Gameballs logo

Gameballs reviews, ervaringen en beoordelingen

1683
Gameballs logo
gameballs.nl

Reviews en ervaringen Gameballs

Als je sportief bezig wilt zijn is er een brede waaier aan sporten om uit te kiezen. Wat al die sporten gemeen hebben? De juiste kleding en de juiste accessoires maken het verschil. Bij Gameballs vind je sportkleding- en accessoires voor heel wat sporten aan een scherpe prijs. Maar kan je Gameballs wel vertrouwen? Wat zeggen de klanten van deze webwinkel over de kwaliteit? Zijn hun ervaringen positief? Op deze pagina vind je alvast heel wat reviews over Gameballs terug. Zo kan jij rustig een op ervaringen gebaseerde mening vormen over Gameballs.

Over Gameballs

Gameballs is een webwinkel die sinds enige jaren actief is in de sector van de sportkleding- en accessoires. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Eindhoven en richt zich voornamelijk op de online verkoop van alles wat met sport te maken heeft. Belangrijke pijlers van Gameballs in hun bedrijfsuitoefening zijn een breed gamma, een scherpe prijs en uitstekende service. Wat het brede gamma betreft is Gameballs actief in een brede waaier aan sporten. De doelstelling is om dit te blijven uitbreiden tot de website apparatuur en kleding voor elke sport aan kan bieden. Bij Gameballs vind je ook artikelen terug aan bijzonder scherpe prijzen. Dat komt omdat de webshop niet alleen op de Nederlandse markt, maar ook op de Europese markt een belangrijke speler is geworden. Dat stelt hen in staat om in grote voorraden in te kopen en te produceren en dus een goede prijs en goede servicevoorwaarden te bieden.

Waarom kiezen voor Gameballs?

Gameballs is dus gespecialiseerd in sportkleding- en accessoires. De webshop is onderverdeeld in de volgende categorieën: basketbal, volleybal, voetbal, korfbal, beachvolleybal, handbal en contact. Als je niet meteen hebt gevonden wat je zocht kan je ook altijd op trefwoord zoeken in de zoekbalk op de website. Bij vragen of als je per se een bepaald artikel zoekt maar niet kunt vinden kan je altijd even de klantenservice contacteren voor hulp. Ook leuk is dat je bij Gameballs een breed gamma aan producten kunt laten personaliseren. Bijvoorbeeld teamwear, logo’s, gepersonaliseerde shirts voor verenigingen en particulieren en ga zo maar door. Bij Gameballs vind je A-merken tot budgetmerken in het assortiment terug. Heb je een keuze kunnen maken? Dan mag je bij een bestelling voor 16 uur jouw aankoop de volgende dag al in huis verwachten. Vanaf een bedrag van 75 euro betaal je overigens ook geen verzendkosten meer. Heb je na een aankoop toch plots twijfels of spijt? Dan krijg je tot 14 dagen de tijd om het artikel kosteloos te retourneren of om te ruilen.

Is Gameballs betrouwbaar?

Gameballs is in korte tijd een belangrijke speler geworden op de Europese markt. Dat betekent ook dat ze een goede reputatie hebben die bij een slechte service of onbetrouwbaarheid verloren zou gaan. Daarnaast vind je op de webshop zelf heel wat contactgegevens terug. Je vindt er bovendien ook het nummer van de Kamer van Koophandel, het btw nummer en het adres van hun hoofdkantoor in Eindhoven. Als je met vragen of problemen zit kan je altijd de eigen klantenservice contacteren en daar komt nog eens bij dat je veilig kunt betalen op de website in jouw eigen vertrouwde bankomgeving. Ten slotte is het ook zo dat Gameballs een gecertificeerd lid is van het online keurmerk Stichting Webshop Keurmerk. Dat betekent dat je dus op beide oren kunt slapen: Gameballs is een betrouwbare website.

Vragen of klachten? Dan staat de klantenservice van Gameballs voor je klaar. Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met de klantenservice. Zo kan je telefonisch contact opnemen of een brief opsturen naar het hoofdkantoor. Tevens kan je een mail sturen of het contactformulier op de website invullen. De klantenservice van Gameballs is geopend tijdens de kantooruren en tracht altijd een antwoord te geven binnen enkele werkdagen. Bij klachten kan je aan antwoord verwachten binnen de 14 dagen en een onmiddellijke ontvangstbevestiging. Is het antwoord niet naar tevredenheid? Dan kan je ook nog contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk.

Kocht jij al eens wat van de producten van Gameballs? Dan zijn wij op zoek naar hoe die ervaring voor jou was. Zou je de kwaliteit van de producten van Gameballs als goed beoordelen? Is het een webshop waar je in de toekomst opnieuw zou kopen of net niet? Schrijf op deze pagina een review over Gameballs en vertel toekomstige klanten wat ze kunnen verwachten.

Reviews over Gameballs