Alleschilderijen reviews, ervaringen en beoordelingen

4648
Alleschilderijen logo
Alleschilderijen
Wonen

Reviews en Ervaringen Alleschilderijen

Zin in een mooi schilderij voor aan de muur? Wellicht zie je het al voor je: een prachtige canvas met daarop zon, strand en zee. Zo kun je ook thuis genieten van unieke vergezichten. Het kan ook dat je de keuken of een slaapkamer wilt verfraaien door middel van een mooi schilderij. Overweeg je dit aan te schaffen bij Alleschilderijen, dan is het niet raar dat je eerst even een kijkje neemt bij de recensies over dit bedrijf. Wat vertellen andere klanten over Alleschilderijen? Zijn ze positief in hun reviews? Als je een goed gevoel hebt bij de beoordelingen die anderen schreven over deze online shop, dan voelt het ook beter om zelf een bestelling te plaatsen. Wij hebben de ervaringen van anderen al voor je verzameld, dus je vindt ze hier handig op een rijtje.

Over Alleschilderijen

Alleschilderijen levert al vanaf 2007 schilderen aan bedrijven en particulieren. Deze shop biedt schilderijen in allerlei genres aan, dus er wordt ook geleverd aan een heel breed publiek. De meeste producten worden door Alleschilderijen zelf geproduceerd na het plaatsen van een bestelling. Een aantal producten zijn ook op voorraad in het magazijn en dus meteen leverbaar. Bij de meeste schilderijen weet je dus zeker dat je een gloednieuw artikel in huis krijgt. Het bedrijf geeft aan de goedkoopste te zijn in deze branche. De liefde die de eigenaars van deze winkel hebben voor schilderijen ontstond bij een hobby. Eerst verkocht deze persoon zijn schilderijen bij Loods 5 in Zaandam. Overigens gebeurt dit nog steeds. Vervolgens ontstond het idee om zelf te gaan produceren en een aantal kunstenaars te zoeken. Vandaag de dag is deze online shop de grootste in zijn soort. Nergens vind je online meer schilderijen in allerlei soorten en maten dan hier.

Waarom kiezen voor Alleschilderijen

Een van de redenen waarom je zou kiezen voor deze online winkel is het zeer uitgebreide assortiment. Het schijnt zelfs het allergrootste assortiment online te zijn op het gebied van schilderijen. Op de site zie je direct op de homepagina wat er allemaal te vinden is in het aanbod. Weet je van te voren al dat het canvas wordt of juist iets van metaal, dan kun je daar meteen op zoeken. Natuurlijk is het ook mogelijk om te selecteren op onder andere dieren of landschappen. Zo zie je uiteindelijk alleen die schilderijen die passen bij jouw wensen. En wordt het gemakkelijker om een goede beslissing te nemen. Een andere reden om voor dit bedrijf te kiezen is het feit dat wordt aangegeven dat ze de producten zeer voordelig aanbieden. Wil je een schilderij toch liever met eigen ogen echt even zien voordat je het bestelt, dan kun je een afspraak maken en ben je op het afgesproken tijdstip welkom in de showroom in Zwanenburg. Heb je schilderijen nodig voor een bepaalde projectinrichting, dan is het een goed idee om even speciaal contact op te nemen. Je hebt dan namelijk kans op leuke kortingen.

Is Alleschilderijen betrouwbaar?

De eigenaar van Alleschilderijnen verkoopt al heel lang de producten bij Loods 5. Verder is de online shop ook al actief vanaf 2007. Je begrijpt dat dit al genoeg zegt over de betrouwbaarheid. Daarnaast is het bedrijf ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en zie je dat je op de site in een veilige omgeving shopt en betaalt. Wil je nog zekerder zijn van de betrouwbaarheid, dan kun je een afspraak maken en de showroom in Zwanenburg bezoeken. Een ander duidelijk bewijs van de betrouwbaarheid zijn de positieve recensies van andere consumenten.

De klantenservice is telefonisch bereikbaar. Ook is het mogelijk om een mailtje te sturen of een bericht achter te laten op de sociale media. Natuurlijk kun je ook een medewerker spreken als je een afspraak maakt bij de klantenservice. Heb je klachten, dan gebruik je dezelfde manieren om contact op te nemen. Ook dat doe je namelijk telefonisch of via de e-mail. Stuur dan meteen het bestelnummer, de klacht en een eventuele foto mee. Je krijgt de garantie dat de klacht daarna op een goede manier voor je wordt opgelost.

Geniet jij al tijden van een prachtig lavendelveld boven de bank? Of kocht je een schilderij dat gemaakt is van olieverf? Andere consumenten zijn heel benieuwd naar jouw ervaringen met dit bedrijf. Schrijf een review en help zo een ander. Kleine moeite, groot plezier.

Reviews over Alleschilderijen