Siebel Juweliers logo

Siebel Juweliers reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
Siebel Juweliers reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
2133
Siebel Juweliers logo
Website
siebeljuweliers.nl
Categorie
Webshops
Bezoek de website

Reviews en ervaringen Siebel Juweliers

Wil jij graag weten welke reviews er geschreven worden over Siebel Juweliers? Wij hebben de reviews van Siebel Juweliers voor je op een rij gezet hier. Wanneer je er nog niet eerder iets hebt gekocht, is het vaak lastig te beoordelen wat voor een bedrijf het is en of je er überhaupt wel iets wil kopen. De reviews zijn geschreven door klanten die al eerder iets gekocht hebben en dus ervaring met het bedrijf hebben. Lees de reviews door en beslis daarna of je ook een mooi sieraad bij Siebel Juweliers wilt bestellen.

Over Siebel Juweliers

Siebel Juweliers is een juwelierswinkel en is in 1912 opgericht door Arij Siebel. In 1912 werd ook direct de eerste vestiging geopend in Rotterdam. De jaren daarna werden er nog veel meer filialen geopend in heel Nederland, waaronder in Amersfoort, Den Bosch, Roosendaal en Maastricht. De slogan is: Personal touch for personal moments. Ze vinden persoonlijke aandacht en het geven van een goede service ontzettend belangrijk. In de winkel wordt er de tijd voor je genomen, zodat je naar huis gaat met het sieraad dat perfect bij jou past. Ook op de website wordt er alles aan gedaan om jou een bijzondere ervaring te geven. Siebel Juweliers heeft daarnaast betrouwbaarheid, expertise en hoge kwaliteit centraal staan. Door jarenlange kennis en vakmanschap wordt dit bereikt en daar profiteer jij als klant van. Iedere creatie is uniek, of het nou een cadeau voor jezelf is of voor je dierbaren.

Waarom kiezen voor Siebel Juweliers

Het assortiment van Siebel Juweliers is enorm breed en divers. Van horloges tot trouwringen en van kettingen tot oorbellen. Geen enkele andere juwelier heeft zelfs zo’n breed assortiment aan eigen merken en merken die exclusief bij Siebel Juweliers verkrijgbaar zijn. Je kunt er onder andere de merken Michael Kors, TI SENTO, Buddha to Buddha en Seiko kopen. Sieraden worden met de hand van natuurlijke materialen gemaakt, waardoor het met uiterste zorg gemaakt is en geen enkel sieraad hetzelfde is. Ongeacht wat je smaak ook is, je vindt Siebel Juweliers altijd iets moois dat past bij iedere portemonnee. Bestellingen boven de 40 euro worden helemaal gratis bij je bezorgd. Daarnaast profiteer je van een welkomstkorting van 10%. Je kunt op verschillende manieren betalen, waaronder met iDeal, Klarna, Mastercard en een fashioncheque. Ook kun je achteraf betalen en is retourneren geheel gratis. Waar je ook woont, er zit gegarandeerd een Siebel Juweliers winkel bij jou in de buurt.

Is Siebel Juweliers betrouwbaar?

Siebel Juweliers bestaat al meer dan 100 jaar en is een bekende juweliersketen die door het hele land filialen heeft. Niet zo gek dus dat ze maar liefst 41 winkels door het hele land hebben. Het is een gerenommeerd bedrijf dat voldoet aan strenge kwaliteitscontroles, waardoor het een zeer betrouwbare juwelier is. Daarnaast is het aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent voor jou onder andere dat alle gegevens gecontroleerd zijn, je een bedenktijd hebt van 14 dagen, je veilig kunt betalen en er zorgvuldig omgegaan wordt met alle persoonsgegevens. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam. Het bedrijf is actief op Facebook, Instagram en Facebook. Daarnaast kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief en lid worden van de Siebel Club. Zo blijf je altijd op de hoogte van de nieuwste collecties, profiteer je van speciale kortingen en ontvang je een verjaardagscadeau.

Klantenservice en klachten

Voor vragen of opmerkingen kun je contact opnemen met de klantenservice. Je kunt je vraag naar ze mailen, maar je kunt ook gebruikmaken van het online contactformulier. Siebel Juweliers streeft ernaar om je vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden. Het is ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met een van de winkels. Tot slot zijn alle veelgestelde vragen al voor je beantwoord op de website. Heb je bijvoorbeeld een vraag over een product retourneren, het onderhoud van sieraden of welke garantie je hebt, dan kun je daar eens een kijkje nemen. Klachten kun je ook via het online contactformulier sturen of naar ze mailen. Ze geven dan binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie hierop.

Wil jij ook beoordelen?

Deel wat jouw ervaring is met Siebel Juweliers. Hoe je dat doet? Heel simpel, je hoeft er alleen een review over te schrijven. In deze review kun je zowel plus- als minpunten van het bedrijf benoemen. Schrijf bijvoorbeeld over het bestelproces, hoe het sieraad of de horloge bevalt, wat je mening over de website is en hoe het contact met het bedrijf was. De reviews kunnen mensen lezen die het bedrijf nog niet kennen en aan het uitzoeken zijn of ze wel of niet iets bij Siebel Juweliers willen kopen.

Reviews over Siebel Juweliers
Gerelateerde bedrijven
Ador logo
Ador
5 beoordelingen
5,5
THE JEWELLER logo
THE JEWELLER
0 beoordelingen
10
DyrbergKern logo
DyrbergKern
1 beoordeling
10
Gerelateerde blogartikelen
4,2
20% zou hier weer kopen
10 beoordelingen
Schandalige service, leggen de schuld gelijk bij de klant.

Voor kerst een armband cadeau gekregen, armband was niet mijn smaak dus terug naar de winkel om het retour te doen. Te horen gekregen dat ze geen geld teruggeven en ik alleen iets anders uitzoeken of een voucher waar een houdbaarheidsdatum op zat. Aangezien ze geen armbanden naar mijn zin hadden binnen het budget van de armband, heb ik maar een ketting uitgezocht omdat ik anders niks had. Ik heb de ketting midden januari uitgezocht en begin maart was deze al kapot, iets wat je niet verwacht van een ketting van 425,-. Dus de volgende dag meteen teruggegaan naar Siebel met de kapotte ketting, het zou worden opgestuurd naar het hoofdkantoor. Krijg ik 5 weken later een telefoontje dat de reparatie 70,- gaat kosten. Hier ben ik natuurlijk niet mee akkoord gegaan aangezien ik de ketting minder dan 2 maanden heb gedragen en het belachelijk is dat een ketting maar zo kort mee gaat. Als de ketting na minder dan 2 maanden al uit elkaar valt hoe moet het dan wel niet zijn na een jaar? Van Siebel kreeg ik de reactie dat het draagschade is en dus niet onder hun garantie valt, erg makkelijk...Vervolgens sturen ze de ketting terug en moet je bij het ophalen van de ketting ook nog eens 20,- betalen voor de verzendkosten. Ik ben zuinig en netjes geweest op de ketting dus kan ik alleen maar concluderen dat het super slechte kwaliteit is. Ik voel me ontzettend opgelicht door deze winkel en ik raad ook niemand aan om hier ook maar iets te kopen.

Geplaatst op: 25-05-2023
Laatst bewerkt op: 25-05-2023
Geschreven door: Robin H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Top zaak, leuk personeel

Vriendelijk personeel en mooie sieraden

Geplaatst op: 15-02-2023
Laatst bewerkt op: 16-02-2023
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Slecht, onpersoonlijk en geen service

Vandaag een bezoek aan Siebel in Zoetermeer gebracht. Siebel, waar wij al jaren goede ervaringen hebben, het is echt een belevenis. Ik moet zeggen;was.
Enorm teleurgesteld. Aantal jaren geleden ring met diamanten gekocht, er een verloren. Optie:we kunnen m opsturen en laten repareren, geen idee wat de kosten zijn. Dus geen offerte!
De ring is zwaar beschadigd! Hoe dan als ik m nauwelijks gedragen heb.
U had jaarlijks de zetting moeten laten checken in de winkel. Dat is ons nooi verteld
Het witgoud wordt wat geel, de laag gaat eraf. Huh? Dat dat kan is ons nooit verteld.
Doen jullie aan inwisselen zodat ik ander model kan kiezen? Nee alleen oud goud.

Totaal geen opties, keuze, meedenken,..... Totaal geen beleving!!!!
Hier eindigt onze klandizie aan Siebel. Siebel is van zijn voetstuk gevallen.

Geplaatst op: 24-09-2022
Laatst bewerkt op: 24-09-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht

Een tijd terug oorbellen besteld via de webshop. Deze niet ontvangen. Ze willen geen onderzoek bij Postnl starten. Komen ook niet met een tegemoetkoming, hele slechte service ik koop hier nooit meer wat!

Geplaatst op: 24-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Dirina B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht

Een tijd terug oorbellen besteld via de webshop. Deze niet ontvangen. Ze willen geen onderzoek bij Postnl starten. Komen ook niet met een tegemoetkoming, hele slechte service ik koop hier nooit meer wat!

Geplaatst op: 24-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Dirina B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Een grote oplichtings bende

Had mijn horloge gebracht voor een nieuwe batterij hebben ze de hele kast bekrast en het klepje kapot gebogen ze hebben het een beetje gepolijst de letters en merk waren daarbij weg gepolijst en de deuk in de kast van het buigen zitten er nog in klote zaak en je bent bedankt.

Geplaatst op: 15-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Beperkte garantie en service

Koop al jaren Sinterklaas kado's voor mijn dochters bij Siebel, voornamelijk Buddha to Buddha. Fijne winkel en altijd goed geholpen. Dus ook twee jaar geleden een drietal kettingen gekocht (refined Katja necklace, adv. prijs Euro 189 per stuk). Al snel bleek dat deze niet de verwachtte kwaliteit hadden. Eerste ketting brak snel en werd gerepareerd, waarna deze weer brak. Kort daarna brak ook de tweede. De eerste werd vlot en vriendelijk omgeruild. Het nieuwe exemplaar was duidelijk steviger. Bij de tweede werd dit lastiger, als reden werd opgegeven dat Buddha to Buddha de ketting uit de productie had gehaald van wege problemen (dat wisten we want we hadden voor de eerste ketting al een nieuw en verbeterd exemplaar gekregen) We konden wel geld terug krijgen. Na (heel) veel heen en weer gemail met Ila en Beau werd uiteindelijk ook de tweede omgeruild. Omdat door Siebel ook zelf werd aangegeven dat de verkochte kettingen ondeugdelijk waren heb ik gevraagd ook de derde ketting om te ruilen voor een verbeterd exemplaar. Dat kon niet want deze was immers (nog) niet gebroken. Dat mijn jongste dochter deze ketting niet durft te dragen vanwege de gerede kans op breuk en dus op verlies is voor Siebel geen reden. De simpele conclusie is dat Siebel zelfs wanneer men bewust is van het feit dat men een ondeugdelijk product heeft verkocht ( dat zelfs zelf bevestigt) men weigert dit op te lossen. Alle mooie woorden van Beau ten spijt kan ik niemand aanraden om hier ook maar iets van enige waarde te kopen. Mooie winkel, vriendelijk personeel, maar garantie en service zijn beperkt.

Geplaatst op: 04-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Hans G.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer onbekwaam klant onvriendelijk

Horloge gebracht voor vervangen batterij daarbij de kast en het klepje van het horloge onherstelbaar kapot gemaakt ze te trachten het klepje te poleisten kan natuurlijk niet deuk in het kast je e kunnen ze ook niks aan doen reactie Siebel het is wat het is!.En daar moet je het mee doen nog nooit zo behandeld het horloge is niet meer draagbaar .en je bent bedankt echte tuig is het !.

Geplaatst op: 02-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Uitschot

Men heeft hier mijn horloge beschadigd bij het vervangen van de batterij. We zijn nu een maand, tig mails en 4 ritten verder en men wil er niets meer aan doen. Het is wat opgelapt en daar moet ik het maar mee doen. Echt ongelooflijk. Reactie van de klanten'service' is dat ik het maar weer moet inleveren bij het filiaal. Begint het circus weer opnieuw ....
28-10: 2 weken na terugsturen reactie dat men de schade niet ziet!?! Erg goedkope manier om iemand af te poederen. Ze zijn niet alleen onbekwaam maar ook blind. Crimineel uitschot is het! O ja: men stuurt het horloge (ja, alweer!!)terug naar het filiaal.....

Geplaatst op: 28-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Snel en goed advies

Snel en goed advvies gekregen om de ring te vergroten. Goede deskundige hulp in Weert gekregen. Daarnaast is alles erg mooi verpakt tijdens het verzenden die trouwens ook erg snel was bezorgd.

Geplaatst op: 18-06-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sandra D.

9 / 10
5/5 4/5 5/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja

Schrijf een review over Siebel Juweliers
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Ador logo
Ador
5 beoordelingen
5,5
THE JEWELLER logo
THE JEWELLER
0 beoordelingen
10
DyrbergKern logo
DyrbergKern
1 beoordeling
10
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Siebel Juweliers een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 10 beoordelingen geplaatst over Siebel Juweliers. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,2 gekregen, waarbij 20% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Siebel Juweliers actief?

Siebel Juweliers is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) juweliers.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heb je een positieve indruk gekregen door de Siebel Juweliers reviews? Dan kun je naar de website van Siebel Juweliers gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie