totaalBED logo

totaalBED reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
totaalBED reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
1193
totaalBED logo
Website
totaalbed.nl
Categorie
Wonen
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen TotaalBED

Maak jouw slaapkamer compleet en shop bij de webshop TotaalBED. Hier kun je in één keer slagen voor alles wat je nodig hebt in de slaapkamer. Lees gauw meer over TotaalBED en de ervaringen van haar klanten.

Over TotaalBED

TotaalBED is niet zomaar een webshop. De webshop is een uitbreiding van de fysieke winkels van TotaalBED. TotaalBED heeft namelijk maar liefst 18 fysieke winkels in Nederland waar je kunt shoppen en inspiratie op kunt doen. Het complete aanbod van TotaalBED kun je ook gewoon online bekijken en online bestellen.

TotaalBED onderscheidt zich door het complete plaatje te bieden. Je kunt hier namelijk niet alleen een bedframe of matras kopen, je kunt hier ook ledikantjes, kasten, beddengoed en meer bestellen. Zo kun je bij TotaalBED altijd een complete slaapkamer inrichten en hoef je dus maar bij één webshop te wezen. Dankzij het grote aanbod en de verscheidenheid, is het ook goed mogelijk om bij TotaalBED jouw slaapkamer geheel in te richten.

Waarom kiezen voor TotaalBED

TotaalBED is een specialist op het gebied van bedden, slapen en slaapkamers. Je kunt hier voor het complete plaatje terecht. Naast het grote aanbod, is de service ook een reden om bij TotaalBED te shoppen. Alle producten worden namelijk in Europa geproduceerd en je bent dus verzekerd van een duurzame werkomgeving. Bij TotaalBED kun je kwaliteit tegen huismerkprijzen verwachten en dat maakt deze webshop aantrekkelijk voor de vele klanten die hier dagelijks bestellen.

Je kunt jouw nieuwe bed altijd goed testen, je hebt namelijk 90 dagen omruilgarantie. Dan mag je jouw bed gewoon nog ruilen, wanneer je niet tevreden bent. Ook krijg je op iedere bestelling maar liefst 5 jaar garantie en kun je bij proberen altijd contact opnemen met TotaalBED voor een reparatie of vervanging.

De levering is bij TotaalBED altijd gratis. Dat lees je inderdaad goed, je hoeft nooit te betaling voor de verzendkosten. Wat ook een geweldige service is, is dat TotaalBED de montage ook gratis levert. Je hoeft niet zelf te zwoegen, maar kunt een professionals van TotaalBED jouw bed laten monteren.

Is TotaalBED betrouwbaar?

TotaalBED bestaat al heel wat jaren en heeft een zeer goede naam weten op te bouwen en dat is niet voor niets. Deze webshop is bijzonder betrouwbaar, omdat het een extensie is van fysieke winkels van TotaalBED. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over de betrouwbaarheid, want de winkel bestaat in het echt ook en je kunt altijd bij de fysieke winkels langs voor meer informatie.

Ook is TotaalBED een betrouwbare webshop om te bestellen, vanwege de veilige betaalmethodes dat het aanbiedt. Zo kun je gewoon met jouw eigen bankpas online betalen. Kies dan voor een veilige betaling met Ideal. Betaal je liever met creditcard of Paypal? Ook dat is mogelijk. Het is bij TotaalBED zelfs mogelijk om achteraf te betalen voor jouw bestelling.

Klantenservice en klachten

De klantenservice van TotaalBED kun je natuurlijk bereiken in de fysieke winkels van TotaalBED. Ook online kun je in contact komen voor meer informatie en advies. Zo kun je via de webshop al meer informatie vergaren, maar kun je zelfs de klantenservice bellen en mailen voor meer informatie. Zij staan je graag vriendelijk te woord en kunnen professioneel advies geven.

Wanneer je als klant niet tevreden bent, kun je jouw bestelling nog altijd omruilen tot 90 dagen na aankoop. Ook kun je natuurlijk de klantenservice bereiken en jouw klacht toonbaar maken. De klantenservice gaat altijd snel voor je aan de slag en probeert om tijdig een goede oplossing voor je te vinden.

De klantenservice kun je ook bereiken wanneer je vragen hebt over de garantie of hier aanspraak op wilt maken.

Wil jij ook beoordelen?

Geef jouw eigen beoordeling over TotaalBED hieronder. Heb je weleens iets besteld bij deze webshop? Dan kun je andere laten weten hoe jouw ervaring was. Dit geeft een veel beter beeld van deze webshop. Laat bijvoorbeeld iets weten over de verzending, montage, service, kwaliteit of het contact met de klantenservice. Op deze manier kun je nieuwe klanten helpen.

Reviews over totaalBED
Gerelateerde bedrijven
Beddenbriljant logo
Beddenbriljant
53 beoordelingen
6,1
iBoxspring logo
iBoxspring
24 beoordelingen
7,6
Beddengoed.com logo
Beddengoed.com
1 beoordeling
10
Gerelateerde blogartikelen
5,5
15% zou hier weer kopen
8 beoordelingen
Onze beoordeling over totaalBED

Het bedrijf totaalBED is geverifieerd door ons. De webshop totaalbed.nl is al sinds 1999 een betrouwbare partij om te bestellen. totaalBED is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje). Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden. totaalBED maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.

totaalBED is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Het is verstandig de website van totaalbed.nl te bekijken voor actuele openingstijden. Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van totaalBED.

Geplaatst op: 09-03-2021
Geschreven door: ErvaringenSite.nl

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Wij hebben een zeer goede ervaring met Totaalbed.

Een bedrijf om aan te bevelen. Professionele vriendelijke mensen in de winkel. We hebben een geweldige en snelle service mogen ervaren. Monteurs zijn correct en werken netjes.

Geplaatst op: 07-02-2024
Laatst bewerkt op: 07-02-2024
Geschreven door: Jeanne T.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Slechte service en kwaliteit.

Wij hebben in de winkel matrassen, kussens en toppers uitgezocht. Toen werden we vriendelijk en behulpzaam geholpen. Een deel betaald. En de rest bij aflevering. Het moest vooral van ons kant komen om onze spullen geleverd te krijgen. Er ging steeds iets mis of er was een communicatie fout. Dan was er een bezorger ziek. Eindeloos bellen en mailen. We hebben aangegeven welke dagen per week er geleverd kon worden. Belt de bezorger juist op een dag die we NIET hebben aangegeven. Over 10 minuten zouden ze aankomen. Mijn vriendin lag ziek op bed. Die kreeg ik niet te pakken. Dus ik snel van werk naar huis. We hadden 2 dezelfde matrassen besteld. Bleek er 1 matras 10 cm langer. ZOIETS ZIE JE TOCH?.
daarna hebben we de ene goede matras geprobeerd. Dat was echt niet zoals in de winkel. En we merkten het beide. Met de matras weer terug naar de winkel om alles te annuleren. Bleek niets mogelijk. (Je wordt gewezen op HUN voorwaarden). Uit coulance konden we 10 procent terug krijgen . Maar moesten we de nog nieuwe matras inleveren.
Mooi verdien model zo. Wij zijn er ingeluisd. Denk je bij een bekend bedrijf goed geholpen te worden. (Filiaal Drachten)

Geplaatst op: 24-12-2023
Laatst bewerkt op: 24-12-2023
Geschreven door: H K.

4 / 10
2/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Bij de aankoop goed geholpen dacht ik
Duidelijk gevraagd breedte bed
Uit gelegd dat de kamer 216 is dat als het breder is dat het niet gaat passen
De verkoper zij dat past makkelijk
Lang verhaal kort gemaakt ik kan m’n aankoop niet annuleren omdat ik heb bed heb gezien in de winkel dus het komt er op neer MIJN PROBLEEM dit is nou een bedrijf die alleen wil verkopen
Maar de klant tevreden stellen en luisteren naar de klant hoooooooooo maar
Ik zou zeggen tegen de manager van Almere
Investeer in je personeel
Echt een waardeloos bedrijf

Geplaatst op: 29-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 1/5 4/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service

Eerste instantie heel lang moeten wachten op mijn bestellen. Bij het leveren scheen dat de box en hoofdbord niet aangesloten konden worden omdat de haken verkeerd gemonteerd waren. Dit is ter plekken door de bezorgers gecorrigeerd. Wat niet heel netjes is gegaan. Vervolgens sluit het matras totaal niet aan met de box. De box is groter dan de matras. Hier een klacht over geschreven, het probleem wordt bij mij neergelegd ipv het probleem op te lossen. Ze komen met het verhaal dat alles met de hand wordt gemaakt en dat het paar cm kan afwijken. Dat het afwijkt is niet mijn probleem. Ik wil gewoon dat het matras en box gelijk is ipv een afwijken van een hele stuk wat heel lelijk zichtbaar is.

Slechtste service ooit, niet aangeraden om hier je bed te kopen.

Geplaatst op: 31-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Ayada C.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen waarde voor je geld

Dure kast besteld, 10 weken later pas de deuren omdat er ineens een onderdeel er niet was. Prima, compensatie gekregen daarna kwamen ze het afmaken. Schade en kast scheef, tot op heden niets gehoord na geregeld contact zoeken. Moedeloos ervan, je betaald flink voor spullen waar je denkt jaren mee te kunnen doen en dan gaan ze zo met je om!! En er werd in de winkel gezegd alles gaat gemonteerd worden, zelf goed lezen maar maar verkopers had er al een hekel aan maar je komt er niet onderuit met het kopen. (Dit al als tip doorgegeven) Je denkt dat je er goed aan doen. Niet dus maar het ging gelukkig goed zelf in elkaar zetten alleen bed omhoog houden en het onderdeel eronder zetten daar heb je meer personen voor nodig maar hij is erg gammel niet stabiel, veel dopjes deden het niet al te goed maar gelukkig zaten er meer bij om de schroeven af te dekken dus ja naar gevoel eraan overgehouden

Geplaatst op: 12-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
WAARDELOOS

IK BEN NOG STEEDS AAN HET WACHTEN.

Geplaatst op: 21-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Een nieuw bed besteld maar een gebruikt bed ontvangen. Ze weigeren hiernaar te kijken.

Wij hebben een bed besteld, waarbij tijdens de bestelling alles misging wat betreft de maat en poten. Uiteindelijk zijn we daar zelf achter gekomen en hebben we dit nog op tijd kunnen laten corrigeren. Vervolgens kwamen wij tot onze grote schrik erachter, dat wij geen nieuw bed hadden gekregen, maar een bed dat al eerder gebruikt is.

Dit was tijdens het slapen gelijk al voelbaar. En”¦!!! Er zat een grote gele vlek op het matras!! Na wat foto’s te hebben gemaild en gebeld naar de winkel kregen wij te horen dat het inderdaad om een vochtvlek gaat en dat het matras nat is geweest en dat deze situatie opgelost moet worden.

Zij stuurden de foto’s door naar de klantenservice. Hierop kregen wij na een week wachten een vreemde reactie dat de garantie van 2 maanden helaas voor ons was verlopen en dat ze uit coulance wel een matrashoes wilden toesturen.

Onze reactie was hierop dat de proefperiode van 90 dagen nog lang niet is verlopen en dat het een zeer kwalijke situatie is dat we betaald hebben voor een nieuw bed, maar een gebruikt bed hebben gekregen.

Om deze reden hebben wij aangegeven, dat wij geen vertrouwen hebben en dat wij willen dat het bed opgehaald wordt en dat wij ons geld terug willen ontvangen. Hierover zouden wij gebeld worden op een afgesproken datum. Ook dat gebeurde niet.

Vervolgens hebben wij zelf weer contact opgenomen en een medewerker kon in hun systeem zien dat ons verzoek was ingediend en dat wij een telefoontje van hen kunnen verwachten, zodat ze het bed kunnen ophalen.

Weer werden wij niet gebeld, dus hebben wij weer contact gezocht en toen kregen wij te koren dat ze niet wisten waar het om gaat wat de klacht is en dat er absoluut geen sprake is van geld terug bed ophalen situatie. Terwijl een medewerker heeft voorgelezen wat er stond genoteerd. Vanwege het ontkennen en niet nakomen van afspraken heb ik aangegeven dat ik alle gesprekken heb opgenomen.

Hierop besloot de medewerker ons een reglement toe te sturen en alles per mail te communiceren. In deze mail wordt aangegeven dat zij met een oplossing van een matrashoes kwamen en dat wij ons geld niet terug kunnen krijgen en bieden zij de mogelijkheid om contact op te nemen met de winkel om alsnog naar een oplossing voor het slaapcomfort te kijken.

Ze houden zich naar ons idee doof voor het feit dat wij aangeven dat wij voor een nieuw bed hebben betaald en een gebruikt bed hebben ontvangen.

Geplaatst op: 08-04-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Selma I.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over totaalBED
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Beddenbriljant logo
Beddenbriljant
53 beoordelingen
6,1
iBoxspring logo
iBoxspring
24 beoordelingen
7,6
Beddengoed.com logo
Beddengoed.com
1 beoordeling
10
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is totaalBED een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 8 beoordelingen geplaatst over totaalBED. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,5 gekregen, waarbij 15% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is totaalBED actief?

totaalBED is vooral actief in de categorie wonen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) slaapcomfort.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de totaalBED reviews? Dan kun je naar de website van totaalBED gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie