E-boekhouden logo

E-boekhouden reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

E-boekhouden logo
e-boekhouden.nl
Financieel

Ervaringen en reviews E-boekhouden

E-boekhouden is een online boekhoudsoftware die overzichtelijk is en door vrijwel iedere ondernemer te gebruiken is. Natuurlijk ben je nieuwsgierig naar het gebruiksgemak van de boekhoudsoftware. Op onze website lees je alle E-boekhouden ervaringen van ondernemers die er al mee aan de slag gegaan zijn. Je hebt zo een idee wat je kan verwachten en of deze oplossing misschien iets voor jouw bedrijf is. Heb je zelf gebruik gemaakt van E-boekhouden of maak je er nog steeds gebruik van? Deel dan online jouw e-boekhouden ervaringen met ons. Je kan zo anderen overtuigen om gebruik te maken van het programma.

Over E-boekenhouden

In 2000 is E-boekhouden al opgericht om het boekhouden voor ondernemers eenvoudiger te maken. Ondernemers hadden behoefte aan software die begrijpelijk, eenvoudig en betaalbaar is. Op dat moment stond online software echt nog in de kinderschoenen. De softwareontwikkelaar heeft ervoor gezorgd dat er professionele software op de markt gekomen is. De website heeft een compleet pakket waarmee je eenvoudig je eigen boekhouding bij kan houden.

Betaalbaar

E-boekhouden is betaalbaar en je bent vaak minder kwijt dan bij de echte boekhouder. Je kan zo als ondernemer flink besparen op de kosten dankzij de scherpe tarieven die gehanteerd wordt. Er zijn geen kleine lettertjes of verborgen kosten waar je mee te maken krijgt. Voor alle modules is een duidelijk tarief en je kan direct zien wat een module inhoud. Er zijn geen extra kosten voor bepaalde licenties die je misschien nodig hebt.

Abonnement

Het nadeel van veel boekhoudprogramma’s is het abonnement waar je aan vast zit. Bij e-boekhouden is er direct duidelijkheid over de tarieven, maar ook over de regels rondom een abonnement. Alle abonnementen hebben een looptijd van één maand. Iedere maand kan een abonnement opgezegd worden en ben je binnen een maand er vanaf. Je hebt dus geen wurgcontract en dit kan je ook gewoon teruglezen in onze E-boekhouden ervaringen. Als het e-boekhouden toch niet bevalt dan kan je altijd meteen weer opzeggen en ben je er de volgende maand al vanaf. Dit is wel zo makkelijk als je een abonnement hebt op een online boekhoudsoftware.

Reviews over E-boekhouden