Tuinmeubelshop reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Tuinmeubelshop
Al vrij snel na de jaarwisseling richten we toch al weer de aandacht richting de zomer. Daarbij is de wens nadrukkelijk de vader van de gedachte. Wil jij optimaal kunnen genieten in de tuin tijdens de heerlijke zomermaanden, dan kun je een beroep doen op een specialist als Tuinmeubelshop. Om zelf een weloverwogen beslissing te kunnen nemen of jij ook zaken gaat doen met deze specialist, hebben we de reviews en ervaringen voor je op een rij gezet en kort en bondig samengevat. Aan de hand van de uitkomst beslis je uiteraard zelf of ook jij jouw nieuwe tuinset gaat halen bij Tuinmeubelshop.
Over Tuinmeubelshop
Tuinmeubelshop is wat met recht een ervaren aanbieder van tuinmeubels genoemd mag worden. Het familiebedrijf is namelijk al vanaf 1956 actief. Met de jaren is (Van der Garde) Tuinmeubelshop uitgegroeid tot een specialist met ondertussen tien showrooms. Het is daarmee een van de grootste aanbieders op het gebied van tuinmeubels. Behalve het enorme aanbod dat Tuinmeubelshop je kan bieden, wordt een perfecte service nagestreefd en kun je bij deze specialist rekenen op steeds het beste advies. Behalve dat je de producten van deze aanbieder online aanschaft, kun je ook een bezoek brengen aan de megastores in Bergen op Zoom, Criquius, Den Bosch, Eindhoven, Gouda, Kesteren, Sliedrecht, Utrecht, Veenendaal en Zaanstad.
Waarom kiezen voor Tuinmeubelshop?
Bij Tuinmeubelshop vind je plus 350 verschillende tuinsets. Daarmee is echter nog maar een fractie van het aanbod genoemd, want ook voor tuinaccessoires, tuinhuizen, ligbedden, vuurtafels, parasols, loungesets, tuinstoelen, tuinbanken en tuintafels ben je er aan het juiste adres. Daarnaast geldt de service en het deskundige advies als uniek en betaal je nooit een euro teveel voor de tuinmeubels bij Tuinmeubelshop. Sterker nog, de specialist hanteert altijd een prijs die 10 procent onder de laagste prijs ligt. Verder is de snelle levering een sterk punt van deze veelzijdige aanbieder, net als de gratis verzending en het gratis retourneren.
Is Tuinmeubelshop betrouwbaar?
Ja, in Tuinmeubelshop tref je een betrouwbare partner. Zo is de onderneming aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, iets dat niet voor elke onderneming is weggelegd. Ook het feit dat Tuinmeubelshop van de klanten het cijfer 9,2 krijgt spreekt wat dat betreft boekdelen. Ook vanuit de reviews en ervaringen komt nadrukkelijk een beeld van een zeer betrouwbaar bedrijf naar boven.
Klantenservice en klachten
Zoals het een goed bedrijf betaamt, biedt Tuinmeubelshop via de website al heel erg veel informatie. Mocht je daarna nog vragen hebben of een klacht hebben over het aanbod of de dienstverlening, dan zijn er voldoende mogelijkheden om contact op te nemen met deze specialist. Zo kun je gewoon bellen, maar even goed WhatsAppen met Tuinmeubelshop. Verder bestaat nog de mogelijkheid een e-mail te sturen en kun je live chatten met een van de medewerkers van Tuinmeubelshop. Daarna laat Tuinmeubelshop zich ook wat dit betreft echt van de beste kant zien.
Wil jij ook beoordelen?
Met dank aan mensen die al zaken deden met Tuinmeubelshop heb je hier een goede indruk kunnen krijgen van het bedrijf. Daardoor kun jij een weloverwogen beslissing nemen. Als jij voortaan ook een beoordeling achterlaat, help jij voortaan ook andere mensen met het maken van de beste keuzes.
Ons team van experts heeft Tuinmeubelshop geverifieerd op een aantal punten.
De webshop van Tuinmeubelshop bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt.
Tuinmeubelshop is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje).
Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.
Tuinmeubelshop is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet.
Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd.
Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.
Bekijk zeker even de website van Tuinmeubelshop.
Dit geeft je een beter beeld van de webshop.
Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Tuinmeubelshop.
Een tuinset besteld bij tuinmeubelen vestiging Den Bosch, vriendelijke verkopers. Bij aflevering ging alles mis, de poot van de bank stak door de doos, het hoekstuk en de tafel beschadigd. Vele malen de klantenservice gebeld om dit op te lossen, De klantenservice laat de wensen over. Ze beloven dat er contact opgenomen word maar dit gebeurt niet. Er word niks gedaan met de klacht. Daarna de vestiging in Den Bosch gebeld en via de verkoper in contact gekomen voor reparatie.
(set word niet omgeruild)
Na vele emails en telefoontjes word er een afspraak gemaakt voor reparatie.
Voor een bedrijf dat vrijwel niet reageert is de afspraak nog net niet in de nachtelijke uren, van 6.00 tot 8.00 komen ze repareren.
Om een hoop ellende te voorkomen kan je tuinmeubelshop beter voorbij laten gaan.
Vanmorgen zijn er 2 dure (558 euro) stoelen geleverd. Deze zijn beide op verschillende plaatsen verkleurd en 1 is er stuk.
Nu wil ik ze retourneren en moet ik 99 euro betalen of terug naar Tiel brengen (160 km).
Daarna moet je ook nog afwachten of je je geld terug krijgt.
BESTEL HIER NOOIT
Wij hebben onze tuinset (tafel met 6 rieten kuipstoeltjes, tezamen met een grote loungeset) in mei-2021 bij de Tuinmeubelshop in Utrecht gekocht. De tuinset is begin juli van dat jaar afgeleverd. Direct na uitpakken hebben we beschadigingen geconstateerd aan 5 van de 6 rieten kuipjes van de stoelen, waarvan we direct melding hebben gemaakt. Na beoordeling van foto’s e.d. heeft de service afdeling van de Tuinmeubelshop op 24 september 2021 toegezegd, dat 5 nieuwe rieten kuipjes opnieuw besteld waren bij de leverancier in Indonesië, maar dat wij wel rekening moesten houden met een lange levertijd (verwachting was maart 2022).
Op 13 mei 2022 voor het eerst via mail navraag naar de status van de vervangende rieten kuipje gevraagd, omdat we nog steeds niets van de omruiling hadden gehoord. Pas na nog eens 2 ‘reminders’ (op 2 juni en 20 juni) ontving ik eindelijk op 21 juni 2022 een reactie, waarbij men meldde dat mijn vraag was doorgezet bij de leverancier 4SO en dat ik z.s.m. antwoord zou krijgen.
Vervolgens he-le-maal NIETS meer gehoord. Op 27 oktober 2022 nogmaals een uitgebreide mail gestuurd met de mededeling dat mijn geduld begon op te geraken en dat ik nu al 13 maanden aan het wachten was op een reactie. Ik heb Tuinmeubelshop toen nogmaals ruim een maand respijt gegeven om e.e.a. na te zoeken waarbij ik antwoord op uiterlijk 1 december 2022 verwachtte.
In deze laatste mail ook direct een klacht doorgegeven m.b.t. de stevigheid van de zitkussens van onze lounge-set (die in 08-2021 is geleverd), want na amper 1 zomerseizoen voel je het ijzeren onderstel van de bank al door de kussens heen.
(deze laatste mail heb ik zowel naar servicemedewerker Sander (waarmee tot dat moment alle emails werden gewisseld), als ook naar het algemene emailadres van Tuinmeubelshop, in de hoop dat ook andere medewerkers kennis zouden nemen van het al lang lopende service probleem en er wellicht van andere geledingen in het bedrijf actie zou worden ondernomen)
Op 24 november nogmaals een reminder gestuurd dat de deadline van 1 december naderde en ik nog steeds niets had mogen vernemen. Maar ondanks alle mails is het oorverdovend stil gebleven van de zijde van de Tuinmeubelshop en dat duurt voort tot de dag van vandaag (23 maart 2023, dus een half jaar na mijn laatste mail) !
Hoe vriendelijk het winkelpersoneel in Utrecht ook was op het moment van aankoop (ook daar heb ik een (positieve) review over geschreven), hoe klant -onvriendelijk de service-afdeling van de Tuinmeubelshop is tegen klanten die gewoon verwachten dat de Tuinmeubelshop haar beloften nakomt. Als men denkt dat klanten vanzelf afhaken door ze gewoon categorisch te negeren, dan hebben ze het echt helemaal mis dus. Dit is in mijn ogen volledige minachting van de klant en na bijna 2 jaar (!) geduld hebben is de maat nu echt vol en klim ik in de pen om mijn ervaringen te delen met de buitenwereld.
Laat bovenstaande een waarschuwing zijn voor iedereen die voor het komende seizoen op zoek is naar tuinmeubels bij de Tuinmeubelshop.
Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee!
Waardeloze klantenservice. Allemaal mooie praatjes in de winkel over waterafstotende kussens en afdek hoes. Heel vriendelijk personeel daar. Maar dan..
Na 3 maanden normaal gebruik zien de kussens er niet uit en blijkt de hoes en de kussenhoes helemaal niet zo vuil afstotend te zijn. Kussens zien er niet uit en beginnen ook nog eens te vilten. Ontevreden klant dus en ik stuur een mail in oktober om tot een oplossing te komen.
Word ik vervolgens 5 maanden van het kastje naar de muur gestuurd, eerst reactie vanuit het hoofdkantoor afwachten, dan na nog een aantal ontevreden mailtjes omdat reactie vanuit het hoofdkantoor nooit is gekomen, wordt er intern overlegd en komen ze met allerlei smoesjes (valt niet onder de garantie etc.) en komt er geen oplossing, alleen een lullige opmerking die ik in oktober ook kreeg, je kunt de kussens wassen.. de andere aangeboden oplossing was nieuwe kussens laten maken die je dan zelf kunt bijlappen.
Het hoofdkantoor heeft het druk met andere zaken want die moeten nog reageren maar voor mij hoeft dat niet meer. Eens en nooit meer bij dit bedrijf!
Ik had op 01-04-2023 een bestelling geplaatst van 4500 euro de stoelen waren allemaal krom de tafel was al gebruikt geweest je wijn kringen zaten er al op toen we de kapotte doos los hadden was meer tape dan doos gelukkig voor ons via Mastercard ons geld terug gehaald ook hier wilde dit bedrijf niet aan mee werken ja repareren terwijl ik nooit nieuw spul heb gekregen maar kapotte troep en dat terwijl je 4500 euro uit geef
Mooie showroom , nette levering en vriendelijke verkopers
- Tafel gekocht verkoper beloofd flexibele levertijden. (niet het geval) binnen 6 dagen werd de tafel geleverd. (kapot, doos ook kapot) dus hadden ze kunnen weten.
- fotos getuurd. daarna geen gehoor.
- tallozen keren gebeld en elke keer werd er vanalles beloofd wat ze niet na kwamen.
- tafel niet leverbaar zeide ze naar een aantal weken. (zeg dat dan meteen, ipv dat wazige gedoe)
- na 11 weken nogmaals gebeld hoe het zat, nou binnen 2 weken zou de tafel in de haven zijn. en dan zou je bericht krijgen. wat weer het geval niet was.
- uiteindelijk krijg je dan bericht en zou de tafel over 10 weken omgeruild kunnen worden. daar was ik het niet mee eens. we hebben inmiddels al zoveel weken een kapotte tafel, zomer bijna om. we gaan niet nog eens 10 weken wachten. hebben ze het na voren gehaald naar 3 weken.
al met al tafel is zo gekocht, als je zelf er niet achteraan blijft gaan was er ws niks meer van terecht gekomen.
na 5 maanden slechte service en communicatie is hij er dan eindelijk.
mijn ervaring is erg slecht, en zou ook niemand aanraden daar heen te gaan.
Vorig jaar een loungeset gekocht, was helemaal top!
Dit jaar teruggegaan voor een eettafel met 6 stoelen. Naast het feit dat 1 van de stoelen helemaal krom is, ook de verkeerde tafel geleverd gekregen. Krijgen we net te horen dat we DRIE weken kunnen wachten op het omwisselen.
Net onze eigen eettafel set met stoelen verkocht en op laten halen. Lekker buiten zitten zo. Zul je zien dat het mooie weer voorbij is als wij eindelijk naar buiten kunnen.
Ronduit slechte service, dat dit zo lang moet duren.
Mooie tuinset gekocht, maar bij levering waren er nogal wat gebreken (kromme stoel, slecht gestikt kussen en een beschadigde poot). Op de website staat dat een nieuwe stoel binnen 3 dagen geleverd wordt. Dit is voor nieuwe klanten. Klanten die reeds gekocht en betaald hebben zijn niet meer zo belangrijk en moeten 3 weken wachten op een nieuwe stoel. Poot wordt hersteld ??? en een nieuw kussen is nog maar afwachten.
Al met al een hele slechte ervaring met dit bedrijf. Hoop dat het goed komt.
Ik laat me niet over uit maar kijk uit voor dat u hier iets koop ik Zou ik nooit doen zodat ik dit weet
In Veenendaal een mooi en duur tuinset gekocht, deze is keurig op tijd geleverd, alleen bij het monteren van de poten bleek een pooten set niet te passen, de boringen in het boomstamblad bleken niet te passen.
Hier een telefoontje aan gewaagd, hier werd verteld dat ik beter kon mailen, dit gedaan, dan word er een proces in werking gezet waar je zelf een afspraak kan plannen voor een monteur, eerste datum 15-9, ik had het eerst niet goed gelezen en dacht 15 juli, een week na de levering, dus een week gewacht tot de 15e en dacht laat ik eens kijken hoelaat de monteur komt, toen zag ik 15 september staan, ik gelijk weer gebeld om dit aan te passen , op zijn vroegst 2 augustus, daar zitten we dan op vakantie met de tuintafel nog half in de doos
Je koopt een duur tuinmeubel set met all waether kussens.
De verkoper vertelt je dat je deze gewoon in de regen kan laten staan, echter in de praktijk blijkt als deze nat zijn geweest het een paar dagen duurt voor ze droog zijn.
Je klaagt en je krijgt als antwoord je regenjas wordt ook nat in de regen. Echter mijn regenjas is binnen een 1/2 dag droog de kussens duurt een paar dagen voor ze droog zijn. Je kan dan beter een tuinset kopen bij Jisk of Leen Bakker.
12 mei 4 stoelen gekocht 1036,00
Op 18 mei bezorgd maar 1 stoel bleek kapot te zijn
Gelijk gebeld
Toen kwam de monteur op 22 juni en nam de nieuwe stoel mee ter reparatie
Op 7 september komen ze de gerepareerde stoel terug brengen
Je koopt 4 stoelen en heel de zomer mis 1 stoel moet er steeds iemand op een kruk zitten
Super slechte service
Ze kunnen de stoel ook omruilen
Wij vinden dit geen service en kopen er nooit meer wat
Je koopt een tuinset bestaand uit een eettafel en 4 stoelen. Dan wordt de tafel voor de 2e. keer geleverd en weer beschadigd met controle van de chauffeur erbij. Klacht wordt erkend maar en de tafel gaat voor de 2e. keer retour. En het aankoopbedrag wordt retour gestort. Echter de stoelen moet je houden want die zijn goed. 4 stoelen rijker zonder tafel, koop hier niks de service is WAARDELOOS!!!
We kochten in november voor ons nieuwe grote terras in Spanje bij de tuinmeubelshop in Veldhoven een grote houten loungeset Longbeach en een heel grote teakhouten tuintafel met 8 stoelen!
De hele bestelling werd tot grote tevredenheid al in Januari door een vervoerder afgeleverd verzord door de Tuinmeubelshop!
Helaas miste er een kussen voor op de tafel/voetenbank en die zou worden nageleverd.
Het duurde even en toen bleek dat het kussen zeer waarschijnlijk niet meer geleverd kon worden maar door de inspanningen van dhr,. Verwoerd zijn we sinds vanmorgen in het bezit van een soortgelijk kussen dat speciaal voor ons is gemaakt!
Het is met DPD verstuurd naar ons spaanse adres, zonder kosten en we zijn er blij mee!
Niet alleen de meubels zijn geweldig maar ook de “aftersales” is prima in orde.
Onze dank hiervoor!!!
Bij de levering gaat het meteen mis, tegen de afspraak in staat men in alle vroegte om 07.00 voor de deur en wordt het product voor de deur neergezet zonder overleg. Dan blijkt dat er ondeugdelijke spullen zijn geleverd.
Als er dan na weken een servicemonteur komt, krijg je twintig minuten voor de afspraak een mail dat het niet doorgaat door interne fout.
Je krijgt dan de keus, of volgende week of anders moet je weer weken wachten tot er iemand komt.
Een ander product wat wel deugd wil men niet opsturen.
We gingen hier kijken voor een degelijk en betaalbare tuinset.
We konden eerst even zelf rond kijken en als we informatie wilden hoefden we de jonge verkoper maar aan tegeven dat we meer informatie wilden.
We werden op geen enkele manier onderdruk gezet om een beslissing te maken. En we kregen alle informatie die we wilden hebben.
We zullen deze zaak dan ook zeker aanbevelen bij anderen.
We gingen hier kijken voor een degelijk en betaalbare tuinset.
We konden eerst even zelf rond kijken en als we informatie wilden hoefden we de jonge verkoper maar aan tegeven dat we meer informatie wilden.
We werden op geen enkele manier onderdruk gezet om een beslissing te maken. En we kregen alle informatie die we wilden hebben.
We zullen deze zaak dan ook zeker aanbevelen bij anderen.
Beloofde levertijd van 5 weken werd 11 maanden. Deel van bestelling was ineens verdwenen in magazijn.
Er werd meermalen afgeweken van afgesproken afleverdag/-tijd.
Medewerker in winkel zeer incompetent en service op hoofdkantoor en filiaal waardeloos
Wij komen hier nooit weer ondanks dat het er wat goedkoper is.
ik kocht een tuinset bij tuinmeubelshop , werd geholpen door vriendelijke verkopers en mijn ouders vonden het set zo lekker zitten en ze kochten ook een lougeset... misschien nog eens een picknick tafel samen gevat : goeie aankoop heb je altijd iets aan!
wij hebben een heerlijk tuinset gekocht bij de mooiste tuinwinkel ter wereld ! koop jij ook een heerlijk set......voor een betaalbare prijs ben jij klaar toch of niet ...
Na bezoek winkel Den Bosch div artikelen merk Presto besteld. Tot zover alles OK. Na aflevering (25-08) en uitpakken bleek slechte afwerking en vele beschadigingen. Dan begint het!! Ik met 1 stoel en hocker naar de winkel om het te laten zien, reactie wij zijn alleen verkooppunt en je wordt verwezen naar mail-adres. Dan maar mailen , na 3 dagen nog steeds geen reaktie, dan maar bellen. Zelf retourneren kan maar dan alleen in originele verpakking, dat wordt lastig als het al is uitgepakt. Om een lang verhaal kort te maken, 3 september bus gehuurd (kosten 87 euro) en de spullen teruggebracht naar Kesteren. Aankoopsom zou binnen 2 weken worden gerestitueerd, gisteren na opnieuw div. contacten bedrag ontvangen. Ook hier de nodige fouten, retourformulier/afgiftebewijs Kesteren zoek geraakt, administratie met vakantie, ja, ja. Misschien moeten ze eens in de leer gaan qua service bij van der Garde te Opheusden!! Wel wil ik Tom van Tuinmeubelshop complimenteren, was altijd vriendelijk en behulpzaam. Waarschijnlijk ook voor hem vechten tegen de interne bierkaai.
Mijn ervaring is helaas niet positief! Hoewel in de verpakking, tóch kapotte spullen gekregen m.n. stoelen en tafel. Wél vriendelijke servicemensen die gewoon hu spullen komen leveren.
Tip! Pak ze uit en constateer samen dat het wél of niet goed is, en dan pas betalen!
Vorige onvoldoende review is niet geplaatst en men is ook niet in gesprek gegaan, daar we al vaak emailverkeer hebben gehad. Zit nog steeds op verwisseling van de tafel te wachten...in april alles besteld...nu nog steeds niet alles in goede staat naar wens geleverd. Ben benieuwd hoelang ik hier nog op moet wachten. Zit er over na te denken, verdere stappen in de media te nemen...
Lounge set besteld. Werd na enkele dagen zoals afgesproken, geleverd. Bestond uit meerdere dozen. In 1 doos geen bevestigingsmateriaal! In een andere niet passend bevestigingsmateriaal! Direct gebeld. Reactie, stuur maar een mail. Er zou direct een set schroeven opgestuurd worden.... na 3 dagen nog niets binnen en volgens track en tracé mogen we blij zijn als t er na 1 week is. Maar, wel gelijk t volle bedrag af moeten rekenen bij levering.
Lounge set besteld. Werd na enkele dagen zoals afgesproken, geleverd. Bestond uit meerdere dozen. In 1 doos geen bevestigingsmateriaal! In een andere niet passend bevestigingsmateriaal! Direct gebeld. Reactie, stuur maar een mail. Er zou direct een set schroeven opgestuurd worden.... na 3 dagen nog niets binnen en volgens track en tracé mogen we blij zijn als t er na 1 week is. Maar, wel gelijk t volle bedrag af moeten rekenen bij levering.
Op 17 april hebben wij bij tuinmeubelshop in den bosch 1 tafel en 6 stoelen besteld. De tafel was op voorraad, de stoelen niet dus deze moesten besteld worden. We wilden de meubels graag in 1 levering en er werd ons verteld dat alles in mei geleverd zou worden. Half mei nog niks ontvangen waarop ik de klantenservice heb gebeld. Ze vertelden mij dat de levering eind mei zou plaatsvinden. 31 mei opnieuw gebeld, ze gaven aan dat de stoelen in de haven waren aangekomen en het nog 2 weken zou duren voor we ze in huis hadden. Op 14 juni stond ik smorgens op het punt om naar mijn werk te gaan, staat er ineens (onaangekondigd) een chauffeur voor de deur met een levering van tuinmeubelshop. Wat denk je, 6 stoelen worden uit de vrachtwagen gehaald maar geen tafel te bekennen. Ik de klantenservice weer geprobeerd te bellen waarop ik na een half uur in de wacht gestaan te hebben heb opgehangen. Toen via de chat geprobeerd in contact te komen waarna ik na lang wachten eindelijk mijn verhaal kwijt kon bij iemand. Ze ging het nakijken waarop ze vertelde dat de vervoerder aangaf dat het niet door hen was geladen en dat de levering opnieuw ingepland moest worden. Ze boden ons sierkussens omdat we zoveel pech hadden met de levering. Ik zei dat we graag korting wilden ter compensatie, uiteindelijk 50 euro korting gekregen op de tafel maar de sierkussens heb ik nooit gezien. Afijn, de levering werd ingepland voor dinsdag 22 juni. Een dag van tevoren zou ik worden ingelicht hoelaat de tafel ongeveer zou komen. Je raad het al, ik kreeg geen bericht waarop ik maar weer ging chatten met Marlize. We zouden te maken hebben met de wet van Murphy, de levering was verzet naar donderdag i.p.v. Dinsdag. Waarop ik heb gezegd dat ik graag de baas wilde spreken als het niet lukte om dinsdag te leveren. Ze zou gaan bellen waarna ze vertelde de levering toch wel de volgende dag zou komen. Ik vroeg hoelaat maar hier zouden we nog bericht van krijgen. De dag van de levering om half 9 's morgens pas bericht gekregen hoelaat de tafel zou komen wat ik ook een beetje laat vond. Al met al, wil je binnen 2 maanden en zonder gezeik je bestelling binnen hebben zou ik hier niet bestellen. Ons zullen ze hier nooit meer zien.
Toen we een aantal spullen hadden besteld was er tijdens de bestelling iets fout gegaan. Hiervoor hadden we contact opgenomen en we werden super netjes geholpen!
We hebben hier afgelopen zomer een mooie launch set gekocht voor ons nieuwe tuinhuis en we zijn er super blij mee. De kwaliteit is best goed voor een super goede prijs!
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Tuinmeubelshop een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 29 beoordelingen geplaatst over Tuinmeubelshop. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6,6 gekregen, waarbij 29% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Tuinmeubelshop actief?
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de Tuinmeubelshop reviews? Dan kun je naar de website van Tuinmeubelshop gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.