisch. Je spreekt dan meteen een van de medewerkers. Vind je bellen niet handig, dan kun je even een e-mail sturen. Dit bedrijf is ook actief op de sociale media, dus laat ook daar gerust een berichtje achter. Klachten worden serieus genomen en er wordt alles aan gedaan om een probleem tot tevredenheid van jou als klant op te lossen.

Wil jij ook beoordelen?

Jij wilt nergens anders meer je boodschappen doen? Je bent heel tevreden over dit bedrijf? Laat dat dan aan andere consumenten weten. Schrijf in een recensie hoe jij deze online winkel beoordeelt. Zijn de producten vers? Is alles wel goed leverbaar? Het is fijn als je dat beschrijft in een review. Zo help je mensen die nog twijfelen of ze hun boodschappen wel of niet bij dit bedrijf willen doen.

Reviews over Collect&Go
Gerelateerde bedrijven
Lidl logo
Lidl
24 beoordelingen
4,4
Spiruella.nl logo
Spiruella.nl
2 beoordelingen
9
Box Brownies logo
Box Brownies
5 beoordelingen
7,2
Gerelateerde blogartikelen
4,7
25% zou hier weer kopen
9 beoordelingen
Lees onze review over Collect&Go

Het bedrijf Collect&Go is geverifieerd door ons. De webshop colruyt.collectandgo.be is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen. Collect&Go is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje). Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden. Collect&Go maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.

Collect&Go is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Bekijk zeker even de website van colruyt.collectandgo.be. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Collect&Go.

Geplaatst op: 26-01-2022
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Klanten service

Maandag 16 december 11.30 uur toen ik met echtgenote na winkelen in onze vaste colruyt in deurne op de herentalsebaan mijn bestelling van Boir met nummer 1387 in collect & go gig ophalen werden we door een jonge dame er op gewezen dat wij een grote platte kar moesten nemen , wij stonden daar met onze volle kar van colruyt en mijn bestelling was een klein pakje dus ik zegde dat dat niet nodig was daar er nog plaats was op deze kar en ik eventueel het pakje wel kon dragen en ik met zo een grote kar niet wilde rond rijden , daarop drong deze dame er nogmaals op aan om een grote platte kar te nemen , toen zij zag dat ik geen aanstelling nam om dit uit te voeren nam zij mijn bestellings formulier aan van Boir en ging er mee naar haar pc , toen zei zij mij dat deze bestelling maar om 13 uur zou klaar staan , toen ik er haar op attent maakte dat deze bestelling al klaar zou staan op vrijdag 13 december kreeg ik het antwoord dat mijn bestelling
nu maar zou klaar staan om 15 uur en zij gaf mijn bestelformulier terug .
Toen ik er haar op wees dat mijn bestelling reeds klaar stond op het schap van Boir in de rechterhoek van het onthaal , kreeg ik het antwoord dat zij haar overste ging bellen om te vragen wat zij moest doen , na een 7 tal minute zonder antwoord liet zij mij alleen en ging weg , er verstreken zeker 10 minute toen zij terug verscheen met de mededeling dat zij niemand vond en zij iemand anders ging zoeken . Mijn geduld was op ik zei haar dat ik daar al 25 minuten stond met mijn bestelling vlak voor mij eni ik deze graag in ontvangst wou nemen daar ik nog wel wat anders te doen had , waarop zij met boze blik en grote zucht mij het pakket in mijn handen duwde met het gezegde dat ik niet meer welkom was bij collect & go en zij haar chef mijn naam zou doorgeven met de mededeling van slechte klant .
Ik stond met verbazing geslagen en gaf haar als antwoord dat haar werkgever haar niet betaalde om zo met klanten om te gaan
PS : ofwel heeft zij geen goede taakopleiding genoten
ofwel kan deze dame niet met klanten om en heeft zij een opleiding nodig over klantvriendelijkheid
ofwel had zij een slechte dag en werkte zij dat uit op haar klanten

ben zelf 77 jaar en heb 45 jaar in de diensten sector gestaan bij de zelfde baas , maar dit moesten wij niet riskeren te doen

Geplaatst op: 17-12-2024
Laatst bewerkt op: 17-12-2024
Geschreven door: Urbain V.

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Betalen voor producten die je niet hebt ontvangen

Een 10 dagen geleden Collect&Go thuislevering gedaan voor de tweede keer. De eerste keer werden er foutief 5 bakjes leeggoed aangerekend ipv 3. Maar dit werd rechtgezet nadat ik dit gemeld had per mail. Bij de tweede bestelling liep het echter serieus mis. Ik had een grote bestelling en de bezorger leverde dit in 6 leeggoed bakjes . Nadat ik alles had betaald en de bezorger was vertrokken merkte ik op dat 8 producten niet waren geleverd. Deze stonden wel aangerekend op mijn factuur die ik achteraf per mail heb ontvangen. Ik had 57,14€ te veel betaald . Dit ook onmiddellijk gemeld via mail. Deze keer werd het niet rechtgezet, maar moest het "onderzocht" worden. Ze gingen mij terug contacteren. Niks gehoord . Dan maar gebeld een paar dagen later. De dame aan de lijn wist mij te vertellen dat ze maar terugbetalen tot 50€ en vermits ik erover zat, moest dat naar andere dienst voor onderzoek. Maar, zei ze, ze waren er mee bezig. Hoe lang kan dat duren. Nog steeds niks gehoord of ontvangen. Bij AH waar ik al dikwijls had besteld heb ik zoiets nog nooit meegemaakt . Ik voel me bestolen .

Geplaatst op: 14-10-2024
Laatst bewerkt op: 14-10-2024
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Klant is koning, maar niet bij Colruyt. Jammer...

Bij een bestelling bij Collect&Go voeg ik het gratis artikel toe op de dag dat de actie start. De volgende dag ga ik mijn bestelling afhalen, maar het gratis artikel ontbreekt. Een week later gebeurt dit opnieuw: het gratis artikel is niet op voorraad 1 dag na de start van de actie die in principe een week duurt.
Ik stel voor dat Colruyt in dat geval het ontbrekende gratis artikel vervangt door een gelijk(w)aardig artikel. Dit doet Colruyt immers wel als een betalend artikel bij afhalen bestelling ontbreekt.
Ik heb meermaals contact gehad met de klantendienst en onder andere dit voorstel gedaan. Maar blijkbaar heeft men daar geen oren naar. Ik kan dus alleen besluiten dat Colruyt moedwillig de klanten bedriegt door je te lokken met gratis artikels die er niet zijn... Jammer. Ik ben intussen gestopt met aankopen te doen bij Collect& Go of in de winkels van Colruyt. Als je wat uitkijkt, kan je genieten van minstens even goed en soms betere promoties bij de concurrenten zoals Albert Heijn, Lidl, Aldi, Carrefour en zelfs Delhaize. Colruyt beweert altijd de goedkoopste prijs te gebruiken, maar dat klopt niet in de praktijk!

Geplaatst op: 09-01-2024
Laatst bewerkt op: 09-01-2024
Geschreven door: Johan V.

4 / 10
4/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Belachelijk

Wat haalt het uit personeel onbekwaam en simpel

Geplaatst op: 30-10-2023
Laatst bewerkt op: 30-10-2023
Geschreven door: Dirk V.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Beperkt

Je bestelt om tijd te winnen en niet naar de winkel te moeten gaan. Meermaals waten bepaalde goederen niet beschikbaar waardoor je dan toch nog 'aparte' boodschappen moet doen en dus net zo goed gewoon boodschappen had kunnen doen. Producten blijken dan wel gewoon in de winkel te liggen.

Geplaatst op: 05-05-2023
Laatst bewerkt op: 05-05-2023
Geschreven door: Anoniem

7 / 10
4/5 4/5 4/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Bedriegers

vergeet het maar laagste prijs, je moet maar eens de promo van andere winkels bekijken in de meeste gevallen heeft colruyt zijn prijs niet aangepast , hun rode telefoon werkte super vroeger maar nu krijg je een antwoord een week later als de promo in de andere winkel gedaan is , zo moeten ze hun prijs niet verlagen , echte bedriegers

Geplaatst op: 01-03-2023
Laatst bewerkt op: 01-03-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
De kwaliteit van collect en go gaat meer en meer naar beneden

Versheid van groenten en fruit laat te wensen over.
Geen vriendelijke verantwoordelijke voor de klantendienst.
Meer en meer zijn er producten die we bestellen die worden vervangen door andere en duurder

Geplaatst op: 27-01-2023
Laatst bewerkt op: 27-01-2023
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
4/5 2/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Trekt op niks

Verschillende producten besteld maar niet gekregen. Waarom kunnen we producten bestellen die uiteindelijk niet afgeleverd kunnen worden?
En bij ons laatste bezoek ook producten aangerekend op het kasticket maar niet gekregen; wat overeenstemt met het bestelen van de klanten. Uw zin " Je betaalt ook nog helemaal niets voordat je de boodschappen in handen hebt." klopt dus niet.
De bediende aan de Collect&Go zei dat ze dat niet kon verifiëren. ?? Een bediende van Collect&Go geeft aan de klanten de bestelde producten (met veel geluk alles wat we besteld hebben), maar kan niet zien of de klanten te weinig of te veel betalen??
De kostprijs van de "laagste prijs" = een slechte service en onderbetaald en overstressed personeel.

Geplaatst op: 05-12-2022
Laatst bewerkt op: 05-12-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Collect&Go
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Lidl logo
Lidl
24 beoordelingen
4,4
Spiruella.nl logo
Spiruella.nl
2 beoordelingen
9
Box Brownies logo
Box Brownies
5 beoordelingen
7,2
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Collect&Go een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 9 beoordelingen geplaatst over Collect&Go. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,7 gekregen, waarbij 25% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Collect&Go actief?

Collect&Go is vooral actief in de categorie eten & drinken en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) levensmiddelen.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Collect&Go reviews? Dan kun je naar de website van Collect&Go gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie